Bianca, Je mag me wel een foto sturen hoor. En als je een leuke afbeelding van Kikker weet, kun je die ook mailen. Het nadeel van de afbeelding die ik gebruikt heb, is dat het een klein formaat is. Groter dan ie nu is kun je hem dus eigenlijk niet uitprinten, wordt de kwaliteit minder.
ik heb hier ook last van lijk in de morgen wel een oude bejaarde vrouw als ik de trap af moet. het schijnt een zw. kwaal te zijn, en nyncke je bent nog geen 9 maanden af dus het mag nog een maand ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af. wij zijn naar een dance festival in Goes geweest en kailynn sliep gewoon heerlijk in de kinderwagen.gezellig met vriendn op het teras gezeten en heb een paar rose biertjes op heerlijk! ga nu harry potter verder kijken doei! bianca, succes morgen! Noralien mooi zeg die tekening.
Fynn ligt al vanaf 19.00 in bed maar wil niet slapen. Ligt hardop te kletsen en te lachen. Opeens hoor ik em een paar kreungeluiden maken alsof ie zich erg aan het inspannen is. Dus ik snel even kijken. Wat denk je? Hij zat half overeind Ik wist echt niet wat ik zag. Geen flauw idee hoe hij dat ineens heeft gedaan. Hij zat dus echt op z'n gat, z'n beentjes wat schuin onder hem en steunend op 1 armpje aan de zijkant. Het was echt zo'n raar gezicht. Heb dus maar meteen het bedje omlaag gedaan. @Molly: Sorry, nog geen foto's en banner. Alleen de laatste foto zie ik. Gelukkig wel, want nu kan ik eindelijk Dain weer es bekijken @Noura: Ik neem altijd het Aerosleep matrasje mee en leg dat op het logeerbed. Vind ik ook een fijner idee dan zo'n onbekend matras. @Nynke: Nu je het zegt, ik heb 's ochtends ook last van stijve, pijnlijke enkels. Maar na een loopje naar de wc is dat eigenlijk weer over dus heb daar verder nooit aandacht aan geschonken. Verder heb ik regelmatig pijn in m'n linkerheup als ik lang heb gezeten. Dat is precies de heup waar Fynn tegen aan lag en ik een paar weken heel slecht kon lopen tijdens m'n zwangerschap. Ik denk dus dat de klachten nog bij het ontzwangeren horen. Ben benieuwd of ze bij jou een andere oorzaak vinden. Maar denk het niet hoor. @Vales: Wessel is een echte talenknobbel aan het worden! @Bianca: Succes morgen met de echo. Hoe laat moet je? Dan kan ik voor je duimen! En wat fijn dat jullie een beslissing hebben genomen omtrent het laten doen van de vlokkentest. @Karin: Ik heb ook het idee dat Fynn de 6 maanden potjes niet meer zo geweldig vindt. Volgens mij zijn ze te vloeibaar en is hij nu echt aan iets stevigers toe. Heb nml ook niet echt meer het idee dat ze z'n honger genoeg stillen. Ga vd week dus maar es 8 maanden potjes in huis halen. @Noralien: Wat vind ik het toch knap dat jij en Lola zo handig zijn in foto's bewerken. Ik ga als ik vd week weer wat tijd over heb es een leuk plaatje zoeken en jullie dan lief aan kijken
hoop dat jullie je allemaal snel weer beter voelen en lekkerder in je vel zitten... Ik had vandaag knallende koppijn denk van mijn menstruatie... Graag gedaan voor het uitleggen van picasa... maar hoe je zo'n gekleurde vlek erin krijgt? geen idee.... Ik neem nog twee asperines en ga me bedje in. morgen is het vroeg weer dag. Dan ga ik naar debbie en thijmen... Samen met hun gaan we naar ballorig toe de eerste keer.... dus morgen avond ben ik er pas weer... Doe allemaal rustig aan en tot morgen... groetjes,
@Noralien wat een leuke foto @Nynke de autostoel wie ik wil staat er niet tussen maar ik heb even verder gezocht en hij word als redelijk veilig gekeurd. Maar bedankt voor de link @Bianca succes morgen met je echo. Wessel deed ook heel vaak papapapapa maar nu was het echt papa en zeker toen hij in de box lag en Johan naar hem toe ging,hij keek Wessel aan en toen zei Wessel heel duidelijk papa tegen hem @Lola Wessel heeft ook geen spikie meer gezegt na die ene keer @Janette ik heb even op de MC site gekeken en ik blijf bij mijn keuze. @Gnessy ik heb gekeken op de MC site en de stoel wie ik neem kan volgens mij niet eens achteruit,nu laat ik Wessel toch wel zo lang mogelijk in de MC. @Otje ik ben net weggeweest en even goed gekeken hoe Wessel zit in de MC maar hij gaat het nog makkelijk redden die 2 maanden misschien nog wel langer,we zullen zien. @Eve wat goed zeg van Fynn goed dat je gelijk maar het bedje naar beneden heb gedaan want voor je het weet ligt hij op de grond. Wij gaan de box van de week ook omlaag zetten want ik vind het eng worden hij gooit zo zijn benen op de rand niet dat hij er helemaal over heen gaat met zijn benen maar toch. Wessel is trouwen echt aan het tijgeren het duurt denk ik niet zo lang meer voordat hij gaat kruipen.
goh wat was iedereen vroeg weg... dat scheelt weer bij lezen wij waren gister naar me schoonouders het nieuwe terras kijken en gelijk daar eten...Teun lekker daar geslapen en zonder morre weer mee terug en weer in zijn bed verder geslapen... Bianca suc6 vandaag en goed dat jullie een beslissing hebben genomen dus daarom ook morgen heel veel sterkte hoop dat de uitslag snel bekent is.... Ik heb voor het eerts zelf gekookt en ja hoor meneer lust het! maar weet iemand of zelf gekookt eten voedzamer is dan uit een potje? Vind de struktuur van de 6 mnd potjes ook dun vergeleken met die van 8 mnd Teun laat het zo uit zijn mond lopen terwijl hij de 8 mnd potje slekker opeet. Noralien leuke plaatjes met de kikker Fynn als mama je in bed legt moet je wel gaan slapen hoor en niet spelen en al helemaal niet gaan zitten Valles prima hoor...wij hebben ook gekeken hoeveel x per week de stoel naar een andere auto gaat..dus als Teun bij opa en oma is..nou we kwamen op bijna 10x p.w en dan 2 dgn 3x...nou dan moet hij wel makkelijk gaan .....maar anders hadden wij mss ook wel voor die gekozen.. hier schijnt nu het zonnetje hoop bij jullie ook dus een prettige dag vnadaag..... ik ben vrij maar moet vrijdag werken, me ouders zijn op vakantie en dus geen oppas en vrijdag kan me schoonmoeder oppassen...dus ruilen....
Ik heb 's morgens ook vaak zo'n last van mijn enkels. Voel me idd ook een bejaarde vrouw als ik de trap af loop. Eenmaal op gang is het over. Had er nog niet zo over nagedacht dat dat nog van de zwangerschap kon zijn. Bianca, veel succes, maar ook plezier met de echo! Ik had er overheen gelezen dat Lola al met kikker aan de gang gaat....sorry Lola, ga je gang. Janette, zelf gekookt eten os op zich niet voedzamer hoor. De potjes zijn helemaal uitgebalanceerd voor kinderen van een bepaalde leeftijd. Alleen vind ik van zelf gekookt dat het misschien iets meer smaak heeft en dat je de structuur kunt maken hoe je zelf wilt. Ik vind de potjes voor 6 mnd ook wel erg dun, een beetje happpen mag wel. Vanmorgen de huisarts gebeld. Ik kan er morgenochtend terecht. Ze heeft me voor een dubbel consult gezet dus hij heeft iig tijd voor me.
Noortje, ik stuur je snel een foto. Ben benieuwd of je vandaag al bij de huisarts terecht kan. Ik hoop het wel voor je en dat er serieus gekeken wordt naar je klachten. Succes. Goh die Fynn ook al zo aan het stunten. Wat gaan de beebs toch snel. Enne Eve, 11.45 uur heb ik de afspraak voor de echo, dus duimen he En vwb de 6 maanden en de 8 maanden potjes. Had toevallig vorige week een 8 maanden potje gekocht en dat is idd veel vaster. Gisteren meteen een voorraadje 8 maandenpotjes ingeslagen bij de AH. Waren toch in de aanbieding. Noura, bedankt Hier schijnt ook de zon Janette. Zit nog in m'n pyjama. Ga zo even douchen en aankleden. Heb boven al gestoft en de badkamer uitgedaan. Niet mijn lievelingswerk, maar moet toch gebeuren. En ik krijg morgen nog geen vlokkentest Janette. Ik ben nl nog geen 11 weken. Morgen krijgen we alleen een gesprek, maar ik hoop wel dat we snel een afspraak kunnen maken.
Wat een zonnige morgen Heb eigenlijk voor het eerst weinig te melden @Janette: Potjesvoeding is als het goed is net zo voedzaam. Gelukkig maar want Fynn heeft nog niet anders gekregen (en hij is nou niet bepaald mager te noemen ) @Bianca: Om 11.45 zit ik op de fiets naar m'n werk dus duimen wordt een beetje moeilijk maar zal iig aan je denken.
ik vraag het omdat teun nu 2x zelf gemaakt heeft gegeten en na 100 gr genoeg had en ook verder de dag niet heeft aangegeven dat hij honger had... De zonning morgen is hier voor bij het regent weer pijpenstelen Noortje suc6 morgen en blij voor je dat hij de tijd neemt enne schrijf evt wat punten op kan je ze niet vergeten als je daar zit... ik ben nu voorzichtig geworden met de potjes van ah na het plastic..weet wel moet niet maar vind ook aan de andere kant de hoeveelheid smaken een beetje weinig, dus toch maar weer olvarit en bebirix...en die hebben ze in de supermarkt hier op loop afstand..en dat is helaas geen ah.... bianca ben ik alweer te snel? enne wil je nog meer poetsen? ik heb ook nog van die leuke klusjes waar ik nu toch ook maar aanga, want het zonnetje laat toch echt in de steek...
@Janette: Dat is wel frappant dat Teun dan al na 100 gram volzit Zal toch wel ergens aan liggen. Volgende week ben ik een weekje vrij en ben van plan om dan ook te gaan koken (en een boel invriezen) voor Fynn. Ben benieuwd hoe hij daar dan op reageert.
Teun vond het iig heel smakelijk maar wel aanlengen met water of opvolgmelk hoor..had ik de 1e keer niet dacht het is wel smeuig genoeg nou mooi niet .. ik denk dat ik ze invries zonder toevoeging van water en dan zelf later de hoeveelheid nog toevoeg kan je langzaam aan het ook minder laten worden... op de site http://www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html staat veel info en evt recepten enne 14-8 komt teun je kookkunst wel proeven...hahaa
Hallo, Even snel een berichtje van mij. Zal straks meer reageren. Ben net bij het CB geweest. Koen weegt nu 8660 gram en 71 cm. Ze waren tevreden over zijn gewicht/lengte en eetschema was ook goed. Ik mag nu gaan beginnen met brood in de ochtend en daarna nog kijken wat ie drinkt. Gr Otje
Poeh, had een druk weekend achter de rug...dus heb niet veel tijd gehad om te forummen. Even een paar korte reactie's; Eve, lekker dat je gister even een beetje bij hebt kunnen tanken! Erg lief van je ouders! En Fynn kan dus al zelfstandig gaan zitten, wat een knul! Leuk al die bewerkte foto's, jullie zijn weer erg creatief zeg! Hier behalve een wat heftigere ongi dan normaal, geen verschijnselen na de zwangerschap. Ik gebruik altijd de potjes van olvarit, maar toevallig was ik laatst bij de Super, en daar verkochten ze ook potjes van danone. Daar heb ik er ook wat van gehaald, die hebben net weer wat anders als olvarit. Zo heb ik dus heel wat variatie voor Jayden, en hij vindt het allemaal even lekker! Ik had laatst ook per ongeluk een potje voor 8 maanden, macaroni. Hij zat echt lekker te eten, maar spuugde daarna de stukjes macaroni weer uit Wij gebruiken de maxicosi sinds vorige week niet meer, ik sjouw me een breuk aan dat ding als hij erin zit. En we hebben toen de autostoel uitgeprobeerd, en daar zit hij veel beter in. Wij hebben de Priori XP, die kun je idd ook kantelen, en dan ligt hij ipv zitten. Hij vindt het ook hardstikke leuk, hij zit nu hoger en kijkt naar voren. Oh, ga Jayden even in bed leggen. Hij wordt nu ineens wel heel erg stil tot later!
@Janette: Handige site! Ik zal m'n best gaan doen @Otje: Brood in de ochtend? Je bedoelt als 1e voeding na het wakker worden? Goh, daar heb ik nou nog nooit van gehoord (voor een baby bedoel ik dan uiteraard). @Setje: Maak jij dus ook nog geen vers voor Jayden? (ben ik tenminste niet de enige ).
Eve, ik ben geen keukenprinses.....ik denk dat hij uit de potjes meer voedingswaarde krijgt, dan uit mijn zelfgemaakte hapjes edit; ik kan best wel lekker koken, maar dan meer buitenlandse gerechten en aparte dingen. Maar aardappels koken bijv. is echt een ramp! En dan moet ik 2x per dag koken. Invriezen kan ik wel, maar heb maar een kleine vriezer, dus daar kan niet zoveel in. Kortom, ik vind die potjes echt een uitkomst!
Setje, dan kunnen we elkaar een hand geven Gelukkig maar voor Jayden en Fynn dat er potjes bestaan! Maar ja, als ze ouder zijn zullen ze op een gegeven moment toch met de pot mee moeten gaan eten....
Zal ook eens een kijkje nemen op die site. Nee hoor Eve, je bent niet de enige. Jikke krijgt ook gewoon potjes groente. Fruit wissel ik af, vers en potjes. Jikke lust tot nu toe eigenlijk alles behalve een of ander stamppotje(andijvie geloof ik), daar ging ze echt van over haar nek. Later nog maar eens proberen. Wij willen Jikke echt zo lang mogelijk in de MC houden. Het begint idd zwaar te worden met tillen, maar ze zit er nog goed in. Ivm veiligheid tijdens een evt. botsing is gebleken dat de mc nog het veiligst is op deze leeftijd. We houden het dus nog even zo.