December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    hoi meiden,

Leuk juist, al die dates. Misschien rollen er nog wel koppeltjes uit later!

Autostoel, daar heb ik me nog steeds niet in verdiept, moet ik ook maar eens gaan doen.

Eve, irritant is dat he, dat je door zo'n reden je slaap misloopt. Ik kon michel vanochtend wel wat doen. Michel hoefde vandaag pas om 2 uur te beginnen, dus hij was thuis vanochtend. Michel was met Dain onder de douche geweest en daarna ging hij naar de kapper. Toen moest ik dus nog douchen met een jammerende Dain die niet wilde slapen. Uiteindelijk ging Dain pas na zijn fruit slapen en toen kwam michel terug en die ging vervolgens boven staan bellen. Toen was Dain dus weer wakker :evil:

Nu slaapt ie lekker en ik denk dat ik ook even probeer mijn oogjes te sluiten ;)

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    trusten molly

3. Niet meer actief

ik zal ff datum zoeken janette... ff op de kalender kijken

4. Niet meer actief

13 augustus, 14 augustus?

5. Niet meer actief

volgens de routeplanner 1 uur en 20 minuten onderweg. hahaha.... dus tja... is nog wel te doen.... en maar 91,7 km. tot midden in zutphen... lol..... hahahahah.....
    begin van de week komt mij beter uit omdat ik dan wat speling heb voor het eten omdat dat de drukste dagen zijn voor me vriend en hij 9/10 x op de zaak eet....

ik hoor het wel van je janette, en als een andere datum beter uit komt hoor ik het ook wel.

ik nu ff stofzuigen en dan naar braderie fftjes....

6. Niet meer actief

ik zti nu net is ff op de kalender te kijken en wat zie ik tot mijn grote schrik... jor heeft volgende week nog vakantie en dan begint de peuterspeelzaal al weer. Dus zijn er weer 6 weken voorbij.... tijd gaat echt hard...

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Gnessy 14-8 ga ik al naar eve en de 13e mag ik werken....
    dus dat lukt niet :rolleyes:
    kijk vanavond wel ff...ik ben op dinsdag en vrijdag vrij....en vanaf de 21e ga ik babayzwemmen dus blijven de vrijdagen over... :)

niet te veel kopen op de braderie hoor.... ;)

de tijd vliegt als je het leuk hebt...hoe is het met de huizen jacht?

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Zo meiden ook ik ben er eindelijk weer eens een keer, jeetje er is weer echt heel veel bij geschreven zeg. Nou ik ga ff een poging doen op zoveel mogelijk dingen te reageren, maar reageer niet op alles hoor ha ha.

*Eve lekker hoor een weekje vrij, was je zeker wel aan toe he? Het is ook lekker voor jou dat Fynn gewoon wel op het kdv is, heb je toch ook nog een beetje tijd voor jezelf he. Gelukkig doet het voor je zo goed meis, dat dit een uitlaatklep voor jou is is eigenlijk ook wel heel begrijpelijk he. En gelukkig doet het forum je geestenlijk zo goed, dat is toch ook eigenlijk juist de bedoeling. Maar net als wat jij zegt, kijk je relatie moet er natuurlijk niet onder gaan leiden he.

Ik heb ook wel eens hoor dat ik het huishouden een beetje en soms teveel laat versloffen in huis, natuurlijk is dit echt niet goed en soms moet ik ook echt tegen mezelf zeggen van NU GA JE WAT DOEN anders gebeurt er echt niks hoor. Kijk uiteindelijk doe ik genoeg in huis hoor en ziet het er altijd wel netjes uit, maar vaak gaat het om de dingetjes zoals: strijken en afwassen en ramen lappen weet je. Dan doe ik dit een aantal dagen niet en tsja dat stapelt zich dan allemaal lekker op weet je wel, waardoor je dus aan het einde van een week een enorme berg strijkgoed hebt bijvoorbeeld en soms zie ik daar wel tegen op en soms heb ik daar dan ook wel eens een klein beetje woorden over met Sebas. Dan zegt ie weer tegen me ZIT JE NOU ALWEER OP DAT FORUM ha ha, maya het is ook zo gezellig hier :D :D :D.

*Eve verder vind Thijmen het badje echt heel erg leuk inderdaad, hij heeft het erg naar ze zin en heeft veel plezier. Ook ik hoop dat het warme weer snel weer onze kant op komt, zal mij ook benieuwen of Fynn zo spartelt van plezier in ze zwembadje. Hopelijk kunnen Fynn en Thijmen ook nog een keertje samen in het zwembadje spelen, dit zou me wel heel erg leuk lijken namelijk ha ha.

*Janette leuk hoor Teun ook aan de tandjes, welkom bij de Tandenclub Teun :thumup:. Echt leuk hoor al die kindjes die al gewoon in het winkelwagentje zitten, vanmiddag/vanavond gaan wij de grote boodschappen doen en gaat Thijmen ook voor het eerst gewoon in een winkelwagentje. Het zal me heel erg benieuwen hoe hij het vind, uiteraard neem ik ook me camera mee en maak ik mooie foto's.

*Eve ook Thijmen heeft inmiddels al 6 tandjes helemaal door, 4 boventandjes en 2 ondertandjes. Heeft Fynn er veel last van gehad eigenlijk? Thijmen van ze ondertandjes bijna niet, maar van ze boventandjes wel behoorlijk hoor. En ha ha een wedstrijd is het eigenlijk niet echt he, de 1 is met tandjes snel en de ander met zitten en weer een ander met staan. Dus zo hebben alle beebs wel iets waarmee ze snel zijn, ik vind het echt elke keer leuk hoor om te lezen wie wat nu weer geleerd heeft of kan en of hij/zij dan de eerste of de laatste is die dat kan of heeft geeft eigenlijk niet he. Want het blijft gewoon leuk uiteraard toch?

*Noura wat lees ik nou..... je was in Amsterdam en kwam niet eens even langs ha ha, nou lekker dan weer gezellig ben jij hoor ;) En hoe is het nu met zijn oogje, was het nog lang dik of viel het mee?

*Gnessy jeetje meis alweer/nog steeds zo een last van je bekken, je weet ook dat je rustig aan moet doen he. Soms kan het natuurlijk niet anders, maar wel beetje opletten he meis. Want zo zie je maar weer, de gevolgen merk je snel genoeg.

*Bianca jeetje meis balen zeg dat die vlokkentest niet door ging, ben je zo erg zenuwachtig en kan het niet doorgaan. Meis alvast heel erg veel sterkte voor 11-09, en niet al te zenuwachtig zijn he het komt vast allemaal goed meis en we blijven natuurlijk voor je duimen.

*Molly leuk hoor een weekje naar Texel, wij zijn er nog nooit geweest. Ik zou er best een keertje heen willen, misschien ook maar eens een keertje inplannen haha. Jij in ieder geval alvast heel erg veel plezier, we horen wel hoe het geweest is he?

*Noralien over dat van die ontwikkeling he, eigenlijk is het ook niet zo heel vreemd he. Ik bedoel dat de 1 sneller is dan de ander, want als de eerste van de maand net 7 maanden is dan is de volgende alweer bijna 8 maanden bijvoorbeeld ha ha. Soms zit er toch al gauw een aantal dagen of soms 2 a 3 weken ofzo tussen, misschien telt dit ook wel beetje mee hoor.

*Duckie helaas heb ik in mijn huisje niet echt heel veel ruimte, maar je bent altijd welkom hoor :D. Ik vind afspreken, meetings en dates heel erg leuk, vooral omdat ik eigenlijk geen vrienden/vriendinnen heb hier in Amsterdam en ken ook eigenlijk niemand in mijn buurt.

*Gnessy ook hier last hoor van verlatingsangst, zodra ik bij hem weg loop is het huilen en gillen. Hij vind het totaal niks als ik weg loop en raakt soms echt overstuur, gelukkig gaat het wel steeds beter. Maar nu hij sinds een paar dagen dus MAMA heeft leren zeggen is het de hele tijd als ik weg loop of hem geen aandacht geef, MAMA MAMA MAMA MAMA MAAAAAMAAAAA MAMA ha ha. Ik vond het opzich wel erg leuk natuurlijk, maar het moet geen kindje worden dat om een poep en een scheet al MAMA roept haha ;)

*Irma welkom terug meis op het forum, gelukkig heb je een fijne vakantie gehad. Helaas heb je je poes moeten laten inslapen, dit is natuurlijk nooit leuk he een dier waar je enorm om geeft en lief hebt in te moeten laten slapen. Heel erg veel sterkte met het verlies van je poes meis, hopelijk voel je je snel weer wat beter.

*Duikster Thijmen heeft wel al een aantal keren pasta/macaroni gegeten, maar dit was uit een potje vandaan. Weet niet of dit veel verschil maakt natuurlijk, maar hij at het lekker op en vond het heerlijk.

*Vales leuk hoor een klein poesje, ik hoop echt voor je dat ze beter wordt en jullie haar spoedig in huis krijgen. Ik denk zelf dat het allemaal wel goed gaat komen, met name omdat ze juist nog zo jong is en net wat jij zegt tijd zal leren he. Heb je trouwens al een naam?

*Eve echt heel erg leuk die foto's van Liene en Fynn, fijn dat jullie zo een leuke en geslaagde dag hebben gehad. Was dus voor herhaling vatbaar haha? Liene houd echt der broodje goed vast hoor op die foto, Thijmen zou er echt mee gaan kliederen en gaan gooien en in het ergste geval in 1x het hele broodje in ze mond proberen te doen. Moet trouwens zeggen dat Liene echt wel ouder lijkt hoor op die foto's, echt een heel schattig poppetje zo.

*Saar op die foto van jou en Liene aan de zee kan je echt goed zien zeg dat ze op jou lijkt, echt heel erg leuk die foto en schattig jurkje heeft ze aan. En toe maar hoor cadeautjes krijgen van Fynn, jeetje Jasmijn zal wel jaloers zijn denk he Lola?

*Bianca lekker he vakantie, gaan jullie ook nog ergens heen of?

*Janette ow ow ow alweer aan het reageren op je werk, laat je baas het maar niet zien he. Ik zou trouwens gewoon even een mailtje sturen hoor, en dan gewoon even vragen wie ze nou eigenlijk afwijzen jou of ....?

*Noura ook ik heb de Hema autostoel en kan je dus niet helpen sorry, ik heb trouwens ook de foto's gezien van de meeting en sommige beebs herkende ik niet :oops:. Maar Kailynn, Demi, Fynn, Orlanda, Jasmijn, Koen, Rick, Liene en Nick zoieso wel, maar voor de rest eigenlijk niet :oops:

*Gnessy echt heel erg leuk die foto's van Ruth in het winkelwagentje, ze zit er echt heel erg goed in zeg en jordy lekker in het grote gedeelte ha ha. Ook het setje kleding wat ze aan heeft vind ik echt heel erg leuk zeg, staat er ook erg goed he?

*Eve jeetje het wordt je echt niet gegund he om een beetje uit te slapen, slaapt Fynn eindelijk wat langer heb je zo een stomme bezemwagen die je wakker maakt. Maar mot omdat er onderling wordt afgesproken, eigenlijk van de zotte toch?

*Janette ook ik zou best vaker dates willen, maar ik denk dat dit voor mij er ook niet echt in zit hoor. Ik ben echt afhankelijk van het openbaar vervoer, dus echt optimaal is dat ook helaas niet. Maar heb wel erg veel zin in de 17e hoor, vind het echt heel leuk en ben benieuwd hoe de mannen reageren op elkaar.

Nou volgens mij ben ik weer bij met reageren ha ha, of ben ik nog wat belangrijks vergeten?

Met Thijmen gaat alles goed en met mij ook gelukkig, Thijmen heeft alleen een blauw oog en een ei op ze hoofd op het moment. Hij was namelijk weer eens zeer eigenwijs en is terwijl die vast zat van ze wipper afgeklommen, hierdoor viel hij op de laminaatvloer en heeft nu dus een blauwe plek op ze kin en een blauw ei op ze voorhoofd en dus een blauw oog. Hij moest echt heel veel huilen en voelde me echt heel erg schuldig, me arme kleine man had echt veel zeer. Maar achteraf valt het gelukkig nog een beetje mee, al hou ik het wel goed in de gaten natuurlijk. Het is nu 2 dagen terug gebeurt en hij lijkt er weinig last van te hebben, maar je weet maar nooit he dus toch even in de gaten blijven houden.

Ik heb ook gisteravond een nieuwe/tweedehandse kinderstoel gehad van me oma, dus thijmen ze O.Oma. Het is een hele mooie Chicco Polly, hij zit er echt heel goed in en wij zijn er erg blij mee :D

Thijmen wordt nu net wakker, dus ga hem ff lekker verschonen en een fles geven. Tot later,

Ik spam nog wel even wat foto's hoor:

Thijmen ze blauwe oog + plekken:

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    De Kinderstoel met Thijmen erin ha ha:

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    debbie f snel
    hij kijkt wel heel zielig hoor...zo van "moet dat nou op de foto?"

11. Niet meer actief

tja ik wil ook gaan baby zwemmen na de vakantie met ruth. en jordy moet over 1,5 week weer naar school toe op dinsdag en donderdag morgen... dus blijven de maandag, woensdag en vrijdag over... en dan ook weer niet elke vrijdag omdat we eens in de twee weken de kids van eg er ook hebben en eht verschillend is wanneer die komen....

En ja ik weet, met mijn bekken moet ik het rustig aan doen, maar ja als ik t niet doe hier gebeurt er niks.. me ventje werkt veel dus ik het huishouden. en als ik nieuw bureau of kast wil (zoals nu het geval was) dan zet hij het wel voor me in huis, alleen de rest mag ik dan zelf doen... hihihi....

ik ga nou ff eten koken, want me ventje gaat er zo weer van tussen.... weer alleen in me bedje... snik..

ff over die nov. mama's wat een gezeik daaro zeg.... sjonge... hebben ze daar niks beters te doen? echt verhaallijn zit er niet in vind ik. het lult allemaal beetje langs mekaar heen.....

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik heb een fiets gekocht!

de sparta amazonne classsic (kleur oyster blue) met alles er op en eraan stoel voor en achter, windscherm, buggiedrager, fietstas en mandje. waarwschijnlijk is hij volgende week klaar.

ben er zo blij mee!
    en hij valt redelijk mooi binnen het fietsplan ik moet geloof ik iets van 40 euro even zo bij leggen.
    de trendy vond ik te duur omdat dit al zo wie zo buiten en fietsplan viel omdat deze te duur daar voor was. en de "extra's " zeg maar is voor mij niet echt nodig omdat het echt voor mij recreatie fietsen is. o ik ben zo blij!

verder lees ik dat er weer een date afgesproken wordt.
    en ik lees dat thijmen zielig is!
    nou ik ga wat doen want nu heb ik nog amper gepoetst.

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Cynthia gefeliciteerd met je fiets en veel fiets plezier ermee

ik ga ff sporten en wie weet kom ik nog ff terug

Doei

14. krijg ik net te horen dat een vriendin/collega (van de demonstraties die ik geef) vroegtijdig is moeten bevallen omdat haar kindje trisomie 18 had. Ze had me al gemaild, maar ik heb de mail niet gelezen/gehad. Nu mailde ze weer.
    Ik ben er helemaal naar van. Ik ben best close met haar en had haar al een tijdje niet gehoord, omdat ik het zo druk had.

Weet er iemand een mooie tekst om op het kaartje te zetten?

Saartje

15. Niet meer actief

behalve veel sterkte weet ik het niet saar. sorry

ik heb vanmiddag me ingeschreven voor babyzwemmen met ruth. op donderdag morgen van 9 tot half 10! dus als jordy naar de psz toe is ik lekker zwemmen.... heb er echt zin in.... ff wat samen met me meissie doen...

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Debbie: Thijmen kijkt volgens mij expres heel zielig ;) Maar ja, moet ie maar niet zo eigenwijs zijn...haha. Nee hoor, vind het best sneu voor hem. En volgens mij is hij de 1e baby hier met een blauwe plek!

@Cynthia: Gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Ik vind de kleur erg mooi en vond het jammer dat de Trendy niet ook in die kleur verkrijgbaar was.

@Saar: Bah, wat een naar bericht. Vind het ook altijd moeilijk om een goede tekst te verzinnen. Daarom houd ik het meestal kort maar krachtig en schrijf iets in de trant van: Lieve .... Ik/Wij denk(en) aan jou/jullie! Dikke kus en veel sterkte, ....

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zoooo... ben weer thuis! Lekker geshopt vandaag. Aan mezelf ben ik niet echt toegekomen maar wel voor de kids. Heb zoveel leuke dingen gekocht voor allebei en echt niet duur. Wilde ook vast kijken voor een winterjas voor Koen maar niets gevonden. Wel een bodywarmer.

Debbie: Wat zielig zeg, die buil en blauwe plek! Kusje erop van ons!

Cynthia: Mooie fiets! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

Saar: Wat erg van die vriendin van je. Is de baby overleden? Weet niet hoe vroeg de baby geboren is? En wat is trisomie18?

Ik ben ontzettend blij dat we hier zo'n gezellige groep hebben in tegenstelling tot het geruzie bij de novembermama's. Ik denk dat als hier ruzie zou komen, dat ik meteen van het forum weg zou gaan. Das toch niet meer gezellig? Ik vind het juist hardstikke leuk om hier lief en leed met jullie te delen.

Ik zou willen dat jullie hier allemaal maar iets van 30 minuten vanaf woonden of zo want dan ging ik zeker vaker afspreken. Helaas lukt dat niet vanwege gebrek aan tijd en gebrek aan een auto (met OV duurt alles veel langer). Maar mocht iemand zin hebben in naar Venlo te komen ben je welkom!

Sorry... zal straks wel langer reageren maar moet er nu vandoor. We moeten nog snel eten en straks komt er iemand voor een offerte van een eventuele nieuwe dakkapel...

Groetjes Otje!

18. ja, lees nu mijn bericht na en zie dat het helemaal niet duidelijk is.

Ze is moeten bevallen met 16w nadat door een vruchtwaterpunctie duidelijk was dat het kindje dit had. Maar hiervoor had ze al een misval gehad. En omdat ze nu de 12w voorbij was, dacht iedereen dat het nu wel goed zat.

19. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Even snel alleen een reactie op Saartje, de rest komt later. Op www.gedachten-gedichten.nl staan ook vaak mooie teksten/gedichten. Misschien kun je daar eens kijken? Maar wat triest zeg.

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saar:misschien:
    de dagen zijn nu somber,
    veel tranen, soms een lach.
    Ik wens jullie veel sterkte en
    denk aan jullie elke dag.

of

een klopje op de schouder
    is meer dan een klein gebaar
    een knuffel of een handdruk
    doen wonderen, echt waar.

ik hoop echt dat het helpt
    bij dit groot verdriet.
    want zoiets ergs gebeurd
    vind je de juiste woorden niet.

sterkte saar!

otje: fijn dat je zo goed geslaagd bent.

ik zou ook graag weer willen zwemmen met kailynn maar mijn handen zijn zo kapot en mjn oor en hoofd ook dus helaas.

Deel Deze Pagina