December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pas jij nog in maatje 74... ;) ;) ;)

@Otje: Mooie banner heb je! Koen gaat inderdaad lekker...
    Jasmijn heeft momenteel maat 62 in de broekjes en maat 68 in de truitjes, maar het zal niet lang meer duren voordat we moeten overstappen op een grotere maat...
    Ik hoop dat je shirt nog terecht komt!

@Bianca: Fijn dat de echo er zo goed uitzag! Dat lucht al een heel stuk op...

Hier ook nog potjes hoor. Wij eten zelf haast nooit gewone hollandse kost en ik heb nu nog geen zin om voor Jasmijn apart te gaan koken. Bovendien zit in een potje precies wat je kindje nodig heeft en dat vind ik een geruststellend idee. Als Jasmijn over een poosje met de pot kan mee-eten, zal ik nog wel eens een potje gebruiken voor als we weg gaan...

2. Hallo allemaal,

we zijn weer terug. We hebben het superleuk gehad. In het hotel waren veel 60+ers en die waren allemaal gek van Liene. En ze keek ze dan aan met een lieve lach en stak dan haar handje op.

Ook het eten was super en Liene deed het geweldig. Ze heeft de hele 7-gangendiner flink in de kindersteol zitten wachten. Zij had alleen droog brood en af en toe een stukje van mijn bord. Twee uur lang duurde het en ze vond het allemaal prima.

Ik zal straks wat foto's plaatsen.

Sewwes gana we naar de dokter toe. Liene moet zo hoesten. 's Nachts na de voedingen, moet ze zelf tot een half uur toe rechtop gehouden worden omdat ze helemaal vol slijm zit.

Even reageren... wel kort, want wat een berg is er geschreven.

Irma, heel veel sterkte... ik schrok al toen ik het las. Hoe moet jij dan niet geschrokken zijn...

Noralien, laat je niet afschepen bij de dokter! Hopelijk weet je snel meer.

Bianca, gefelicteerd met de superecho.

Over het eten maken. In de crèche deden wij dit ook zelf. We namen groente, vlees en aardappelen of rijst. Samen koken, dan mixen. Klontje boter bij doen en dan gekookt water totdat het de juiste smeuigheid heeft.
    Kruiden voegden we niet toe.
    Ik heb hier een boek vol recepten voor baby's. Het is van kind en gezin. Ik zal het meebrengen naar de meeting, kunnen jullie het eens bekijken. Ik gebruik het nooit, want Liene eet mee van tafel.

Als je een receptje wil, wil ik hier wel een plaatsen hoor. Als je ingrediënten aangeeft...

En wat een superfoto's! Ik wil er ook eentje... Zo eentje met een andere achtergrond... Wie wil? :)

Ik ga zien, ik heb wat honger en ga iets zoeken om te smullen :oops:.

Saartje

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Saar
    leuk dat het leuk was en dat Liene het heeft uit gehouden..zie Teun dat nog niet doen hoor...al speelt hij nu wel leuk in zijn stoel aan tafel en houd hij het steeds langer vast....

enne dat boek met recepten kan je mss er een aantal kopieeren en opsturen?

en wat gevonden om te smullen?

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    BAAL BAAL BAAL

Mijn man belt net, heeft al achterin de auto gekeken. Ligt er niet in. Dus helaas, we zijn t waarschijnlijk onderweg verloren. Echt niet tof.
    Maar nu heb ik wel een excuus om nog eens te gaan shoppen... :)

Gr Otje

5. vergeet ik nog te zeggen, Liene heeft een tandje!

Otje, jammer van je truitje...

Janette, ik kijk er straks een in.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    otje mss een idee bel de parkeergarage wie weet hebben ze het daar gevonden....en aj ander smag je nog een keertje shoppen...

7. @Saar: Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Even alle tijd voor elkaar als gezinnetje...
    Ik wil graag een foto voor je maken, ik moet nog veel oefenen, dus... ;) Mail me dan een foto waarop Liene helemaal los te zien is en duidelijk afsteekt tegen de achtergrond. En meldt er even bij wat voor soort achtergrond je leuk vindt...

@Otje: Ieder nadeel 'heb' z'n voordeel... ;)

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    gr. ik doe de laatste dagen steeds stom met mijn getikte tekst zodat het weer verdwijnt grgrgr.

saar: welkom terug! fijn dat het allemaal zo goed gegaan is. en frapant dat ook liene een tandje op vakantie gehad heeft, kailynn ook en wel meer hier gelood ik.

otje: balen van je shirt.
    en noralien heeft zeker haar best weer gedaan zeg!

Bianca: fijn det je echo zo super was! gefeliciteerd!

molly: uit oei ik groei zijn super super baby's wij hebben super december beebs. ik kijk er weinig tot niet meer in.

otje: kailynn krijgt om 7.30- 180/6 melk en om 13.00 brood (eet 1 boterham meestal soms minder) en probeer sinds vandaag er een fles 180/6 aan te bieden een paar weken terug dronk ze daar niks van en nu liet ze 40ml staan. en om 19.30 180/6.
    het cb zei tegen mij probeer er minimaal 500 ml melk in te krijgen ivm de vitamines en ik biedt nu in totaal 600 ml aan dus dan kan ze wat laten staan,

zo ga nog effe iets huishoudelijks doen want de komende dagen komt daar ook weinig vvan terecht.

9. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Janette, ik heb een nokia 6021 en provider is Vodafone. Ik heb al op internet gekeken, maar kan het niet vinden. Het boekje van de nokia ligt natuurlijk op mijn werk :(

Fijn dat alles goed is Bianca, mooi dat er weer zo'n nieuw leventje in je groeit, enne, zwaaien dat doet Dain nog niet eens ;)

Dain en ik zijn net even bij collega's van het oude werk langsgeweest. Qua aandacht kwam hij niets tekort! Het was ook wel weer even gezellig, dus dit gaan we gewoon 1 keer per zoveel weken doen.

Otje, wat vervelend van je shirt, ik zou me daar ook kwaad over kunnen maken. Maar je hebt inderdaad weer een reden om te shoppen!

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier ook potjes hoor. Fruit probeer ik wel zoveel mogelijk vers te geven, maar verder ben ik ook niet zo'n keukenprinses :oops: . Vind potjes ook wel errug makkelijk. Als ze straks echt met de pot mee gaat eten is het een ander verhaal, maar ik ben bang dat ik tot die tijd toch echt potjes blijf geven.

Saar, ik wilde net typen dat het contrast tussen een 7-gangendiner en een stuk droog brood wel erg groot is, maar ik zie dat je haar toch nog tussentijds hebt verwend met een stukje van je bord (ik neem aan dat je hiermee de inhoud bedoelde, anders zou ik toch echt even de kinderbescherming bellen ;) :) ) Waar woonde je ook alweer.... :D :D
    Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.
    En hier ook 2 vakantietandjes, Franse welteverstaan.

Cynthia, werkse in huis.

De meeste mensen hebben een hekel aan hun schoonmoeder, ik kan mijn schoonvader wel iets aandoen. Hij is hier dus de buitenboel aan het schilderen (betaald nog wel) en ik moet bekennen, hij schildert erg goed. Maar hij heeft de vensterbank aan de binnenkant (die er pas ligt) besmeurd met 2 componentenspul voor de rotte plekken en dat is erin gevreten :( . Verder heeft hij de rolluik gesloopt, terwijl hij beweert dat hij de rolluik niet heeft aangeraakt. Nee, waarom gaat 'ie nu dan niet meer naar boven toe :( . En hij heeft bij de voordeur een stuk van de binnenmuur blauw geschilderd (lees geknoeit ), dus we kunnen weer latex gaan halen. Hopelijk is hij deze week klaar, dan kunnen we voor onze vakantie de schade gaan herstellen.

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Molly ff beter zoeken op de site ;)
    maar wie weet lukt dit

Voicemail aanzetten
    Bel 12331 om inkomende gesprekken door te schakelen naar je voicemail als je in gesprek bent, je telefoon uitstaat of als je niet opneemt.

Voicemail uitzetten
    Bel 12330 om je voicemail uit te zetten. Als je alle inkomende gesprekken direct wilt doorschakelen naar je voicemaill bel je 12332. Wil je de directe doorschakeling naar je voicemail weer uitzetten, dan bel je 12333.

anders ff kijken op de vodafon site onder vragen

en voor het instellen kijk hier ff
    http://www.nokia.nl/link?cid=PLAIN_TEXT_163301

Bianca ben je lekker klaar me met zo'n schoonvader.... :rolleyes:

suc6

12. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik ben er al achter! Het stond inderdaad op de Vodafone site. Dat 12331 is niet wat ik bedoelde, maar toch bedankt dat je even gekeken hebt!

Ik ga nu Dains eten maken..

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    graag gedaan...2 vinden soms meer als 1
    en jij hebt weer rust...hihih
    eetsmakelijk Dain

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    irma weet niet of ik je sterkte had gewenst maar wou het nog even doen.

lola wat ben jij scherp, ik had het nog niet gezien, haha grappig maatje 74

over de zere enkels, ik heb dat een tijd gehad na de bevalling, en ook mijn knieen, maar nu ben ik er al een tijdje van af.

bianca wat een super nieuws. nu hoop ik dat je van de test ook een mooie uitslag gaat krijgen.
    leuk zo`n schoonvader.

over pap en brood gesproken. safouane lust geloof ik geen pap, hij weigert het en spuugt het gewoon weer uit.

lianne fijne vakantie! en ik heb je zaterdag niet gezien. maar ik had ook haast, haha stevig de pas erin, en mijn man mopperen want die loopt liever rustig (sloom)
    oh ik had op mijn werk trouwens iets best komisch.
    een man zegt tegen me: wat zie je er goed uit. ach zegt zijn zoontje, dat zegt die tegen iedereen hahahaha

saar welkom terug, je hebt heel wat bij te lezen.
    als ik een dag niet geweest ben, is het al haast niet bij te houden.

otje wat balen van je shirt. ik kan over dat soort dingen ook zo de pest hebben

we zijn vandaag naar de tandarts geweest voor de controle van de kids.
    allebei krijgen ze een sealing over de kiezen, en mijn zoon had helaas 2 kleine gaatjes, dus van de week moeten we nog 2x terug.
    ook heeft mijn dochter een verwijzing naar de orthodontist. ze moet dus aan de beugel vanwege een overbeet, en een achterkaak ofzoiets die te hard naar voren groeit. ik geloof dat ik het ook wel een beetje eng vind

verder ben ik heel kwaad, ik was vandaag bij mijn moeder. en die was van de week bij de controlerend arts geweest. je raad nooit wat die kl..tzak tegen haar gezegd heeft, "ach het komt vaak toch terug"
    en over dat ze geen chemo en bestraling kreeg "dat is alleen maar uitstel" dus met andere woorden, het zal wel terugkomen.
    hoe kan iemand dat nu zeggen tegen iemand die zo ernstig ziek is geweest. ik heb haar de naam gevraagd, en ga van de week die arbo maar eens opbellen. ik hoef denk ik niet te zeggen dat ze overstuur was. echt onbegrijpelijk.

mijn mannetje is weer wakker.

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noura, in één woord, wat een EIKEL!
    Volgens mij heeft hij toch echt een verkeerd beroep gekozen. Groot gelijk dat je verhaal gaat halen. Ik zou ook woedend zijn. En wat sneu voor je moeder, logisch dat ze helemaal over haar toeren is.

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een bal gehakt noura, die arbo artsen ik heb er ook geen hoge pet van op maar dit is schoftig!

vandaag kreeg ik post van de bleu band met een leuk bord voor kailynn met een brief van je bent nu 7 maanden dus mag brood en er staat een boterham op met de tekst onder elke stuk een ander beestje en er staan idd beestje in die boterham erg leuk maar waarom en van wie ik het krijg?

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    wat een kl***zak zeg noura...dat zeg je toch niet...en als je het al moet zeggen verwoord het dan nog netjesmaar niet zo.... sterkte voor je moeder en jij suc6 met de arbo

Cynthia mss ooit wat doorgegeven?

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zal haast wel moeten ja,
    tegenwoordig weten ze alles bijna van je maar ja we hebben in ieder geval er weer een leuk en gratis bord bij.

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Noura wat een....heb er gewoon geen woorden voor....dat zeg je toch niet wat een debiel :evil:
    Heel veel sterkte.

@Slingding leuk zeg zo'n bord hopelijk krijg ik die ook :D

@Saar fijn dat jullie het leuk hebben gehad :D
    En wat leuk dat Liene een tandje heeft,hier nog steeds niks te zien.

@Otje wat balen zeg dat je je truitje kwijt ben ga maar snel weer shoppen ;)

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik was ook helemaal perplex hoor. en dan te bedenken dat ze er straks in september weer heen moet.
    maar ik ga zeker bellen, en zelf gaat ze er ook nog werk van maken
    en wat betrefd arbo, ik hoor zo vaak negatieve verhalen, dat ik nu ook heel goed snap waar het vandaan komt

eve, vergat te zeggen hoe goed ikhet vind van fynn. ik zag het al helemaal voor me. als die zelf gaat zitten dan kan je ook lekker met hem gaan fietsen.

leuk zeg dat bord, mijn vriendin krijgt ook dingetjes van de bleuband.

ik kreeg vandaag een bon om een gratis pak luiers op te halen bij etos. de nature care (recycle ofzo) ik had me aangemeld op de site, en dit is wel weer leuk.

nou ik ga een badje klaar maken, safouane heeft wat klitjes in zijn haar achter. dat is weer het nadeel van veel haar.

Deel Deze Pagina