December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Saar wens haar maar sterkte en ik vind het ook altijd moeilijk om wat te verzinnen voor op de kaart.
    maar wat is trisomie?

@Chyntia mooi woorden

@Otje lekker dat je weer kleren hebt..helaas niet voor je zelf...maar dat komt denk nog wel?

Gnessy lekker babyzwemmen...hoop dat ruth van water houd?

stuur je ff een pb ivm afspreken...

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Wat leuk weer nieuwe kleren! Ik zag vd week ook alweer winterjasjes hangen en had zin om wat voor Fynn te kopen. Maar ik wacht er maar mee want kan ff niet goed inschatten welke maat hij dan heeft.

Trisomie 18 is een afwijking waarbij er 3 chromosomen aanwezig zijn ipv de gebruikelijke 2. Deze kindjes zijn niet levensvatbaar. Trisomie 21 is trouwens het syndroom van Down. Ik weet dit omdat er bij mij ook op is getest vanwege m'n leeftijd.

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Saar, wat vreselijk voor je vriendin/collega.

Ik vond dit gedichtje op de site die hierboven al genoemd werd:
    Ik kom vanavond nog even verder reageren!

4. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Jeetje, wat erg Saartje, het gedichtje van Duckie vind ik ook erg mooi en zeker toepasselijk.

Ik heb vanmiddag Dains kast weer een beetje opgeruimd. Een hoop kleertjes maat 62 kunnen nu echt niet meer, dus heb een nieuwe doos gemaakt voor de maatjes 62 en 68. Heb ook gelijk nog even gekeken in zijn andere doos met 50/56. Jammer dat de tijd zo snel gaat he, hoewel ik het wel steeds gezelliger vind worden.

Dain heeft trouwens op kraamvisite een winterjas gehad, maat 68, denk dat ik die maar aan zijn nieuwe vriendje Nick ga geven die net geboren is, want maat 68 past Dain in de winter echt niet meer, jammer hoor.

Ik vind de foto's trouwens leuk geworden!

En wat betreft het versloffen van het huishouden, daar heb ik totaal geen last van :rolleyes: Ik dacht dat ik met die extra dag vrij wel beter het huishouden kon bijhouden, maar daar is tot nu toe nog niet veel van terecht gekomen. Nou, jammer dan hoor, je hoeft niet dagelijks te soppen om een net en schoon huis te hebben hoor.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Molly: Je zegt het precies zoals ik denk: Jammer dat de tijd zo snel gaat maar ik vind het ook steeds gezelliger worden :D Ik zie je banner weer!

En...haha...het daten begint hier trouwens ook op een 'wedstrijd' te lijken ;)

6. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Joepie, mijn banner is weer zichtbaar! Ik had ineens een helder moment (het huishouden in mijn hoofd gaat nog aardig ;)) en bedacht me dat ik de foto's die ik op photobucket had staan allemaal verwijderd had. Nu heb ik de banner er weer op gezet en voila! Je ziet de foto's of banner dus alleen als je ze op photobucket laat staan. Op zich logisch, anders klopt de link niet meer :oops:

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zooo ben ik weer even

haha debbie, ik was in amsterdam, maar de tijd was zo voorbij. en mijn zoon wou van allerlei kleding.
    ach gossie wat eenzielig blauw oogje

mooie fiets cynthia

molly wij hebben ook zo`n fantastiche winterjas met bijpassende muts en wanten van mexx, leuk, want hij past hem nu ongeveer. ook maatje 86. zit nog wat ruim maar zal straks niet passen in de winter denk ik . jammer hoor.
    mischien maar te koop zetten op mp

vanmiddag trouwens een erg leuk broekje van mc gregor gescoord, en mexx shirtje erboven. uitverkoop dus dan is het nog leuk

saar sterkte! ik las al wat mooie gedichtjes. maar woorden zijn natuurlijk moeilijk om uit te drukken wat je zeggen wil.

nou ik ga een kop koffie zetten

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: maat 86 :confused:

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wow Cynthia, mooie fiets hoor! straks lekker fietsen. Wie weet haak ik mijn fiets dan wel een keer achter op de auto en kom ik in zeeland met je fietsen!

Saar: wat een triest bericht van je vriendin. bah! en alle woorden schieten tekort in zo'n situatie.

pff ik merk dat ik het de afgelopen dagen toch niet heb kunnen bijhouden hier. Hoewel het heel fijn was dat mijn schoonouders op Nick gepast hebben (onze gastouder is al met vakantie) is het toch ook heel vermoeiend. Doordat ze hier blijven slapen zit je toch anders dan normaal in je eigen huis....Maar....ik ga komende week weer lekker meelezen en daarna heerlijk op vakantie.

oh...vanmiddag kwam ik boven omdat Nick heel erg aan het huilen was, stond meneer in zijn slaapzak in bed....grrr....dat is niet zo heel handig....

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jammer he als je kleertjes krijgt voor kraamvisite die ze dan uiteindelijk niet kunnen dragen. Koen heeft in de kraamtijd vanalles gehad in maatje 68 wat aan de warme kant was. Toen hem dit paste hadden we net een ontzettend warme tijd. Dus sommige dingen heeft ie niet of heel erg weinig gedragen...

Saar: Echt vreselijk van je vriendin. Ik vind het gedicht van Duckie erg mooi en toepasselijk voor deze trieste situatie.

Noura: Leuk is dat he, merkkleding kopen in de uitverkoop.

Eve: Denk dat onze beebs ongeveer maat 74/80 hebben als winterjas, tenminste: Wat ik zo in kan schatten bij Koen. Maar ik zag vanmiddag een leuke winterjas en dat was maat 80 en had hem even aangetrokken bij Koen maar die was echt MEGA-groot. Er in groeien kan wel maar aangezien hij hem misschien over 2 maanden al moet dragen (oktober?) was dit wel erg voorbarig. En de maat ligt natuurlijk ook aan of een jas groot of klein uit valt.

Janette: Wil binnenkort eens lekker shoppen voor mezelf (liefst even zonder kids). Mijn vriendin gaat binnenkort trouwen en ik mag getuige zijn en wil nog graag nieuwe kleren.
    Iemand nog zin in mee te shoppen? hihi.

Gr Otje

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Duikster: Sorry maar moest even lachen hoor toen ik dit net las :D Kan me dit van Koen nog helemaal niet voorstellen.

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    nee, dat kon ik ook niet, tot ik het zag....

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nick is wel een snelle hoor! kruipen, staan, het kan niet op! Maar wel schrikken inderdaad.

Ik zette Dain vanmiddag tegen de bankleuning aan en hij bleef heel even zelf staan! Kunnen de kindjes die zitten echt uit zichzelf in de zithouding gaan? Kan me dit van Dain namelijk niet voorstellen. Als ik hem zittend neerzet, zit ie prima, maar uit zichzelf kan hij het echt niet. Kruipen doet Dain op zijn eigen manier. Hij trekt zichzelf naar voren met zijn handen en schuift dan op zijn buik de hele kamer door. Ach, ook een manier toch!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Molly: Hier ook een nieuwe manier van kruipen (achteruit). Vooruit lukt nog niet. Maar vanmiddag was ik nog even bij een vriendin thuis die laminaat heeft en toen kroop ie vooruit door middel van zijn onderarmen! :D
    Koen zit ook 'redelijk' stevig maar kan dit nog echt niet uit zichzelf.

15. Niet meer actief

hier inmiddels wel kruipen op handen en knieen.... en halve zit lukt ook... maar de rest... tja ze wil graag staan hier. en probeert het ook, maar de stevigheid is ietsje te ver weg te zoeken....

verder laat d'r kruipen door hele woonkamer en mevrouw is happy....

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Haha, moet hier echt even hardop om lachen. Ik zie het al helemaal voor me :D Ben ook iedere keer als ik op het forum kom weer benieuwd wat Nick nu weer heeft uitgespookt. Dat kan nog wat worden met dat manneke ;)

@Otje: Fynn heeft nu al maat 74/80 dus ik denk dat een winterjas wel 80/86 zal worden. Mss zelfs wel groter aangezien ie nog over een laagje kleren heen moet :( Ik wacht dus nog maar even. Eerst maar es hopen dattie al z'n zomerkleertjes nog kan dragen...

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Irma, wat triest zeg van je poes. Het zit je ook niet echt mee zeg. Veel sterkte!

Enne Otje, ik zou ook wel graag de link willen voor de foto's van de meeting, ook al was ik er niet bij. Lijkt me wel erg leuk om jullie en kids te zien. Ik heb ook wel interesse in psp 8...

Vales, fijn dat je je weer wat beter voelt. En wat lief zeg, een klein poesje. Wij hebben zelf een pikzwarte kater, Bram.

Eve, toch kijkt Fynn wel heel erg verliefd naar Liene op de 2e foto. Denk dat Jasmijn toch wel een beetje jaloers mag zijn :) Echt lieve foto's en leuk dat jullie een fijne dag gehad hebben.
    Balen zeg van dat bezemwagentje. Hoe komen ze erbij om zo vroeg te beginnen met werken :(

Noura, wij hebben ook getwijfeld tussen dezelfde autostoelen als jij, maar wij hebben nu een maxi cosi priori xp gekocht. Was toch iets goedkoper, maar wel goed natuurlijk. Nog een maandje, dan mag ze erin :) .
    Hoorde van een collega dat het ondergoed van Bjorn Borg echt helemaal in is. Zij ging 2 damesboxers voor haar dochtertje van 10 voor 33 euro halen (1 voor 25 euro en 2 voor 33). Schrok me helemaal wild, zelfs mijn ondergoed is niet zo duur.

Gnessy, wat een leuke foto's van Ruth in het winkelwagentje...en wat een stoere meid in de box.

Debbie, wij hebben ook de chicco polly. precies dezelfde als jij hebt. Heel handig is 'ie he.
    En wat een zielig gezichtje heeft Thijmen op de foto.

Mooie fiets Cynthia. Enne.....mocht je je een keer vervelen, ik ben vanaf volgende week van ma t/m vr in Wolphaartsdijk, 3 weken lang. In het weekend gaan mijn ouders nl. naar de camping en gaan wij even naar huis.

Janette, hoe gaat het met sporten?

Karin, kan me voorstellen dat het toch anders is in je huis met je schoonouders erbij. Wel fijn dat ze hebben opgepast.

Heb in de winteruitverkoop van begin dit jaar al een winterjas voor Lynn gescoord. Echt een hele dikke, knalgroen, met 70% korting. Ik heb op maat 80 gegokt en dat komt wel aardig in de buurt denk ik.

Nou, ik heb lekker vakantie :) :) :) Ben er echt even aan toe. Michel moet nog 2 dagen werken en dan willen we in het weekend het huis eens grondig schoonmaken. Mijn schoonvader heeft bij ons geschilderd én geschuurd, dus alles zit onder het stof, tot in de kasten :( . Dus we gaan er even flink tegenaan en dan kunnen we zondagavond écht zeggen dat we vakantie hebben.

Noortje, hoe gaat het met jou?

En waar is Nynke? Of heeft ze vakantie?

18. Niet meer actief

na ff getwijfeld te hebben moet ik toch ff me verhaal kwijt.. aangezien niemand van jullie mijn familie en schoonfamilie kent kan ik het hier wel vertellen.. zoals julli miss hebben mee gekregen is mijn schoonvader niet helemaal gezond... je kan beter vragen wat die niet mankeert omdat je dan veel sneller klaar bent. laatste keer in het ziekenhuis {voor longonsteking} hebben ze hem ook meteen geholpen aan zijn prostaat. hebben ze verwijd. vorige week is ie op controle geweest en had extra medicatie gekregen.. Nu had de arts hem zelf opgebeld dat hij weer moest komen. Ze blijken een stukje van zijn prostaat te hebben verwijderd en opgestuurd voor onderzoek. Daar was dus nu de uitslag van binnen. Blijkt kanker te zijn.... Hij moet nu onderzoeken ondergaan om te kijken hoever het is. De beste man word eindd deze maand 82... Alles wat we hadden verwacht, maar dit niet....
    Egbert praat er niet over die stopt momenteel alles weg... Zijn moeder is 4 jr terug overleden aan kanker.... dus heb zo'n idee dat die film weer helemaal terug komt bij hem....

heb er gewoon ff een kutgevoel over..... moest t ff kwijt....

19. Niet meer actief

winterjas heb ik nog helemaal niet over nagedacht.... jordy had 80 en die is in juli geboren en in november had ie mt 80 van jas echt nodig. 74 was veel te krap... heb hier wit met zwarte winterjas liggen mt 74.... maar heb echt geen idee welke mt ze straks zit.... voor jordy heb ik al een die kan de jas van afgelopen winter nog aan... 104 / 110.... ja ja al grote knul......

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Gnessy: Ooh wat erg van je schoonvader! Veel sterkte ermee. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Maar mocht je je verhaal kwijt willen ben je hier in ieder geval op de juiste plek.

Bianca: Stuur me even een pb-tje met je emailadres. Dan stuur ik je de link wel door.

Bianca, Saar en Janette: Ik vraag aan m'n man of ie een cd wil branden met PSP8. Jullie horen van me.

Groetjes Otje

Deel Deze Pagina