molly, kailynn zakt ook onderuit en dat verhelp ik nu door een handoek op te rollen en tussen haar benen en tussen stang te proppen zo zit ze perfect! zal effe kijken of ik een foto kan vinden waar je het kan zien.... ja gevonden hier was de handoek al weer wat verschoven hoor maar je ziet het idee...
cynthia wat een leuke foto molly, ook een super leuke foto, deze kan ik wel zien, de andere niet waar is bianca gebleven? volgens mij heeft ze al een paar dagen niet gepost? hoop dat alles goed is. wij hebben nog een autostoel,maar die heb ik uit mekaar gehaald een tijd terug om te wassen en vraag me af ok ik hem nog weer terug in mekaar krijg. anders halen we maar een nieuwe, dan word het een romer king. maar voorlopig past safouane nog in de mc gnessy gefeliciteerd met je nichtje. wij gaan in januari naar cp, en daar is een kinderbedje, volgens mij een campingbedje. maar ik neem er zelf eentje mee, vind het een wat frisser idee. je weet nooit wat er mee gebeurd is. janet leuk die kubus, mijn neefje heeft hem ook. over de mc, mijn fysiotherapeute vertelde dat haar zoontje er tot 14 maanden in heeft gezeten. ik moet er nu vandoor, moet zo werken tot later
@molly leuke foto zo in bad hij heeft er lol in... enne wij hebben ook de mc van Mutsy dan de travler maar die is tot 10 kilo @ cynthia goede tip van de handoek @noura naar welk park gaan jullie?
@Eve: Ik ga van 25 tot en met 28 september naar Lissabon, dus dat is geen enkel probleem! Fijn dat je weer eens ouderwets hebt kunnen uitslapen, jouw ouders zijn echte schatten! Anders gewoon een keertje dankbaar gebruik maken van het aanbod van het kdv... @Molly: Sorry, de foto's op pagina 483 ziek ik helaas nog steeds niet... Ik zie de wel de leuke foto van Dain in bad op pagina 485. Je ziet hem echt genieten...!
Ik heb ook de mc van mutsy. Jiri zit daar nog prima in. Ondanks dat hij morgen 8 maanden is en toch al tegen de 9 kilo gaat. We doen ook nog vaak het onderstel eronder als ik ff snel ga winkelen en bij de AH gaat de maxicosi nog gewoon op de winkelwagen. Wil het ook zo lang mogelijk uitstellen om de andere autostoel te gaan gebruiken. Vanmiddag nog een verlaat kraambezoek Het kwam er steeds niet van om af te spreken en nu komen ze ook maar meteen naar het huis kijken. Ik moet ook nog een keertje naar de dokter. Heb na de bevalling last gekregen van mijn enkels. Vooral 's ochtends en als ik lang heb gezeten heb ik pijn bij het lopen en ze zijn stijf. Lijkt op reuma, maar ik hoop dat het gewoon overgaat. Al vind ik nu wel weer lang genoeg geweest als het een ontzwangersymptoom zou zijn.
Wessel heeft vanochtend zijn 2de woordje gezegt,en het was dit keer Papa Hij zei het 2 keer toen we in bed lagen en net toen Johan naar de box liep. @Molly ik zie alleen die foto in bad en dat is een erg leuke foto Je banner is ook opeens weg terwijl ik die gister nog zag. @Otje Wessel zit nog in de MC maar deze maand gaan we wel de vervolg stoel kopen en dat word deze. http://www.babyonline.nl/article.asp?articleid=2068 We houden Wessel wel zo lang mogelijk in de MC hopelijk gaan we het redden tot dat hij 9 maanden is. Over mijn werk ik heb het nog steeds naar mijn zin op mijn werk er is alleen 1 manager die een beetje vervelend is. @Janette wij gaan in april naar CP en wij gaan naar de eemhof. @Noura werkse. @Eve wat heerlijk dat je heb uitgeslapen. Ik vind CP leuker dan Landal. @Noralien beterschap en ga maar snel naar de dokter. Ik had ook veel hoofdpijn en dat kwam ook door de b12 te kort,ik had veel vage klachten en dat heeft allemaal daarmee te maken. @Gnessy Gefeliciteerd met je nichtje. @Slingding leuke foto heeft Lola voor je gemaakt.
wat betreft autostoelen... ik heb de volgende: http://www.hema.nl/nl-NL/home/zoekresul ... je+0-18+kg Hij staat op slaapstand en bevalt erg goed... ik had vitamine b12 te kort toen ik zwanger was van ruth... elke week trouw mijn spuiten gehaald, alleen heb niet gevoeld dat het heeft gewerkt.. lastige om te kort hebben en idd het geeft een hele hoop vage klachten af!
Vales wij hebben bijna de zelfde stoel! alleen dan de tobi Teun zit er nu al heerlijk in....de 1e keer was het onwennig voor hem hebben we ook maar een klein stukje gedaan omdat hij ook ineens vooruit ging...en meer zag maar je kan hem heerlijk onderuit trekken laat het maar weten hoe ze waren.... Gnessy mogen ze wel achteruit in de deze stoelen? o ik zie het al hij is vanaf de geboorte dus ipv mc?
tot 13 kilo moeten ze dus achteruit zitten... daarna mogen ze weer naar voren zitten... en ja ipv maxicosi... verkleiner kan er uit en het is stoel tot 18 kilo.....
@Gnessy ik wist niet dat ze tot 13 kilo achteruit moeten zitten. @Janette bevalt de stoel jullie goed?Ik vind de kleurtjes zo leuk van deze stoel. Weet jij wat het verschil is tussen de Tobi en de Priori?
had ik toen met jordy zijn stoel ook... ook eerst achteruit en dan vanaf 13 kilo vooruit.... maar voor kleine tut hier op de 13 kilo zit..... ben ik denk ik wel 1,5 jr verder.. hahaha... Vanaaf weer ff wegen... ben erg benieuwd....
de stoel bevalt prima het verschil is dat bij de tobi de gordels omwijt blijven staan dus niet bij de haken en je hem makelijker in en uit de auto kan halen omdat de gordel ondervoorlangs en bovenachterlangs lopen en niet achter de rug vast hoeft...tevens is het hoofdkussentje verstelbaar en dan gaat de gordels ook gelijk mee omhoog kijk ff op de site van mc kijken staat het ook duidelijkl...met instructiefilmpje
Noortje, wat een lieve foto's van Jikke. Net een fotomodel Vervelend dat het met jou niet zo lekker gaat. Je hebt groot gelijk dat je naar de huisarts gaat. En niet laten afwimpelen hoor. Gewoon op je strepen staan. Vwb je rug, ben je weleens naar een osteopaat geweest? Ik heb zelf ook chronische rugklachten en een osteopaat kan weleens helpen. Helaas kon hij me niet echt helpen vwb mijn rug, omdat dat toch dieper zat, zeg maar, maar hij heeft wel mijn nek losgemaakt en 'iets' gedaan met mijn blaas (heb een zwakke blaas en moet soms 2 a 3 keer per nacht plassen) waardoor ik 's nachts door kan slapen. Lola, wat ben jij toch creatief met foto's. Zou je misschien een keertje als je zin en tijd hebt een foto voor mij willen bewerken? Lynn heeft een kikkerkamer (kikker van max velthuijs) en ik zou zo graag een foto van haar samen met kikker willen. Weet niet of dat mogelijk is en of je dat wilt doen. Ik hoor het wel. Wat een grote meid die Jasmijn, al helemaal zelf rechtop zitten. applaus =D> Eve, kan me voorstellen dat je je moe voelt. Ik kan er ook slecht tegen om 's ochtends vroeg wakker te worden. Maar ik kan dan tegen Michel zeggen: aaah, wil jij haar even de fles geven en zelf nog lekker even doorslapen. Lief van je ouders dat Fynn een nachtje mocht blijven slapen. Enne...hier ook een spuger. Tja en dat voor een meisje, schaamschaam Otje, ik hoop voor de dat het gesprek van woensdag je een nieuwe baan op zal leveren. Ik zal voor je duimen. Leuk zeg dat Sara gaat logeren. Zal wel een stukje stiller zijn in huis. Lynn ligt ook nog in de mc. We hebben al wel een mc priori xp gekocht, maar wacht hier toch mee tot ze zeker 9 maanden is. Ze ligt nog lekker in de mc. Noura, fijn dat Saf weer helemaal opgeknapt is. Enne, zoals je ziet ben ik er nog hoor. Post mss niet zoveel nu, maar dat komt omdat er zoveel door mijn hoofd spookt op dit moment. Ook ligt ons nichtje weer in het Sophia kinderziekenhuis. Maarre, lief dat je me miste! Hoe gaat het nu trouwens met je moeder? Karin, nog gefeliciteerd met je hubbie! Leuke dag gehad? Vervelend zeg die ongesteldheid. Hopelijk heb je niet teveel buikpijn. tante Gnessy, gefeliciteerd! En jij ook al zo creatief met collages maken. Leuk hoor. Janette, leuke kubus. Beetje klein haha! Molly, Dain geniet echt in z'n badzitje. Leuk hoor...en helaas, ook ik zie verder geen foto's van jou en ook je banner is niet zichtbaar. Goed zo Wessel, papa zeggen! Lynn zegt wel heel vaak papapapapapapa, maar denk dat ze daar geen papa mee bedoelt, want daarna gaat het net zo gemakkelijk dadadadadadadada. Wat een schatje in zijn badjas Cynthia, nog bedankt voor het aanpassen van het schema! Wat een lekker weer gisteren in Zeeland. We zijn even in Goes wezen winkelen en daarna doorgereden naar de camping. Mijn ouders hadden een etentje en wij hebben op Nicky, de hond van mijn ouders gepast. Morgen krijg ik een echo. Ben best zenuwachtig. Hopelijk is alles goed. Dinsdag naar Rotterdam toe. We zijn er nu echt aan uit en laten een vlokkentest doen. Ik hoop dat ze deze snel kunnen doen, zodat we niet zolang meer in spanning hoeven te zitten. Ongeacht wat de uitslag is, ons kindje is hoe dan ook welkom.
@Nynke: Wat vervelend! Hopelijk is het van voorbijgaande aard... @Vales: Wessel gaat lekker hoor, goed gedaan jochie...! =D> =D> =D> Jasmijn is volgens mij alweer vergeten dat ze 'mama' kan zeggen, ik heb het woordje al een paar dagen niet meer gehoord... @Bianca: Natuurlijk wil ik een kikkerfoto maken van Lynn. Maar ik ben nog niet zo goed hoor en moet nog veel oefenen... Ik stuur je een pb met mijn e-mailadres. Ik hoop dat de echo je morgen al wat kan geruststellen... Hier beetje saaie zondagmiddag. Het regent al de hele dag. Ik heb nog niet eens de moeite genomen om me netjes aan te kleden en op te maken, heb vandaag ook geen om ergens heen te gaan. Jasmijn's papa is zelfs zojuist op de bank in slaap gesukkeld...
eve wat balen weer dat je moe bent. Kun je Fynn niet een nachtje uit logeren sturen en zelf bijslapen? Ah dat is al gelukt zag ik....lekker bijgekomen vannacht? Effe bijtanken is toch af en toe wel heel lekker he. en foei Fynn...spugen vanaf het balkon....bah bah.. Eve: ik vind Landal hoog Vaals ook een mooi park, maar dat is dacht ik iets verder van maastricht. En als je echt dicht bij Lola wilt zitten is Landal Aerwinkel een optie. Ben ik in februari geweest. Zit in Posterholt, kilometer of 15 vanaf Roermond, dacht ik. Was wel een leuk park, niet al te veel poespas, maar wel met een klein zwembad. Echter geen suptropisch gedeelte of zo. Lekker nog een weekje weg. Wij hadden in Posterholt (landal) een box en een bedje bijgehuurd. Box was een opklapbare met netgaas. Bed was gewoon een soort campingbed, dus als je die zelf een hebt, kun je dat net zo goed doen als het in de auto past. Overigens vindt Nick het op de grond ook prima, dus ik zou nu niet zo snel meer een box bijhuren, maar soms kan het handig zijn als je Fynn niet de hele tijd in de gaten kunt houden. enne stoppen met BV: ik weet niet of het rust geeft....t is wel makkelijk, geeft mij weer meer vrijheid en omdat het niet soepel meer gaat, krijg ik wel steeds meer de neiging, maar ik bin het ook nog zo gezellig....lastig hoor! Molly leuk kraamvisite. Mijn Nick heeft volgens mij net zo veel haar of minder dan jouw Dain, dus het zit niet in de naam....fijn trouwens dat je nieuwe baan zo lekker betaalt....3 dagen werken in een leuke baan en net zo veel verdiensten....dat geeft ruimte... Noralien: balen dat de hoofdpijn zo aanhoudt en de rugpijn ook. ik heb het al eens eerder geopperd, maar wellicht zou het helpen om eens bij een orthomanueel therapeut naar je rug te laten kijken. Mochten er wervels en zo verkeerd staan (en dat kan na een bevalling, maar ook door verkeerd tillen bijvoorbeeld) dan kunnen zij daar iets aan doen. Dat kan heel veel schelen in pijn. Bij mij wel in elk geval. Ik heb ook eens nekwervels scheeft gehad en toen had ik telkens hoofdpijn. Ik zeg niet dat dat bij jou ook zo is, maar wellicht is het iets om over te denken als iets anders geen oplossing biedt. en ik zou ook aandringen op een echo, kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt. Otje: ik heb niemand speciaal gevraagd voor de meeting. Heb hier gewoon weer een datum neergezet en iedereen kan zich aanmelden. Hier nog gewoon de MC. Nick past er nog prima in, dus voorlopig niets anders. Hoewel ik hem wel zwaar vindt worden....maar nu laat ik regelmatig de MC gewoon in de auto staan. Beentjes mogen flink uit de MC steken en verder sluit ik me aan bij wat Cynthia al schreef over de bovenkant bij een MC. Irma: leuke foto's van Rick. Hij zit ook al lekker. enne....ik weet het niet. Gister wel flink bloed, maar dat was eenmalig. De rest van de dag en vandaag niets meer te zien....mischien toch andere oorzaak.....we hadden het 's ochtends ook gezellig gemaakt...maar waar al die krampen dan vandaag kwamen, geen idee. en mijn BV loopt gewoon echt terug. Alleen in de ochtend en middag meestal heeft Nick er echt genoeg aan. In de avond eigenlijk nooit meer.... dank je wel voor de duimpjes trouwens. Het is hier gisteren heerlijk droog gebleven en we hebben lekker buiten gezeten. Met 15 volwassenen en 9 kids gebbq-ed het was echt geslaagd. Ben wel total loss nu, vooral omdat Nick vannacht om half 3 toch weer paraat was.... Molly ik zie je foto's ook niet op p483. Jammer hoor! Misschien een keer cookies opschonen in je computer. Heb wel eens gehoord dat dat helpt, al heb ik geen idee hoe ik het zou moeten doen....maar daar heb ik altijd een handig mannetje voor... Lola jij dus ook lekker buiten gezeten op de verjaardag. Heerlijk... wat leuk die reacties van Jasmijn op oma... wat een tegenvaller is het weer dan vandaag voor je. Hier is het wel droog, maar ook hier weinig activiteit vandaag. Ben nog moe, Frank ook .... Ik merk dat Nick de laatste twee dagen weer veel meer geluid maakt. AFgelopen twee weken was hij meer motorisch bezig, maar nu begint hij weer volop zijn stemmetje uit te proberen en heb al baba gesignaleerd, oe en meer van die klanken, maar echt nog geen papa of mama hier.... grappig Cynthia dat Kailynn die 8 maanden potjes fruit niet moet. Nick wil die 6 maanden eigenlijk niet meer zo. Die laat hij zo uit de mond lopen, die van 8 maanden zit hij geinteresseerd op te kauwen en slikken. Maar meestal maak ik vers fruit en dat is ook wel wat grover. Kailynn aan het vliegen samen met haar grote vriendin NIJN! leuk. Kan Nick ook nog mee? janette leuke kubus hoor! Bianca: succes met de echo!
Ik kon toch niet slapen, dus ben ik maar aan't knutselen geslagen. Bianca, deze is voor jou, maar dan met een foto van Jikke..... Karin, Ik zal morgen eens de optie's doornemen met de huisarts. En anders ga ik zelf wat dingen uitzoeken.
@vales: de anwb heeft autostoeltjes getest. Als je er op klikt zie je de plus en minpunten. http://www.anwb.nl/published/anwbcms/co ... 203141.pdf