December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: De actie loopt tot eind september. Dus als Fynn tegen die tijd goed zit (wat ik wel mag hopen) dan ruil ik mss m'n mc in. Ik ga er vanuit dat Fynn geen broertje of zusje krijgt dus dan kan ik dat wel doen.

Ik weet dat Debbie en Gnessy een autostoel van de Hema hebben. Vind em er prima uitzien en een mooie prijs hebben. Mag ik vragen waarom niet meer van jullie deze kopen? Zijn de duurdere merken beter?

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik wil mijn mc graag bewaren. En de korting die ik daarmee zou krijen weegt niet tegen de waarde van de mc op. Dus ik kijk nog wel ff rond.

Enne Eve, bedankt voor de achtergrond. Er staan erg leuke tussen :)

Cynthia, ik hou het in mijn achterhoofd, van je banner. Komt goed ;)

3. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Joepie, vakantie! Pas 4 september weer werken, wat heerlijk!

Eve, Dain deed de fles pakken uit zichzelf. Maar ik hou hem wel op schoot hoor, hij houdt dan alleen zelf de fles vast. En uitslapen, ja, hoop doet leven zeggen ze he! Onwijs leuk trouwens, Fynn met Winnie op de foto!

Setje, ik heb ook echt een heerlijke laatste dag werken gehad. Lekker druk met dingen afmaken en overdragen, dus de tijd vloog voorbij. We gaan helaas pas 24 augustus naar Texel, dus tot die tijd zijn we thuis, hopelijk wordt het weer wat beter.

Lola, wat een moeilijke keus zeg, maar inderdaad Jasmijn gaat boven alles. Wij hebben 2 katten en ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ze weg zouden moeten, maar als Dain bijvoorbeeld allergisch zou zijn, dan was de keus ook zo gemaakt. Hopelijk vind je een lief baasje voor hem.

Jammer Otje, van die baan.

Saartje, ook al zo'n leuk plaatje!

Janette, sterkte met Teun, geef m maar een dikke knuffel.

Je hebt de smaak te pakken he Eve, met al je kookkunsten. Misschien kun je je opgeven voor zo'n kookprogramma!

Dain is ook fan van alles wat geen speelgoed is, vooral de afstandbediening is favoriet, daar laat hij alles voor uit zijn handen vallen. We hebben een oude en die is nu van hem. Wat hij ook erg leuk vindt is iets laten vallen en dan kijken waar het neerkomt. Dan wil hij het ook weer zelf oppakken en dat dan x25 ongeveer. Goed voor de buikspieren!

Ach wat zielig van Liene, ik zie dat zo voor me dat ze zo omkukelt. Nog maar even mee wachten dus inderdaad.

Echt vervelend Cynthia van je exceem. Ik heb vroeger een aantal jaar last van exceem gehad, vooral in mijn knieholtes. Dit heb ik toen helemaal opengekrabd en nu heb ik dus 2 knieholtes met allemaal littekens.

Ik vind de stoel van de hema er ook goed uitzien en betaalbaar. Ben ook benieuwd waarom deze niet massaal gekocht wordt.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik wilde gewoon graag er 1 vban het merk maxi cosi omdat die goed uit de testen komt.

5. @Noralien: Jij zorgt er wel voor dat je me een (flinke) stap voorblijft hè... ;) :) ;) ?
    Die tip met de schaduw ga ik uitproberen! Ik heb trouwens je hulp nodig: Eve heeft me een leuke foto van een liggende Fynn gestuurd, maar die kan ik niet uitknippen door de achtergrond te verwijderen, er zit namelijk een slotje in de layer. Mag ik 'm aan jou doorsturen om te kijken of PSP er wel raad mee weet...?

@Saar: Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent! Ik zou me dan ook wel een beetje opgelaten hebben gevoeld... :oops:

@Molly: Dain traint nu al voor een six-pack... Stoer!

Wij denken er ook over om de HEMA-stoel te kopen, ik vind ze ook nog eens erg mooi...

6. Niet meer actief

het ieder zijn keus en smaak vind ik... bij jordy had ik zo'n stoel gekregen van compleet onbekend merk. heb m wel al die tijd bewaard, maar toen ik m van zolder haalde en goed had nagekeken vond ik toch echt dat die niet meer kon...
    Voor jordy had ik inmiddels al grotere stoel ook van de hema. en deze beviel goed... Toen we dus andere auto gingen kopen ook meteen autostoeltjes. voor hendrik een verhoger en voor esther ook een stoel... En toen heb ik alles maar bij de hema gekocht. Maakte mij niet uit of het merk was of niet. zolang de keuring er maar op zit... En de prijs viel mij ook nog eens mee..
    Wat mij wel opvalt is dat ik de verkleiner er nog steeds in heb en thijmen inmiddels niet meer... maar ja die is ietsje groter als ruth. hahah....

En sorry voor t feit dat ik zei dat ruth voor jan l*l voor zich uit aan het staren was.... komt beetje cru over, terwijl ik dat totaal niet zo bedoelde... en op bed mikken is hier standaard uitdrukking hier in de omgeving.... (verstaan wij op bed brengen, nog ff stoeien e.d. knuffelen en dan slapen....)

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik reageer even alleen op de postjes van vandaag....

Fijn dat we trouwens de foto's hebben ontvangen per mail! Er zaten erg leuke tussen.

@Lola: wat triest dat je een ander baasje voor je hond moet zoeken. Ik hoop dat je een geschikt gezin voor hem vindt. Veel sterkte.

@Eve: dat was een lekkere waterbende! Fijn dat je batterij weer een beetje is opgeladen door de vrije dagen!

@Otje: Fijn dat het weer beter gaat met Koen, vervelend als je niet weet wat er aan de hand is! Ik heb al zin in de 29e! En wat jammer dat je sollicitatie waarschijnlijk niets wordt :cry:

@Janette: Arme Teun! Beterschap.

@Saar: Ook Liene dus niet zo lekker in haar velletje. Hoop dat het snel wat beter gaat.

@Cynthia: Wat verschrikkelijk dat je zo'n last hebt van die exceem zeg. Ik weet een heel klein beetje hoe het is en ik kan me heel goed voorstellen dat het enorm zeer moet doen. En het verzorgen van Kailynn gaat toch door...

@Noralien: Ik hoop dat je snel weer een normale cyclus hebt. Fijn iig dat je weer ongesteld geworden bent.

@noralien en Lola: wat een leuke foto's van de twee dames! En mooie bewerking Noralien. Je krijgt echt handigheid!

@Debbie: Succes alvast met je sollicitatie. Ik hoop dat het wat wordt! Veel plezier morgen.

@Saar: V.w.b. winkelwagentjes: Ondanks dat Demi al erg goed zit, durf ik haar er nog niet in te zetten. Ik heb van de week een keertje getest, maar ik ben echt bang dat ze naar de zijkant valt (zoals je beschrijft). Dus ik pak gewoon zo'n karretje met zo'n maxicosi opzet.

@Molly: Geniet van je vakantie!

Wij hebben de maxi-cosi priori. Gekocht in de uitverkoop bij prenatal. Ik dacht van de week te zien dat ze weer in de aanbieding waren.

Had ik trouwens al verteld dat Demi al een paar weken flink aan het zwaaien is? Als we weg gaan en we zeggen gedag, dan begint ze al! Zo leuk.
    Demi zit trouwens nu al een paar weken. Heel stevig, maar nog geen enkele poging tot tijgeren of kruipen hoor!

Vandaag is een vriendin van me op visite geweest. Heel gezellig. We hebben gewandeld en met Demi gespeeld. Zij staat op de wachtlijst voor IVF en ze hebben er al 6 iui behandelingen opzitten. Ik hoop zo dat die eerste IVF poging raak gaat zijn. Wat mogen wij dan gelukkig zijn met onze kindjes!

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Zit een film te kijken. Ff in de plaspauze van Robert

Lola, ik neem de uitdaging aan. Stuur me de foto maar door :)

Op de rest reageer ik na de film.

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    En ik vergeet nog iets te vragen:

Hebben jullie al een buggy gekocht? Ik heb een buggy-mee gekocht voor op de Sparta Amazone trendy en wil graag een lichtgewicht buggy die ik op de fiets kan meenemen. Iemand nog tips?

10. Niet meer actief

ik heb me buggymee van fiets afgehaald... zat me in de weg. en voor boodschappen e.d. moet ik toch de auto mee. in zo'n gat waar ik woon geen grote supermarkt... heb een dubbele wagen waar er dus twee in kunnen, en een gewone, was toen in aanbieding bij blokker voor 30 euro zoiets..... en die kon makkelijk op de buggy mee....

verder kan ik je neit helpen. sorry...

ik ga me bedje in... spreek jullie morgen wel weer... eerst boodschappen briefje maken... moet echt geen luiers vergeten voor jordy... heb d'r nog maar 4....

11. Niet meer actief

helemaal geen supermarkt... dichtsbijzijnde is 9 km verderop

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb altijd een paraplu merk van prenatal aan de fiets gehangen bij andere 2 kids. zou het even vragen bij prenatal anders
    ik heb deze buggy ook nog, en ziet er nog goed uit.

v.w.b. de autostoel, ik heb een tijd terug een keer een programma gezien over testen met stoeltjes, en de wat duurdere merken kwamen meestal toch een stuk beter uit de testen. niet dat de goedkope heel slecht waren, maar ik schrok wel van de beelden wat een impact zo`n klap met een aanrijding heeft op een kind. daarom wou ik graag de romer of mc.

noralien, spannende film? of romantisch?

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben ook aan het kijken voor een buggy voor op de fiest want ik heb ook de fiets een buggymee op de fiets aan het laten zetten.
    Ik wil er wel 1 die in meerdere standen kan want dan kan ze evt nog een dutje doen als je een poosje op de fiets heeft gezeten, maar ik wil er ook niet zo heel veel geld aan uitgeven dus ik zal het internet eens af speuren.

noralien: film al klaar?

ik heb net al de was weg gewerkt incl. grote mand strijk grrrr ik heb daar zo een hekel aan maar ja het is weer gebeurd.

14. @Noralien: Hi, hi, hoeft al niet meer! Ik dacht... nog één keertje proberen voordat ik 'm doorstuur en nu heb ik Fynn toch kunnen 'kraken'... :)

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ff showen met mn zelfgemaakt banner! :D

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hij is erg mooi otje!
    we hebben een heel konijnen park bijna hihi.

17. @Otje: Hé, nog een klusser... Leuk gedaan! Zover was ik nog niet gekomen. Ik weet nog niet hoe ik tekst in mijn banner krijg, kan die functie in Adobe niet vinden. Dus wanneer iemand die gevonden heeft... ;)

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Ik heb vanavond wat uurtjes samen met manlief achter de pc doorgebracht en dit is het resultaat. Hihi. Wel erg leuk als je er al iets meer van snapt...
    Oja... die tekst... wij hebben de banner gemaakt in PSP dus hoe het in Adobe moet weet ik nog niet... Ik zal het wel aan mijn man vragen. Maar nu niet meer want heb echt vierkante ogen...

Groetjes!

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nog heel ff dit showen...

:)

Heb de smaak te pakken...

20. slingding

slingding VIP lid