jeetje noralien, het lijkt wel of er een vloek op rust op die ovenschotel hoop dat jullie nog wel lekker gegeten hebben
O ja, Noura: Vergeet nog te zeggen dat ik het zo dapper vind dat je Safouane een soepstengel geeft. Ik durf hier dus echt niet veel meer door al dat gekokhals van Fynn Is Fynn de enige die hier zo'n last van heeft?
Bianca, wat een bot mens zeg, kan me voorstellen dat je daar overstuur van raakt. Ik wil ook wel zo'n blue band bordje! Karin, 's morgens tussen 7 en 8 is de herhaling van Sesamstraat, deze kijken Dain en ik altijd in bed als ik vrij ben(zo kan ik nog een klein beetje wegdutten) Vandaag stond ik 2 keer met een lege accu (en nee dit keer had ik niet mijn lichten laten branden). Ik had een meeting op mijn werk waar ik bij moest zijn, maar daar kwam ik dus te laat, doordat we nog moesten startkabelen. Op de terugweg zelfde verhaal, gelukkig heeft een collega geholpen. Je zit dan alleen niet lekker in de auto, ben steeds bang dat ie afslaat en daar sta je dan! Is gelukkig niet gebeurd. Nu heb ik mijn vaders auto te leen, zodat ik morgen veilig naar het werk kan. Ik heb trouwens geen geluk met de airtowel, we hadden er 1 gekocht bij prenatal, maar het ventieltje liet steeds los. Vandaag geruild, maar waarschijnlijk dezelfde serie, want bij deze is het ook. Net nu het zo lekker weer wordt! De volgende probeer ik gewoon vast in de winkel uit. Dain kan ook nog niet zelfstandig zitten Eve, laat staan staan! Ik zeg wel steeds tegen hem dat veel van zijn vriendjes het wel al doen, maar daar trekt hij zich niets van aan. Gelukkig geen meeloper dus Dain zwaait trouwens wel soms, en niet van dat ordinaire zwaaien, maar net zoals de koningin, heel grappig! Janette, ik heb de limit xalina mamafiets, met 3 versnellingen. goede uitslag Noortje, gefeliciteerd!
Molly, Dat ligt niet aan de serie. Janette en ik hebben dat ook met dat ventiel. Ik heb er het klemmetje van het spenenkoord op gezet (op het bochtje). Toen was het goed. Hij blijft dan gewoon dicht. Later had ik dat klemmetje niet eens meer nodig, was de vorm gewoon beter of zo.
pfffffffffffffff 500 pagina's reden voor een feestje? \/ \/ ben driftig opzoek naar een mamafiets en heb er 1 gevonden in heemsteden de sparta amazone trendy voor 639,= en kan me oude fiets ernog op inruilen O Molly gewoon een knijper erop en dat laten zitten en het gaat vanzelf over Teun kijt smorgens ook een Bunba en de wuwu vind hij ook leuk maar Brum ook hoor.....het maakt hem niet uit en hij weet het eerts fles leeg dan tv aan...want als hij d efles niet leeg drinkt gaat hij weer in de box en dta wil meneer niet Teun blijft zitten als ik hem neer zet en kan zo ook zeker een half uur spelen...dus zou dit goed genoeg zijn om te gaan fietsen? ben ik nog wat vergeten sorry dan maar heb hoofdpijn en zit er een beetje door met me werk.... weltrusten allemaal..... heb wel alles gelezen hoor......
Otje: ik had gemaild naar houten maar daar doen ze niet aan arrangementen voor volwassenen...maar er was gewoon een soort lunchkaart waar je uit kon kiezen. fruithapjes e.d. voor onze kids mogen overigens wel gewoon mee naar binnen. pff ze laten je wel in spanning zitten bij die sollicitatie hoor. Maar dan duimen we gewoon nog even door...wel raar dat degene die beslist niet zelf bij de gesprekken zit. Gnessy: ik weet niet hoe het met entree zit voor niet lopende baby's. ik ga er voorlopig vanuit dat we gewoon voor onze kids zullen moeten betalen, maar ik zal kijken of ik dat nog te weten kan komen. Saar: SUS en KLUS zijn er toch maar mooi uitgekomen en Liene heeft mee gefietst! Noralien jij was een vroege vogel vandaag! hihi Jikke windvangen...ik heb geen windscherm dus Nick vangt sowieso wind. Ben nog wel aan het overwegen om zo'n ding alsnog te gaan aanschaffen. Jikke heeft het in elk geval zo te zien erg naar haar zin op de fiets. leuke bandana ook trouwens. zelfde als van je banner? Wat fijn trouwens dat de fysiotherapeut zo positief was. geeft vast een heel gerust gevoel dat het allemaal goed komt met Jikke's hoofd. Daar gaan we tenminste maar van uit nu. ach arme Robert, heeft hij zo zijn best gedaan voor je....dat is echt balen zeg, alles over de vloer, zonde! Eve: ik heb geen speelgoedwinkel bij me hoor! maar er hangt wel een speeltje aan zijn riempjes. HIj doet er eigenlijk weinig mee... jij gaat in september vast een wandelingetje maken naar het drielandenpunt...In vaals hebben ze trouwens een erg goede griek...als hij er nog zit. Wij zijn een jaar of 3 geleden een weekje in hoog Vaals geweest. Ik vond het toen heerlijk. ik ga ook bij de Hema kijken voor dat fotolijstje voor digitale foto's... Hier geen kokhalsproblemen...Nick eet stukjes groente, fruit, rijstwafel, soepstengel...ik prijs me gelukkig. Gisteren was hij me te vlug af toen wij zaten te eten en hij even bij mij op schoot zat en stak zo een stuk courgette vanaf mijn bord in zijn mond...en dat was toch geen heel klein stukje. Janette: ik heb geen andere fiets gekocht maar een ander zadel en sindsdien kan ik weer makkelijk van mijn fiets. Je hebt ook nog een oplossing waarbij ze je zadel met een speciale pen wat verder naar achteren kunne zitten, maar dat kan niet op elke fiets. Ik heb nu een rokzadel, maar nog wel met een heel klein puntje eraan...t is een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets...maar als je er toch al een wilde heb je een goed excuus. Lola: de rust is hier inderdaad over, want waar het gisteren vanuit buiklig nog niet lukte om te gaan staan, was dat vanmorgen het eerste wat hij even showde. Maar terug vanuit staan lukt nog niet. en ik moet hem nu dus heel de tijd in de gaten houden want anders kan hij een flinke smak maken. lachen vandaag: ik was de vriezer aan het ontdooien, stond een bak met water onder het lekgootje, trekt Nick die in een onbewaakt ogenblik om, dus hij een hele plens koud water over zich heen, dat vond hij minder....brullen! en ik balen, want kon hem toch moeilijk zo laten liggen terwijl ik met de vriezer bezig was, helemaal zeiknat. Setje gaan jullie nog weg in september, of blijven jullie lekker in en om het huis? Saar is het kolven gelukt? en wat een heerlijke foto's van Liene in bad en ook al staand! Ze kijkt echt heel wijs. Noura je hebt in elk geval je punt duidelijk gemaakt. Hoop dat zij er nu intern wat mee gaan doen. Nick zit soms wel in de zitstand in de wagen. maar hij werkt zichzelf ook echt omhoog tot zit, zelfs als de wagen in ligstand staat. HIj heeft wat ruimte in de gordels...maar onze wagen is traploos verstelbaar dus ik zet hem vaak een klein beetje rechter dan de ligstand. ik hem mijn roosjes schoentjes trouwens binnen. Ze zien er leuk uit. echt een aanrader. Molly misschien toch accu vervangen? en ikke...wil ook wel zo'n bleu band bord. Vandaag vond ik wel een flipje boekje in de bus. van de jam....had ik gespaard met streepjescodes. dacht al bijna dat het ook zo'n mooi bleu band bord was. ik hoop overigens altijd dat ik tussen 7 en 8 nog mag slapen van Nick, maar de laatste tijd is dat niet vaak meer. dus wie weet ga ik sesamstraat maar eens opzetten in de ochtend op bed.
Noralien: Even een vraagje. Mijn man heeft zojuist op m'n fiets het bobikestoeltje erop gezet. Nu wilde ie ook het windscherm erop maken maar dat lukte dus even niet. Er zit zo'n krom ding aan wat je dus ergens in moet zetten maar m'n man denkt dat je dus eerst het stuur even moet los maken om dat goed te zetten. Was dat bij jou ook zo? Of kreeg je hem al kant en klaar met alles erop en eraan? Thnx! Gr Otje
hey meiden hier ff kort berichtje van mij.vandaag druk geweest met van alles en nog wat. mij bobike stoeltje achterop is stukkie naar achter gezet, en stoeltje voorop is er op gezet.... ik reageer overmorgen weer, want morgen ben ik weg. Oke ik ben jarig, maar ja doordeweeks is er toch geen bal aan dus dan maar gezellig met me ventje en de kids dagje naar de dierentuin toe! Erg veel zin in...... Morgen avond zullen er misschien nog wat mensen komen..... Dus vrijdag morgen ben ik er weer..... tot snel....
Otje, ik kreeg het kant en klaar, maar heb het er wel ff af gehad. Het stoeltje zit met 2 stangetjes en een veiligheidspennetje aan een blokje. Dat blokje zit op het stuur gemonteerd, hier hoef je het stuur niet voor los te maken, kan helemaal uit elkaar volgens mij. Als het goed is zijn er in dat blokje nog 2 gaatjes over. Hier schuif je het windscherm in. Dat kan zonder het stuur los te maken. Misschien heb je dat "kromme ding" verkeerd om op het windscherm?! Ik zal ff een foto proberen te maken en deze nog te posten, momentje...
Noortje: Tis al gelukt maar bedankt voor je advies! Morgen ga ik even een klein stukje oefenen met fietsen met Koen!
Mooi dat het gelukt is. Had net al wat foto's gemaakt, maar het is lastig om het er duidelijk op te krijgen. Niet meer nodig dus Veel plezier met fietsen.
@Saar: Ach, nog zo'n schatje in badje! Ook van Liene's gezicht straalt af dat ze geniet. Vreemd toch dat babies het geweldig vinden in bad en kleuters vaak moord en brand schreeuwen... Had Liene niet ook zo'n 'Lief-pakje' aan tijdens de eerste meeting? Jasmijn heeft hetzelfde shirtje in het roze... @Eve: Hier hangt de mobile ook nog steeds boven de box. Het is wel handig dat Jasmijn hem inmiddels zelf kan aanzetten (Jasmijn heeft dezelfde als Liene...) Soms trekt ze inderdaad aan de poppetjes en blijft-ie 'hangen'. Dan moet ik het betreffende poppetje echt uit haar handje wrikken... @Otje: Spannend........! Wij hebben pas één keertje met Jasmijn gefietst (5 minuten heen en 5 minuten terug). Maar nu Jasmijn echt goed kan zitten, willen we het eens wat langer proberen. Alleen staat mijn fiets nu bij de fietsenmaker voor een beurt... @Noralien: Jikke is al net zo'n lachebek als Jasmijn. Jij hebt ook al hetzelfde dessin voor het fietsstoeltje gekozen. Dat speeltje ziet er erg grappig uit! Als het past is het een leuk idee en je fiets ziet er meteen erg vrolijk uit ! @Noura: Onze kinderwagen - een Bugaboo - heeft drie standen: zitten, liggen en een stand daar tussenin. Ik heb de buggy altijd in de middelste stand staan, maar wanneer Jasmijn gaat slapen, zet ik 'm helemaal plat. @Eve: Mijn vaste werkdagen zijn de maandag en de vrijdag, dus zie maar... @Duikster: Volgens mij wordt Nick echt een leuke deugniet, lekker mama plagen... @Gnessy: Ik ben nog net op tijd: VAN HARTE GEFELICITEERD en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad...
hallo ik mag het spits afbijten: Gnezzy gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag in de dierenuin. Ik weet niet wat ik heb maar ben bek af heb weinig fut ergens voor. Zei vanavond tegen arno ik heb zelf geen zin in msn´en en toen zei hij dan gaat het niet goed met jou. Net voor het weg gaan nog effe plassen en i verloor wat bruine rommel, maar het zet niet door. mischien daarom ook moe en futloos? maar ik kan het eefe niet opbrengen om op iedereen te regeren maar lees wel geintresseerd mee hoor!
*Gnessy: Meis ik kom speciaal even voor jou, VAN HARTE GEFELICITEERD en maak er een leuke en mooie dag van in Artis. En natuurlijk het allerbelangrijkste have fun, ik hoor je snel weer dikke kus Ik kom hopelijk vandaag ook nog even reageren hoor, ben alleen bang dat ik buikgriep heb. Ben heel erg aan de di..ee en heb een krampe van heb ik jou daar, echt niet leuk en dit al vanaf vannacht 04.30.
Goedemorgen! @Gnessy: Gefeliciteerd met je verjaardag @Janette: Denk dat je wel een stukje kunt gaan fietsen met Teun hoor. @Noura: Beetje late reactie maar: mijn wagen heeft 3 standen (net als die van Lola). Meestal staat ie in de middelste stand en als Fynn gaat slapen gaat ie in de ligstand. @Karin: Nick is echt de deugniet van de december baby's! Ik verbaas me elke keer weer over wat hij nu weer heeft uitgespookt en moet er smakelijk om lachen Jij zult echter wel je handen vol hebben. @Cynthia: Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. En als je geen zin hebt in msn moet er idd wat mis zijn (sorry, maar dit klinkt eigenlijk best grappig). Doe rustig aan en sterkte!
Gnessy gefeliciteerd met je verjaardag. fijne dag in de dierentuin. cynthia: balen dat je zo futloos bent. Hoop dat je snel opknapt. anders ga ik je nog echt heel erg missen op msn.... Straks ga ik weer lekker zwemmen. Heb er zin in. Komende zaterdag gaan wij met de 5 mama's van onze vriendengroep een dagje winkelen. De kids (9 in totaal) zetten we gezellig allemaal bij elkaar bij de papa's, die denken dat ze dan nog tijd over hebben om een spelletje te gaan pokeren hihi...ik moet het zien.....
Gnessy van harte gefeliciteerd Eve ja dat zeiden ze ook vanmorgen op het kdv dat ik kon fietsen...maar wil eerst toch een andere fiets want nu kan ik er niet af komen en dat vind ik toch gevaarlijk Duikster mijn zadel staat op zijn achterste stand en een rokzadel vind ik persoonlijk niets.....heb ik vroeger op gefietst brrrrrrr Cynthia en debbie sterkte oeps de baas komt binnen ga maar snel wat doen prettig dag vandaag