noortje ik zie hem niet terwijl ik bijna altijd alles zie Teun had net 37.9 en is weer wat vrolijker heeft net 2 flesjes van 100 ml gedronken en een half potje fruit gegeten en zit nu aan een liga al gaat het slikken hem nog moeilijk af
ik zie hem wel hoor noralien, mooi is hij weer! janet gelukkig gaat het beter met teun. HEb net ons hele meubilair op mp en plaatselijke provider gezet kost effe tijd en nu maar hopen dat we het verkopen.
noralien wat een waanzinnige fotos zeg, en leuk die bewerkte. jasmijn staat er ook lief op. janette, heel veel beterschap voor teun, het is zo naar om ze zo ziek te zien. hoop dat het gauw over is. cynthia, wat verschrikkelijk die eczeem. mijn broer had het ook, of heeft het nog steeds wel. vroeger als kind had die dauwworm, en heeft ook zware hormoonzalven van de ka gehad. niet lang er na zijn bepaalde zalven verboden geworden. toen mijn broer ouder was kreeg die last van gewrichten, mijn moeder is altijd bang geweest dat die zalf er iets mee te maken had. de zee doet hem altijd heel goed. maar ja, dat is lastig als je niet bij zee woont. ik hoop dat er toch ergens een wondermiddel voor je bestaat. lola wat een moeilijke beslissing. maar denk dat die fokster ook wel gelijk heeft. het lijkt me ook voor jullie en de hond een moeilijke situatie, omdat je nu toch op je hoede bent en de hond voelt dat natuurlijk. ik hoop dat jullie een plekje vinden waar die heel gelukkig kan zijn, en mischien kunnen jullie hem zelfs af en toe nog opzoeken. setje, jou moeder had toch ook een hond, dat niet zo goed met jayden ging? hoe is dat nu? otje wat jammer van je sollicitatie, maar je weet nu wel waar je aan toe bent, goed dat je gebeld hebt, en volgende keer beter! hoe is het nu met koen? eve ik probeer het eten ook de avond ervoor eruit te halen. ik heb gister een mooie creatie gemaakt, aardappel, wortel, witlof en peer. en hij vond het heerlijk. saar wat een leuke foto van liene en het konijnte en nichtje haha eve, gaan met die banaan! heb je er 1 gekocht? nou als fynn het lekker vind, ga maar een tros kopen hoor. hier zijn bananen favoriet, toen mijn dochter heel klein was, kwamen we een keer de kamer in, en had ze zomaar 4 of 5 bananen achter mekaar opgegeten. voor haar moesten we ze echt verstoppen. oh lees nu ook dat koen weer zichzelf is, gelukkig maar. wij waren op zoek naar een autostoel, en bij prenatal was er eentje afgeprijsd naar 169, een rode, want die kleur ging eruit. andere kleuren van dit model blijven en kosten 229. een romer king. kreeg ik net een mail van prenatal, dat als je je oude stoel inleverd je 20% korting krijgt. ik heb nog een oude van de andere 2, dus wij gelijk naar prenatal, en die aktie gaat dinsdag in, maar hij kon gereserveerd worden. hebben we toch mooi een stoel, voor een leuke prijs. ach ja, rood is niet mijn eerste keus, maar het staat maar in de auto.
je kan er altijd nog een andere kleur badstof hoes over doen! wij hebben beide uit een actie zwarte stoelen gekocht alleen arno heeft een lime groenehoes en ik een roze! is ook makkelijk bij vlekken, kan zo de was in.
* Janette thijmen kijkt inderdaad wel zielig he op die foto, maya zo kan je wel even ze blauwe plekken goed bekijken *Saar heel veel sterkte hopelijk vind je een mooi gedicht, echt vreselijk hoor voor die vriendin van je. *Eve volgens mij is/was Thijmen inderdaad de eerste baby met een blauwe plek, je hebt wel gelijk hoor met dat hij niet zo eigenwijs moet wezen ha ha. Maar het zal vast nog wel vaker voor gaan komen hoor, maya van vallen en opstaan leren ze he. Althans dat zeggen ze altijd of het echt zo is, dat zullen we nog maar moeten afwachten. *Molly ook hier heb ik laatst Thijmen ze kast opgeruimd, maat 62 is nu echt helemaal verbannen uit de kledingkast. Hij zit inmiddels soms al in maat 74 en kwa rompers draagt hij al 74/80, maar af en toe past hij gelukkig ook nog maat 68. Ik vind het echt jammer soms dat het zo snel en hard gaat, soms heb je dingen en die heeft hij dan nog nooit of 1x maar aangehad en dan past hij ze al niet meer. Dit vind ik altijd echt heel jammer, vooral als het hem heel leuk staat of het echt hele leuke kleding is. Maar inderdaad ze kamertje wordt wel gezelliger en ook wel wat leuker eigenlijk, maar moet eerlijk zeggen ook voller ha ha. *Duikster toe maar hoor nick al staan, en in ze slaapzak nog wel ha ha. Hij gaat wel erg hard he, ik kan me dat van Thijmen nog niet voorstellen hoor. Thijmen gaat met bepaalde dingen toch ook snel, maar dat zie ik hem nog echt niet doen hoor. *Molly laatst in het zwembadje ging Thijmen wel een paar keer zelfstandig zitten, hij kan het dus wel zelfstandig gaan zitten. Maar ik moet eerlijk zeggen dat 9 van de 10x vertikt hij het hoor, wacht hij lekker tot wij hem zittend neerzetten ha ha. Ook Thijmen kruipt op verschillende manieren de kamer door, de ene keer op ze buik en de andere keer op ze knietjes. *Bianca de Chicco Polly is zeker heel handig inderdaad, maak er ook gretig gebruik van hoor. Thijmen zit er echt prima in en mocht hij in slaap vallen erin kan je hem lekker in slaapstand zetten, dit is echt wel een voordeel hoor. *Gnessy meis nogmaals heel veel sterkte met je schoonvader en zoals ik al zei laat eg er nou maar wel een beetje met iemand over praten, want alles weg stoppen is ook niet de oplossing he. Tuurlijk begrijp ik goed dat hij het er best moeilijk mee heeft, maar soms wil praten echt helpen. Heel veel sterkte meis *Lola hahaha Thijmen ziet er ruig uit met dat oog, ja ja lijkt net een vechtersbaasje he . Dus mannen pas maar op, de meiden zijn van Thijmen En ja Thijmen is denk ik wel de tandenkoning ja, volgens mij hebben Thijmen en Fynn op het moment de meeste tandjes toch? Erg leuk trouwens die foto's van Jikke & Jasmijn, echt 2 dikke vriendinnen he *Hier ook Mamafiets-loos hoor, ik heb een gewone normale fiets. Alleen heb ik die niet hier staan, deze staat namelijk bij mijn Opa in Purmerend. *Saar ook hier eentje die dol is op huistelefoons en gsm's, maar ook afstandsbediening is een favoriet hoor en het liefst gaat het hier allemaal in ze mondje. *Hier eentje die al een tijdje ze fles zelfstandig vasthoud, als wij hem vasthouden dan vind hij het echt totaal niks. Soms wordt hij zelfs pissig als die hem niet zelf mag vasthouden, maar ik moet eerlijk zeggen het geeft je soms wel een beetje rust hoor dat hij hem nu zelf vasthoud. *Eve toe maar allemaal lekkere dingen gekookt voor je mannetje, Fynn zal er wel lekker van gaan genieten denk. Laat je ons wel even weten wat hij ervan vond, want tsja dat moeten wij wel even weten he ha ha. *Lola erg mooi gedaan hoor die foto, ook echt heel lief die bewerking zo. *Eve en Molly jullie mannetjes zijn dus ook een beetje zielig, nou voor hun beide ook een dikke zoen hoor op de zere plekjes en dat het maar snel geneest weer allemaal. *Eve erg leuk hoor die foto die Lola voor je bewerkt heeft, ziet er echt heel lief uit zo. *Lieve Teun heel veel beterschap mannetje, hoop dat je snel weer beter bent. Jij en Thijmen moeten volgende week vrijdag wel gewoon lekker kunnen spelen en stoeien he, moet je niet ziekjes wezen natuurlijk. *Otje jammer meis van je sollicitatie, hopelijk heb je binnenkort echt een andere super baan en natuurlijk blijven we duimen voor je. *Eve Jeetje Fynn ook al ontdeugend dus , moet hij maar niet te vaak doen he ze Mama nat maken. Lijkt me niet erg vestandig namelijk, maar moest wel even lachen hoor *Saar echt heel leuk die bewerkte foto zeg, Lola en Noralien kunnen er echt wat van he. Ze hebben het maar druk met ons ha ha, maar ze maken ze echt heel mooi zeg. *Slingding heel veel sterkte met je handen en je oren, hopelijk wordt de pijn snel weer minder meis. *Noralien ook jou foto's zijn erg leuk, die bewerking is ook weer echt heel erg mooi geworden zeg Nou Meiden ik heb weer flink gereageerd ha ha, maar zoals jullie denk wel zien heb ik niet overal op gereageerd. Het is ook bijna niet te doen he, op alle tekst te reageren ha ha. Moest 8 pagina's lezen en dus reageren, dit omdat ik 2 daagjes niet geweest ben ha ha. Tsja ik kom gewoon eenmaal wat minder hier nu, want heb echt een vriend die best pissig is geworden laatst. Hij vind gewoon echt dat ik meer tijd aan het huishouden en hem moet gaan besteden inplaats van hieraan en aan msn, natuurlijk heeft hij ook wel een beetje gelijk he. Aankomende woensdag ga ik voor een sollicitatie naar een vrouw toe met 2 kinderen, 1 kindje van 4 jaar en 1 kindje van 6 jaar. Het andere met dat kindje van 3 maanden en 4 jaar gaat niet meer door, wel erg jammer natuurlijk maya niks aan te doen. Hopelijk wordt dit wel iets, dit is dan voor de woensdag en de vrijdag en ook bij die vrouw thuis en ook hier kan Thijmen gewoon lekker mee. Met Thijmen gaat het verder allemaal prima, hij is erg druk en wild ha ha. Hij heeft het schreeuwen ook echt duidelijk uit gevonden en laat dit ook echt wel horen hoor, ze blauwe plekken trekken gelukkig al aardig weg weer en hij heeft er nog maar weinig last van gelukkig. Morgen gaat hij lekker een dag naar me schoonouders toe, sebas en ik gaan namelijk naar Circus Renz toe. Deze voorstelling begint om 15.00 en duurt tot een uur of 17.00 a 18.00, hierna gaan we dan eten bij mijn schoonouders en daarna weer lekker naar huis samen met Thijmen.
Dit is Thijmen ze mooie winterjas, deze kreeg die van ze Papa toen die nog niet eens geboren was ha ha. Het is een maatje 86 geloof ik, ik hoop echt dat hij hem in de winter past.
@Eve: O, Fynn wordt al een echte kwajongen (heb je al extra breed en sterk behang in huis om hem achter te plakken... ) Ik vind het zelf altijd wel leuk als er wat streken in zitten! @Janette: Gossie, Teun nog steeds niet lekker? Beterschap! @Otje: Gelukkig zit Koen vandaag wel beter in zijn velletje... Wel ontzettend jammer van je sollicitatie ! @Slingding: Wat je huid betreft, je weet dat ik op dat gebied echt medelijden met je heb. Even klagen hier is dus echt wel op zijn plaats. Ik blijf hopen dat ze een keer iets voor je vinden dat wel helpt... Hoe bedoel je: 'ons hele meubilair op mp gezet'? Hebben jullie naast het pc-meubel alles nieuw gekocht? @Noura: Had je dochter geen buikpijn gekregen na het eten van 4 of 5 bananen...? @Noralien: Die bewerkte foto van jou is ook supermooi. Het voordeel van deze is dat Jikke er groter op staat dan Jasmijn op haar 'Tulpenfoto'... Ik had hetzelfde wallpaper ook al gedownload voor Jasmijn, vond hem ook zo leuk! @Debbie: Thijmen zal er stoer uitzien in die winterjas! Vanmiddag heb ik thuis gewerkt, Jasmijn's papa moest namelijk vanmiddag bij uitzondering een keertje wél werken. Ik moest in het kader van onze aquisitieronde een lijst afbellen (ja Otje, ik kan me dus supergoed voorstellen dat werken in een call center niet leuk is... ) en dat kon ik ook prima thuis doen. Liever eigenlijk, want dan zit niemand met me mee te luisteren... Gelukkig was Jasmijn goed moe van het kdv en heeft ze van 13.30 uur tot 16.15 uur geslapen, dus ik heb de lijst helemaal afgekregen... Wel best veel afspraken kunnen noteren (6 van de 28 supermarkten op mijn lijstje), dus het was niet voor niets...! Gelukkig hoef ik dit maar één keer per jaar te doen. Koude aquisitie is niet mijn favo klusje...
Koen is weer helemaal de oude vandaag! Gelukkig maar! Hij is echt weer lekker vrolijk en heeft amper gehuild. Hij zou eigenlijk naar het KDV gaan vandaag maar ik heb hem afgemeld en lekker thuis gehouden. Ik zal vanavond nog wel reageren... moet nu even wat gaan doen. Ben nasi aan het maken en straks gaan we op kraamvisite bij de buren. Hun knulletje is nu 8 dagen. Wat zal dat een verschil zijn met Koen! Tot straks allemaal! Gr Otje
Heb een lekker relaxde dag achter de rug. Eerst wat geshopt. En daarna verder gegaan met foto's inplakken. En op de bank een eind opgeschoten met Harry Potter (en ook nog even in slaap gevallen). Ben weer lekker opgeladen! @Noura: Heb idd maar 1 banaan gekocht. Wel een beetje raar mss. Maar ja, eerst maar es kijken of ie m'n eigen pureerwerk wel lekker vindt. @Debbie: Wat zit Thijmen er geweldig bij in de winkelwagen! En die jas zal hem zeker stoer staan. Zoiets heb ik ook voor Fynn in m'n hoofd. @Lola: Ik vind een mannetje met streken ook erg leuk hoor! Was zelf een heel braaf meisje wat altijd netjes bij mama bleef en geen kattekwaad uithaalde (heb m'n schade later wel ingehaald ). Dus ben erg blij met m'n ondeugende Fynnie!
Zie ik weer een foto van een baby (thijmen dus) in een karretje. Ik dus eergisteren ook. Hop Liene in de kar, mooie foto van gemaakt. Toen stond ik even later aan de vriezers te kijken, hoor ik opeens ene mevrouw verschrikt schreeuwen...kijk ik om, en zie Liene nog net met haar hoofd tegen de zijkant van de kar botsen. Was ze gewoon omgevallen... Veel verdriet natuurlijk. De gillende mevrouw kwam met goede raad (goedbedoeld natuurlijk, maar ik voelde me al schuldig genoeg)... zo van 'misschien toch nog even wachten, ze is nog zo klein'. Dus je ziet, je moet niet altijd nadoen wat je hier ziet. Ik zal straks eens de foto plaatsen dat Liene (nog recht) in de kar zit. Maar, al zou je het niet zeggen ... ik ben nu hard aan het werken voor school.
@Saar: Oeps, dat moet schrikken zijn geweest. Kan me voorstellen dat je je dan ook een beetje opgelaten voelt. Ben wel heel benieuwd naar de foto Ik kom ook steeds in de verleiding om Fynn in het winkelwagentje te zetten maar hij kan echt nog niet goed zitten. Dus zal nog maar even wat geduld uitoefenen... Is Liene al in haar ballenbak geweest?
leuke foto debbie... nogmaals sorry voor gister hoor meiden.... ff me spullen pakken en dan bij me schoonpa ff langs.... miss tot later nog ff...
Janette, als het goed is zie je de foto nu wel weer. Ik had hem ff van photobucket gehaald om het formaat aan te passen. Noura, ik kreeg ook een mailtje van die inruilactie op autostoelen. Heb al hard nagedacht, maar heb niets staan. Dacht er zelfs ff over een hele oude goedkope van MP af te halen Debbie, ik heb geloof ik gemist hoe Thijmen aan zijn blauwe plakken is gekomen, maar ik denk dat dit met één van z'n acrobatenactie's is gebeyrd?! Hij zit er stevig bij in het winkelwagentje. Succes met je sollicitatie. Saar, Jikke is in het karretje een tijdje terug ook bijna omgevallen. Ik heb toen mijn handtas en een zak aanrdappelen aan de zijkant gedaan en toen bleef ze netjes zitten . Normaal laat ik haar in de maxi cosi, maar die had ik toen niet bij me. Succes met je werk voor school. Lola, Ja die bloem is idd iets groter. Maar die heb ik dus dankzij jou gevonden. Ik vond die met die tulpen en dat grasveld zo mooi en daar stond een website op, dus...bedankt Otje, fijn dat het weer beter gaat met Koen. Eve, lekker dat je een relaxed dagje hebt gehad. Dat heb je zo af en toe nodig, kun je een beetje bijtanken. Cynthia, we hebben het er al vaker over gehad. Echt k*t van je eczeem. Zou willen dat ik de oplossing voor je had. Hier nog ff een creatie . Dit is de eerste keer dat ik met psp iets heb gemaakt met beweging erin (gif). Ik hoop dat ik het snel goed onder de knie krijg zodat ik het ook in banners toe kan passen. O ja Lola, nog een tip voor je. Je kunt bij een afbeelding slagschaduw toevoegen. je kunt dat doen als je een slectie van een foto in een afbeelding plakt. Als je dat b.v. bij Liene en Kaatje doet, krijg je een schaduw op het gras...lijkt het nóg echter! Je kunt dan ook nog instellen onder welke hoek, hoe groot en hoe donker dit moet zijn.
noralien: ik bied me als proef persoon voor een banner hoor! saar: schrikken zeg! kailynn was erg moe en lsg om 19.00 uur te slapen in mijn armen met de fles in haar mond. ze is voor haar lekker in bad geweest voor mama niet lekker, au au, dat water prikt en bijt, zelfs de luier verwisselen is een ramp want met 1 hand die je de beentjes mee oplicht is flink kapot en dan liegt ze nog zo te trappelen dat de scheurtjes in mijn vinger sprinen Zo de kast staat in elkaar! en ja ons hele meubilair staat op mp, want we willen veranderen en als iemand wil kopen is dit fijn en dan kopen wij nieuw. maar de pc kast hebben we alvast dan staat de pc lekker achter de deuren. ik ga stijken en vouwen! tot later.
@Noralien: Je mag bij Prenatal toch ook een maxi cosi inruilen? Of zou die niet vallen onder de autostoelen? Enne...Lola kan idd supermooi bewerkingen maken maar die achtergronden komen van mijn kant Jippie, heb ik ook een beetje meegewerkt aan deze mooie creaties
hihih leuk noralien, ik heb bedacht ik me daarstraks een oude maxi cosi en autostoel. als je nu in de buurt woonde had je er zo eentje mee kunnen nemen. mischien even informeren in de buurt? of even bij de kringloop kijken? maar als je mischien een beetje rond informeert heeft iemand er mischien wel eentje waar ze van af willen? maar ik had van de week contact met een online shop en daar hadden ze een maxi cosi priori in het rood voor 100 euro, en de romer king voor 149, ik heb onderhandeld en kon hem zonder verz. k. krijgen. babyonline.nl ik ben in ieder geval heel blij, want heb er nu eentje voor 135 euro, romer king tsplus. oei saar schrikken, gelukkig is ze er niet uitgekukeld ofzo. ik hoef er nog niet eens aan te denken om hem rechtop te zitten, want hij duikelt gewoon voorover. gnessy, heb ik wat gemist? waarom sorry? eve lekker hoor zo`n relax dagje. otje veel plezier met kraamvisite, leuk hoor. debbie stoere jas hoor. wij hebben hier ook al een jas, ik heb geloof ik ook wel een foto
hihi eve, dat zei ik ook, maar die vallen er ook onder. moet je wel zeker weten dat je die niet meer gebruikt.