Je hebt je haren toch niet blond laten verven he... ? @Noura: Wat een @%$#&, die controlerend arts ! Alsof je moeder al niet genoeg heeft moeten doormaken...
Noralien en Lola: wat kunnen jullie toch leuke dingen doen met foto's! ik ga echt mezelf ook proberen te er eens in te verdiepen..... enne Lola: volgens mij doe je niet onder voor Noralien hoor! echt leuk die foto van Lynn en kikker! Cynthia: wat heerlijk naar een dancefestival! gezellig hoor! maar wat moet ik me bij rosebier voorstellen? geen idee... Wat leuk zo'n bord....wil Nick ook wel..... go Fynn...zitten in bed...daar moet je slapen hoor! wow vales leuk dat wessel al zo duidelijk papa zegt. baba is hier wel het verste wat in de richting komt. janette heb je al plezier in het koken voor Teun....ik vind het wel leuk om te doen. Nick eet de ene keer meer dan de andere. Toevallig heeft hij de afgelopen 2 dagen van mijn zelfgemaakte prakjes ook minder op dan vergelijkbaar met een potje. Maar andere keren was het wel helemaal op. Bianca wat fijn dat er op de echo zo'n mooi klein bewegend en zwaaiend hummeltje te zien was! geweldig.... wow wat lees ik toch over kids al in de 70 cm. Nick pas nog steeds broekjes 62 prima en shirtjes 62 en 68.... Otje: leuke banner! enne brood in de ochtend...ik ga voorlopig hopen dat de BV nog genoeg is. Dan ben ik vast veel meer tijd kwijt met brood dan nu.... Balen van dat tshirt trouwens... Molly Oei ik groei beschrijft de vroegste periode waarin bepaald gedrag kan voorkomen, maar geen gemiddelden....dus onze kids lopen niet achter.... enne....vrij is vrij....je hebt niet voor niets een nieuwe baan gezocht waarbij je twee Dain dagen overhield....go for it...goed dat je de telefoon hebt laten rinkelen. Saar Liene een tand....heb je hem gezien of gevoeld..... Noura BV is ook veel lekkerder dan pap is vast wat Saf denkt... pff wat een nare arts was dat zeg! en ik kan me inderdaad vorostellen dat je moeder helemaal overstuur was. goh dat heb je nu net nodig als je een beetje aan het opknappen bent.....zo'n reactie van een arts. Ik zou er ook een klacht over indienen.... haarklitten....dat zie ik hier nog niet snel gebeuren... toen ik thuiskwam van mijn werk had ik Nick op de grond gelegd in de keuken om zelf vervolgens te gaan koken. was even wat pakken uit de koelkast zit hij vervolgens heel parmantig met op zijn knietjes met de handen aan de rand van de papierdoos. Was al aan het kijken of hij zich via de stoel verder omhoog kon trekken, maar dit lukte hem nog net niet. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. Hij heeft de smaak te pakken....Toen wij zaten te eten zat hij in de box en was ook weer aan het kijken, nu vanuit zit, hoe hij zichzelf omhoog kon werken. Hij heeft de afgelopen twee weken flink aan onze handen geoefend met optrekken en dat lukt inmiddels erg goed, maar dit had ik voor vandaag nog niet gezien. Onze kletskous heeft ook het gillen 's nachts ontdekt. rond 12 en 4 uur kwam er een hoge gil uit zijn kamertje maar verder niks, gewoon verder gaan slapen...gek kind... Vanmorgen ging ik hem wakker maken ( o wat heerlijk dat hij weer wakker gemaakt moet worden, nadat hij ons een week lang korte nachten heeft bezorgd!) en lag hij met een heel gelukzalige glimlach in zijn bedje. Op zo'n moment smelt ik toch weer....
Wat fijn om te lezen dat er toch nog zoveel van jullie potjes geven Misschien is het een idee om met z'n allen op kookcursus te gaan? @Otje: Fynn heeft nu maat 74/80. Maar meestal is 80 nog wel wat aan de grote kant. Vind het trouwens nog steeds vreemd dat jouw cb adviseert om 's ochtends een boterham te geven. Zou je dat niet gewoon tussen de middag doen? En dan 's ochtends een fles of pap? Zo ben ik het iig wel van plan (niet dat mijn woord wet is hoor ) @Lianne: Fijne Vakantie! @Molly: Ben blij dat ik 'Oei, ik groei' heb teruggebracht naar de boekhandel. Vond het echt een vervelend boek. Nu let ik totaal niet meer op sprongetjes en dat is een stuk relaxter! @Bianca: Proficiat met de echo! Fantastisch om te horen dat alles er zo goed uit zag. En wat is de foto van Lynn met Kikker lief geworden! @Lola: Je bent me iedere keer voor met het maken van een opmerking. Nu weer omtrent het maatje 74 van Nynke en de blonde coupe van Cynthia. Is me wel vaker opgevallen dat ik hetzelfde wilde gaan zeggen. Ach, wel zo makkelijk als we familie worden @Saar: Welkom terug! En fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. En wat een geduldig meisje is Liene zeg. Die kun je nog es een dagje meenemen Dat hoesten is minder leuk. Hoop dat de dokter iets geeft waardoor ze er minder last van heeft. En welk tandje is doorgekomen? @Noura: Je zou toch mogen verwachten dat zo'n arbo arts ook weet om te gaan met mensen. Maar dat is wel een heel schrijnend voorbeeld van tactloosheid. Ik zou zeker zorgen dat je moeder deze arts niet meer hoeft te zien! @Karin: Die Nick blijft toch wel een enorm ondernemend mannetje zeg. Ik zie hem al helemaal voor me met die guitige oogjes (hij lijkt daarin echt op jou!). En dat smelten doe ik hier ook iedere ochtend hoor, ook al is het nog zo vroeg Fynn heeft het zitten niet meer gedaan. Zal dus wel een toevalstreffer zijn geweest. Wss heeft hij zich aan de spijlen opgetrokken ofzo. Maar goed, hij kan het igg wel en zal dus best verder gaan oefenen. Vandaag kwam hij op het kdv naar me toe tijgeren. Voor het eerst in z'n vooruit ipv z'n achteruit
Noralien & Lola; Echt leuke dingen maken jullie... en met die kikker geweldig! ga zo door..... ik moet echt veel gaan oefenen... wil ik zo goed worden als jullie.... Noralien; bedankt voor de banner. zal m ff uploaden en eronder zetten.... Cynthia: leuk dat je een bord hebt gekregen... altijd makkelijk.... lol.... Fynn; een bed is om in te slapen niet om te spelen en ontdekken wat je wel en niet kan... Daar is de box voor en de grond als jevrij mag rond kruipen van je mama.... Wessel; jij bent goed op weg met praten zeg... Doe het ruth ook eens voor? op wat dadada en andere rare geluidjes na komt er hier nog niks zinnings meer uit... Bianca blij dat er een klein kloppend mensje te zien was... Geeft je toch meer ckerheid... hopelijk krijg je snel de vlokkentest.... succes.... Otje: wat naar dat je het shirt kwijt bent..... En je banner is geweldig.... Molly; groot gelijk dat je de telefoon hebt laten rinkelen. vrij is vrij.... geniet ervan... Saar; je hoort niet meer bij de tandloze club... hahahah.... hier nog steeds helemaal niks te bekken.... Noura; hier af en toe klitjes in het haar... En wat een arboarts he... ik zou m achter het bureau wegtrekken en.... {rest kun je wel bedenken}... Das net zoiets je minder dingen kan doen wegens littekenweefsel wat in de weg zit e.d. en ze je dan gewoon voor 14% afkeuren ipv van de 15%. En dan maar zien op je werk of je alles kan doen of niet..... Vandaag met de kids en debbie naar ballorig geweest. was erg gezellig. Kids hebben zich goed vermaakt... En wat een verschil zeg, allebei op zelfde dag jarig, maar levensgroot verschil..... Zal straks foto's plaatsen.... Ik ga me bedje op tijd in... ben kapot.....
Hallo allemaal, nu kan ik weer wat beter reageren, sta ik niet meer zoveel achter. Gnessy, leuk... weeral een date van de decemberbaby's. Ik ben benieuwd naar de foto's. Eve, we hebben een homeopatisch middel gekregen. Ik moet hen nemen en dan via de bv komt het bij Liene. Het zat nog helemaal niet vast of zo. We hebben een hele leuke dokter, die je zo rustig maakt. Goed van Fynn seg, Liene zal hem volgende week nog leren hoe hij zijn kontje moet opheffen. Vandaag vertelde ik dat ik naar 'mijn vriendin' in de haag op bezoek ga. Begon iedereen te lachen (stiefvader en moeder)... Of ik wel wist waar het lag... Ik vroeg of zij het wel wisten dan en dan zeiden ze... helemaal boven Amsterdam. Ze wisten er dus zelf niks van, maar wel lachen hoor. Karin, we zien en voelen hem al, maar eerst zag ik hem alleen. In mijn tepel nog niks gemerkt. OEF! Noura, wat een arts seg! Doe je zegje maar eens goed. Dat iemand zoiets doms kan zeggen... En nu ben ik kwijt wie het vroeg, maar het tandje staat onderaan. 't Is één van de twee voorste, het linkse. Nu wat foto's showen van de vakantie. En lola... je hebt mail. Saartje
mooie fot's saar! echt een lief koppie. het lijkt er wel op he dat ik blond ben, maar ik ben zo slim om het te verven hihi. ik heb net m'n tas klaar gemaakt om te gaan werken, heb echt geen zin maar ja het mot. hoop dat het niet te druk is maar ja daar valt niks over te zeggen. karin: nick is goed bezig zeg nog even en staat hij aan je been te sjorren. ik ga jullie verlaten voor vandaag. weltrusten allen.
@Gnessy: Goed om te weten dat Ballorig leuk is. @Saar: Laat ze maar lekker richting Amsterdam rijden...als jij maar wel de goede afslag neemt. Dan maken we er een gezellige dag van Maar vanuit Belgisch oogpunt bekeken is het natuurlijk ook wel een beetje vreemd om bij een Hollandse op bezoek te gaan Liene is al echt een klein meisje op de foto's. Vooral zoals ze daar op je schoot zit. Echt heel zoet En zit ze al in zo'n lichtgewicht buggy of is dit gewoon de wandelwagen inzet vd kinderwagen? Vind Luxemburg een erg mooi landje! Ben er al een paar keer met veel plezier geweest. Waar waren jullie precies? Nou, ik ga m'n bed in want morgen is het weer vroeg dag. Welterusten allemaal!
Hoi Eve, het is de inzet van de wandelwagen waar ze inzit. We hebben geen lichtgewicht buggy. Misschien zou dat soms wel handig zijn, want dit neemt wel veel plaats in. Ik heb het al opgezocht waar ik moet zijn, en ik ga er helemaal geraken. We waren vlakbij Echternach en Vianden, tegen de Duitse grens. Hopelijk heb je een iets langere nacht. Groetjes, Saartje
Dat wilde ik dus nét zeggen....Wat is ie leuk geworden, kikker met Lynn! Lynn kijkt helemaal verliefd naar Kikker, met haar hoofdje een beetje scheef van verlegenheid Bianca, wat geweldig, zo'n goede echo....gefeliciteerd! Jikke heeft maatje 68-74. Ze heeft in een pyjamatje van de HEMA zelfs 74-80 Tja, echt dik is ze niet, maar volgens mij heeft ze wel lange benen. De broekjes zijn haar meestal veel te wijd, maar als ik ze kleiner neem heeft ze hoog water. Noura, wat een %*(&#**), die arts. Dat kun je toch niet maken. Jammer dat je dochter een beugel moet, maar dan heeft ze straks wel een mooi gebit. Jee Karin, Nick gaat als een speer (letterlijk en figuurlijk). En over gillen gesproken. Jikke heeft het gillen overdag ontdekt. Ligt ze keihard te gillen en kijkt ondertussen of wij naar haar kijken. Als we reageren heeft ze de grootste lol Wel lastig als je een gesprek wilt voeren. Saar, welkom terug. En liene een tandje.... Leuke foto's, vooral die in de wagen met dat hoedje....zooooo'n guitig koppie, wordt je vrolijk van. Gnessy, leuke dag gehad dus! En wat zit ruth parmatig op dat ding. Een hele meid al zo te zien. Ik ben net terug van mijn werk.....balen! Ik had vandaag ambulante begeleiding bij een jongen die nu op zichzelf woont (heeft bij ons gewoond in het "proefwonen-huis). Was ie er niet. Gebeld, gewacht, nog eens gebeld (4x). Tussendoor maar ff wat boodschappen gedaan en toen hij er daarna nog niet was, ben ik weer naar huis gegaan
wat zitten die twee al stevig op die paardjes. Wat schattig. Mag ik die ene met hun twee eens zien int groot? Kan dat?
@Saar wat een leuke foto's En die foto van Liene dichtbij is echt schattig @Gnessy wat fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. @Slingding werkse. @Eve moet je morgen werken?zo ja werkse morgen. Wessel zei net weer Spikie maar nog steeds geen mama
pfff blij toe, dat lijkt me namelijk heel naar.....gelukkig hier nog steeds niets te bekennen in de tandenhoek.... Wat een lieve foto van Liene in de wandelwagen! Cynthia werk ze... Eve en Saar...wat leuk ook al aan het meeten....gaan jullie een mooie strandwandeling maken? Nou ik ga slapen.....