Zo, ik ben al op en Koen ligt er nog in... slaapkoppie Gezellig Karin, zo'n dagje shoppen! Die mannen weten echt niet waar ze aan beginnen Gnessy: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dacht vandaag even een ministukje met Koen te gaan fietsen... regent het! Het ziet hier echt grijs. Hoe is het bij jullie? Hopelijk komt de zon er nog door. Nu mijn stoeltje op de fiets zit wil ik straks Koen met de fiets naar het KDV brengen. Das maar 2 minuten op de fiets. Moet kunnen toch? Gr Otje
Meiden iemand toevallig ook zin om binnenkort eens met mij af te spreken? Ik verveel me soms best wel, zeker nu ik nog steeds zo vloei. Ik baal echt kan ook niet eens gaan zwemmen, dit terwijl het zo warm wordt
Hallo Meiden, Zo en nu kom ik even reageren haha, jeetje moet alweer op bijna 10 pagina's reageren haha. Maar vind dit helemaal niet erg hoor, verveel me toch een beetje eigenlijk *Janette ik heb geen werk, ik ben een fulltime moeder. Opzich ben ik opzoek naar oppaswerk, maar ken nog niet echt iets vinden. Dus tot die tijd ben ik lekker thuis en ben ik lekker bij me mannetje, ik wacht geduldig je PB berichtje af. *Eve ik vind je kunstwerkjes echt heel mooi geworden, fynn heeft echt een lief koppie joh. Ook wij moeten spoedig is afspreken he , misschien als het nou mooi weer wordt kunnen we keertje naar scheveningen toe met de kids? Die collage met Opa & Oma is ook echt heel erg mooi geworden zeg, knap gedaan hoor en de smaak goed te pakken he. *Eve Thijmen krijgt sinds kort ook potjes van 8 maanden, maar hier geen kokhalzen hoor. Denk dat dit ook komt omdat hij inmiddels soms groente en fruit krijgt vanaf 8 maanden en hij krijgt ook al brood om de dag, dit scheelt natuurlijk ook een hoop denk ik he. Thijmen vind de teletubbies en tweenies echt helemaal geweldig, zodra de teletubbies beginnen zie je gewoon echt een brede lach verschijnen echt zo lief. *Lola volgens mij hebben we nu al best veel stelletjes hoor haha, ik vind die foto van Thijmen & Ruth samen ook echt heel erg lief. Ze liggen echt heel lief bij elkaar, wie weet is dat over 10 jaar nog wel zo . Thijmen lijkt inderdaad ouder dan 7 maanden op die wip-kip dit was mij ook al opgevallen, maar hij is toch echt van 22-12-2006 hoor *Bianca die arts is echt een ......., jeetje ze mag wel wat meer begrip tonen zeg. Meis je moet lekker doen wat jullie willen en andere gewoon laten lullen, jullie vinden dat het welkom is met of zonder CF. Nou wat jullie keuze ook zal zijn wij steunen jullie hoor, zoals ik al zei ongeacht welke keuze jullie ook maken. Heel erg veel sterkte meis, *Duikster jeetje zeg Nick al van uit zit optrekken naar staan, ik dacht dat Thijmen snel was ha ha. Maar blijkbaar ken Nick er ook wat van wel leuk zeg dat je het ook al op video hebt vast kunnen leggen, Thijmen wil trouwens in ze ledikant ook heel erg vaak staan en op de bank. Soms als je hem neer legt in ze ledikant dan wordt hij echt kwaad en boos, dit omdat meneer dan wil staan. Nou echt niet dat hij elke keer ze zin krijgt hoor, want anders wil die straks niks anders meer dan staan. *Slingding ook ik heb helaas geen plek voor een fiets, vind het wel jammer soms hoor. Mijn fiets staat nu bij mijn Opa & Oma in Purmerend, mijn box staat namelijk helemaal vol met een dressiorkast en andere dingen voor in het nieuwe/andere huis. Maya wanneer we nou eindelijk eens een ander huis vinden dat is nog de vraag, ik hoop echt spoedig hoor want wil echt graag weg hier. *Duikster jeetje gaan al aardig wat mensen mee zeg, misschien is het wel een optie om te bellen naar ballorig en te vragen of ze eventueel wat boxxen hebben voor ons? Want ik weet niet echt hoe we het anders zouden moeten doen i.v.m slapen van onze beebs, natuurlijk zijn ze dan wel al wat ouder. Maar spelen vergt een hoop energie natuurlijk, dus ze zullen vast ook wel even in slaap vallen denk. Ik zal je zometeen ook even een berichtje sturen met mijn Mailadres, want deze had je nog niet volgens mij. Want ik ben in juni niet op meeting geweest dus, maar ik hoop echt dat het snel 13 oktober is heb er echt heel veel zin in. En net als otje zegt, zie ik weer een hoop nieuwe gezichten en natuurlijk ook weer oude bekenden ha ha. *Eve kinderwagen mogen gewoon mee naar binnen hoor bij ballorig, gelukkig maar ook. Helaas kan mijn kinderwagen niet mee, want hier heeft Janette geen ruimte voor ha ha. Maar is niet erg hoor meis, kan jij ook niks aan doen. Ben in ieder geval al heel erg blij dat ik met jou mee mag en kan rijden, heb je misschien wel plek voor een buggy of ga je dit ook niet redden eigenlijk? *Eve hier trouwens ook geen speelgoedwinkel aan me kinderwagen hoor, ik heb er opzich niks aan hangen. Thijmen heeft alleen altijd ze poppetje en ze tutdoekje mee, natuurlijk gaat ze speen ook altijd mee maar deze heeft hij in ze mond. Verder vermaakt hij ze eigen prima, hij kan lekker om zich heen kijken en doet dit ook zeker wel hoor. Hiervoor is echt geen speelgoedwinkel nodig ha ha, vind het eigenlijk ook wel een beetje onzin zoveel speelgoed aan je wagen. *Noralien wat een goed nieuws zeg van Jikke, nou nu jij je nog wat beter voelen en dan weer helemaal happy toch? *Setje we hebben ons zeker zeer goed vermaakt bij ballorig, het was echt heel erg leuk en ook zeer gezellig. Jaa ik weet zeker dat Thijmen van December is , maar ik denk gewoon dat hij de grote van zijn Mama heeft ha ha. Ik ben zelf 1.85 en Sebas is 1.78 dus beide niet echt heel klein, denk dat dit wel mee telt toch? Verder zou het mij erg leuk lijken om een keertje wat te gaan doen met jou en Jayden, alleen zit ik met het zelfde probleem als Eve. Ik heb namelijk geen auto en geen rijbewijs, ik woon in Amsterdam dus niet zo heel erg ver van amersfoort volgens mij toch? Misschien wil je keertje hierheen komen en kunnen we vanuit hier ergens heen gaan, zijn volgens mij genoeg leuke dingen om te doen of niet dan? Zoieso zou ik graag een keer naar een dierentuin gaan met Thijmen, dus misschien is dat wel een optie ofzo ha ha. *Saar echt heel leuk en lief die foto's meis, heb jij trouwens niet dat Liene de mobiel boven haar box eraf wil trekken? Dit heeft Thijmen namelijk wel, maar eigenlijk heeft hij dit met alles. Op het moment wil die echt alles pakken waar die maar bij kan, meneer heeft echt grijp grage handjes haha. *Eve ook ik vind het soms best een nadeel en erg jammer dat we soms echt een eind bij elkaar uit de buurt wonen, gelukkig houden we wel heel goed contact via internet en hebben we zo nu en dan een meeting. Maar toch blijft het wel eens jammer inderdaad, maya je kan niet alles hebben natuurlijk he en gezellig is het toch wel. Wij gaan trouwens met mijn moeder + haar man van 12 t/m 16 november naar een landalpark toe in limburg, het park waar wij heen gaan heet: Landal Domein De Schatberg en dit is de link: http://www.landal.nl/template1.aspx?cp=parkcontentalgemeen1&menu=parken&mid=parkenalgemeen&contentcode=algemeen&parkcode=SRG *Otje spannend hoor meis, wel balen zeg dat je nog 1 1/2 week moet wachten voor je meer weet. Hopelijk krijg je die baan meis, wat leuk dat je buren een zoontje hebben zeg. Kan Koen daar later lekker mee spelen, als ze beide wat ouder zijn. *Noralien echt heel erg leuk die foto's van Jikke in der fietsstoeltje zeg, echt een mooie meid zo en dat hoofddoekje staat er echt heel erg schattig hoor. *Noura hier gebruik ik soms me kinderwagen al in zitstand hoor, want als ik Thijmen in ligstand zet dan probeert hij ze eigen continue omhoog te werken. Ik merk dus echt aan hem dat hij rechtop wil zitten, natuurlijk doe ik dit niet al te vaak en te lang en zeker als die moe is gaat hij lekker liggen hoor. *Otje hier is het droog en schijnt de zon, maar wie weet krijgen wij de regen nog hier. Dat is natuurlijk afwachten, al hoop ik het eigenlijk niet hoor. Zo ik heb geprobeerd om op de meeste dingen toch wel te reageren meiden, voor de dingen waarop ik niet of misschien te weinig heb gereageerd sorry sorry sorry . Verder gaat het hier redelijk, ik heb wel van een aantal dingetjes last zoals: Enorme buikkrampen, rugpijn, hoofdpijn, vloeien en vermoeiheid. Ik wil dus niet zeggen dat het echt super gaat met mij, wordt het vloeien eigenlijk ook wel een beetje zat hoor. Met Thijmen gaat het allemaal prima, hij groeit echt als kool en leert snel. Alleen heeft hij de laatste paar dagen ook wat mindere dingen, hij doet namelijk dingen die soms echt niet kunnen zoals: Thijmen bijt sebas of mij af en toe in ons been als die op schoot zit en bijt soms bij ons in de hand, natuurlijk zeggen we meteen duidelijk NEE MAG NIET!. Maar 9 van de 10 keer gaat meneer gewoon lachen als we NEE zeggen, dit is soms best lastig hoor. Ook als die op de wipper zit wil die niet meer liggen, hij gaat elke keer rechtop zitten. Hij kan namelijk als de wipper in ligstand is zelfstandig rechtop gaan zitten, inprecipe zit hij dus op de wipper ook niet echt veilig meer. Verder maakt hij sinds een paar dagen soms knijp bewegingen en dit doet soms echt zeer, hij heeft dan ook echt je vel soms vast en sinds gister heeft hij sebas ze been haren door en trekt hier dus aan. Ook hier zeggen we duidelijk NEE als hij dit doet, maar echt luisteren doet hij er nog niet naar. Ik heb trouwens ook nog een vraagje aan jullie, als wij Thijmen gaan verschonen tegenwoordig en we leggen hem op het aankleedkussen dan gaat hij huilen en hij doet ze rug dan helemaal hol maken en duwt ze achterhoofd echt helemaal in het aankleedkussen. Hierdoor komt ze rug dus omhoog en is het dus heel moeilijk verschonen, hebben meer van jullie hier last van met de beebs? En Thijmen gaat ook steeds vaker express op ze buik liggen op het aankleedkussen als je hem aan het aankleden of verschonen bent, herkent iemand dit ook? Wij zeggen echt elke keer duidelijk NEE tegen hem, maar je kan het 9x zeggen NEE maar de 10x doet hij het gewoon weer. Het is gewoon echt heel lastig om hem zo te verschonen en Thijmen gaat ook elke keer huilen of wordt boos als ik hem nu op het aankleedkussen leg, maar zodra meneer dan rechtop zit of staat dan is het weer goed. Hij heeft dus echt al een eigen willetje hoor, dit laat hij ook duidelijk merken en zien. Van de week hadden sebas en ik ook trouwens iets, ik was ergens mee bezig en sebas was even met Thijmen bezig. Maar ik had heel even sebas ze hulp nodig en riep hem even, dus sebas liep even weg bij Thijmen. Na 30 a 40 seconden hoorde we Thijmen lekker brabbelen en gingen we dus even kijken, was sebas vergeten dat hij hem staand had neergezet. Maar gelukkig was het allemaal goed gegaan en stond Thijmen gewoon lekker in ze bedje nog steeds lekker rond te kijken haha, maar het was wel even schrikken hoor.
Debbie kan me agenda niet uit me hoofd maar anders zin om naar heiloo te komen maandag of dinsdag of iets anders...? helaas deb rij in een matis...en dan past mss een opvouwbugy in de klep maar een grote niet nu staat de wagen ook op de achterbank achter mijn stoel en teun in zijn stoel ernaast en de zitting in de klep.....het is echt proppen, maar als we eten/drinken en de luiertassen meenemen is de klep ook al aardig vol.....zou wel ff kijken hoe en wat wat is het anders stil hier? dacht er zou wel tig blz zijn maar niets dus Otje hier schijnt de zon nog steeds.....dus kom lekker naar het strand zou ik zeggen
Janette ik zou opzich wel naar heiloo willen komen een keertje hoor, alleen het nadeel is dat we deze maand helaas weer een beetje krap zitten. Ik heb dus niet echt veel geld voor de trein, aangezien het volgens mij ook niet echt heel erg goedkoop is een treinkaartje denk? Kijk me vriend vind het totaal niet erg hoor als ik iets ga doen, maar over trein enz. kan die altijd best wel zeuren haha. Hij zegt altijd jaaa besteed je geld dan liever uit aan een pretpark ofzo, maar niet aan die stomme ns. Maar ik zal het eens vragen en misschien dat ik toch wel naar jou toe mag komen eerdaags een keertje haha, ik hoop het tenminste wel heel erg. Het zou me namelijk echt heel erg leuk lijken hoor, we moeten trouwens maar even kijken hoe we dat doen dan met buggy en alles. Want inprecipe hoeft hij niet mee hoor, maar dan hoop ik wel dat ze een box nog hebben voor mij in ballorig waarin Thijmen dan kan slapen.
Wat is het rustig hier vanochtend. Ben ik eens een keertje vrij op donderdag, is iedereen aan het werk of andere dingen aan het doen Noortje (en de rest ook natuurlijk), bedankt voor je reactie n.a.v. de twijfel over de vlokkentest. Het gevoel van jouw zus hebben wij precies hetzelfde. Ik ben blij voor haar dat ze een goede uitslag kreeg. Hoe lang duurde het eer zij de uitslag kreeg? Ik heb het gisteren op mijn werk nog uitgebreid besproken met collega's en 2 coördinerend verpleegkundigen. De meningen waren erg verdeeld, dus ik ging nog meer twijfelen. Michel kwam mij ophalen van het werk en toen ik instapte zei hij: We laten maandag gewoon die test doen. We hadden dit al besloten en nu laten we ons er vanaf praten. Het is onze beslissing. Dus ik heb vanochtend een mailtje naar onze directrice gestuurd, aangezien ik dan dinsdag niet kan werken. Ik voel me dan altijd bezwaard, vooral nu de bezetting toch al zo minimaal is vanwege de vakantie. Haar reactie: meisje ik ga het voor jou regelen. Zit hier niet overin. Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Dus maandag 9.30 uur de vlokkentest....duimen jullie dat het goed zal gaan. En wat fijn zeg dat het meevalt met het hoofdje van Jikke. Een hele opluchting. Hoe gaat het nu verder met jou? Setje, Lynn is ook nog niet zo actief als de meeste decemberbeebs. Ze doet pogingen tot kruipen, maar komt geen centimeter vooruit. En verder ook geen zit, sta of loopacties. Komt vanzelf. Eve, jij ook al zo creatief met fotobewerking. Heel mooi gedaan en wat een guitig ventje heb je toch Saar, wat een hoop haar heeft Liene. Ze geniet echt in bad Otje, dat duurt nog lang, anderhalve week wachten. Maarrre, we blijven duimen. Noura, shopse morgen in Amsterdam. En ik heb de wandelwagen in ligstand. Wij gaan volgende week ook het fietszitje monteren. Daarna hebben we vakantie en kunnen we een stukje met Lynn gaan fietsen. Ben benieuwd. Hier trouwens ook een blueband bordje Gnessy, veel plezier in de dierentuin. Cynthia, vervelend zeg dat je zo weinig fut hebt. Knap maar weer snel op. Debbie, beterschap. Lynn knijpt trouwens ook vaak en vindt het ontzettend leuk om met haar handjes de haren uit je hoofd te trekken Weet je wat ik me eigenlijk afvraag. Hoe komen jullie aan je forumnaam? Die van mij is eigenlijk heel simpel uit te leggen. Ik heet Bianca en ben 16 december jarig, vandaar de 16 erachter.
Bianca ook hier eentje hoor die dol is om de haren uit je hoofd te trekken, dan nog het liefst zo hard mogelijk he Mijn forumnaam is eigenlijk ook heel simpel uit te leggen, ik heet Debbie en ben in 1988 geboren Vandaar dat ik dus Debbie1988 heet, makkelijk toch?
Lola, ik heb een set speeltjes gekocht op marktplaats en zal je laten weten of dat goed werkt. Gnessy, gefeliciteerd! Slingding, vervelend dat je zo weinig fut hebt. Als dat zo blijft moet je ook maar eens een check laten doen door de ha Duikster, denk dat het die mannen nog wel eens tegen kan gaan vallen Debbie, je hoeft je niet steeds te verontschuldigen over het reageren hoor. Dat daar een keer iets over gezegd is betekent nog niet dat je nu niemand meer mag overslaan in je reactie. Je reageert nu meer op anderen en daar gaat het om. Je hoeft het niet te forceren hoor. Na zo'n lap tekst is een excuus een beetje overbodig Dat met die luier, tja dat doet Jikke ook. Hoort ook een beetje bij de leeftijd. De hele wereld is leuk en interessant om te onderzoeken, zonde om dan stil te blijven liggen voor een schone luier Ik houd dan een hand op haar buik en zorg daarmee dat ze plat blijft liggen tot de luier om zit. Janette, niet vergeten te werken hé..... Bianca, fijn dat jullie nu definitief een besluit hebben genomen waar jullie achter staan. Dat is ten slotte het belangrijkste. Ik weet niet meer hoe lang mijn zus toen op de uitslag heeft moeten wachten. Veel sterkte met wachten tot het maandag is en dan weer met wachten op de uitslag....spannende tijden! Mijn forumnaam.... Toen ik 10 was lag ik in het ziekenhuis (blindedarmontsteking) en de hoofdverpleger daar noemde me altijd Noralientje. Toen ik me wilde aanmelden bij Spelpunt.nl (daar heb ik mijn vriend uiteindelijk leren kennen ) waren veel namen al bezet en dacht ik weer aan die bijnaam. Daarna heb ik me op andere sites meteen met die naam aangemeld. Tja, haren trekken en de bril van mijn vriend pakken vindt Jikke ook erg leuk Jikke zit steeds beter/langer. Ze kan nu rustig 5 minuten zelf blijven zitten, maar als ze ergens naar wilt grijpen verliest ze haar evenwicht en kiept ze om. Als ze een speeltje al vast heeft, gaat het wel vaak goed.
*Noortje tsja misschien was me excuses wel overbodig, maar vind het soms zo lullig als ik dan toch vergeet te reageren op iemand snap je. Daarom excuseer ik me gewoon vast voor als ik iemand mocht vergeten, maar je hebt gelijk na zo een lap tekst is het misschien wel iets overbodig ha ha . Hier helpt een hand op de buik leggen helaas niet zo goed, meneer heeft namelijk erg veel kracht en is vrij sterk hoor. En als hij echt zijn zin wil hebben en dus wil omdraaien of omhoog wil, nou dan wordt het erg lastig om hem tegen te houden ha ha. Maar opzich heb je wel gelijk hoor, het is natuurlijk allemaal zo intressant en mooi dat stil liggen niet echt in het rijtje thuis hoort bij ze he. Thijmen heeft trouwens ook dat hij vrij lang zelfstandig kan blijven zitten, maar toch ook als hij een speeltje wil hebben dat hij toch omkiept hoor.
Ik ben vanmorgen met Jasmijn naar het cb geweest en ze is weer gewogen en gemeten, dus de tabel kan weer worden aangepast: Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43cm).........07 juni/7mnd3d.............7130 gr....66,6 cm Jiri.........30/11/06 (3275 gr, 49 cm.........12 Juni/6.5 mnd............8100 gr....69 cm Kailynn......03/12/06 (2715 gr, ? cm).........21 april/6,5 mnd...........7170 gr....65,0 cm Liene........05/12/06 (3560 gr, 51 cm)........24 juli/33 wkn.............6940 gr....64,5 cm Lynn.........06/12/06 (2900 gr, 48 cm)........23 juli/ 7.5mnd............8618 gr....69 cm Mika.........07/12/06 (2980 gr, ? cm).........04 juni/6 mnd..............6340 gr....67 cm Teun.........08/12/06 (3390 gr, 51 cm.........17 juli/...................9265 gr....71 cm Nick.........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)........14 juni/6 mnd .............7485 gr....65 cm Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)........15 juni/6 mnd..............6860 gr....66 cm Jelina.......14/12/06 (3140 gr, 47 cm)........10 april/..................6535 gr....58,5 cm Dimphy.......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm)......27 juli/32wkn..............8985 gr....68,5 cm Thijs........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)........23 juli/31 wkn, 1 dag......8900 gr....71 cm Fynn.........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)........25 juli/7 mnd..............9650 gr....72,5 cm Demi.........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)........19 juni/26 wkn.............7190 gr....63,9 cm Safouane.....21/12/06 (2870 gr, 47 cm)........27 juli/31 wkn.............7280 gr....67,5 cm Dain.........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)........02 juli/6 mnd, 11 dgn......7890 gr....69 cm Rick.........22/12/06 (3600 gr, 50 cm)........05 juli/6 en halve maand...9190 gr....69 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm)........12 juli/28 wkn, 6dgn.......8585 gr....72,3 cm Ruth.........22/12/06 (2830 gr, 46 cm)........10 juli/28 wkn, 4dgn.......6770 gr....64 cm Jasmijn......23/12/06 (3890 gr, 50 cm)........2 augustus/7 mnd + 10 dgn......8300 gr....68 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm)........25 juni/6 mnd.........8030 gr....68,5 cm Jesper.......28/12/06 (3970 gr, 54 cm)........05 juli/6 mnd .............9630 gr....74,5 cm Koen.........28/12/06 (4050 gr, 54 cm)........30 juli /7 mnd ......8660 gr.... 71 cm Jikke........29/12/06 (3400 gr, 50 cm)........21 mei /5,5 mnd............6505 gr....64 cm Jasmijn volgt nog steeds keurig de middenlijn, dus had het cb weinig aan te merken. Nu moet ik sowieso eerlijk zeggen dat ik het wel getroffen heb met de wijkverpleegkundige en de kinderarts hier. Ze zijn tamelijk relexed en benadrukken ook de dingen die hartstikke goed gaan. Zo zou Jasmijn bijvoorbeeld uit een (tuit)beker moeten gaan drinken, maar omdat zij nog steeds wat Nutriton door de flesvoeding krijgt, zijn die gaatjes voor haar veel te groot en verslikt ze zich in het diksap (dat ze sinds deze week krijgt). Ik heb dus maar een klein flesje (met zo'n gat erin zodat ze het zelf in één handje kunnen vasthouden) gekocht met een speen in maatje 0. Met deze uitleg nam de verpleegkundige genoegen en gaf zelf aan het dan de volgende keer wel komt. @Slingding: Als jij te moe bent om te sms-en dan is het inderdaad niet goed. Ik bel je anders vanmiddag wel even, ok? @Gnessy: Sorry, verkeerd (lees: te snel) gelezen. Ik dacht dat je gisteren jarig was geweest. Maar dan wens ik je vandaag ook nog even een fijne dag toe. Ik hoop alleen dat het in Amsterdam mooier weer is als hier. Hier regent het al de hele ochtend... @Debbie: Hopelijk ben je gauw 'uitgepoept'... Jasmijn blijft ook niet stil liggen tijdens het verschonen, ze draait en trekt inderdaad vaak een holle rug. Ik denk dat hier weinig aan te doen is, soms heb je gewoon even beide handen nodig... @Bianca: natúúrlijk duimen we voor je...! Mijn zusje noemde mij vroeger altijd 'Lola' toen ze mijn naam nog niet kon uitspreken. Ze noemde zichzelf altijd Tita en met deze namen spreken wij elkaar als we mailen of sms-en nog steeds aan...
Pfff... ik heb echt een luie dag... weinig zin in iets te doen. Wilde eigenlijk vanochtend naar stad maar het was echt vies weer. Nu ist droog maar nog steeds grijs. Koen ligt nu in bed... misschien straks nog even proberen te fietsen als het droog is. Nog even een vraagje aan de fietsende mama's. Hoe doe je dat? Want mijn fiets staat in de schuur maar dan moet ik dus eerst de schuur open maken, poort open maken, fiets eruit, alles weer op slot... Of zet je je kindje in de schuur al op de fiets? Lola: Jasmijn groeit goed he? Koen krijgt trouwens ook nog steeds nutriton. En diksap krijgt ie ook soms maar dat geef ik in de fles. Koen snapt de tuitbeker nog niet echt. Debbie: Hier nog een die absoluut niet stil blijft liggen tijdens het verschonen... :x Janette: Ik had je aanbod graag aangenomen maar moet helaas om 17 uur werken vandaag. Bianca: Goed van je dat jullie zelf de beslissing hebben genomen. Hopelijk is alles gewoon goed. Mijn forumnaam? Wij hebben 2 katten (Ot en Sien). Toen ik op dit forum kwam moest ik iets verzinnen. Ik wilde liever niet m'n eigen naam dus vandaar Otje. Slingding: Balen dat je zo moe bent. Doe rustig aan hoor! Groetjes Otje
Oja, gisteren ook nog "leuk" nieuws NOT! Onze dakkapel op zolder is nodig aan wat schilderwerk toe aan de buitenkant. Was eigenlijk al lang nodig maar steeds uitgesteld. Omdat we zelf allebei niet zo handig zijn had ik een paar schilders gemaild die ik had gevonden via marktplaats. Nu is er gisteren een schilder komen kijken en die adviseerde eerder een geheel nieuwe dakkapel. Het hout is namelijk aan het rotten. Hij kan het wel prepareren maar dat kost ook allemaal heel veel geld en grote kans dat het na een tijdje weer hetzelfde geval is. Lekker duur geintje wordt dit... Gr Otje
@Otje: Dat is inderdaad niet om te lachen... Wat wel om te lachen is, is mijn haar... Ik ben dinsdag naar de kapper geweest, met de bedoeling mijn haar één tint lichter te laten verven dan ik had (koper/goudblond). Maar omdat ik de vorige keer nog donkerbruin haar had, werd het nieuwe kleurtje vrij subtiel. Maar deze keer was dus al het donkere eruit, dus... Ik vind dat Otje héél mooi heel rood haar heeft, maar mijn haar is nu dus nog nog een stuk feller. Het oranje verkeerslicht is er niets bij... Mensen die het voor de eerste keer zien, schieten eerst in de lach, om vervolgens te zeggen dat het me wel heel leuk staat (en dat laatste vind ik gelukkig zelf ook wel...)
Niet echt nee. En ze heeft haar dag niet vandaag. Begint al te brullen voor ze in de box ligt Ze wilt niet slapen, maar ga t zo toch maar even proberen...ben benieuwd.