December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Karin slaap lekker.

2. Niet meer actief

3. Niet meer actief

4. Niet meer actief

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

Leuke foto's Gnessy.

6. Heel mooi, en die in de ballenbak is grappig. Precies zo van... alle ballen voor mij. Je ziet ze beide kijken welke ze nog kunnen vastnemen.

7. Niet meer actief

dank je wel...

debbie heeft nog foto's waarop je t verschil tussen hun goed kan zien... lengte en dergelijke....

8. Niet meer actief

9. @Eve: Ja, wij zijn nog scherp op 'onze oude dag'... ;) Enne, hier wordt de boterham ook rond 13.00 uur gegeven. Maar op zich denk ik niet dat het wat uitmaakt...
    En wanneer je kindje echt naar je toe komt bij het ophalen, dan smelt je helemaal accuut!

@Gnessy: Alweer een mooi kunstwerk van Noralien! Super! En wat kan Ruth al goed zitten op die 'wipkip'... Nu hebben we al goed kunnen zien hoe leuk Ballorig ook voor die hele kleintjes is!

@Saar: Leuk, die foto van Liene in de draagdoek en zo kom je nog eens op mooie plekjes. Mijn moeder had toch zo'n doek voor mij gemaakt? Vergat ik om de handleiding voor het knopen mee te nemen op vakantie... :( Ik heb toen maar wat geprobeerd, maar het was toch niet helemaal hoe het moest... Het 'vissershoedje' staat Liene echt enorm wijs...

@Noralien: Moest jij niet vandaag naar de dokter?

10. :D :D :D

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Nog heel even dan...

Dank jullie voor de vakantiewensen, we hebben er nu wel heel erg zin in.
    We leven al bijna twee dagen in onze camper, dus hopelijk is Dimphy er nu al een beetje aan gewend.

Bianca, :thumup: super om je kindje te zien he? proficiat meid!

Noura, wat een verhaal van een arts zeg ](*,) vind ik echt niet normaal zo'n reaktie.

Saar, wat een gave vakntie kiekjes en wat wordt Liene ook al groot he?

Meiden ik ga jullie missen :cry:
    Heb wel heel veel zin in 13 oktober, weet nu zeker dat ik vrij ben.
    Vindt het echt super leuk om nu ook mee te kunnen met de meeting.
    En jullie eindelijk live te ontmoeten.

Daag.....tot over twee weken #-o

12. Heel veel plezier! Ik had er helemaal overgelezen! Hopelijk lees je dit nog...
    Amuseer jullie!

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lianne, heel fijne vakantie. Geniet er lekker van. :)

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lianna, fijne vakantie!

Lola, ik heb vanmorgen de dokter gebeld, kan morgenochtend terecht. Dan heb ik dus een dubbel consult zodat ie even de tijd voor me heeft.
    Moet ok wel, want ik wil hem ook nog even laten weten dat ik vorige keer niet blij met hem was. Dat hij geen fatsoenlijke medicatie wilde geven heeft mijn vakantie geen goed gedaan!
    Al hebben we het wel naar onze zin gehad hoor.

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    goede morgen allemaal!
    ik ga zo slapen tot vanmiddag.

16. @Saar: Dit is een wipkip...

Dat 'ding' in Ballorig zag er wel niet hetzelfde uit, maar ik wist even niet hoe ik het anders moest noemen... :)

@Lianne: Ik weet niet meer of ik je reeds een fijne vakantie had gewenst, maar bij deze: Ik wens jullie viertjes heel veel plezier!

17. Niet meer actief

ik noem t daar ook wipkip hoor

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Gnessy: Ruth is dan misschien nog wel klein en licht maar ze ziet er op de foto's echt uit als een groot meisje hoor. Ik vind haar echt een lief grietje. Dat zitten op wipkippen en in ballenbakken maakt ze ook ineens zo wijs. Bijna geen baby's meer :( Enne, je hebt het collage maken flink te pakken zie ik. Nu ik nog.

Maar zo te zien zullen onze dreumessen het in oktober prima naar hun zin gaan hebben bij Ballorig. En ik neem aan dat ze tegen die tijd ook allemaal wel kunnen zitten dus ik hoop dat er genoeg wipkippen zijn :D

@Saar: Jaja, een wipkip. Raar woord eigenlijk. Meestal komen de rare woorden toch uit Belgie ;) Ik mail nog steeds veel met de schoonzus van m'n overleden vriend. Zij had het laatst over de stomatoloog. Ik dacht meteen aan een stoma maar het bleek gewoon een kaakchirurg te zijn. Tja...

@Lola: Maakt idd niet uit wanneer je de boterham geeft maar ik vind de fles 's ochtends nog wel zo makkelijk en bovendien gezellig. 's Ochtends brood eten kan ie nog z'n hele leven.

Wil nog even Fynn z'n ondeugende koppie spammen:

p.s. hij heeft geen jurk aan op de foto hoor. Het is een nogal grote slab :D

19. Niet meer actief

dank je eve... ze is ook behoorlijk wijs hoor.... en ja heb de smaak te pakken...maar hoe ik nu gekleurde rondjes in het midden krijg ben ik nog niet achter.....

Inmiddels hier een zieke dame, gooit wat ze drinkt er meteen uit, voelt erg warm aan, huilerig, wil alleen op schoot hangen..... Heb d'r maar in haar wandelwagenbak gelegd.... miss beetje naweeen van gister.... ik weet het niet....

ik ga ff kids in gaten houden, zijn tekening aan het maken voor hun nieuwe nichtje.. hahaha.....

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Tijd dus om naar Ballorig te gaan...
    is er 1 in de buurt van den haag Eve?

goed dat je het zegt dacht je hebt een meisje van Fynn gemaakt ;)

Gnessy sterkte met de zieke dame

maar ben ook ff aan het knutselen gegaan..dit is het reslutaat tot nu toe:

lekker spelen aan tafel

Deel Deze Pagina