December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Vind het wel stoer dat je Kailynn zo laat nog hebt meegenomen. Ik heb tot nu toe late uitstapjes met Fynn vermeden omdat ik denk dat hij dan ook helemaal van slag is. Maar ja, af en toe moet natuurlijk wel kunnen.

Tja, de onderkant van die foto komt idd een beetje raar over. Het effect is dat het midden gekleurd is en dan uitwaaiert naar zwart/wit.

En jawel, er is iemand die de collage wil zien :D Pech voor de rest dus ;)

p.s. @Lola/Noralien: Ik heb een paar collages laten afdrukken bij Dixons maar heb er totaal niet aan gedacht dat ze vierkant zijn. De afdrukken zijn uiteraard langwerpig waardoor de zijkanten er dus zijn af gevallen :( Kan ik dit verhelpen?

Het begint hier zo langzamerhand wel erg op een fotoforum te lijken. Ik zal me voortaan inhouden :oops:

2. Ik zou het een beetje anders doen... Ik vind deze per 4 super, maar zou de uitwaaiende in kleur, helemaal kleur maken en die in sepia zwart wit. Zodat je dus 2 kleur hebt en 2 zwart wit. Dat is volgens mij het mooist.

3. Ik heb ook eens 'bijgesneden' foto's laten afdrukken. Het waren er van mijn zwangere buik, en nu valt overal het verste puntje van mijn buik eraf. :D

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Heb de foto in m'n bericht ff aangepast (anders moet ik weer gaan spammen). Zo is ie idd mooier :D Nu zal ik niet meer zeuren.

Haha, je kunt wel merken dat ik in het weekend geen man heb om me bezig te houden...

5. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Juist doorgaan met de foto's, alleen maar leuk!

Het is goed gegaan met Dain in de airtowel vanmiddag. Hij heeft de knijper laten zitten en nu is de knijper eraf en blijft het ventieltje inderdaad zitten. Dain vond het erg leuk, ik zal binnenkort een foto laten zien, van Dain in zijn nijntje zwembroek in de nijntje airtowel.

6. Niet meer actief

hahahahah

ff bijlezen en kids in gaten houden.... ben aan het eten... kids hebben lekker broodje gegeten. veel te warm voor warm eten... ze liggen allemaal op tijd in bed...

7. Niet meer actief

molly nijntje gek?

8. ik vind het ook niet zeuren hoor, ik vind al die foto's net leuk.

Wij gaan ze zwemmen met Liene. Voor de eerste keer in haar zwemparadijs. Maar we zitten maar te wachten en wachten. Ze is om 12u gaan slapen en van 14u tot 14.30u op geweest en nu slaapt ze nog.
    't Zal het weer zijn. (23° binnen, weet ik nu exact met mijn 'superprijs':D).

Ik ga straks ook wat spammen van Liene in haar zwembadje.

Saartje

9. Niet meer actief

ik vanaaf ff spammen van ruth in het zwembad.... lol....

10. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Gnessy, eigenlijk helemaal niet, puur toeval. De zwembroek hebben we gekregen (staat m wel erg leuk trouwens) en de airtowel is er niet in zoveel smaken, vandaar.

11. Niet meer actief

hahahah oke... hier wel pooh gek, maar ook nijntje badpak, dora bikini, cars / bob de bouwer en donald duck zwemgoed.... en handoeken van snoopy, pooh en princessen.....

Vandaag hebben ze weer lekker gezwommen en ehb de twee van 3 drie jr net op bed liggen. Wasmachine draait inmiddels met natte handdoeken en zwemgoed... (zat vol zand e.d.) dus die kunnen ze morgen weer lekker schoon aan.... kan die straks nog wel ophangen. dan is dat ook weer uit de weg... lol..... nu eerst me vaat maar us doen....

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Ga je nu nog zwemmen? Dat je daar nog fut voor hebt. Ik ben blij dat het eindelijk 19.00 en Fynn op bed ligt :( Maar ja, hij heeft vandaag maar 2 keer een half uurtje geslapen dus nogal een vermoeiende dag. En die Liene is wel een enorme slaapkop zeg. Dat wordt gezellig volgende week ;)

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve het was voor ons ook de eerste keer dat we zo laat weg gingen zonder te weten dat ze in een bedje kan slapen.
    Wij hebben het ook steeds vermeden maar we dacht we moet en het toch een keen proberen.

Ik heb vanmiddag ook een baby zwembad gekocht met een speelboog er over en ze kunnen er in tot 3 jaar het en er zitten opgeblazen ribbels op de bodem.

zo voor de kodootjes ben ik ook geslaagd en we hebben een mooie kaarty gekocht voor papa van nijntje hihi.
    Voor mezelf heb ik nog een grote nijntjes mok gekocht (kailynn heeft er een kleintje van) en een zilvere nijntjes sleutelhanger.
    ik heb nu ook een kinder kapstokje gekocht van nijntje deze is gemaakt door gehandicapten, erg leuk.

molly, ja wij mogen hier in ons handjes knijpen dat alles goed was op die 20 weken echo.
    Sommige hebben niet het besef dat er ook iets fouts uit die echo kan komen dan zijn ze zo van leuk weer een echo.

saar nog wezen zwemmen?

ga buiten zitten met de laptop kan ik nog een paar keer kijken hier.

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Even een korte reactie....

Eve, je kunt de foto bij een fotospeciaalzaak af laten drukken. Zij kunnen hem op groter papier afdrukken en dan bijsnijden.
    In mijn printerprogramma kan ik ook foto's van afwijkend formaat afdrukken met goede kwaliteit, maar ja, dan ben je ook veel geld kwijt....printerinkt is duur.
    Je kunt het formaat ook nog aanpassen, maar je moet hem natuurlijk wel in verhouding houden, anders gaan de foto's uit z'n verband.

Net terug van mijn werk, morgen lekker vrij.

Jikke begint trouwens ook te babbelen, nog geen echte woordjes, maar het gaat nu wel verder dan tonen.
    Wel lachen....Als de hond iets doet wat ze niet mag roep ik "Venga!". Jikke vindt dit echt helemaal geweldig. Sinds een paar dagen roept zij daarna ook steeds iets, het klinkt iedere keer nét anders, maar klinkt als ...nggaaaaa.
    Venga (je spreekt het uit als Benga) zal dus wel haar eerste woordje worden :D .

Ze zullen ook wel dikke maatjes worden. Nu al twee handen op één buik. Als Venga haar handjes (of gezicht :( ) aflikt, geeft ik haar op de kop. Ze druipt dan af en gaat naast haar liggen. Jikke steekt dan haar handje steeds verder uit, trekt haar aandacht dmv geluidjes, kijkt mij intussen lachend aan en wacht tot Venga weer begint te likken..... :rolleyes:
    Ze mag ook echt alles bij haar, aan haar vacht of oren trekken, laatst had Jikke haar bij haar wangen vast en twee vingers in haar neusgaten :rolleyes: . Niet eens een reactie.
    Ik zal ze echt nooit alleen laten, maar vind het wel een fijn idee dat het zo goed gaat tussen die twee. Scheelt denk ik ook dat ze samen opgroeien, Venga is nét een jaar, dus weet eigenlijk niet anders.

15. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    *Eve Thijmen heeft opzich niet veel last van zijn verkoudheid, het enigste nadeel is dat hij vaak snotjes bij zijn neus heeft. Hij vind het totaal niet leuk als je zijn neusje schoon wil maken of eraan zit, want uiteraard gaat het wel zeer doen natuurlijk na een paar keer schoonmaken. En wat Janette al zei onze date is eventjes verschoven een aantal daagjes verder weg, het wordt nu vrijdag 17 augustus dat we daten ;)

*Saar best wel balen zeg dat het pakketje een tegenvaller was, maar net wat jij zegt er zijn er twee blij en gelukkig ben jij dan ook blij.

*Vales Thijmen heeft soms ook last van verlatingsangst hoor, dan ligt hij in ze bedje en begint echt te krijsen als je weg loopt. Eenkennigheid klinkt hier nu ook sinds 1 a 2 weken wel een klein beetje bekend in de oren hoor, hij heeft het gelukkig niet bij iedereen. Maar vooral bij mensen met grijs haar gaat hij huilen, hoe het komt? ik zou het echt niet weten, zal er wel bij horen.

*Lola toch echt wel jammer is dat he dat het er niet meer uitziet als een echt babykamertje, maar ja je gaat het nu echt merken he onze beebs worden groot.

*Vales jeetje meis echt heel vervelend dat je nu weer echt die b12 nodig had, maar hopelijk voel je je er beter door en is het snel weer allemaal op pijl.

*Suusje lekker hoor jezelf een dagje verwennen, je zal inmiddels wel terug zijn denk hoe was het>? Lekker genoten en ontspannen?

*Noralien mooi kunstwerkje hoor, ook ik werk via een pspforum. Alleen het nadeel is dat ik er vaak geen tijd voor heb, althans de tijd er niet voor neem.

*Eve ik vind beide foto's erg mooi, vind het dan ook erg moeilijk om te kiezen sorry.

*Vales ook ik had het gelezen bij de december mama's echt heel erg he, der is ook nog een ander vrouwtje die nu al weeën heeft. Gaat dus niet echt helemaal lekker in dat forum daar, hopelijk dragen de meeste meiden toch volledig tot het einde.

Hier gaat alles goed verder, thijmen is lekker actief en heeft toen straks heerlijk gespeeld in het grote bad bij Oma. Het is echt heel erg warm pfff, morgen wordt het nog warmer ha ha. Morgen gaan we naar Thijmen ze O.Oma & O.Opa in Purmerend toe, we gaan hier lekker barbequen en ik neem Thijmen ze opblaaszwembad mee dus hierin kan hij lekker spelen en doen. Ik heb ook nog een hele leuke foto van Thijmen in het bad bij Oma:

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noortje, wel fijn dat er een echo gemaakt gaat worden.
    En heb jij die nubybeker gekocht met rietje erbij? Ik kan ze nl. nergens vinden. Waar heb jij de beker gekocht?

Saartje, gelukkig dat het niets ergs was. Altijd spannend als je een bobbeltje in de borst voelt.
    Hoe vond Liene haar subtropisch zwemparadijs?

Vales, Lynn heeft sinds deze week ook flink last van verlatingsangst. En ze wilt niet meer in de box :( . Zodra ik haar in de box leg, begint ze keihard te huilen , kiekeboe en tegen haar praten helpt niet, ze blijft huilen. Volgens mijn moeder had ik dat ook vroeger rond deze periode. Toen ik kon zitten was het weer over, dus ik hoop dat het met Lynn ook zo zal zijn (liever eerder nog, of ze moet opeens hééél snel gaan zitten :) ).
    Voel je je nu weer een stuk beter na de b12 injectie, of duurt dat weer een paar dagen?

Lola, hoe gaat het met je nachtlenzen?

Suusje, ik koop in de uitverkoop vaak duurdere merkkleding, die dan vaak net zo duur kosten als de hema, zeeman enzo. Zo heb ik nu al een hoop truitjes met lange mouw gescoord in maat 80 en 86. Maar tussendoor koop ik meestal bij de Hema, H&M, V&D en Zeeman.
    En heb je een lekkere relaxdag gehad vandaag?

Cynthia, jammer zeg dat ik niet wist dat er nachtmarkt was in Vlissingen, anders hadden we zeer zeker die kant op gekomen. Was weer errug druk zeker?
    En Michel is sowieso een echte huismus, ik ben meer weg dan hij :oops: . Al valt het bij mij ook wel mee hoor, ben ook graag thuis.

Noortje, wat lief zeg dat Venga en Jikke het zo goed met elkaar kunnen vinden. Mijn ouders hebben destijds hun hond weg moeten doen, omdat hij naar mij begon te happen :( . Daarna hebben ze een pup genomen en dat ging hartstikke goed. Mijn moeder zei dat ik weleens keihard aan zijn staart heb getrokken en op zijn poten heb staan dansen :oops: :oops: , maar dat hij alleen maar begon te janken en verder niks deed.

Debbie, Lynn heeft er ook een hekel aan als ik haar neusje wil schoonmaken. En wat een leuke foto van Thijmen in bad. Hij geniet er echt van.

Zo, ga nu lekker film kijken: Persuit of Hapiness met Will Smith.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    die nubby bekers verkopen ze bij etos
    hier heb je ze zelf met handvaten er aan maar die is hebben ze niet over al.

Het was rond 22.30 heel erg druk en zijn we ook terug gegaan en we hadden nog maar 3/4 deel gehad en we liepen er al ruim 2 uur over.

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Bianca, ik heb de nuby-beker bij het kruidvat gekocht, maar etos heeft ze idd ook. Het zijn no-spill bekers met een rietje. Je kunt ze ook op internet bestellen, ff googelen...

Debbie, Wat een leuke foto van Thijmen in dat bad. Geloof dat ik dit de mooiste foto vind die ik tot nu toe van hem heb gezien :D
    En heb jij PSP dan?
    Als je dat hebt en via een forum werkt, kun je toch ook banners maken?!
    Ik wil het graag voor je doen hoor, geen probleem. Wil wel eerst nog ff een lesje doen, dan kan ik wat nieuwe trucjes in je banner stoppen ;)
    En tijdgebrek?.....Ik dacht te lezen dat je je zo verveelde ;)

Cyntia, fijn dat je er weer bent om mee te kletsen. Spreek je snel weer.

19. Dat is nou waarom ik het een sport vind om tijdens de uitverkoop leuke merk-kleertjes voor half geld te scoren... :D

@Noralien: Ik ga eens kijken of ze zo'n forum ook voor Adobe Photoshop hebben. Wel spannend, zo'n 'toelatingsexamen', maar je bent al half geslaagd. Ik weet zeker dat de tweede test ook wel zal lukken... En jouw tip ga ik zeker ook uitproberen!

@Eve: Ik ga voor de zwart/wit foto. Ik zou zelf geen collage meer op linnen of canvas laten afdrukken. Mijn collega's hebben de 'Collage a la Jasmijn' op canvas laten afdrukken, maar doordat het doek over het lattenframe wordt gevouwen, is alleen de middelste Jasmijn helemaal te zien en de buitenste 8 slechts gedeeltelijk. Heel jammer van de leuke foto!
    Misschien kun je de volgende keer je foto's beter niet via internet bestellen, maar via de fotograaf. Daar kun je wel aangeven dat je vierkante afdrukken wilt hebben...

@Slingding: 4 vingers ;) ! Ik kan na één nacht nog niets zeggen over hoe de nieuwe lenzen werken, morgen weet ik al meer...

@Vales: Geen schedel... Jeetje, wat klinkt dat eng! Dat vind ik trouwens één van de twee nadelen van dit forum (het andere is dat je huishouden blijft liggen...): het feit dat je over zoveel erge dingen leest. Ik wil ook absoluut mijn kop niet in het zand steken, maar ik heb de neiging om me dingen die anderen gebeuren nogal aan te trekken. Ik lees daarom weinig andere topics, door met jullie allemaal mee te leven, heb ik genoeg om handen... ;)

Vandaag heb ik Jasmijn meegenomen toen ik de grote boodschappen ging halen. Normaal gesproken doe ik dat nooit, omdat de Jumbo slechts enkele winkelwagens heeft met zo'n Maxi Cosi-achtig ding erop. Maar omdat Jasmijn al zo goed blijft zitten, wilde ik het eens proberen in het gewone zitje dat standaard in zo'n wagentje zit. Nou, mevrouw vond het prachtig! Het boodschappen doen heeft ook twee keer zo lang geduurd, door alle praatjes die wildvreemden met me aanknoopten. Ik heb er gauw een foto van gemaakt met mijn mobieltje:

Op de foto is duidelijk te zien dat Jasmijn dus even helemáál geen aandacht voor haar fotograferende mama had. Alles in de supermarkt was even interessant, ik moest er dus wel opletten om niet té dicht langs de rekken stil te blijven staan, aangezien ze al snel kans zag om een pak liga's uit het rek te graaien... :(

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Lola ja ik ken dat dat alles aantrekken ik denk er nu al de hele dag aan......ik vind zulk soort dingen zo vreselijk :cry:
    En ja dat is wel het nadeel vind ik ook van het forum je komt best veel verschrikkelijke dingen tegen :( gelukkig zijn de meeste dingen positief en leuk :D
    Wat een super foto van Jasmijn in het winkelwagentje :D

@Bianca ja Wessel gaat ook huilen in de box :( het viel vandaag gelukkig wel mee.
    Ja het duurt altijd wel een dag voordat ik het gevoel heb dat de b12 werkt.
    De 1ste 2 keer dat ik hem kreeg had ik helemaal geen gevoel dat het werkte dat kwam pas bij de 3de prik dat ik me een beetje mens ging voelen maar dat is heel normaal zei de dokter.

@Debbie me b12 is nog niet op pijl geweest helaas en dat zal nog wel even duren denk ik.
    Leuke foto van Thijmen en veel plezier morgen.

@Noralien klinkt bekend in de oren :) Wessel is ook helemaal dol op de hondjes vooral Spikie en ja dat was dan ook zijn 1ste woordje.
    Spikie doet ook niks bij Wessel maar Bikkel die is 1 keer boos geworden dus hem vertrouw ik niet helemaal,niet dat hij snel wat zou doen maar hij kan niet veel hebben.
    Wessel had 1 keer Bikkel zijn vacht vast en ik wilde hem al gelijk los maken maar Bikkel ging al gelijk blaffen.
    Wessel pakt Spikie heel vaak vast of gaat over hem heen met zijn handje en Spikie doet echt helemaal niks.
    Wessel is zo snel hij had van de week opeens zijn staart vast en Spikie deed helemaal niks ik zeg wel altijd tegen Wessel dat het niet mag(niet dat hij het nog snapt)en maak Spikie gelijk los maar dan gaat Spikie gewoon weer bij hem staan en laat zich zelf pakken :( ze maken er een spelletje van geloof ik.
    Ik laat Wessel en de honden ook nooit alleen.

@Slingding dat mogen we zeker ja!
    Ik weet nog dat ik zo bang was voor de 20 weken echo en dan had ik ook nog zo'n stom wijf die niet alles nakeek en me zo naar huis stuurde.

@Saar zijn jullie nog wezen zwemmen?en was het leuk?

Ik heb al een tijdje niks van Noura gehoord.

Deel Deze Pagina