December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Vales, leuk als kinderen opgroeien met een maatje.

Lola, ik heb het "toelatingsexamen" vanmorgen al gehaald hoor. Maar bij die 2e les moest je alles precies volgens instructie doen waardoor er niet echt creativiteit van mij in zit. Daarom heb ik hem hier niet laten zien.

En Jasmijn geen oog voor de camera.....dan zal ze het zéker interessant gevonden hebben ;)

We hebben net zo'n film gekeken die veeeel te lang duurt, waarbij je steeds zit te wachten tot er iets gaat gebeuren, dit moment niet komt en je aan het eind denkt....dit had ik niet hoeven zien :(
    Maar ja, je blijft toch kijken hé, want wie weet mis je het goede gedeelte.

2. @Noralien: Gefeliciteerd met je officiële status als PSP-forum-deelneemster... ;)
    Enne... volgens mij hebben jij en Debbie het over twee verschillende PSP-forums: PSP staat namelijk ook voor Portable PlayStation (de draagbare spelcomputer van Sony). Ook hier bestaan forums van, waarop je trucjes kunt leren om bijvoorbeeld toegang te krijgen tot verborgen werelden (ik heb een neefje dat nogal een game-freak is en die haalt zijn trucjes ook van het internet). Volgens mij is Debbie wel een game-liefhebster...

Boven de schappen van de chips hing een grote lichtbak, waarop reclameboodschappen te lezen waren. Dat geflikker van de letters trok Jasmijn's aandacht... :)

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ooooh haha, vandaar....Play Statio Portable :)
    Debbie, ik bedoelde dus Paint Shop Pro.

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Noralen even snel een korte reactie, ook ik bedoelde paint shop pro hoor. Ik ben helaas alleen nog niet zo handig erin, ik had wel geprobeerd een banner te maken hoor. Helaas was dit nog niet zo heel erg goed gelukt, dus als jij het deze keer nog zou willen doen voor mij? Graag en alvast bedankt,

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff twee dagen geen tijd gehad en....er is toch niet zo gek veel bijgeschreven...ik had erger verwacht.

Lola ik zag een leuke foto van Jasmijn in de winkelwagen. Grappig ik merk iedere keer dat veel dingen bij ons ongeveer op hetzelfde tijdstip uitgeprobeerd worden. Ik heb Nick afgelopen donderdag voor het eerst in de winkelwagen gezet. Hij vond het ook prachtig, maar bleef niet heel netjes zitten. Meneer vond het wel leuk om met de arm over de leuning en de benen op het zitje, dus in een soort loungehouding te gaan zitten. Ik vond dat nog wat minder....maar op zich is het wel prettig te weten dat het kan. Kan ik de auto wat vaker thuis laten staan...

Gisteren zijn we dus een dagje gaan shoppen met de mamma's. Het was erg gezellig. Zowel voor onszelf als voor onze beebs geshopt, dus we kwamen met een hoop tassen thuis.
    Frank heeft zich er echter wel makkerlijk van afgemaakt.....hihi...Hij werd om half 12 in de middag weggeroepen voor een uitruk en pas om half 5 weer terug, dus heeft hij de andere mannen voor ons ventje laten zorgen.... maar het goede nieuws is dan dat hij metten weer heeft verdiend wat ik heb uitgegeven....en ik geloof dat hij de gezelligheid gisterenavond wel heeft ingehaald met de mannen, want hij was weer laat thuis van een avondje pokeren....heb maar niet op de klok gekeken. Maar hij ligt nog lekker te slapen nu.

6. Niet meer actief

lekker hoor noura.... mijn ventje was gister avond ook nog aan het werk... de eerste 18 overuren voor komende week staan er weer en vele zullen nog volgen.... En het geld is lekker meteen meegenomen idd...

hier druk met politie agentje te spelen... ze vermoorden elkaar hier zowat dus kan ze echt niet alleen meer laten.... (duwen elkaars hoofd onder water en houden het onder water en dat soort gein...) blij dat er morgen ochtend 2 weer naar huis gaan...

vales hoop dat je shotjes beetje rap gaan werken... ik kreeg ook elke week 1... maar het kwam bij mij van mijn zwangerschap... ik zat alleen onder de 100.... eerste week 4 shotjes gehaald en daarna 20 wkn lang elke week 1. of assistente gaf het of de h.a.... na bevalling meteen weer getest en toen was het goed... en 3 mnd na de bevalling weer getest nog oke. dus ben er gelukkig vanaf....

ik ga naar buiten, het is alweer zo warm..... ff lekker relaxt lezen en politie agentje spelen... (word daar zo moe van he... die oudste trekt meestal de negatieve aandacht ipv de positieve. kan zich eigen heel slecht alleen vermaken.... en luisteren is helemaal een ramp met dat jonk... {5 jr oud})

7. @Duikster: Ha, ha, dus Nick vond gewoon netjes rechtop zitten niet stoer genoeg! Wat jij beschrijft doet me een beetje denken aan die jonge knullen die net hun rijbewijs hebben en dan altijd scheef en onderuit gezakt achter het stuur zitten (om indruk te maken?)... Waren er soms knappe babymeisjes in de winkel... ;) ?
    Met welke mama's ben je eigenlijk gaan shoppen?

@Gnessy: Arme jij! Ik kan me goed voorstellen dat vier van die kleine druktemakers soms wat (tè) veel van het goede is. Gelukkig is het mooi weer, dus kunnen ze elkaar buiten 'vermoorden'... ;)

@Debbie & Noralien: Oeps, ik zat er dus helemaal naast :oops: :oops: :oops: ! Maar klopt het wel, Debbie, dat jij wel van een potje gamen houdt...?

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje meiden, wat waren jullie weer laat on line gisteravond :( Nou ja, mijn tijd komt nog wel als Fynn een jaar of 16 is :D

Het is hier heerlijk weer maar mama moet werken. Ach, het is wel een extra dag die ik meteen krijg uitbetaald en dat kan ik eigenlijk best goed gebruiken.

Fynn z'n neusverkoudheid is nu bijna over. Maar het zit nu op z'n keel. Hij heeft bijna geen stemmetje meer en wat eruit komt klinkt als een schorre kikker. Echt geen gehoor. Voordeel: als ie huilt hoor je hem niet :D Maar ik vind het wel sneu hoor voor em.

@Saar: Zijn jullie nou nog niet terug uit het zwembad.... ;)

@Noralien: Leuk dat Jikke samen met de hond opgroeit! Die twee worden vast en zeker onafscheidelijk. Wel jammer natuurlijk dat ze eerder Venga dan mama gaat zeggen ;)

@Debbie: Mooie foto van Thijmen. Die is echt goed gelukt. En ik zie dat hij net zulke dunne billetjes heeft als Fynn. Echte mannen billen :D

@Lola: Je hebt weer het forum weten te vinden. De lenzen zullen dus hun werk wel doen ;) Hoewel ik het ook wel gezellig zou vinden als jij ook een hippe bril zou gaan dragen hoor.

Vind de foto van Jasmijn in de winkelwagen echt helemaal geweldig! Ze is zo idd bijna geen baby meer. En ik kan me voorstellen dat je aangesproken wordt. Kan niet wachten totdat Fynn ook zo kan zitten. Maar ja, die knullen zijn over het algemeen nou eenmaal wat slomer :(

@Gnessy: Nog even volhouden en dan heb je het rijk weer alleen...nou ja, met 2 kids dan ;)

@Noura: Waar ben je?

@Janette: Hoe vindt Teun z'n ballenbad? Hier is het een groot succes. Zal even een foto spammen:

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zooo... ben er weer. Gisteren 1 dagje weg geweest. Sara is met mijn ouders afgelopen week in Katwijk aan Zee geweest en gisteren zijn we daar heen gereden. We zijn om 9.00 uur aangereden, 11.30 waren we er en rond 17.00 uur weer weg gegaan en om 20 uur waren we thuis. Lange maar leuke dag gehad. Ook nog even op het strand gezeten. Helemaal niet lang maar ben wel weer verbrand :( Ik zal zo even wat foto's plaatsen. Vandaag komt Sara weer naar huis.

Eve: Vervelend dat Fynn nog zo moet kokhalzen. Koen heeft dit soms wel bij brood maar bij groente of fruit niet meer.
    Die ballen lijken me niet gevaarlijk.
    En foto 1 vond ik het leukst van de 1e 2 die je geplaatst hebt.

Noralien: Klinkt handig die Nuby-beker met rietje. Heb nu een antilekbeker van friso maar Koen krijgt er niets uit. Heb het zelf eens geprobeerd en je moet ook behoorlijk hard zuigen om er iets uit te krijgen.

Saar: Leuk kadootje! :)
    Hoe vond Liene het zwemmen? Koen vind zwemmen super! (mits het water warm genoeg is)

Vales: Sneu zeg dat Wessel zo moet huilen als je weg loopt. Koen heeft dit af en toe maar lang niet altijd. Ik hoop voor je dat het snel over is.
    En vervelend van die B12. Hoop dat het je wel helpt met die spuiten.
    Echt schrikken bij de nieuwe "decembermama's". Wij mogen onszelf wel gelukkig prijzen dat alles zo goed is gegaan he. Idd sta je er vaak niet bij stil dat t ook mis kan gaan rond de 20 weken....

Lola: Succes met je nachtlenzen! En leuke foto zeg van Jasmijn in t winkelkarretje.

Molly: Vervelend van die slechte nacht. Ben benieuwd naar je foto van Dain in de airtowel!

Suusje: Hier hangt vanalles in de kast. Merk of geen merk (ook zeeman, hema, enz) maar als ik merk koop is het ook meestal uit de opruiming.
    Hoe was je verwendagje? Klinkt heerlijk! Ben je alleen gegaan of met een vriendin?

Gnessy: Pfff... druk hoor met 4 kids!

Slingding: Klinkt gezellig, die markt! Jammer dat Kailynn even van slag was... Maar ja... dat doe je natuurlijk maar in een uitzondering, toch.

Vales en Noralien: Hier geen hondjes maar 2 poesjes! Koen vind ze nu helemaal geweldig! Andersom nog niet zo want die van ons zijn wat bang. Koen moet elke keer ontzettend lachen als ie ze ziet.

Debbie: Leuke foto van Thijmen in bad!

Bianca16: Hoe was de film? Ik heb er voorstukjes van gezien en leek me erg goed.

Duikster: Gezellig dag gehad zo te horen!

Eve: Ik zie nu net de foto van Fynn in z'n ballenbak. LEUK! :D Koen wil graag komen "ballen". Hihihi.

Groetjes Otje

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen, slapend in zijn strandtentje:

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Voetjes in het zand, lief he?

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ff snel, heb een beetje bijgelezen, en resterende paginas doe ik straks op mijn werk wel.
    met dit weer is het toch niet zo druk

eve, ik denk dat de foto mooier is als je de onderkant weghaalt. vanaf het huis.
    dan heb je alleen fynn met de achtergrond wolken.

lola wat een gave kleur, en leuk kapsel. mocht ik mijn haar ooit afknippen dan zou ik het zo erg leuk vinden.

otje wat een lieve fotos van je kids.

oh ja, nog even over mijn forum naam. mijn naam was ook in gebruik, en ik vond noura toen een mooie naam, en mijn zoon heet nordin (mannelijke versie, nouredine) zoiets dus

15. @Eve: Ik heb ook een hippe bril hoor (twee jaar geleden gekocht), maar toen ik overstapte op nachtlenzen heb ik daar zonnebrilglazen in laten zetten. Nu heb ik dus een hippe zonnebril... ;)
    Jasmijn wil bij Fynn in het ballenbad komen spelen, want haar vriendje vindt het errug leuk zo te zien! Heeft mijn aanstaande schoonzoon een grote moedervlek op zijn beentje of is dat een vlekje op de foto? Ik heb zelf een grote moedervlek op de wreef van mijn rechtervoet en wel 500 kleintjes over mijn hele lichaam. Jasmijn is nu nog 'blanco' maar ik betwijfel dus of dat zo blijft...

@Noura & Eve: Werk ze!

@Otje: Dan zou je toch denken dat je na een vakantie 'ver weg' inmiddels wel tegen de zon kunt... Ik verbrand hier ook steeds en moet echt factor 50 op mijn schouders smeren! Echt leuk om je twee kids ze samen op de foto te zien. Ik vind Sarah ook echt een prachtige meid en Koen is een scheetje met dat rode haar...
    En niets is zo lekker als babyvoetjes, ik merk dat ik ook steeds met Jasmijn's voetjes zit te spelen als ze bij me op schoot zit.

16. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Even gauw, want Mika is al eventjes en haal ik zo uit bed.
    De verwendag was heerlijk! Ik was alleen, maar kwam dus 2 collega's tegen. Gelukkig wel vrouwen! Beetje lullig om een mannelijke collega in de sauna tegen te komen. De Rasul (modderscrub) was heerlijk, evenals de hotstonemassage. Drie saunagangen gedaan, en een heerlijke buffetlunch. Het alleen eten was het vervelendst. De rest heb ik heerlijk genoten.

Toen ik thuis kwam had Mika nieuws: hij had voor het eerst zelf gezeten! Hij had bijna niet geslapen, was nog niet moe en heeft het nogmaals laten zien. Zal zo ff een foto spammen.

Verder ga ik zo naar mijn ouders om te bbq-en, dus weinig reacties van mij hier, sorry!

Zag wel een hele leuke foto van Jasmijn in de winkelwagen en Fynn in de ballenbak en van Otjes kids in de tent. Leuk hoor!

Nog even een foto en dan tot later!

Groetjes Suusje

17. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
  18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb eigenlijk geen tijd meer om te reageren want het werk wacht...maar ik ga het toch nog ff snel doen :oops:

@Otje: Wat lekker zo'n dagje strand. En dat tentje lijkt me erg handig. Koen werd iig helemaal relaxed van. Echt lief!

@Lola: Fynn heeft idd een grote moedervlek. Die heeft ie al vanaf z'n geboorte. Ik moet opletten dat ie niet groter wordt ofzo en extra insmeren met zonnebrand maar verder zeiden dat het geen kwaad kon. Wel bestaat de kans dat als hij wat ouder is ze em toch preventief gaan weghalen. Aan de ene kant vind ik dat wel jammer want het hoort echt bij hem maar aan de andere kant wel een veilig idee.

@Suusje: Jippee! Mika kan zitten \:D/ Lekker koppie!

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een lekker weer he meiden, sorry voor die gene die moeten werken.
    kailynn heeft net heerlijk in haar zwembadje met werpringen en speelboog gelegen, ik heb wel foto's gemaakt maar die zet ik liever niet op internet omdat ze bloot en op haar rug ligt, als ze op haar buikje had gelegen had ik het misschien wel gedaan.
    Wat wat nog niet is kan nog komen.

Lola wat een wijze foto van jasmijn, knap hoor dat ze zo goed zit.
    Kailynn vindt het niet echt belangrijk om te zitten geloof ik en ze kapt gewoon om, maar ja het wordt nu toch wel een beetje tijd met haar 8 maanden.

Eve en Noura werkse vandaag!

Vales: hoop dat je snel opknapt en de injectie gauw inwerkt.

otje wat een lieve foto's, die voetjes zijn echt een uitvergroting waard!

We gaan vanavond heerlijk uit eten met vrienden van ons. wij moeten altijd moeilijk plannen met hun want ik werk in de nacht maar zij ook en onregelmatig in de nacht, hij is beroeps muzikant en arno ook dus altijd kans op onverwachte optredens.
    Maar vanavond gaan we en we gaan naar de kermis. daar hou ik zo van en vorige jaar kon ik niet veel ivm de zwangerschap.
    Kailynn brengen we naar mijn schoonouders die ook op de verjaardag zijn waar we ook nog naar toe moeten dus druk, druk, druk.

Suusje wat zit mika mooi zeg knap hoor!
    En heerlijk he zo'n dagje verwennen.
    Ik ben 2.5 weken geleden met karin (duikster) een dagje wezen beauty farmen en hebben we ook een hot stone massage gehad heerlijk.
    knapt een mens ook heerlijk van op!

ik kom gauw weer langs hier doei

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: nu je het zo schrijft....ja zo ongeveer zat Nick dus....maar ik hoop toch dat hij later niet zo'n snelle jongen in de auto wordt, want daar heb ik een hekel aan...maar ja, dat zijn zorgen voor over 18 jaar....

enne: ik ben met de mama's uit onze vriendengroep uit Dongen naar de stad geweest. we zijn inmiddels met 5 mamma's met kids in de leeftijd van 9 weken tot 4 jaar. We hebben ze gisteren ook alle 7 samen op de foto gezet....ook erg leuk. Dat was nog een heel werk, want die kids van 2, 3 en 4 hebben al een heel sterk eigen willetje! en nee is nee en dan zeker niet naar de camera kijken. Maar het is gelukt!

eve zonde dat je moet werken met dit mooie weer, maar een extra budget is nooit weg! Wat een lol heeft Fynn in de ballenbak! leuk

Otje wat lekker een dagje naar de zee. Had Sara haar kleine broertje gemist? vond het een leuke foto van die twee in/aan de wandelwagen. Ook die voetjes...geweldig!

Suusje: heerlijk he zo'n dagje weg. Ik vond de hotstonemassage een week of 2 geleden ook heerlijk.
    en je laadt echt weer op van zo'n dagje relaxen...
    en Mika ook nog zitten! dat is een mooie dag geweest!
    dat kleed waar Mika op zit kennen wij he Noralien!

Nou ga genieten van de zon van vandaag. Nick zit nu met zijn boterham te knoeien. Hij stak zowaar net een stukje brood van zijn vork in zijn mond! Misschien kom ik vanavond nog effe kijken.

Ik denk dat ik tot woensdag niet veel hier zal zijn. Nick's opa en oma komen twee dagen oppassen en die blijven ook slapen. Het is dan natuurlijk niet zo heel gezellig als ik 's avonds met jullie ga zitten kleppen....

Deel Deze Pagina