Janette ik ga het je nogmaals zeggen ha ha, ik vind ze echt heel erg leuk en zeer stoer hoor die foto's. Hopelijk kunnen Thijmen en Teun de 17e lekker samen spelen en kunnen ze het goed vinden met elkaar, ben erg benieuwd hiernaar hoor.
he hallo, niet zo snel! Nou gisteren eerst naar die verjaardag dat was meer een verplichting hoor maar ja, daarna lekker uit eten geweest lekker mosselen op. Daarna naar de kermis daar ben ik in een achtbaantje geweest waar ook je karretjes van rond draaien. We zijn ook nog 2x in een soort break dance geweest die ging goed hard en vooral lang het was niet zo druk dus je had waar voor je geld en om 23.45 waren we bij opa en oma terug en om 0.30 uur waren we thuis. Nou we gaan reageren: Lola: we hebben het er al eens uitgebreid over gehad maar ik vindt het nog steeds een hele moeilijke situatie, ik weet niet wat ik zou doe dus laat staan dat ik je tips kan geven. Duckie: welkom terug, fijn dat alles zo goed gegaan is. Wie hebben er allemaal dates van de week? noortje/lola? janet/debby en eve/saar? leuk hoor dat je vrienden hier opbouwd, ik had het er nog met mijn man over in de auto vannacht, dat ik zo blij was met de vriendinnen hier, en dat het zo jammer is dat je zo ver weg van elkaar wonnt. Bianca: ik weet niet hoe laat je voor de vlokken test moet maar als je het nog leest heel veel sterkte! Janet: leuke foto's van teun in de ballen bak, en slim die badring op het strand, ik had het niet verzonnen. gnezzy moeilijk hor als zo'n kleintje zich helemaal aan je vast klampt. saar: lief die koppie van liene. karin: ik hed net voorgenomen om met jou vanavond weer op msn te beppen maar helaas ik ga m'n was ophangen hopend nog voor de regen droog is.
Hallo Meiden, Hier nog een filmpje van Thijmen in ze zwembadje, hopelijk vinden jullie het leuk om dit filmpje incl. geluid te bekijken. Dit is de link: http://img532.imageshack.us/my.....442rc8.flv
Hij is leuk debbie....... ff een vraagje voor di edie vers fruit geven hoeveel geven jullie dan 1 of 2 stuks en door elkaar of van het zelfde? enne Lola ik weet ook geen antwoord op je probleem...sorry...het is lastig Cynthia wij ( ik en teun) hebben ook nog een date met Eve en Fynn
Zo, hier ben ik dan eindelijk. Ben de hele week vrij en Fynn gaat gewoon naar het kdv. Vandaag, donderdag en vrijdag zijn dus lekker voor mezelf Had voor vandaag een 'schema' gemaakt met dingen die ik allemaal wilde doen. Ik loop nu een uur achter op het schema dus dat valt reuze mee. Een bezoek aan het forum is trouwens ingecalculeerd Ik laat, net als Janette, ook wel es het een en ander versloffen in huis omdat ik weer op het forum zit. Maar dit is echt een uitlaatklep voor me en doet me geestelijk gewoon heel erg goed. En dat vind ik toch net iets belangrijker dan een keertje stofzuigen ofzo Maar, Janette, je relatie moet er natuurlijk niet onder gaan lijden. Fynn z'n stemmetje is weer hoorbaar. Klinkt nog wel schor maar gelukkig hoor ik weer geluid. Verder is het de liefste en mooiste baby van de hele wereld @Duckie: Melliemel was een weekje geleden even hier en zei dat ze contact met je zou opnemen. Dus hopelijk gebeurt dat ook. Ben ook nog steeds nieuwsgierig naar de foto's. Alleen wel jammer dat onze beebs inmiddels al zo veranderd zijn. Fynn en Demi zijn even oud. Maar Fynn kan echt nog niet zitten en eet geen brood. Grappig die verschillen. Leuk om weer foto's te zien van Demi. Ze is echt veranderd sinds de meeting. Een echte dame geworden! @Debbie: Wat heeft Thijmen het enorm naar z'n zin in het badje! Echt heel leuk om te zien. Hoop dat het snel weer warm weer wordt en Fynn dan niet meer verkouden is. Want ik denk dat hij ook zal spartelen van plezier. @Bianca: Ik ben een beetje laat maar hoop dat de vlokkentest is meegevallen! Ik ga vanaf nu ook voor je duimen dat de uitslag goed is. Lynn is echt een heerlijke blije baby @Gnessy: Jeetje, wat moeilijk moet dat zijn om die kleine meid zo overstuur te zien. Maar ik neem aan dat als ze weer bij haar moeder is dat het wel goed gaat, toch? Ik bedoel: daar is ze toch ook wel een vrolijk en gelukkig kind? Of weet je niet hoe ze daar is? @Saar: Met Fynn gaat het wel goed hoor. Hij is niet echt ziek. Heeft alleen een schor stemmetje. We gaan de date dus niet uitstellen! Ik vind Liene zo'n lief droppie! Vooral die foto waarbij ze zo gek doet is om op te vreten. En ze is dan wel een stuk kleiner dan Fynn maar ze lijkt wel een stuk ouder. Ben benieuwd hoe het er uit ziet als ze samen op de foto gaan @Janette: Vind Teun en Fynn nog steeds een beetje op elkaar lijken. Zeker qua postuur We zullen het zien over een week...Enne...leuk hoor zo'n roze badje Even nog een vraagje aan degenen die Bambix door de laatste fles geven. Ik geef 180/6 plus 3 scheppen Bambix. Maar ik krijg het niet goed gemengd. De melk blijft zeg maar voor een groot gedeelte bovenop en de pap onderin. Iemand een tip?
Hoi eve lekker zeg de rest van de week vrij wou dat ik dat kon zeggen maar ik kwam thuis achter de roze kleur en dat ze ook andere kleuren bij het kruidvat hadden..ach het is een badje van 2 euries...dus dan mag het toch en ik denk als Fynn hier eens komt er toch ook wel ingaat.. ja ik kan me voorstellen dat voor jou het forum echt een uitlaatklep kan zijn.....maar ik merk dus dat ik savonds in de weinige uurtjes die we samen hebben hier meer zit dan op de bank naats hem..en ja dat moet natuurlijk niet ben druk met het eten koken voor Teun, de macaroni met kip en tomaat is al klaar nu staat de wiltlof met rozijnen en peer op het vuur en straks nog visfilet met courgette en komkommer en dan kunnen we weer bijna 2 wkn vers geven ( oke vries het in...) Teun heeft net een half brood met smeerkaas, fruithap ( had hij vanmorgen niet gegeten...moest hij niet) en nog een fles van 180 ml op en ligt nu met een dikke buik heerlijk te slapen. oja eve doe jij de poeder en de bambix te gelijk in d efles? wij doen eerst de fles maken roeren met een vork en dan 3 eetlepels erbij en dan weer roeren met de vork en dan zit het echt door elkaar... we zijn er achter dat roeren beter gaat dan schudden want dan word het een dikke brei.... Teun heeft zijn eerste rit in de kar van de supermarkt ook achter de rug..vond het prachtig hij vergat helemaal te slikken dus het kwijl liep uit zijn mond.... en de eerste tandjes komen eraan! gaf hem net d efles en dacht dat er een stukje brood nog vast zat op zijn kaak...maar het is echt een streepje en voelt scherp....dus ook zijn tijd is bijna gekomen om afscheid te nemen van de tandloze groep en naar de tanden groep te gaan.....
hier versloft het huishouden ook hoor! arno is in de middag en avond altijd aan het werk dus de avonduren ben ik alleen en is het forum en msn iets te gezellig en strijk stapelt zich dan maar op enzo. Arno heeft nu ook vakantie dus ik kom iets minder hier en daar. en we hebben veel verjaardagen dus druk. Eve: geniet ervan. janet klinkt lekker allemaal. en tandjes jippy \/ ik heb een poos babix door de fles gedaan maaar ik merkte dat ze dan minder dronk dan dat ik er nutrix in deed dus toen heb ik het half om half gedaan maar dat hielp ook niet en nu doe ik weer alleeen nutrix en dat gaat beter al moet ik zeggen dat die laatste flews er steeds moeilijker in gaat en dat ze steeds meer laat staan ervan. o, ja ik weet niet meer bij wie het w3as dat de tekst verdween na ze een heel verhaal getikt had hier een tip! als je verhaal getikt hebt je tekst selecteren en copieren als hij dan verdwijnt hoef je alleen nog maar te plakken (ik heb het ook een paar keer gehad met een lang verhaal vandaar) ga weer effe wat doen, ondertussen is het hier langzaam gaan regenen.
@Janette: Jeetje zeg, wat heb jij de smaak van het kokkerellen te pakken zeg. Ik ga donderdag of vrijdag es een poging wagen. Maar gewoon aardappels, vlees en groenten hoor en niet van die bijzondere recepten als jij Doe ik voor mezelf niet eens... Heb jij voor mij nog een keer die link waar die recepten op staan? Zal de Bambix ook es gaan roeren. En Teun ook al een ritje supermarkt! Foto? Fynn kan het niet meer bijhouden hoor. Maar hij heeft daarentegen al bijna 6 tandjes. Haha, het lijkt hier af en toe wel een wedstrijd Wat ik soms wel een beetje jammer vind met al die snelle baby's hier is dat tegen de tijd dat de andere baby's hetzelfde kunnen het al niet meer zo bijzonder is. Ik bedoel: tuurlijk is het iedere keer weer bijzonder als een kleintje van ons weer iets heeft geleerd. Maar echt nieuw is het dan niet meer hier. Tja, ik druk dit geloof ik een beetje onhandig uit maar hopelijk snappen jullie het een beetje. Zo, nu ga ik boodschappen doen en daarna eindelijk beginnen met het inplakken van de foto's
ik snap het heel goed en het is waar hoor, maar voor mij blijft het nog altijd bijzonder als kaillynn wat kan ookal hebben alle kindjes het al, ik heb zelf soms het idee dat kailynn dan zo mega achter loopt bijv. met zitten kruipen enz. kailynn is toch 1 van de oudste. maar goed, het komt wel goed
eve dit is de link van de recepten van teun http://www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html enne moeilijk is het niet hoor je gooi ook alles bij elkaar in de pan bv macaroni met kip en tomaat= macaroni en kipfilet 10 min samen koken tomaten in heet water zetten en ontvellen..pitjes haal ik er niet uit staat wel op het recept...en alles door elkaar roeren en pureren maar.... helaas lukt het niet om de foto overte zetten.. heb hem genomen met me nieuwe mobiel en de instellingen voor een mail staan nog niet goed... ga eens kijken wat ik er aan kan doen enne nee hoor elke keer dta een bebe wat kan is het feest hoor de 1 is wat sneller als de ander..Fynn heeft al tanden en teun kan zitte... laat je wle de lekkere dingen staan in de super... Cynthia hou de regen daar nog maar ff hoor.... al begint het hier ook koeler te worden
zo ben ik weer, vanmorgen gewerkt en rest van de dag vrij, alleen morgen 10 uurtjes te gaan. pffff, maar daarna wel wel lekker vrij tot zaterdag. ach eve, wat sneu dat fynn zijn stemmetje kwijt was, ik hoop dat zijn stem snel terug is en dat die er geen hoest of iets bij heeft of krijgt heeft fynn al 6 tandjes... jeetje, hier nog niets te zien. haha ik snap eve wat je bedoeld met wedstrijd. soms ben ik echt verbaasd over wat sommigen al kunnen, ik heb dan echt het idee dat saf maanden jonger is. maar ik blijf het wel bijzonder vinden, en iedereen is natuurlijk apetrots als zijn kindje al iets kan. en mijn mannetje is goed in slapen, ook iets om blij mee te zijn het huishouden schiet er hier ook wel bij in, maar niet omdat ik op de pc zit... ik vind het op het moment gezelliger om met ons allen wat leuks te gaan doen, en dan maar een keer minder afstoffen. jeetje janette wat een culinaire hoogstandjes bereid jij voor teun, arme safouane die krijgt aardappel met wat wortels. (waar die wel van smult) wat had teun op ? een half brood? denk dat je boterham bedoeld toch bianca spannend die test, hoop dat die meegevallen is, en dat je maar snel een goede uitslag hebben mag. gnessy, goh wat lijkt me dat moeilijk voor jullie en die kleine meid. vooral als je nog niet kan begrijpen wat ze bedoeld wat een superfotos weer. teun in de ballenbak, prachtig en de fotos op het strand wat een lekkere kereltjes. ik wou dat wij het strand dichterbij hadden afgelopen vrijdag waren mijn zoon en ik naar amsterdam, we hebben het super gehad, ik heb hem helemaal in het nieuw gestoken. hij blij , ik blij. en uit eten werd mac donalds. safouane werd vanmorgen met een dik oog wakker. arm ventje, hij was er humeurig van. gelukkig maar van korte duur.
een half brood...ja een halve boterham bedoel ik... maar zo culinair is het toch niet ...... het zijn allemaal 1 pans gerechten hoor....kijk maar eens op de link..en ze zijn met 15 min klaar want langer dan 10 min kookt het niet.... dus Safouane wie weet gaat je moeder ook wel verder met koken ach arme kerel was hij gestoken? soms is de mac best lekker hoor. enne ondanks dat we dicht bij het strand wonen komen we er weinig... ga de was ff ophangen komt helaas niet van zelf op het rek en buiten zitten daar word het fris voor...koude zee wind steekt erop
Janette: wat gebruik jij voor het invriezen dan? Ik heb geen kleine bakjes. Is dus niet zo handig..... Groetjes Suusje
suusje, ik heb van die bakjes van avent..waar je ook borstvoeding mee kan invriezen....die had ik destijds gekocht om te gaan kloven enzo maar dat liep anders en ik heb net wat meer bakjes gehaald bij xenos 4 voor 1.75...inhoud 205 ml kunnen in diepvries magnetron en vaatwasser en je kan ook de olvarit potjes met deksel schoonmaken en bewaren...die kunnen ook in de diepvries... groet janet
ik had even een vraag: weer over fietsen. wie heeft hem via internet gekocht? via waar en welk merk en welke prijs. ik ben aan het kijken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. ik gebruik ook de avent om in te vriezen alleen laten bij mij de dekseltjes los bij het invriezen waarschijnlijk doe ik ze net te vol.
weet dat noortje via Bikemotion heeft gekocht ik zou via bikes4kids gaan maar ben toch maar naar de dealer gegaan, daar stond hij voor 859,= dat is d eadviesprijs ik had een fiets in te ruilen kreeg daar 200 voor en betaalde uiteindelijk 629,=, omdat hij zich iets in de prijs had vergist, en ik heb er een mand en kabel van het slot bij gekregen. Het voordeel van de dealer is wel dat als er wat is je dichtbij terecht kan en anders je toch naar de internet winkel "moet"..want meestal geld de garantie bij de winkel waar hij vandaan komt....dus daarom zijn wij toch maar naar de dealer gegaan..... oja ik heb de sparta amazone trendy, de zwarte want keus in kleur was er al niet meer..of je moet een levertijd willen hebben en de gazelle bloom is voorlopig niet leverbaar. hoop dta je zo wat info hebt
hier helaas nog steeds geen enkele vorm van tandjes te zien.... echt helemaal niks... dus heir nog steeds tandloze club.... voor die kleine meid en ons is het inderdaad moeilijk, maar ja wat bedoeld ze en wat wil ze... Bij haar moeder is ze gewoon de baas.... d'r broer heeft niks te vertellen en haar moeder helemaal niet. we weten alleen dat de ene keer die oppast en de andere keer die, en volgende dag weer iemand anders... elke keer als zij op stap wil en gaat worden de kids gewoon gedumpt.... het is nogal lang verhaal.... zal als ik er zin en tijd voor heb een keertje uitleggen van a tot z. Vandaag bureau opgehaald wat bij lidll in aanbieding was. staat inmiddels in elkaar en pc ook al weer aangesloten... nu nog een kastje in elkaar zetten.... zo eerst maar is ff wat eten, miss dan ff grote boodschappen doen. het is nu nog droog... en me ventje komt toch pas vannacht een keertje thuis. ik kan helaas geen kastje in elkaar zetten met een kleuter van 3 erbij... dan ben ik meer kwijt dan er in het kastje komt te zitten.... verder ben ik momenteel kapot. heb erg last van mijn bekken. dat had ik al van afgelopen donderdag, maar gister tijdens stoeien verkeerd "geland" in het zwembadje... dus nu behoorlijk pijn... moet eigenlijk ni tillen, maar ja moet wel he met twee ukkies heir...... tot vanaaf...
@Cynthia: Ik heb de fiets bij een fietsenwinkel gekocht. Kreeg net als Janette ook 200 euro voor het inruilen van m'n oude fiets. En nu krijgt m'n fiets ook gratis service beurten en kan ik altijd langsgaan als er iets is. Dat gaat bij een internetwinkel wat lastiger. Maar jij zou toch het fietsenplan van je werk gebruiken? Of was dat iemand anders? @Saar: Kun je je gsm nummer nog even in een pbtje naar me sturen? Is misschien wel zo handig ivm morgen.