December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh wat een leuke fotos, en wat een echte meid is liene al

otje mag ik ook de fotos zien, ik was er niet bij, maar ben wel heel benieuwd ernaar....
    lianne is trouwens op vakantie, al bijna een week geloof ik
    saskia vertrekt vandaag toch ook? naar tunesie?

saskia melven en orlando, fijne vakantie!

hihi, eve ik nam je ook niet serieus met je wedstrijdje.

pff ben nu op het werk, en met een scheef oog de winkel in aan het kijken. ik zit op kantoor op de laptop van eencollega. er stond net een enge man hier. zo`n zeur. gewoon geen aandacht geven dan gaat die wel weg.

saf zijn oog is trouwens weer normaal.

bianca wat vervelend zeg dat je test niet doorging. kan me voorstellen dat je vol zenuwen zat, en dan moet je nu weer wachten.
    ik leef met je mee

vales wat leuk een jong poesje.

irma welkom terug en wat naar van de poes. kan me voorstellen dat dat moeilijk is.

otje werk ze nog! mischien ben je al wel weer bijna klaar
    ik in ieder geval wel. nog een half uur en ik ben onderweg naar huis. eindelijk.

mijn collega gaat voor mij proberen paint shop pro te kraken , wil hem ook maar vind het zo duur. en ik heb wel de probeer versie
    hoop dat het hem lukt, hij denkt van wel

nou ik ga afsluiten, ga lekker de winkel dicht gooien
    tot later

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve en liene, leuke foto

en nu ben ik wegggg

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoihoi,

Ik ben er nog hoor. Maar het was van t weekend en gister zulk mooi weer, daar heb ik lekker van genoten 8) Vandaag moest ik werken, dus ook geen tijd, tot nu dan.

Ik heb nog niks bijgelezen, dat ga ik zo snel mogelijk even doen! Ik heb wel hele leuke foto's voorbij zien komen..... :D

ben snel weer terug om weer lekker mee te kletsen hoor!

groetjes Setje

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wat is het rustig vanavond?
    of gaan jullie nu allemaal beginnen? ;)
    Noura als hij gekraakt is zou je collega hem ook voor mij willen kraken? [-o<

Eve en saar leuke foto's.... zullen volgende week kijken of het beter gaat tussen Teun en Fynn ;)

Otje sterkte met het poesje ze is nog heel jong dus wie weet, zou voor je duimen

weltrusten allemaal
    en wie weet kom ik morgen op me werk nog ff kijken :oops:

5. @Vales: Eindelijk eentje met LEUK dierennieuws... Plaats je snel een foto van het poesje? Enne..., droppie is inderdaad wel een heel leuke naam voor een zwart poesje...

@Eve & Saar: Jasmijn was 'not amused' bij het zien van de tweede foto en dan nog kadootjes geven ook... ;) ;) ;) Zo te zien was het weer aan de kust beter dan bij ons!

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vales: Lief zeg die poes! Ik vind 'm nu al lief terwijl ik 'm nog niet gezien heb. Ben gek op poezen/katten :D

Eve & Saar: Schattig die foto's van Liene en Fynn! Zo te zien hebben jullie een leuke dag gehad. Jammer dat het niet de hele tijd zo boterde tussen die 2 maar dan is er in ieder geval nog een (aanstaand) huwelijk in stand (he Jasmijn) :)

Noura: Ik stuur je zo even een mail met de link van de foto's.

Noura en Janette: Wij hebben PSP 8. Mijn man kan 'm wel voor je branden en opsturen tegen een kleine vergoeding? Laat maar weten...

Janette: Poes is van Vales :)

Vanavond weer gewerkt... Pfff... het wordt er echt niet leuker op. En vandaag melde een collega dat ie weg ging vanwege een andere baan... Toen ie daar stond dat te vertellen dacht ik echt bij mezelf: Hoop dat ik daar binnenkort sta met een zelfde verhaal... :(

Morgen lekker vrij! Ga met een vriendin gezellig shoppen.

En Koen en ik hebben ook een date! En wel op woensdag 29 aug met Duckie en Demi. Gezellig he? (nog een toekomstig stelletje?) :)

Groetjes Otje

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    jeetje wat een dates zeg!
    leuk hoor!

eve en saar leuke foto's en fynn is ook al flink aan het veranderen als je vergelijkt met de foto's van de meeting in juni.

nou mijn schoonouders zijn net weg want die zijn op vakantie als arno en ik onze verjaardag vieren en zo doende kwamen ze vandaag op arno zijn verjaardag.

morgen gaat kailynn naar het kdv dan kan ik effe flink poetsen (al liggen mijn handen wel weer goed open en mijn oor ook.

nou ik denk dat ik voor deze fiets ga:
    http://www.halfords.nl/NL/Fiets/Catalog ... tId=809136
    maar morgen nog even bij de dealer via mijn werk kijken wat voor kortingen hij te bieden heeft maar als dat niet aantrekkelijk is dan ga ik voor deze.\
    hebben jullie gelijk voor en achter stoel gekocht enzo?

ga slapen.
    tot morgen!

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Goedemorgen allemaal. Ik wil ook een keertje eerst zijn 's ochtends en ja hoor.................'t is gelukt!
    Heb nu alleen geen tijd om te reageren, want manlief staat me al op te wachten met Lynn. M'n laatste dagjes werken en dan 3.5 week vakantie! Heb er echt behoefte aan. Hoop dat ik rond 14.30 uur kan stoppen.
    Kom vanavond weer terug hier.

9. Niet meer actief

@saar nee dokter kan er niks aan doen, moet met rust genezen... heb wel therapie ervoor gehad tijdens mijn zwangerschap... maar zoals de arts nu kan zien, zit ik er altijd aan vast... maar goed... ik ga soms ook beetje te ver over mijn grenzen heen. ben nl niet iemand die snel hulp vraagt wat dat aan gaat.....

oh en erg leuke foto's zeg.... en wat een lekker koppie haar heeft liene.... hier is t erg dun, maar zit wat.. hihi....

hier niet meteen stoeltjes gekocht.... pas toen jor echt kon zitten dus half jr na geboorte ongeveer...

Wat betreft het wedstrijdje.... ik zie dat zo niet... en ik ivnd t superleuk om te horen wat ze wel en niet kunnen....

lekker bianc. nog ff en lekker vakantie. geniet ervan zou ik zeggen!

Ik ga hier ff wat doen. gister hele dag droog geweest dus hopelijk vandaag ook. alleen me kop doet zeer. en wrom? niet in me koppie, maar op mijn koppie.. als ik aan me haar zit doet t al zeer. kennen jullie dit?

Ik heb voorlopig geen date's met een van jullie... zou het wel willen hoor.... Dus als iemand zin heeft! ik hoor het wel...

tot vanavond...

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    goedemorgen
    ja weer van me werk plek... :oops: oei moet wel wat doen vandaag maar ach kan het niet laten

@Otje ik heb wel intresse in het programma psp8 dus zeg maar hoe we het gaan regelen ;)
    Sorry dacht dat jij het poesje had....niet dus
    ik hoop dat ik ook zo binnenkort kan staan...

Kreeg gister een reactie op een opensolicitatie en wat denk je is de afwijzign aan heel iemand anders gericht....terwijl mijn naam overal staat...dus mailadres en in de solicitatie die er onderhing ( was via mail) :(

@Vales .....lief klein katje...hoop voor je dat het goed komt...

@Chynthia ga op beide evt een proefrit doen...en evt met zitje erop dan merk je hoeveel ruimte je nog hebt...weet dat de sparta de meeste ruimte heeft....tussen zadel en stuur...
    Wij hebben alleen nog een bobike voorstoel, konden we bij een jaar abbo op ouders van nu voor 15 eurie bij kopen...

@Bianca suc6 met je laatste dagje

nou ga wat doen

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Wat een ontzettend domme blunder van dat bedrijf! :confused: Eigenlijk zou je gewoon een "bijdehand" mailtje moeten terug sturen. Zoiets van: Wie zijn jullie af? Persoon in de brief of mij? :)
    Wel jammer dat je afgewezen bent. Je had toch ook gesolliciteerd bij Action? Heb je daar nog iets van gehoord? En wat voor werk doe je nu?

Zo, nu ben ik weg... heb afgesproken met een vriendin dus moet zo de trein hebben.

Doei, tot vanavond!

Gr Otje

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Otje
    Ja ik ben ook vanplan om vanavond ff een mail te sturen met de tekst "hartelijk bedankt voor uw reactie op mijn solicitatie, maar ik ben bang dat de reactie niet voor mij bedaoeld is zie hiervoor de kop van het mailtje" :D
    Nee van action heb ik nog niets gehoord....ga volgende week maar eens bellen dan is het iets langer dan 14 dgn.

Ik werk nu bij een assurantie tussenpersoon...dus verzekeringen...daar ben ik in gerold, heb eerst 12 jaar bij me ouders in de aquariumzaak gestaan en daarna ben ik naar duitsland gegaan voor het leidinggeven en opzetten van een export afdeling naar nederland in aquariumproducten....helaas hebben ze me op een lullige manier gewipt, toen ben ik via via de verzekeringen ingegaan....eerst veel contact met de klant maar nu niet meer..alleen de cijfertjes zie ik nog en aangezien ik niet kan zwitsen hierbinnen en nu het contact ga missen ga ik dus verder opzoek....

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: als je dit leest heb je vakantie! heerlijk! geniet ervan!

otje: veel plezier vandaag.

janneet: echt een foutje bedankt!

ga vandaag weer achter een fiets aan.
    en poetsen heel veel poetsen,
    daarom gaat kailynn vanmiddag naar het kdv.

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Chyntia suc6 met je fietsen jacht
    maar ik vind de Sparta Amazone Trendy echt lekker fietsen...het zelfde als me oude fiets :D
    enne ben je 7 versnellingen gewend..dan is het lastig om evt naar 3 te gaan...

lekker foutje :(

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje wat super dat je man dat wil doen, maar ik wil eerst even weten welke versie ik graag wil.
    ik heb de proefversie van 7 gehad en die vond ik niet fijn, te weinig mogelijkheden vergeleken met een latere versie.
    ik heb een keer een fijne proefversie gehad, dacht dat dat 9 of 10 was.
    in ieder geval is mijn collega er vandaag mee bezig versie 11, dat wacht ik even af, beetje lullig als hij moeite doet en ik haal hem via jou.
    maar als het hem niet lukt dan zou ik hem graag via jou willen.

ik heb net de fotos bekeken en ze zijn leuk, grappig ook dat ik sommige babys herken, maar de moeders dus voor het eerst zie.
    saar ik vond de foto van jou met liene op de rug in draagdoek erg leuk!
    zo dragen ze de kleintjes in marokko ook, vaak als ze moe worden gaan ze hup de rug op.

setje leuk dat je terug bent, lekker weer meekletsen.

cynthia, ik had een tijd geleden fietsen gezien via fietsenwinkel.nl geloof ik.
    lianne heeft d`r fiets ook online gekocht,en daar een stuk minder voor betaald.
    in arnhem zit ook een zaak met scherpe prijzen, geloof dat die adverteerd via mp, en ze hebben geloof ik alle kleuren. dat is ook nog wel eens lastig aan komen heb ik begrepen.
    vaak hebben de internetzaken ook scherpe prijzen wat betrefd de kinderpakketten en shopperpakketten. het scheelt je echt al gauw honderden euros.
    oh ja, cynthia, mischien loont het op mp kijken naar stoeltjes, zien er vaak mooi uit en scheelt een boel.

oh ja, en poets ze

eve, hoe bevalt je weekje vrij?

lekker janette zo`n bericht.

lekker bianca, vakantie, heerlijk.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    even een vraag, ikheb op internet een romer king ts autostoel gezien voor 149 euro incl verz. dit is een nieuwe stoel, volgens mij kan je het goedkoper niet vinden toch?
    ook hebben ze de maxi cosi priori voor 100 euro.
    ik weet niet welke stoelen jullie hebben of dat jullie weten welke van deze stoelen prettiger is?

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    welke site is dat?
    wij hebben de mc tobi en die bevalt ons prima
    je kan hem onderuit schuiven en de gordels blijven in de stand staan als je hem openklikt het si dicht klikken en gaan want de afstand blijft goed en hij is makkelijk uit de auto te halen de gordel gaat onder voorlangs en boven zigzagend dus niets achter de rugleuning.....daar hebben wij hem opgenomen ivm veel wiselen van auto's...

18. Niet meer actief

ik heb de hema stoel dus kan je hier in niet helpen

19. Niet meer actief

Deel Deze Pagina