Hallo Meiden, Ik kom maar even reageren, het zijn namelijk alweer bijna 20 pagina's waarop ik moet reageren haha. Heb het natuurlijk ook best druk gehad en om nou bij me moeder elke keer achter de pc te gaan zitten is ook niet echt leuk he, maar ik zal even proberen op zoveel mogelijk dingen te reageren. Excuses voor de dingen waarop ik niet reageer of die ik vergeet, *Janette Het is goed hoor als je binnenkort de Wii een keertje uit komt proberen, lijkt me erg gezellig en dan kunnen de mannetjes lekker stoeien en spelen en gek doen haha. Gelukkig is me plekje in de auto nog steeds voor mij , we spreken inderdaad tzt wel af hoe of wat als er wat meer over de MEETING bekend is in OKTOBER. Lekker trouwens dat je plastic had gevonden in een groentepotje van AH, je weet ook meteen weer dat je deze dus niet meer hoeft te halen. Heb je er eigenlijk verder nog iets over gehoord of niet? *Lola ik vind het echt heel erg leuk hoor die foto's bewerken wat je doet, hoe en met welk programma doe je dit eigenlijk? Zou je misschien als je tijd hebt mij het 1 en ander uit kunnen leggen of is dit teveel werk? Ik hoor het wel van je, ik vind het echt heel leuk namelijk en ook heel erg lief en mooi die bewerkte foto's zo. Noortje kan het ook al zo goed en mooi, ook voor haar zeker mijn complimenten. *Vales heel erg leuk hoor die foto van wessel in zijn badjas, echt een heel stoer kereltje zo. Echt heel erg schattig die foto *Noura de Nintendo Wii bevalt goed hoor, het is een leuk ding en je bent er echt intensief mee bezig. Als je het goed doet en zeker een uur per dag, nou dan val je echt wel af hoor. Zoals van het weekend ging ik boksen spelen op de Wii, je moet dan echt gaan staan en die bewegingen maken. Nou als je dit dus 1 uur doet, dan ben je echt wel moe en val je echt wel af hoor geloof mij haha. *Noortje echt heel erg leuk die fotoshoot van Jikke, ze kijkt echt heel lief en heel erg wijs op die foto's joh. Echt een heel erg mooi meisje, wat meerdere ook al zeiden daar kan geen fotograaf tegen op haha. Mij valt de scheefstand trouwens ook niet op bij Jikke, het zal erg natuurlijk wel zijn alleen zie ik het niet op die foto's . Hoe gaat het verder met je en hoe was het bij de huisarts>? *Lola die foto van winnie the pooh is echt heel leuk, je maakt me wel jaloers hoor hahahahaha. Thijmen kan trouwens ook echt sinds kort helemaal alleen rechtop gaan zitten, hij kan dan ook echt lang zelf zo rechtop blijven zitten. Althans dit hebben we gister wel gemerkt he Gnessy , hij bleef echt lang zelf rechtop zitten vooral in die ballenbak. *Eve klagen mag altijd hier he meis dat weet je, of het nu gaat over het vroege opstaan of het laat naar bed gaan of wat anders. Je bent altijd welkom en zoals ik al zei klagen mag hoor meis, daar zijn wij ook voor natuurlijk om lekker tegen te klagen . Thijmen die krijgt trouwens ook 8 maanden potjes soms al, ik heb natuurlijk ook nog 6 maanden potjes staan en uiteraard krijgt hij die ook nog. Maar soms zo tussendoor ook wel eens fruit of groente vanaf 8 maanden, ook dit vind hij heerlijk en eet hij zeer goed op. *Gnessy ik vind die collega's echt heel erg leuk van je en zeker ook knap gedaan hoor, gaat er nou veel tijd in zitten eigenlijk? *Otje hier gebruiken we sinds 1 1/2 week ongeveer geen Maxi Cosi meer, ik heb nu een autostoel van de Hema (Dezelfde als Agnes/Gnessy heeft). Thijmen zit hier erg goed in en vind het echt geweldig, hij kan alles goed zien en hij kan ook in ligstand dus ideaal. Gister dat we naar Ballorig gingen heb ik overgens Thijmen nog wel in de Maxi Cosi gehad, dit omdat het makkelijker was en ik niet de hele autostoel dan uit onze hoefde te halen. Want Gnessy kwam mij natuurlijk thuis ophalen en we reden dus ook vanuit mijn huis naar Ballorig, maar al met al zat hij er nog redelijk goed in gelukkig dus. *Janette echt heel erg leuk hoor die speelkubus van de Neckermann, je kan ook echt zien dat Teun hem intressant vind echt heel lief. Ik ga trouwens heel erg vaak met de trein, mijn beugeltandarts zit namelijk in Purmerend en ga hier dus met de trein heen. Dit gaat eigenlijk altijd heel erg goed, er zijn ook altijd wel mensen gelukkig die je willen helpen hoor. *Molly echt heel erg leuk hoor die foto's en wat een lachebekkie zeg in dat grote bad, echt heel erg lief die foto. *Slingding ook die foto van Kailynn vind ik echt heel erg leuk en lief, ook zij is al echt een lachebekkie he. *Vales Goed zeg dat Wessel al Papa zegt, Thijmen begint ook steeds meer te brabbelen en woordjes te vormen. We hebben zoieso al duidelijk AUW, MAMA & PAPA gehoord, alleen was auw eenmalig en met Papa & Mama is hij echt veel aan het oefenen vooral met die letter P. *Eve toe maar hoor Fynn overeind zitten, wel goed dat je meteen het bedje omlaag hebt gedaan hoor. Als ze eenmaal door hebben hoe ze moeten gaan zitten, nou bereid je dan maar vast voor der op dat het nog veel vaker voorkomt haha. *Hier gebruik ik trouwens gewoon lekker potjes hoor, ik ben echt totaal geen keukenprincess en als ik heel eerlijk ben kookt Sebas eigenlijk het meest en het vaakst. *Thijmen draagt rompertjes maat 74/80 op het moment, broeken maat 68 en truitjes 68 en soms al maat 74. Kwa bodywarmer kan die 68 nog net aan, maar toch zitten soms maat 74 beter hoor. *Saar gelukkig hebben jullie het erg leuk gehad, wat knap zeg dat Liene het zolang heeft vol gehouden. Dit zie ik Thijmen nog niet echt doen eigenlijk, al met al is hij het na en uurtje echt wel zat hoor. Liene ook een tandje Joepie! Welkom bij de tandenclub , nu zijn er nog maar een paar tandloze geloof ik toch? *Noura wat een kl..tzak zeg die arts, ik zou hem echt wat aan doen. Jeetje zulke dingen zeg je toch niet, doe even lekker normaal zeg. Blijkbaar echt iemand zonder verstand, ik zou er zeker werk van maken hoor meis. Echt belachelijk wat een eikel, echt geen woorden voor. *Lola of Noralien als 1 van jullie tijd heeft zouden jullie dan nog zo een foto voor mij willen bewerken met zo een leuke achtergrond, ik vind ze echt heel erg leuk en zeker ook zeer lief. *Saar echt heel erg leuk en lief die foto's zeg, wat een poppetje is Liene toch echt een scheetje hoor. *Gnessy ze zijn echt heel erg leuk geworden he die foto's, ik heb ook echt heel erg genoten van ons dagje ballorig. Thijmen was echt uitgeput dat we thuis kwamen hoor, hij is om 15.45 in slaap gevallen en om 19.45 heb ik hem maar eens wakker gemaakt voor ze voeding. Had ik dit niet gedaan dan had hij nog veel langer geslapen volgens mij, maar hij heeft het echt naar ze zin gehad en vond het ook echt heel erg leuk. *Lianne hele fijne vakantie en tot snel meis, heel erg leuk trouwens dat je ook naar de meeting komt. *Eve jeetje echt een heel erg ondeugend koppie zeg, maar wel echt heel erg lief. Je zou er zo op verliefd worden haha, wat een lekker mannetje zeg. *Janette heel erg leuk die collega, het gaat jullie allemaal echt heel erg goed af he haha. Nou ik nog haha, alleen snap ik er helemaal niks van. Ik zal zo ook even wat foto's plaatsen van de meeting van gister, uiteraard komen ook alle foto's op me site te staan. Maar zodra ik deze allemaal in het fotoalbum heb staan op me site, geef ik dit wel even door hier en kunnen jullie allemaal lekker gaan kijken haha. Verder gaat alles hier goed, Thijmen ligt even lekker te slapen hier. Helaas lek ik nog steeds bloed, begin het eerlijk gezegd wel een beetje zat te worden hoor. Hopelijk duurt het niet al te lang meer, ben ook bang dat ik straks anders ijzer te kort heb en dat is natuurlijk ook niet echt de bedoeling he.
Vanmorgen bij de huisarts geweest. Tja....voor de hoofdpijn krijg ik diclofenac die ik in kan nemen wanneer ik er erge last van heb. Over de rugpijn, "jammer dat je er op vakantie zo'n last van had". Dat was het. Leek niet echt tot hem door te dringen dat dat kwam doordat hij me met paracetamol wegstuurde. Zei het wel vrij duidelijk, maar ja, geen zin om daar over door te gaan tot het kwartje bij hem viel. Over evt. orthomanueeltherapie zei hij dat de fysiotherapeut dat moet beoordelen. En dan over de cyclus....Morgenochtend urine brengen voor een zwangerschapstest. Denk niet dat die positief zal zijn hoor, dan had ik zelf inmiddels wel positief getest. Maar oke, hij wilde dat ik daar een test laat doen. Over een echo, "tja we kunnen altijd nog wel een echo laten maken". Maar het verhaal van Irma, daar geloofde hij niet zo in . Dan zou de test positief moeten zijn volgens hem. Toen ik vroeg wat en wanneer er verder iets gedaan wordt om de cyclus op gang te brengen, zei hij dat dat aan mij lag. "hoe graag wil je je cyclus terug". Nou ja, daar kom ik voor, dus graag! Hij wil nu eerst de test afwachten en dan belt hij me vrijdag. Daarna bespreken we wat we verder doen. Ik heb me wel voorgenomen dat op een echo aan te dringen. Ik wil graag mijn cyclus terug, maar wil dan wel eerst wat dingen uitsluiten. Weet je wat helemaal irritant is, ik vind hem eigenlijk helemaal niet onaardig. Hij is heel vriendelijk, terwijl ik het een eikel van een arts vind. Ik kom pas bij hem als ik ergens al heel lang mee loop en wil dan ook geholpen worden. Dit heb ik hem trouwens ook gezegd, dat als ik ergens mee kom, het echt serieus is. Ik kan echt wel tegen een beetje hoofd- of rugpijn, maar als ik daarmee naar de ha ga, is het ernstig Zoooo, dat ben ik kwijt Dan leuk nieuws... Werd net gebeld dat de fiets binnen is. Die ga ik straks dus halen En bij mij werd net ook een bordje van blueband bezorgd met een brief erbij dat mijn kindje alweer 7 mnd is. Ze zijn snel bij mij, Jikke is eergisteren 7 nd geworden. Leuk bordje, en altijd handig.
@Eve: Oooh, wat een lieve foto. Dat is er eentje voor boven Jasmijn's bed! Ik had die slab laatst gezien bij Prenatal, ze hadden er ook met lange mouwen. Ik geloof dat ik die maar 'ns ga halen voor onze knoeipot... @Gnessy: Arme Ruth, ziek na zo'n leuke dag... Knuffel haar maar eens extra! @Gnessy & Janette: Volgens zit het 'special effect' van dat gekleurde rondje onder hetzelfde menu als het zwart/wit en sepia-effect... Ik voel me wel een klein beetje trots dat ik jullie zo fanatiek aan het 'picasa-en' heb gekregen... Ik kan het niet laten om even een foto te plaatsen van Jasmijn in het grote bad: @Debbie: Ik bewerk foto's met Adobe Photoshop, een professioneel fotobewerkingsprogramma. Het is niet te doen om dat hier in het topic 'even snel' uit te leggen, dat had ik ook al tegen Janette gezegd. Maar wie dit programma ook heeft, kan van mij een link krijgen naar een site waarop wordt uitgelegd hoe je met lagen (layers) in foto's werkt. Dat is namelijk de basis voor dit soort bewerkingen... Janette en Gnessy werken met Picasa. Dit prograam kun je downlaoden op www.picasa.nl Met dit programma kun je ook heel leuke dingen doen! Maar als je me een foto stuurt waarop Thijmen los zit, maak ik ook wel zo'n Disney-foto voor je... @Noralien: Tja, wat moet je met zo'n huisarts? Ik heb het gevoel dat je niet veel wijzer bent geworden. Misschien wordt het tijd voor een second opinion... Hier lag ook zojuist een bordje in de bus. Ben er wel blij mee. Ik heb weliswaar al 3 bordjes voor Jasmijn, maar dat zijn allemaal diepe bordjes voor het warme eten...
hier werd vandaag ook een bordje van blueband bezorgd... erg leuk.... verder is mijn ventje nu lekker thuis.... en ruth die alweer in slaap is..... ik heb barstende koppijn en voel een mega emo bui opkomen.... grrr....
@lola erg leuke badfoto..... Krijg wel een gekleurd rondje idd, maar kan niet van kleur veranderen met zo'n rondje.... dus dat word nog ff uitvogelen...
Speciaal voor Debbie Wii dringt door tot de sportschool games :: living Er zijn mensen die een potje gaan Wii-en nadat ze hebben gefitnesst, maar waarom zou je die twee activiteiten niet combineren? In Studeo 55, een fitnesscenter in Vancouver, hebben ze de Wii inmiddels opgenomen in de trainingsschema's. Met één sessie boksen, tennissen of bowlen met de Wii verbrand je volgens Studeo 55-eigenaar Nathan Mellalieu 75 tot 125 calorieën. 'Maar het belangrijkste is de lach op de gezichten van onze klanten', aldus Mellalieu tegenover persbureau Reuters. Zou je de sportschool niet gewoon links kunnen laten liggen als je een Wii hebt? Dus de volgende meeting is bij jou? Gnessy sterkt e met je hoofdpijn Hier geen bordje maar leuke foto's vna Thijmen en Ruth
Hahaha Grappig Janette dat ze het echt in een fitnesscenter gaan gebruiken, denk dat het iets te klein is hoor voor heleboel mensen haha. Maar voor een meeting met ze tweetjes kan het makkelijk hoor, je weet je bent altijd welkom he.