Jee wat leuk zeg, die schommel. Jasmijn heeft er zo te zien ook veel lol in. Wat een mooi huis hebben jullie trouwens, en mooi ingericht! Over de mama-fiets.... Ik heb nu een citybike waar ik nooit op fiets. Omdat ik met Jikke wél meer op de fiets wil gaan doen, heb ik een nieuwe fiets nodig (met de citybike gaat dat dus echt niet). Omdat ik tóch een nieuwe moet, ben ik gaan informeren en ben ik op een mamafiets uitgekomen. Omdat ik stevig ben is iets meer ruimte tussen het stoeltje en zadel zo-ie-zo wel prettig. Om die reden is een lage instap ook heel fijn. Verder heeft de mama-fiets idd een goede standaard, een breed stuur waar meer ruimte voor een stoeltje is (het stoeltje komt als het ware tussen het stuur ipv achter het stuur) en een stuurblokkade als ie op de standaard staat. Het stuur corrigeert zichzelf recht waardoor hij niet omvalt als er een kindje in het voorstoeltje zit. De bagagedrager is ook breder waardoor er tegelijkertijd tassen en een buggy-mee op kunnen. Dat was het geloof ik wel.
Vanmiddag kwam er een oud vriendinnetje van me langs op m'n werk. Zij heeft een zoontje van 14 maanden. Het is een tenger mannetje met een smal hoofdje maar niet super mager ofzo. Ik vroeg dus hoeveel hij woog. Ze was net naar het cb geweest en hij woog: 9870 gram. Fynn is 7 maanden en weegt 9650 gram Ik weet dat ze nu steeds minder gaan aankomen en dat als ze gaan lopen het babyvet er wel afgaat. Maar ik vond dit toch wel frappant. @Irma: Wat vreemd dat de bloedtest dan negatief was. Je lichaam kan je dus behoorlijk voor de gek houden. Kan me voorstellen dat leventje nu even op z'n kop staat. Maar je weet ons te vinden! Alles goed met Rick? Ik denk dat hij ook een echt beertje is nu. Hoeveel weegt hij ongeveer? @Janette: Fynn doet het ook heel goed op regelmaat dus ik zit ook altijd te puzzelen als ik wegga. Maar ik neem gewoon alles mee en geef het dan onderweg op een rustig plekje. Moet alleen wel zeggen dat ik tegenwoordig liever niet meer 's ochtends afspreek omdat Fynn z'n ochtendslaap echt nodig heeft. En ik zweet ook nog veel. Is wel stukken minder geworden nu ik de Roosvicee Ferro drink maar helaas nog niet verdwenen. Word er af en toe ook echt niet goed van. Lief dat jullie allemaal mijn verhaal van het cb hebben verteld! Door de reacties weet ik nu zeker dat die wijkverpleegkundige bij mij niet helemaal spoort. En ze heet nog Evelyne ook @Nynke: Fynn zit nog niet echt. Maar als ik hem even neerzet kukelt ie ook naar voren. Op de bank duikelt ie opzij. En houdt Jiri zelf z'n fles vast onder het winkelen. Dat wil Fynn nml nog niet. @Janette(alweer): Heb vandaag ook de slaapzakken bij Prenatal gekocht. Die van 70 cm werden nml een beetje te klein. Fynn kon z'n beentjes niet meer helemaal strekken Heb er nu 2 van 90 cm gekocht: een grijze en een turquoise. @Otje: Dat klinkt positief! Ik hoop echt dat het wat wordt. @Noralien: Welkom bij de Sparta Amazone Trendy club Welke kleur heb jij? @Lola: Wat een superleuke schommel! Die wil ik ook! Waar komt ie vandaan? Ben alleen bang dat Fynn nog niet stevig genoeg zit maar als hij zover is denk ik dat hij echt zal schateren! Op mijn kdv kun je geen dagdelen sparen. Ze hebben voor mij echter wel een soort uitzondering gemaakt omdat ik alleenstaand ben. Als ik nu een dag heb dat ik echt dringend opvang nodig heb of als ik er echt ff doorheen zit dan mag ik hem brengen en hoef ik dat niet extra te betalen. Niet doorvertellen hoor! Heb er tot nu toe echter nog geen gebruik van gemaakt. Voordeel van een mama fiets? Ligt er denk ik helemaal aan wat voor fiets je nu hebt en hoe lang je zelf bent. Ik heb op m'n oude fiets geprobeerd een zitje te doen maar kwam er dan echt niet meer tussen met m'n benen. Zat al helemaal klem nog voordat ik was opgestapt. En aangezien de fiets toch oud was heb ik maar meteen voor een mama fiets gekozen.
@Slingding lief dat je het vraagt ik voel me wel oke maar ben wel moe hopelijk is het snel 7 augustus want dan krijg ik weer een b12 spuit. @Lola ik ben wel tevreden over mij werk maar er zit 1 manager bij die niks doet en ik word daar niet goed van. Het was zo super druk om 8 uur kwamen er al onwijs veel mensen menu's eten en hij ging naar buiten en later ging hij gewoon 3 kwartier zitten en terwijl hij weet dat ik snel moe word en het de hele tijd druk is. Ik heb in mijn pauze de baas gebeld en gezegt dat hij al weken niks meer doet en alles de crew laat doen hij heeft gezegt dat hij met hem gaat praten dus ik ben benieuwd. Leuke foto van Jasmijn in haar schommel @Noralien hopelijk krijg je je fiets donderdag en kan je lekker gaan fietsen(als het weer mee zit )
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ga ook gewoon weg als ik weg wil als Wessel moe is gaat hij gewoon in de wagen slapen. Ik geef hem meestal een fles voordat ik weg ga maar dat ligt er ook weer aan of ik zo terug ben of lang weg ben. Ik ben al heel vaak naar de stad geweest met hem. En een keertje naar rotterdam naar de dierentuin en naar de zwarte markt op beverwijk en het gaat allemaal prima Wessel vind het altijd prima in de wagen en word het eigenlijk zelden zat. Ik neem altijd een termosfles met heet water mee en een flesje met koud water en daar maak ik dan de fles mee.
Hey meiden, pfffff, hele lap tekst getypt......foetsie, kon ik weer helemaal opnieuw beginnen..... Irma, wat ontzettend naar zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe! Otje, wat fijn dat je uitgenodigd bent! Heel veel succes alvast voor het gesprek! Lola, wat gaaf zeg! Ikke ook! Noura, af en toe doe ik nog wel eens wat, hoezo wil je er een? Enne, speciaal voor jou..... hij zwaait zelfs naar je Het is nog steeds een bos, maar al een stuk minder dan het was! Debbie, hoe was je verjaardag, leuke dag gehad? Ik werk met paint shop pro, bevalt me prima. Alleen op het moment ben ik veel op pad, dus doe er niet zoveel mee. Misschien in het najaar/winter weer, dan is het toch weer de tijd om lekker binnen te blijven! Sterkte allemaal met de menstruatie Het zal er wel bij horen dat het na de zwangerschap allemaal wat heftiger is, heb er ook last van! Ik heb ooit eens gehoord, dat als vrouwen veel met elkaar omgaan, dat de cyclus dan gelijk gaat lopen......zijn we hier straks lekker allemaal tegelijk ongi Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?
Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43cm).........07 juni/7mnd3d.............7130 gr....66,6 cm Jiri.........30/11/06 (3275 gr, 49 cm.........12 Juni/6.5 mnd............8100 gr....69 cm Kailynn......03/12/06 (2715 gr, ? cm).........21 april/6,5 mnd...........7170 gr....65,0 cm Liene........05/12/06 (3560 gr, 51 cm)........24 juli/33 wkn.............6940 gr....64,5 cm Lynn.........06/12/06 (2900 gr, 48 cm)........23 juli/ 7.5mnd............8618 gr....69 cm Mika.........07/12/06 (2980 gr, ? cm).........04 juni/6 mnd..............6340 gr....67 cm Teun.........08/12/06 (3390 gr, 51 cm.........17 juli/...................9265 gr....71 cm Nick.........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)........14 juni/6 mnd .............7485 gr....65 cm Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)........15 juni/6 mnd..............6860 gr....66 cm Jelina.......14/12/06 (3140 gr, 47 cm)........10 april/..................6535 gr....58,5 cm Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm)......27 juli/32wkn..............8985 gr....68,5 cm Thijs........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)........23 juli/31 wkn, 1 dag......8900 gr....71 cm Fynn.........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)........25 juli/7 mnd..............9650 gr....72,5 cm Demi.........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)........19 juni/26 wkn.............7190 gr....63,9 cm Safouane.....21/12/06 (2870 gr, 47 cm)........27 juli/31 wkn.............7280 gr....67,5 cm Dain.........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)........02 juli/6 mnd, 11 dgn......7890 gr....69 cm Rick.........22/12/06 (3600 gr, 50 cm)........05 juli/6 en halve maand...9190 gr....69 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........12 juli/28 wkn, 6dgn.......8585 gr....72,3 cm Ruth.........22/12/06 (2830 gr, 46 cm)........10 juli/28 wkn, 4dgn.......6770 gr....64 cm Jasmijn......23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........26 juni/6 mnd + 3 dgn......7460 gr....66,5 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........07 mei /4mnd+12dgn.........7160 gr....65,5 cm Jesper.......28/12/06 (3970 gr, 54 cm)........05 juli/6 mnd .............9630 gr....74,5 cm Koen.........28/12/06 (4050 gr, 54 cm)........02 mei /4 mnd + 4 dgn......7200 gr....65 cm Jikke........29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........21 mei /5,5 mnd............6505 gr....64 cm
O, ik loop volgens mij weer te rommelen met de mooie lijstjes Sorry. slingding wat een gave schommel Dimphy is volgens mij het zwaarste meisje..... Bureau deed echt niet moeilijk. Proberen de voeding van 23 uur te laten vallen. Setje wat heb je toch een mooie man. Otje, fijn dat je op gesprek mag komen, dat is de eerste stap, zal voor je duimen Irma, sterkte voor jou gewenst. Heftig hoor dat je gecurriteerd moest worden, maakt het allemaal zo medisch. Hopelijk knap je zelf toch weer een beetje uit je dal, en lucht gewoon je hart hier he?
owja, als je de lijst quote, moet je daarna "quote" voor en na de tekst even weghalen. Dan krijg je em weer normaal op je scherm.
Hallo meiden, Fijne reacties van jullie! Ja Eve inderdaad vreemd dat de bloedtest negatief was... Gyn. vertelde me dat dit ws komt omdat het vruchtje al iets ouder was... en dan neemt het HCG weer af... Rick zal nu wel zo`n 9500 gram zijn ofzo, hij was 5 juli 9190 gram. We hebben trouwens besloten om er een weekje tussen uit te gaan ff bijkomen en leuke dingen doen! We gaan zondag voor een weekje naar Beekbergen toe, daar hebben mijn oom en tante een huisje en daar mogen we een weekje gebruik van maken... Ik wil inderdaad ook komen naar de meeting van 13 oktober ik zal je ff PB`tje sturen Karin... Spreek jullie later weer... Irma.
@Eve: Ik heb die schommel gewoon bij Intertoys gekocht. Mijn vriendin heeft dezelfde en daar heeft Jasmijn eind april al in die schommel gezeten. Toen had ze ook al zoveel plezier. Ik heb het toen gefilmd met mijn mobieltje, je hoorde haar voluit schateren. Ik denk dus niet dat Fynn er nog 'te klein' voor is... En wat denk je dat ik nu ga proberen... ? Ik ga geen uitdaging uit de weg! @Vales: Werk jij bij Mc Donald's of zo...? @Setje: Wat een mooie kop haar! En dan zeg jij dat-ie naar de kapper is geweest...? @Irma: Alvast heel veel plezier de komende week. En laat je maar eens lekker verwennen!
Hey Meiden, Jeetje er is weer heel erg veel geschreven zeg, ik ga niet op alles reageren hoor. Maar ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie felicitaties, echt heel erg lief dat jullie allemaal aan me hebben gedacht. Noralien erg leuk hoor die foto's van die meiden, volgens mij hebben ze het erg naar hun zin gehad he? Bianca16 ha ha ha jaa ik ben zeker nog erg jong, gelukkig hebben jullie hier geen problemen mee en behandelen jullie me net zoals als alle andere. Noura gelukkig gaat het een stuk beter met je mannetje, leuke foto trouwens van hem en dat meisje erg lief. Eve ook van deze kant komen er waarschijnlijk veel foto's ha ha, ik heb zoieso een date met gnessy maandag. Gnessy hahaha dat is een zeer goed en leuk idee om Ruth en Thijmen te koppelen, hoeven ze inderdaad zeker hun verjaardag niet meer te vergeten. Erg leuk trouwens die collages en die bewerkte foto's meis, ziet er echt heel erg leuk uit. Setje hahahaha jaaa ik ben zeker verwend door Thijmen & door zijn Papa natuurlijk, ik heb het volgende gehad: Van Thijmen + Papa: Een Nintendo Wii Van Papa voor Thijmen een soort drumstel van fisher price voor thijmen Van Mijn Oma een loopstoeltje voor Thijmen en geld en nog wat kleine dingetjes Van me moeder + haar man geld, ketting met Thijmen zijn naam en geboortedatum en 2 babyvoetjes erop. Van mijn andere oma geld en wat kleine dingetjes en natuurlijk krijg ik nog wel meer, maar me vader + tante enz. heb ik nog niet gezien. Dit omdat ik nu in Apeldoorn bij me moeder ben, dus dat komt allemaal nog haha. Irma ik schrok best wel van je verhaal hoor, jeetje meis heel erg veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer beter. Meiden begrijp ik nou goed de meeting is op 13 oktober? Informatie over de meeting verder, krijgen we dit nog via een pb ofzo? Janette hoe regelen wij het verder, ik bedoel i.v.m vervoer enz. want ik reed met jou mee toch? Janette ik neem vaak een thermosfles met heet/lauw water mee, natuurlijk ook een bakje met poeder erin. Zo heb ik eigenlijk altijd voeding mee, als hij dan eten moet of honger krijgt dan kan ik hem dat gewoon geven of anders soms een bambix koekje of fruitdrink. Nynke Thijmen heeft het ook soms hoor dat hij vanuit zit naar voren valt, gelukkig heeft hij dit niet vaak en kan hij zichzelf redelijk recht houden. Lola echt heel erg leuk zeg die foto van Jasmijn, ze heeft echt hele grote lol dit is wel te zien hahahaha. Ik vind het ook een hele mooie foto trouwens, heeft je mannetje goed aan gedaan dus om dat ding op te hangen haha. Setje echt heel erg leuk die foto zeg, wat een bos met haar heeft jou mannetje en wat een boeffie zeg haha. Ik heb echt een leuke verjaardag gehad hoor, eigenlijk vierde ik het niet echt. Me moeder had wel het huis een beetje versierd echt heel lief ha ha ha, we hebben lekker taart gegeten en lekker wat gedronken en het was gewoon gezellig dus. Ook ben ik nog steeds aan het bloeden, het ene moment is het een stuk meer en erger als de andere keer. Maar ik denk toch echt dat dit door mijn spiraal komt, hopelijk is het toch wel snel over. Wordt er een beetje zat van eerlijk gezegd, zeker als het straks weer warmer wordt. Met Thijmen gaat het gelukkig al een stuk beter, hij is lekker vrolijk en speelt veel. Vandaag was me moeders oppaskindje hier en Thijmen heeft lekker gespeeld met hem, toen we ze beide op de grond legde zetten ze het in de eerste instantie beide op het krijsen. Maar dit was snel over en toen lagen ze lekker met elkaar te spelen echt heel lief, me moeders oppas kindje is van half september en ze schelen dus 3 maandjes. Maar me moeder en andere ook valt het toch echt op dat Thijmen meer kan dan nieck (me moeders oppaskindje), zo kan dit kindje nog niet kruipen en brabbelt ook nog weinig. Dit weekend ga ik verder niet veel doen, morgen even naar de markt en zondagavond weer naar huis. Ik zal proberen morgen nog even te reageren op jullie, maar ik beloof niks Tot snel xxxjes
@Lola ja ik werk bij de Mac mijn vriend ook die is daar manager. @Debbie gelukkig gaat het beter met Thijmen en je bent goed verwend zo te lezen
eve ben jaloers....op jouw goede geheugen.... Irma: ben het met Lola eens....je mag hier alles kwijt, we zijn er niet alleen om met de leuke dingen mee te leven. Hoe is het met je moeder trouwens, want dat ging ook niet goed.....je krijgt wel heel veel negatieve emoties tegelijk zo. fijn dat je er nog een weekje tussenuit kunt! ik hou ook niet echt rekening met Nick's eettijden wat betreft weggaan. Ik zorg gewoon dat ik wat bij me heb....en zie dan wel. In de buggy slaapt hij nog niet geweldig, maar als hij moe is....lukt het uiteindelijk wel. Noura: hier werkt het niet hoor Nick nog even voeden voor ik weg ga. Hij wil echt alleen als het zijn tijd is/hij honger heeft. Anders vindt hij alles interessanter dan mijn borst.... Nynke: Nick valt af en toe wel om vanuit zit, maar dat is niet vaak mee. Hij weet inmiddels ook hoe hij vanuit zit terug in buiklig kan komen, aleen als hij te moe is, is dat dus te lastig en valt hij om. Noralien ik ga Jikke en cm onthouden voor als ik met Nick bij het CB ben geweest! OTJE! wat fijn dat je op gesprek mag. Ik ga heel hard voor je duimen woensdag om 10 uur! Noralien dus jij ook binnenkort op de fiets! leuk. Lola ik heb ook gewoon mijn eigen fiets laten aanpassen....vond het zonde om een nieuwe te kopen. Lola wat leuk die schommel. Jasmijn kan vast oefenen voor 13 oktober. Hier geen schommel in de kamer, maar bij mijn schoonouders hangen er ook haken in de deuropening en toevallig heeft Nick afgelopen weekend daar voor het eerst in de schommel gezeten! Hij zat echt te schaterlachen. En zo te zien was dat bij Jasmijn niet anders. Hihi Eve wat een verschillen in gewicht zijn er he! Hier zie ik dat ook bij kids van vriendinnen van mij. Er zijn er twee die ruim een half jaar schelen, maar de kleren van de jongste van de twee worden doorgegeven aan de oudste omdat die er al uitgegroeid is.... Setje: wat een ontzettend lief manneke is Jayden. Hij zwaait echt heel erg lief zo! Nick zegt hem gedag terug! alleen dit wil hij niet op de foto doen.... pff ik heb weer echt effe een dip. heb vanavond nergens zin in, baal overal van en vooral van de BV. Heb net effe over gehad met Frank en ik zeg nu: ik ga afbouwen, maar of ik daar morgen ook nog zo over denk.....Vandaag was het kolven weer bedroevend en ook aan de borst is Nick hardstikke onrustig, behalve de ochtendvoeding. Dus wie weet heb ik wel geen keus meer. Ben ook erg moe door de afgelopen week bijna alleen maar gebroken nachten door ons mannetje....en morgen wordt Frank weer net zo oud als ik dus ik moest ook nog vanalles in huis halen om dat te vieren....op het werk vandaag ook nog twee clienten die me raakten, een vrouw die gedwongen een abortus had ondergaan en een ander die een kindje van 9 maanden dood in de box had gevonden....bah...dat zijn niet de dingen waar ik goed tegen kan al hoort dat bij mijn werk.... Ik denk dat ik vanavond ook maar vroeg mijn bedje in ga en hoop dat Nick het daar mee eens is...
Eve, Ja dat kan ik ook. Alleen zit er in mijn programma geen standaard achtergronden. Deze kun je gewoon van internet halen of zo. Ik kan de achtergrond van de foto verwijderen en Jikke dus overal "opplakken". Als je maar een leuke achtergrond hebt. Zal wel eens iets proberen en hier plaatsen. Ik krijg de Magentha. Dat is de mat-rode. Jij hebt de groene toch?! Setje, wat een mooi kereltje. Staat hem goed dat haar, en een lekker guitig koppie. Lola, bedankt voor de avater.
Noralien veel fiets plezier... Lola Wij houden het hier ook gewoon bij een normale fiets hoor..gazelle grenoble....oke wel een nieuwe standaard erop gezet maar als ik steppend op en af stap gaat het goed en het zadel naar beneden zodat ik met me voeten bij de grond kan........enne ik ben ook niet slank hoor mij werd verteld dat de ruimte niet veel scheelde... Lola leuke foto in de schommel hang binnen kort de hang/mat schommel ook maar weer op.....zit alleen geen riempje ervoor dus ff oppassen...maar zijn beentjes kunnen er wel door bungelen...dus het zou wel meevallen als hij er in zit maak ik wel een foto Eve dus ik "moet"ook maar meer aan de ferro..want van de staaltabletten die ik heb gekregen krijg ik maagpijn....ik neem ze wel in maar vergeet ze ook vaak omdat je ze niet met zuivelproducten kan combineren...dus ja drink je een beker melk...dan kan het al niet... waarom heb je niet gelijk de grootste genomen? kan je het eind onder het matras stoppen en ze kunnen lekker lang mee... scheelt weer in de knip.. ik heb 2x lime groen genomen lekker zo'n kdv wil ik ook! hier kan het dus niet tijdens de vak.periode en nu hebben we het dus nodig.... maarja me schoonouders lief aangeken of ze Teun nog een dag extra willen nemen en ik maar ruilen op me werk met de dagen ( me ouders zijn weg)...maar het is gelukt..mss volgend jaar maar alvast 2 dgn extra kopen dna mag het wel lekker bezig Lianne of toch aan vakantie toe? setje wat een lekekr jochie ...... je kan ook de lijst met je rechtermuisknop kopieren en dan plakken in een nieuw bericht. Irma veel plezier en geniet ervan hoop dta het heel mooi weer wordt Debbie ja hoor je plekje in de auto is er nog steeds...ik heb nu ook me tomtom moet jou dus kunnen vinden...maar tzt spreken we wel af van hoe en wat...als er meer bekent is over hoe laat we er mogen zijn... ik kom de Wii binnen kort wel uitprobereb...hahaha Het weekend word lekker rustig..morgen geen plannen zien wel en zondag eten bij me schoonouders en gelijk kijken naar hun nieuwe terras...nieuwe tegels zijn er gelegd... nou meiden prettige avond nog en tot.....
oja nog ff het volgende: maak ik vandaag een potje ah babyvoeding vanaf 8 mnd Rijst/Wortels en kip open en tijdens het eten zag ik dat er stukjes plastic in zaten ik gebeld met ah en nu scheen het dus dat ze er al meer meldingen hadden gehad het gaat om potjes met tht 16.03.2009 en serienr 1469/13:38 ik mag me potjes opsturen en ze gaan het uitzoeken dus let ff op! gelukkig heeft Teun er geen last van gehad Groet Janet