December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    babyonline is die site

mijn vriendin heeft de romer king en noemde deze makkelijker los te maken in de auto, omdat je de stoel naar voren kan kantelen.
    beide stoelen komen goed uit de testen dus dat is het niet

2. Niet meer actief

3. Niet meer actief

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oooooooh wat een lieve fotos! wat een snoepies

en stoer pakje hoor in de box

5. Niet meer actief

sorry maar ik moest ff spammen.. nadat ik al zoveel beebs in de winkelwagen heb zien zitten...

ruth kan dit al week of 3.... gister foto van gemaakt. ik heb als oplossing mijn sleutels aan t karretje vasthangen zodat ze d'r aandacht daar op heeft. valt ze veel minder snel om....

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi gnessy, ik heb safouane pas geleden voor het eerst in zo`n maxicosi die op de winkelwagen zet gedaan.
    zie hem nog niet zo gauw zitten ;)

7. Wij hebben de romer king ts plus. Ik weet niet of dat dezelfde is, maar wij hebben hem 215 euro betaald. Ik kan je er niet veel over vertellen, want Liene zit nog in de maxicosi. Maar dan heb je toch een prijsvergelijking.

8. Niet meer actief

tja zijn ook handige dingen idd...

ruth hangt daar echt niet en verveelt zich te pletter dan...

Trouwens zondag hebben we ruth gewogen en gemten en is nu 7315 gram en 67 cm lang... Wie wil die lijst voor mij ff bijwerken? mijn pc doet nogal raar op het moment...

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hé Ruth lekker boodschappen doen? en ja daar word je moe van... :D
    slaap lekker

neem volgende keer ook wel ff het toestel me want kan dus geen foto's meer verzenden van me toestel naar de mail :(

10. Niet meer actief

das balen janette.... ik vind t alleen een nadeel dat de foto's beetje onscherp zijn met me foon.. maar goed..... camera zal ik volgende keer ook mee nemen....

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Had vanmorgen flink de pest in. Schrok om 5.00 wakker van een zeer luidruchtige bezemwagen voor de deur. En kon daarna niet meer in slaap komen. En...Fynn werd pas om 6.30 wakker. Had ik verdorie nog anderhalf uur kostbare slaap kunnen hebben. Het is me ook echt niet gegund zeg :cry:

@Otje: Weer een nieuwe date! Leuk hoor. Als we nu de november-mama's zouden zijn waren we meteen ruzie aan het maken omdat er onderling wordt afgesproken :D

@Noura: Weekje vrij bevalt uitstekend! Gelukkig in september nog 2 weken :D Heb nog geen autostoel dus kan je hiermee niet helpen. Hoe gaat het met je moeder?

En wat leuk om weer een winkelwagen foto te zien! Eerst hadden we de foto's van de kinderstoelen en nu weer een ander thema :D

12. Niet meer actief

mot omdat er onderling word afgesproken? jemig he doe ff normaal... dat moet daar dus heftig zijn.....

zal er zo eens gaan kijken

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    zie dat er een nieuw topic voor die mama's is geopend..de oude is gesloten met de melding van dat als er weer onrust word gekweekt je direct van de site word verbannen....nou dat is toch wel heel heftig.... :rolleyes:

gelukkig hebben wij dat niet
    en afspreken onder elkaar toch leuk...helaas wonen we te ver uit elkaar om regelmatig bij elkaar een bakkie te gaan halen...maar date's onderling ik vind het prima hoor ben er niet jaloers om.....

zou het ook wle vaker willen maar ja dat zit er gewoon niet in.....heb er volgende week 2...dinsdag met en bij eve en vrijdag met Debbie bij mij....

@eve dat is balen.....denk je uit te kunnen slapen komt fynn niet die dacht aan zijn mama \:D/ komt zo'n lekker veger.... :(

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ooooooojaaaa doe normaal, daarom ruzie maken? het word ook steeds gekker zeg.
    toen met die andere mama van juli was het ook al zoiets geloof ik. lekker kinderachtig allemaal.
    ach ja, heb in een heftige discussie waarin ik mijn mening gaf ook al eens van een bep. mama beledigende pb` s gehad. te erg voor woorden. maar ik lach er maar om

ik heb in de lounge ook een bericht over de stoelen gezet.
    want de priori voor honderd euro is niet veel. je hebt dan wel 1 kleur, maar ja, wat maakt dat uit.

ik had van de week voor mijn zoon naar boxers gekeken op mp (wel nieuw hoor) je weet wel van die van bjorn borg. laatst ook al een paar voordelig gescoord, want ga er echt geen 20 per stuk voor betalen, en heb ze nu voor een paar euros.
    maar ik had eenverkoper benaderd, voor bep. kleur (roze jaja) en gegevens uitgewisseld maar moest nog betalen, en nu liggen ze al in de bus. wat een vertrouwen heeft die persoon. ik ga zo maar gauw betalen. maar heb dit nog nooit meegemaakt bij particulier

jemig eve, het is jou zeker niet gegund
    ach ja, mijn man werd van de week om 6 uur wakker van het buurmeisje van bijna 2, wat in de tuin liep (leuk zo vroeg)

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    janette je mag gerust bij mij een bakkie komen doen hoor ;)

iedereen is welkom hihi

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh lees net mijn mail, pampers bij kruitvat 3 pakken voor nog geen 20 euro. zal weer even gaan inslaan dan

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    weet in noura dat ik langs en binnen mag komen
    maar Zutphen is niet naast de deur..nu met alle drukte op de weg toch ruim 2 uur sturen...dus denk er ff over
    heb eigenlijk nog nooit zolang alleen met Teun in de auto gezeten......

zag de aanbieding van pampers ook...ook nog goedkoper dan het kruitvat....

zeker vertrouwen van die man...

18. Niet meer actief

ik vind die dates onderling ook totaal gen probleem... ik vind het leuk zelfs.. en inderdaad jammer dat we beetje te ver uit elkaar wonen.... maar goed... dan kun je er gewoon dagje uit van maken...

heb deze maand nog elke dag de auto dus kom maar op met de date's. hahahah... ik rij zo overal naar toe.... lol.....

Dus wie heeft zin.....

19. Niet meer actief

zuthpen ff denken.. is hier 1,5 uur vandaan of zo geloof ik.... hahah heb ik er wel voor over. maar ik ben wel zo van ik kom op tijd en ben ook op tijd weer weg, omdat ik ook nog moet koken 's avonds.... dus rond uur of half 10 ergens zijn en dan rond uur of half 4 weer weg.... ligt er ook aan welke kant van het land ik uithang.... lol....

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Gnessy kom maar hoor
    heb nu mijn agenda niet bij de hand maar je bent welkom
    en zo vroeg ook geen probleem........gezellig juist

Deel Deze Pagina