er is weer een hoop bijgeschreven las ik.... @irma je mag gerust met mij meerijden naar de meeting! hoor het wel van je.... geniet van je weekje weg.... @iedereen emt foto's... jullie kids zien er stuk voor stuk heel leuk uit... weet echt niet wat ik er anders van moet zeggen... sorry..... En noura ja het is vandaag ramp met me menstruatie... vanmorgen rennen van wc naar douche, liep er zo langs naar bene.... bluhhhhh.... Ben d'r nu al zat van.... ik nog ff stofzuigen hiero, hond van me ouders is geweest en is nogal aan het verharen.... Verder heb ik vandaag dubbele buggy gekocht, waar ruth en jordy samen inkunnen... en ruth ook kan liggen.... hoeft ze niet meer in de draagzak dus een opluchting voor me bekken... hihi.... en hoef ik jordy nergen meer uit te plukken gewoon vast zetten. hahaha.... zal er morgen ff foto van plaatsen.... Ook van de rest wat ik nog met jullie wil delen.... tot morgen meiden....
@Debbie: Jij bent flink verwend...! @Vales: Maar jouw vriend is hopelijk toch niet die manager waar jij zo van baalt... ? @Duikster: Wat je ook mocht besluiten, jij hebt het geven van borstvoeding hartstikke goed volgehouden. Daar mag je oprecht trots op zijn! @Eve: Op jouw verzoek... Vreemde vogel trekt naar het zuiden... Dit is natuurlijk wel een makkelijk voorbeeld, maar het is een beginnetje...
@Lola dat zou wat zijn zeg Toen ik nog 5 dagen in de week werkte werkten we elke dag samen en dat ging altijd heel goed. Nu werken we alleen nog samen op de woensdag. Wat grappig gedaan zeg Jasmijn tussen de vogels. @Karin ik ben het met Lola eens je hebt het bv geven het echt lang volgehouden @Janette wat goed dat je het op tijd zag.
@janette: lijkt me echt erg om dat tegen te komen in een potje. Ik heb geloof ik geen AH potjes meer, straks ff kijken. @lola: leuke schommel. Op het KDV hebben ze deze ook. Wilde je ook al vragen waar je hem gekocht hebt. Ga morgen maar eens kijken bij de intertoys. Kunnen we hem voorlopig in de garage hangen. Volgend jaar krijgen we een speeltoestel van mijn schoonouders voor in de tuin. @eve: jiri houdt zijn fles ook niet zelf vast. Heb met een hand de kar vooruit geduwd en met de andere hand de fles vastgehouden. Alleen als hij ligt en het is een klein flesje dan kan hij hem wel ff vasthouden. Antroposofisch CB is meer gericht op het kind zelf. Dus ook geen checklijsten en groeicurves. Vaccinaties zijn geen must. Homeopathie vinden zij ook belangrijk. En ze nemen de tijd voor je. Ik ben er nu een keer geweest. Je krijgt een half uur een gesprek met de verpleegkundige en een half uur met de arts per maand tot dat ze 1 jaar zijn. Ik zit daar nu omdat ik jiri pas met 1 jaar wil laten vaccineren en het reguliere CB er toch niet zo heel blij mee was en ik daar dus ook geen info over kreeg. Antroposofen zijn een beetje geiten wollen sokken typen, maar ik pik gewoon die informatie eruit die ik belangrijk vindt.
Lola, wat ben je lekker creatief bezig. Je hebt de smaak te pakken. Ooooh wat schattig, wessel in z'n badjas.
hahaha lola moest lachen om die foto, leuk zeg en de schommel zal vast een succes zijn wessel ziet er ook heerlijk uit op de foto, wat een lief mannetje setje, wat is jayden ook een mooi ventje zeg, en zeker nog een hele bos haar. en ik zwaai van hieruit even terug ik was eerst niet van plan om een moederfiets te kopen, vond ze niet mooi, en dan vooral het stuur maar toen zag ik de fiets van lianne, en daar viel het stuur reuze mee. toen mijn vriendin er ook over begon, ben ik eens gaan kijken. want ik heb ook een stadsfiets. en nadat mijn zoon hem een paar keer heeft geleend, is de versnelling niet meer helemaal fijn. met oudere kinderen heb je het voordeel dat die stabiel blijft staan bij het kind achterop zetten (dat die niet gaat steigeren) ook boodschappen kan je goed mee nemen, ware pakezel. het stuur zit om het kind heen gevouwen, wat ook veiliger is. en het op en afstappen gaat echt een stuk makkelijker. en ik ben dan weer klein, dus kan niet zo geweldig snel met voeten op de grond, en dan is het ook fijn als je snel van je fiets af kan de kantelbeveiliging van het stuur is ook fijn zadelveren zijn beveiligd tegen kindervingertjes goed jasbeschermers, tegen voetjes tussen spaken en hij fietst gewoon lekker maar als je een goede fiets hebt, waar goed een zitje op kan dan zou ik niet switchen hoor. debbie, super hoor, een wii , laat maar weten wat je ervan vind, wij verkopen ze, en het ding verkoopt als een tierelier. lekker janette van die potjes. ze mogen wel een oproep of waarschuwing uit doen gaan, want hoeveel mensen zouden het niet opmerken? lianne dimphy is zeker een flinke meid, netjes hoor. duikster, he wat naar als je dat soort dingen hoort. ik kan daar ook niet zo goed tegen. ons mannetje is trouwens helemaal opgeknapt. hij is zo vrolijk, schatert het uit, en lacht om alles. draait in notime op zijn buik daarstraks gingen we de ah in, hij in zo`n karretje met babykuipje erop. nou hij vond het heel eng, ogen wijd open, en hij zag mij niet gelijk, en begon heel zielig te huilen. zal de eenkennigheid en verlatingsangst wel een beetje zijn. ik moest steeds laten zien dat ik er nog was
je kan begrijpen dat ik nu heel voorzichtig ben met d epotjes van ah...ga denk toch maar weer switsen naar olvarit jammer van de kortingsbon... maar ik heb ook het boek eten voor d ekleintjes en ga toch ook zelf aan de slag...dus tips van hoe het eten klaarmaken ( welke verhouding) zijn welkom even als recepten... Leuke foto van Wessel....denk dat wij dezelfde badjas hebben..alleen heeft Teun hem nooit aan... leuk zo met die vogels Lola Gnessy gaat het al weer wat beter met je? en jij otje ook het ergste weer achter de rug? Eve was Fynn ook laat vanmorgen? het eerste geluidje van Teun van 7 uur en om kwart voor 8 de 2e...zou het komen dat het weer donkerder word smorgens? want hij heeft wel verduisterings rolgordijnen en ik mag zelfs nu de lamp weer aandoen....
Eve..... dit was toch niet bij jou? Veertig bewoners van een flatgebouw in Den Haag hebben vannacht tijdelijk hun huis moeten verlaten vanwege een brand in de bergruimte. Twee agenten zijn met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis gebracht en acht bewoners kregen extra zuurstof toegediend. ik hoop het niet.... oke er zijn een heleboel flatgebouwen in den haag dus het zou echt toeval zijn.....
Goedemorgen, Pffff, dit wordt een zwaar weekend! Vanmorgen alweer met barstende hoofdpijn opgestaan. Vanmiddag om 16.00u werken, een hele lange dienst tot morgenmiddag 15.00u. En volgende week ook veel werken (voor mijn doen). Er ligt een bewoner in het ziekenhuis. Omdat hij een klik met mij heeft, is mij gevraagd daar iedere dag ff langs te gaan om te checken hoe het met hem is en was te verzorgen etc. Dus ook op mijn vrije dagen. Het is een half uurtje rijden, dus ben je toch weer even zoet mee. Ben blij als deze week om is. Gisteren een "fotosessie" van Jikke gemaakt. Ze lag op bed met een knuffeltje en had er helemaal zin in. Zal er wat showen....
noralien daar kan geen fotosesie bij een fotograaf op =D> =D> sterkte met de lange dienst van bijna 12 uur... mag dat eigenlijk wel zo lang?
wat een schatje zeg die jikki... heerlijke tut.... Marum je had t laatst toch voer scheef stand? maar ik zie niks aan jikki, behalve dat ze fotogeniek, vrolijk en een lekker ding is...... echt geweldig..... Hier lek ik iets minder, maar me humeur is nog hetzelfde.... en dan het feit dat me ventje heel t weekend aan het werk is van 5 uur 's ochtends tot een uur of 8 vanaaf werkt ook niet mee.. en morgen zal het nog later wroden... Oke de uren zijn meegenomen. en ik weet dat die volgende week 3 dgn vrij is, maar nu ik ongi bent voelt het allemaal gewoon ff kut... sorry voor me bewoordingen... Maar goed.... zo ff naar emmeloord een tankdop halen voor zijn werk auto en dan breng ik de oudste meteen naar hem toe, die gaat paar uurtjes mee op de trekker.... Dan is het ff wat rustigere hier en spelen die andere twee lief samen.... met die oudste erbij gaat het niet zo geweldig.... kan zichzelf niet vermaken... maar goed... zal zo ff wat foto's spammen en dan ga ik vanmiddag ff alles herlezen om te zien of ik wat vergeten ben of niet. en op alles reageren.... tot vanmiddag....
@Noralien: De zin straalt er inderdaad vanaf! Dat hondje heeft Jasmijn laatst van mijn moeder gekregen, ook toevallig! Ik zie op de foto's ook niets geks aan Jikke's hoofd, alleen dat ze een lekker koppie heeft... @Vales: Wat een scheetje is Wessel in dat badjasje. Je ziet alleen z'n lieve snoetje nog... @Gnessy: Ik hoop dat je toch een beetje een leuk weekend hebt. Hier in Limburg werkt het weer momenteel alleen niet mee! Ik had Jasmijn vanmorgen op het kleed in de woonkamer gelegd om lekker te kunnen spelem, ging ze 'ineens' helemaal zelf rechtop zitten! Ze probeerde het al een paar weken, maar bleef tot nu toe steeds halverwege steken... =D> =D> Ik wil nog één knutselwerkje laten zien (en dan heb ik jullie genoeg verveeld...)