December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tegen de verwachting in was Fynn toch om 20.00 in slaap gevallen. Ga ik nog even kijken bij hem, ruik ik een enorme poepbroek. Tja, zo kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. Voorzichtig uit bed gehaald en zachtjes op de commode gelegd. Maar ja, meneertje werd natuurlijk wakker. En ligt nu weer heel druk te zijn in bed :( Laat em lekker liggen. Zal wel weer in slaap vallen.

@Janette: Beterschap met Teun. Hoop dat hij morgen weer koorstvrij is.

@Setje: Wil je best kookles geven hoor :D Maar het is eigenlijk echt niet moeilijk. Het viel mij iig erg mee. En dat zou je niet zeggen als je mijn kookkunsten kent. Had trouwens nog het een en ander over vd ingredienten en heb die voor mezelf geroerbakt met rijst erbij. En ook dat smaakte prima. Wie weet heb ik dan toch een verborgen talent!

Enne...ben benieuwd naar de pasfoto's van Jayden! En een leren jas sla ik ook niet af :D

@Lola: Okay, ik zal Fynn zeggen dat hij op 13 oktober toch echt zelf moet kunnen drinken omdat Jasmijn em anders te kinderachtig vindt ;) En nee, hij was niet gevallen maar stootte z'n koppie in de box tegen de spijlen :(

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    even een klein bericht vanuit bij mijn ouders.
    Ik heb wel alles gelezen en gezien en ik zal later reageren.

1 ding wil ik wel zeggen dt ik het met lola eens ben wat betreft de uitspraken van gnezzy.

Kon later terug!

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Ik vergeet te vragen hoe het met je hondje gaat? Heb je al een oplossing?

Ga nu lekker een bakkie thee drinken en nog wat tv kijken. Fynn ligt nog steeds gezellig te piepen als een soort achtergrondmuziek :)

En nog even spammen met een foto die Lola voor me bewerkt heeft:

Thanks again, Lola!

4. @Eve: Ik heb veel reacties gekregen op mijn vraag (in dat topic, hier en via pb-tjes...) maar de meningen en adviezen verschillen helaas nogal en zijn echt behoorlijk tegenstrijdig. Dinsdag sprak ik een fokster van Labradors en zij was heel stellig in deze: Zoek een andere baas voor je hondje! Niet omdat de hond 'fout' is en daarvoor moet boeten, maar vanwege het feit dat ze haar lip tegen Jasmijn heeft opgetrokken en een jongetje van een jaar oud en twee volwassenen die haar wilden aanhalen heeft willen bijten (alle drie de keren heeft ze niet kúnnen bijten, omdat ik haar kort aan de lijn had...) Ik mag het risico gewoonweg niet lopen dat Jasmijn een beet oploopt. En daar heeft ze gelijk in natuurlijk. Hoe zielig ook voor de hond, Jasmijn gaat vóór... Je begrijpt dat het zo niet gemakkelijker wordt...

Hi hi, het lijkt écht net alsof Fynn al lopen kan hè? Ik hoop alleen dat-ie later wel zijn slab af doet voordat hij buiten gaat spelen... :) ;) :)

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal,

Lola: hoe moeilijk ook, ik denk wel dat je de juiste beslissing hebt gemaakt! Jasmijn is natuurlijk het belangrijkst. Sterkte hoor.
    En nog even een complimentje voor die leuke bewerkte foto's van Jasmijn en Fynn! Doe je dat ook met PSP? Ik ga binnenkort ook op les (bij m'n man) :) Hij heeft in zijn vorige baan altijd cursussen gegeven in de microsoft programma's dus kan mij nog wel iets leren.

Eve: Hoe vond Fynn je kookkunsten? Of heeft ie nog niet geproefd?
    Hier ook een die erg moe is als ie van het KDV terug komt. Vaak slaapt ie daar toch wel minder.
    En Koen houd de fles soms wel zelf vast maar soms laat ie m ook zo los dus we doen het samen.

Setje: Heerlijk toch ff shoppen?

Janette: Hoe ist nu met Teun?
    Succes met je banenjacht.

Met Koen gaat het wel weer beter. Mijn man was om 16.30 thuis en toen ben ik gaan werken. Ging echt met lood in mn schoenen naar het werk want vind het vreselijk om hem dan alleen te laten als ie niet lekker is. Hij is natuurlijk wel bij mn man in goede handen maar dan heb ik zoiets van "kon ik maar thuis blijven". Heb 2 x naar huis gebeld op t werk.
    Maar ja... Koen was vanavond nog niet helemaal super maar niet meer zo huilerig als vanmiddag. Hij is wel vroeg naar bed gegaan... rond 19.30 uur... ben benieuwd hoe het morgen gaat.
    Moest morgen eigenlijk werken maar heb gevraagd of ik morgen vrij kon krijgen. Ja dus. Heerlijk. Als Koen het morgen goed doet breng ik hem naar t kdv en anders blijft ie gewoon lekker thuis.

Oja, even nog over mijn sollicitatie van vorige week. Ik zou eind van de week iets horen. De week is nog niet om en heb nog niets gehoord. Wat vinden jullie? Zal ik morgen even bellen? Want anders zit ik natuurlijk het hele weekend in spanning.

Groetjes Otje

6. Niet meer actief

op bed mikken is normale term hier uit de buurt. sorry daarvoor... maar dat is gewoon je kind naar bed brengen, ff praten nog, ff knuffelen en stoeien en dan lekker laten gaan slapen...

En sorry voor jan lul, maar weet echt niet hoe ik t anders moest omschrijven... compleet van de wereld af....

sorry sorry sorry.......

ik ga er nu eentje in d'r bed leggen en zelf ook plat....

7. @Otje: Nee, ik gebruik Adobe Photoshop. Voor PSP moet je bij Noralien zijn... :D
    Ik vind dat je morgen best zelf kunt bellen, daarmee toon je initiatief en dat wordt meestal wel op prijs gesteld. Succes!
    Ik ben trouwens blij dat Koen weer een beetje is bedaard...

Ik duik zelf ook mijn bed in, ben niet helemaal fit meer...

Tot morgen!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen! Wat een rust heeft hier gisteravond geheerst zeg :D

Volgens mij hebben Nick en Fynn stiekem contact. Fynn trok vanmorgen nml m'n nachtkastje (is een nogal wankel tafeltje) om. En daarop staat een beker water. Ik en m'n bed waren drijfnat en Fynn kwam er met wat spetters vanaf. Tja.... :)

@Lola: Ik wou dat ik een leuk adres voor je hond zou weten. Maar het is mss wel zo fijn als hij dichtbij jullie kan blijven wonen. En ben je inmiddels weer helemaal fit?

@Otje: Fynn heeft gisteren op het kdv gegeten. Vandaag weer. En ik wil er toch echt zelf bij zijn als hij m'n kookkunsten gaat uitproberen. Zaterdag is dus de grote dag :) Hoe werd Koen vanmorgen wakker? Weer wat vrolijker?

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Koen werd vanochtend om 7 uur wakker maar heeft met speentje nog doorgeslapen tot 7.45. Het gaat volgens mij beter dan gisteren. Hij heeft net zijn bordje pap op en ligt nu vrolijk te spelen en te brabbelen in de box. Denk dat zijn slechte bui wel over is. Misschien een dagje niet zo lekker in zijn vel?

Moest wel lachen om wat Fynn gedaan heeft... sorry :oops:

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @otje tot 19:45 geslapen ? vanaf 7 uur :rolleyes:

@eve mag ik lachen?

hier een rot nacht Teun heeft dus echt koorts en piept als een echte man!
    heeft nog steeds 39.6 heb we ha gebeld is op vak. :( invaller maar was wel aardig in de gaten houden en anders langskomen
    hoop dat hij straks ff wil slapen...maar ben bang van niet, ook al is hij heel moe

nou ga hem wat te drinken geven

doei

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    :oops: OEPS! Bedoelde natuurlijk 7.45 :) Heb het meteen even aangepast.

Wat zielig dat je kleine vent zo ziek is! Beterschap.

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    niet geslapen en toch nog zo wakker ...... :D

hij heeft net wat gedronken en ligt nu onder de mobiel in de box maar begin nu weer te huilen....
    hij wil alleen maar bij mama op schoot en dan n og is het huilen.... :rolleyes:

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Die sollicitatie van vorige week wordt waarschijnlijk niets. Ik heb net gebeld. Er gaan volgende week 3 kandidaten voor een 2e gesprek. Mocht het met die 3 niets worden gaan ze weer verder kijken. Kortom: Weinig kans meer... :( Wel balen hoor.

14. Goedemorgen allemaal,

Otje, jammer van je sollicitatie. Het komt vast wel goed, binnenkort valt er ergens een superbaan uit de lucht...

Janette, veel beterschap met Teun.

Eve, Fin is echt een deugniet. Eerst meisjes aan de haren trekken, een paar dagen later zijn mama nat maken... waar houdt het op! :D :D

Lola, ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt genomen... Je vergeeft het je nooit, mocht hij iets naar Jasmijn doen. Veel sterkte in ieder geval. Ik hoop dat je een leuke thuis vind voor je hondje.

Hier een rotdagje (al 2 dagjes)... huilen, niet willen slapen in bedje, box is niet goed, wipper is niet goed, mat is niet goed, mama is een beetje beter maar ook niet echt goed... Ik had het er gisteren over met de mama's van de moedergroep en ze zeiden dat het ofwel is omdat ze vorige week zoveel heeft geleerd (zich rechttrekken, een tandje erbij en 'echt' kruipen) en dat het wat verwerken is OF dat het is omdat ze nu doorheeft dat ze niet meer aan me vastzit, dus dat ik weg kan gaan en dat zij dan helemaal alleen is.
    Ik knuffel haar nu maar extra veel. Ik kan het echt niet om haar te laten huilen.

En nu ben ik dus begonnen voor school... :D Komt wel niet zo goed over dat ik dan weer hier zit...

En... Kijk eens wat een mooie foto ik heb... Helemaal zelf gemaakt... :D :D Niet dus! Bedankt Lola (en Noralien voor de tips aan Lola).

Het zijn Kaat (nichtje van Liene) en Liene samen op konijnenjacht.

Groetjes,
    Saartje

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola wat ben je toch crea bea bezig!
    mooi hoor al die bewerkte foto's
    ik doe het je niet na!

janet: beterschap met teun.

Saar: liene heeft veel doorgemaakt vorige week in haar ontwikkeling het kan zeker.

Otje: gelikkig gaat het beter met Koen
    Wel balen van je aollicitatie!

Eve: je gaat nu pas ontdekken of je huis kids proof is of niet.

Wij zijn gisteren begonnen met het begin van nieuw meubelair. de pc kast (ook tevens de duurste) hebben we gekocht want die kabel zooi los hier is niks zeker niet met een ondernemende dame in de toekomst.

M'n lenzen contrloe was goed, heb gelijk bij c&a 2 babsis broekje en 2 babsis shirtjes maatje 7 gekocht, waren niet duur en in 2 voud goedkoper.

ook wil ik even klagen m'n handenen en oor/hoofd gaan steeds harder achteruit echt pijnlijk want er gaan nu ook kleine ontstekingtjes ontstaan en zo en kailynn vastpakken of verschonen doet echt zeer, maar ja je doet er geen gan aan
    maar ik ben het weer even kwijt.

tot later.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Otje
    balen van je solicitatie maar suc6 met het verder zoeken

dank jullie wel voor de beterschapswensen
    kom net terug van de ha....Teun heeft een virus opgepikt en deze is op zijn keel gaan zitten...dus gewoon uitzieken...hopelijk gaat het snel beter....

@ Chyntia sterkte met je handen en oor....

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb vanmorgen voor het eerst van m'n leven een banaan gekocht. Vind die dingen echt niet te eten maar Fynn vindt ze wel lekker. Wat je al niet over hebt voor je kind ;) Morgenochtend ga ik dus een banaan pureren en een nectarine en een paar druiven erdoorheen. Ben benieuwd.

@Otje: Gelukkig is Koen weer zichzelf. Het zit wel niet echt mee met de sollicitaties :(

@Janette: Tuurlijk mag je lachen. Vind het zelf ook erg grappig hoor. Fynn had vorige week een virusje op z'n keel. Ben benieuwd of Teun straks ook z'n stem kwijt is. Hier heeft het 3 dagen geduurd. Nu hoest ie nog af en toe. Heb je iets gekregen vd huisarts? Ik heb Fynn Bisolvon druppels en af en toe wat thijmsiroop gegeven. En voor het slapen een pcm zetpilletje. En een extra yoghurtje om z'n keeltje te smeren ;)

@Saar: Arme Liene. Ik hoop niet dat ze van slag is door het bezoek aan Den Haag....De foto is erg leuk geworden!

@Cynthia: Is er echt helemaal niks te doen aan je eczeem? Of helpt alleen een sterke dosis hydrocortison nog? Heb ook wel es gehoord dat paardenmelk heel erg goed is om erop te smeren.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: lief dat je mee denkt wat betreft mijn huid.
    Ik loop nu geloof ik 4 jaar in Rotterdam bij een hele goede huidarts maar hij zit ook met de handen in het haar.
    Ik heb zeer zware middelen gebruikt die je normaal niet zomaar krijgt en waar ok risico's aan verbonden waren maar niks hielp zelf 6 weken in de teerzalf met mijn handen gezeten met handschoenen er over, helaas.
    als ik dit ook niet gahad had had er waarschijnlijk al eerder een kleintje geweest maar de middele die ik gebruik mocht ik absoluut niet zwanger worden ivm met kans op zwaar misvormde kinderen. dit middel heb ik ook goed uit mijn lijf laten gaan voordat we hier aan begonnen.
    dus helaas hydrocortison is hiet ook geen optie meer en zeker niet bij mijn oor want daar wordt je huis zo dun van en de huid is daar al dun.

effe arno helpen met de kast......

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo Allemaal,

Ik ben gisteravond laat weer terug gekomen uit limburg. Het was eergister erg gezellig bij Lola en Jasmijn :D .
    Daarna naar mijn moeder en gister naar mijn broer voor de verjaardagen van mijn schoonzusje en de twee kinderen.

Eve, Fynn moet maar niet teveel naar Nick kijken.
    Hij doet het trouwens wel beter dan Nick, want hij zelf is lekker droog gebleven ;)
    Die foto van Fynn met Winnie de Pooh onder het hek is echt schattig!

Janette, beterschap voor Teun. Hopo dat ie snel een beetje opknapt.
    De verkoudheid van Jikke is gelukkig over aan't gaan.

Cynthia, zooo naar, die eczeem van jou.
    En toch al een mooie nieuwe fiets, is er plaats gemaakt in de schuur?
    Ik heb de classic in die kleur zien staan, ziet er mooi uit.

Saar, sterkte met Liene. Je ziet het nu veel bij de beebs, dat ze beginnen te huilen als je weg gaat. Zal dus toch wel aan de fase liggen.
    De foto is echt mooi geworden. Ik had hem al gezien toen Lola er nog aan bezig was, maar hij is nu nóg mooier dan ie al was.

Otje, balen van je sollicitatie. Maar ook ik denk dat je uiteindelijk een hele leuke (misschien nog wel veel leukere) baan zult vinden.

Verder heb ik alles wel gelezen maar helaas niet alles onthouden. Was erg veel na twee dagen.

O ja, ik ben heleaal vergeten te zeggen dat ik afgelopen maandag dan toch eindelijk (na 72 dagen) ongesteld ben geworden \:D/
    Het heeft goed doorgezet, maar niet erger dan anders (dat had ik wél verwacht na zo'n lange tijd.
    Nu hopen dat mijn gewone cyclus weer een beetje terug komt :rolleyes:

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hier nog een foto van Jasmijn en Jikke samen...

Deel Deze Pagina