pff....vandaag lekker gezwommen, Nick vond het lekker. Was pas rond kwart voor vijf gaan aankleden en heb Nick daar een danoontje gegeven om 1e honger te stillen. Daarna snel naar huis en groentehap. Vervolgens heeft hij nog een klein uurtje geslapen. Toen moest hij van mij weer wakker worden. Dacht ik rustig op mijn gemak te doen vanavond.....stond ineens vriendin van mij voor de deur....dacht ik.....**** ik heb vergadering vandaag! Moest ik Nick dus nog voeden....koffie/thee zetten etc....liep dus niet helemaal lekker....Nick spuugt nooit, maar gooide nu zijn hele voeding naar buiten....heerlijke timing. Frank heeft hem maar verkleed. Ik ga hem zo nog maar effe een voeding geven, want anders haalt hij de nacht vast niet door.... ikke heb echt nog last van zwangerschapsdementie.
@Noralien: Natuurlijk wil ik voor je proberen om je avatar beter te krijgen. Stuur maar op die foto...! Erg vrolijke foto's trouwens van de girls. Je kunt zien dat ze pret hadden... @Noura: Ook al zo'n leuk koppeltje. En allebei van die lieve krulletjes... @Saar: Natuurlijk mag je me nog meer foto's sturen! Veel plezier komend weekend! @Eve: Over flinke baby's gesproken: Eén van Jasmijns vriendjes van vanmiddag woog vorige maand al ruim negen kilo en was toen al 74 cm groot. Deze knul is op 3 januari 2007 geboren. Zijn mama wordt juist wat onzeker omdat het cb helemaal niets over zijn gewicht zegt... Prenatal lijkt me eerlijk gezegd een heel leuke winkel om te werken. Leuk... (aanstaande) ouders adviseren over babyproducten. Kom ook maar op je foto's hoor...! @Otje: Beterschap! @Gnessy: Je hebt Picasa al helemaal onder de knie, zie ik. Heel leuk gedaan! We worden nog eens écht goed met zijn allen... @Irma: Meid toch... wat erg. Natuurlijk ben je hier helemaal kapot van! Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd... @Duikster: Ik heb ook nog steeds een ernstige vorm van zwangerschapsdementie. We hebben nog ongeveer 2 maanden lang een excuus, maar ik vrees dat het nooit meer helemaal goed komt... Ik ben vanmiddag samen met de andere 2 mama's naar het pontje gelopen. Een uurtje op het terras gezeten en daarna weer met het pontje terug. Dan heb je in totaal een wandeling van 1,5 uur achter de rug. De lucht betrok hier wel, maar het is gelukkig droog gebleven...
jeetje irma weet niet wat ik zeggen moet, wil je sterkte toewensen! otje beterschap. ik ga vanavond naar het toilet en begin geloof ik ook al ongi te worden, 5 dagen te vroeg. maar het zou best kunnen dat je je daarom zo vervelend voelt, of mischien een griepje? molly ik zie je banner steeds wel hoor. ik heb nu een ander fotoprogramma, gimp, maar het is zo`n gedoe om daar weer mee over weg te kunnen. lekker frustrerend weer.
hallo, irma, heel veel sterkte met dit moeilijke zware tijd. lola: gelukkig heb je het droog gehouden. noralien: mooi gefloten hoor, je hebt je schuld nu vereffend. eve: er zijn vriendschappen ontstaan via het internet picasa; ga ik ook steeds beter begrijpen. helaas heb ik nog ruim een maand de tijd om met excuseren voor mijn dementie. karin: ook lekker gezwommen. zo eve 2 dates met een buitenlandse zelfs. veel plezier! nou ik ga me weer bij mijn ouders voegen.
@duikster, je bent toch 9 mnd zwanger en 9 mnd ontzwangeren dus dan kan je zwangerschapsdementie ook nog niet voorbij wezen... hihihi.... @irma, ik wens je veel sterkte de komende tijd. hele dikke knuffel van ons hier.... @lola, ja begin er steeds meer lol in te krijgen in die picasa... dank je wel voor de tip... wilde het toch met jullie mijn creatie... maar veel meer zal het voorlopig niet worden.. hahahaha..... eerst meer tijd hebben... En wat betreft voedingen van onze kinderen... weet niet waar mijn dochter last van heeft, gister heeft ze 6 flessen van 250 cc schoon leeg gedronken....De eerste van vandaag zat er om 6 uur ook al in.. gister zat er op een gegeven moment maar 2,5 uur tussen.. en ze was aan het huilen en gillen... ik dacht nog bij mijn eigen ze kan geen honger hebben want net de fles op... Maar uiteindelijk toch een fles gemaakt met het idee miss toch zin in iets... En nog geen 4 minuten tijd fles helemaal leeg gedronken.... Dankzij die aparte voeding blijft alles erin..... Maar ze begint nu te eten wat ik niet gewend ben... zit al sinds ze een mnd of 1,5 a 2 al op 4 flessen.... weet is eigenlijk niet goed, maar als je er niet meer in krijgt... Dus ik begin nu onzeker te worden.. hebben jullie dit ook gehad, dat ze er een dag tussen hadden zitten dat ze veel meer eten dan ze normaal doen? Verder is mijn humeur vandaag om op te schieten.. ben zo mega ongi dat het niet grappig meer is.... heb t idee dat ik compleet leeg loop. klinkt miss niet zo lekker, maar zo voelt het... kan de hele dag wel douchen... dan voel ik tenminste niet dat het er uit gaat... {sorry dat ik eht zo omschrijf op de vroege ochtend....} En dan dat pokke weer... bah..... komt hier alweer met bakken uit de lucht... word weer niet die kids naar buiten droppen...
Molly: inderdaad een erg leuke naam voor een jongen, de naam van de zoon van je vriendin! Gnessy Leuke foto's, zeker die collage! Lola: dat is een flinke wandeling geweest. Maar wel lekker hoor, een flink stuk lopen. ik lees nog steeds een hoop over menstruaties: wie van de BV-ende dames is nog niet ongesteld, behalve ik.....en ik wil mijn cyclus eigenlijk wel graag weer terug....gek he... Ik heb gisteren ook onze rugdrager binnengekregen. Heb hem gelijk even uitgeprobeerd. Nick vond het wel leuk en begon gelijk aan mijn haren te trekken. Dat vond ik dus minder! Maar ik heb er zin in om zo te gaan wandelen. Dus laat de vakantie maar komen.
@Irma: Jeetje meis, dat had ik niet verwacht. Je had toch eerst een negatieve bloeduitslag? Dan moet dit ineens wel erg hard zijn aangekomen. Heel veel sterkte en een dikke zoen van Fynn en mij. We denken aan je! @Janette: Ze hebben daar idd wel huisjes met tuintjes maar ik zou voor geen goud in die buurt willen wonen. Dan zit ik straks ook in een 'Gnessy situatie' @Gnessy: Leuk die collage! Ik ga Picasa binnenkort ook es downloaden. Enne...ben ik de enige die GEEN last heeft van zwangerschapsdementie? Zou het bijna jammer gaan vinden dat ik dit niet met jullie kan delen
Irma: Wat erg voor je van de miskraam. Heel veel sterkte! Gnessy: Woow 6 flessen! Lijkt me ook wat veel idd. Misschien heeft ze nu toch behoefte aan groente of fruit? Lonneke: Lekker gewandeld! Moet vanmiddag werken maar ik blijf thuis vandaag. Voel me nog niet zo geweldig. Hoofdpijn, buikpijn. Koen gaat vanmiddag wel naar het kdv en Sara gaat ergens spelen dus kan wel lekker rustig aan doen... Gr Otje
geprobeerd, maar niks helpt.... met wat voeding erdoor, puur, noem maar op... maar fruit en groente wil d'r gewoon niet in....
Noura, wat een leuke foto. Ze hebben idd allenei een flinke bos krullen. En wat is Saf toch een mooi ventje! Otje, beterschap! Lynn ook al aan het brood. Bij Jikke ging dat ook zo, meteen alsof ze dit al weken deed....Grappig! Hey Gnessy, het is je al gelukt met de collage, leuk! Leuk dat je ook naar de meeting komt Setje. Ik hoop iedereen eens te zien. Dan heb je er toch een beter beeld bij wie er achter die naam schuilt. Oh Irma, Wat een rot bericht. Maar als ik vragen mag....hoe ben je daar nu achter gekomen? Je was toch ongi geworden na een negatieve test, of vergis ik me nu? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Karin, chaotisch dagje gister zo te horen. Ik vergeet ook nog steeds veel, maare.....vergeet dan ook weer dat dit nog zwangerschapsdementie kan zijn En tja, je haren zitten dan ook wel erg verleidelijk voor zijn handjes. Die verleiding zou Jikke ook niet kunnen weerstaan Wij zijn gisteravond naar de fietsenzaak geweest. Lastig hoor.... Waarschijnlijk wordt het geen sparta amazone trendy, maar een look-a-like. De fietswinkel heeft die ok in zijn assortiment terwijl het geen "merkfiets" is. Hij is erg te spreken over deze fiets....de kenmerken van sparta, maar dan nog goedkoper dan het classic-model. Hij heeft eigenlijk maar 1 nadeel t.o.v. de trendy... 3 versnellingen ipv 7. T.o.v de classic heeft ie weer voordelen...roestvrijstalen velgen ipv alluminium, lagere en bredere instap, naafdinamo. Dit zal hem dus wel worden.
Hoi hoi, Ja rare situatie bij mij ik zal het ff uitleggen... Omdat ik een negatieve bloeduitslag had en eigenlijk 3 dagen later ongesteld werd, dacht ik, had ik er geen idee van wat er zich in mijn buik afspeelde... Ik bleef wel signalen houden die bij een mogelijke zwangerschap zouden kunnen horen, maar vanwege de borstvoeding kon ik dat ook niet echt betrouwbaar noemen. Toen ik toch het gevoel van een klomp in mijn buik bleef houden mocht ik van mijn HA naar de gyn toe en bij een inwendige echo bleek er iets in mijn baarmoeder te zitten. Ik moest gecurreteerd worden en na onderzoek bleek het een vruchtje te zijn wat er al geruime tijd gezeten had, dus ik was al een tijd geleden zwanger geworden... Helaas is dit niet goed gegaan maar geen reden om niet weer zwanger te worden. Maar goed ik moet weer ff bij komen van de narcose en de spanning die het met zich mee bracht en daarbij durfde ik het eigenlijk niet te vertellen omdat het hier een hot item is op dit moment... Maar jullie zijn zo lief dat ik het jullie ook niet wilde onthouden en vandaar dat ik het toch vertel... Rara tijden dus hier in Lelystad... Groetjes Irma.
Jeetje Irma, wat een verhaal zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je daar even helemaal van ondersteboven bent. Enne, gewoon melden hier, als je het er zelf graag over wilt hebben. Denk niet dat iemand daar problemen mee heeft.
zo weer ff bij gelezen Teun ligt op bed maar wil niet slapen dus hij zoekt het maar ff uit Irma heel veel sterkte kan me voorstellen dat dit hard aankwam...heb geen mail adres van je anders had je een kaartje gehad, nu "moet" je het doen met een dikken knuffel van ons.. Gnessy mooie collage! Ik heb het programma nu ook..oke een waas of zwart-wit maken is simpel maar hoe krijgen jullie er dan weer kleur in terug? Ik vertelde aan wijnand wat er was gezegt op het cb in den haag omdat Fynn ye zwaar was...nou ook hij von dhet onzin dus Fynn ga lekker zo door... Had vanmorgen ook het cb aan de lijn ivm dat de poep van teun zo hart is en hij er ook last van heeft, nu hebben we de druppels van vsm maar wat we er nog meer aan kunnen doen, evt wat boter door zijn groenten en wat slaolie door zijn fles...maar dan moet hij daar geen krampjes van krijgen, nu vroeg ik of hij door de extra boter en slaolie dan niet vet zou worden en dat ik dan van hun weer op me kop zou krijgen....ze moest toch lachen...nee helemaal niet......dus eve kom lekker naar het cb in heiloo maken we er gelijk een leuke dag van.... eve dus toch leuke huisjes maar geen leuke buurt nee blijf dan maar zitten waar je zit en hou het in de gaten en evt gewoon vragen? otje beterschap Nou geen mama fiets voor mij...ik heb nu het zitje voor op oke ff wennen met op en afstappen en bij het stoplicht gewoon voetjes aan de grond maar dat gaat ook..... Nog ff een vraagje....hoe doen jullie dat....ik wil vandaag ff naar de stad...winkel gaat pas om 10 uur open...11 uur is fruithap en om 13 uur weer een fles weet niet of ik het er tussen door red.....gewoon de fles meenemen? maar waar geef je die dan? Teun is nogal snel afgeleid met zijn fles....hier breek ik dus mijn hoofdje over.... de dementie gaat hier langzaam weg....maar het enorme zweten blijft.... tot later hoop dat het een droge dag word.....
ik neem de fles gewoon mee, want ze wil hem alleen maar koud.... en drinkt overal leeg... @ irma, als je ook naar meeting gaat 13 okt. kan ik je meenemen. las dat je in lelystad zit nl.. en daar kom ik langs... hihihi.... nogmaals hele dikke knuffel...... ik nu naar kinderboerdrij, het is nu droog....
Ik heb Jikke van begin af aan eigenlijk overal de fles gegeven. Gewoon ergens laten opwarmen of te heet water mee zodat het is afgekoeld als ze hem krijgt. En tja, zoek dan een beetje een rustig plekje op in een brasserie of restaurant. Maar als Jikke de fles krijgt is ze eerlijk gezegd ook nooit zo afgeleid. Wel met de groente- en fruithap. Maar ik ben eigenlijk altijd gewoon een beetje mijn gang gegaan. Ook geen rekening gehouden met slaaptijden of zo. Als ze moe is valt ze in de wagen ook wel in slaap.
Teun is dus thuis ook al snel afgeleid.. zelfs als de tv aanstaat kijkt hij daar liever naar dan dat hij drinkt ook al heeft hjij honger en ook als ik zou praten nee meneer wil me ( of wie hem de fles geeft) voor zich zelf hebben. fles warm water mee dat wist ik en opwarmen ook...deed ik in het begin ook wel toen ik nog verlof had....maar ja hij gedeid zo goed op de regelmaat van spelen/eten/slapen... maar mss toch maar gaan doen...waarschijnlijk te onzeker...waar ke allemaal niet onzeker over kan zijn.....
@Irma: Ik denk dat voor iedereen spreek wanneer ik zeg dat niemand er een probleem mee had gehad, wanneer je dit meteen met ons had gedeeld. Onthoud: We zijn er hier voor elkaar in goede en slechte tijden! Ook van mij krijg je een virtuele knuffel... @Janette: Er zit een functie in Picasa waarmee je leuke geintjes met je foto kunt uithalen. Zo kun je ook bij een zwart-witte foto het midden van de foto weer in kleur terughalen. Maar wat Patrick, Noralien en ik doen (het kleuren van een specifiek deel van de foto) dat kan niet met Picasa. Tja, je kunt niet alles verlangen van een gratis te downloaden programma... Ik ga meestal direct na de 2e voeding met Jasmijn weg, dan heb ik zo'n 3,5 uur de tijd. Maar anders ga ik lekker bij V&D zitten en geef daar een voeding. Je ziet er best vaak meer moeders alleen met een kleintje zitten. Gelukkig doet Jasmijn ook niet moeilijk wanneer ze een half uur later haar eten krijgt.
Zo, nu dan toch een keertje vanaf het werk! Het is echt superrustig en er is ook bijna niemand, dus kan wel een keertje! Irma, wat erg zeg, kan me voorstellen dat je er goed stuk van bent, maar je kunt inderdaad altijd bij ons terecht! Nog een half uurtje en dan lekker eten, heb trek.