December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@otje, ga zo door meis... erg leuke foto's bewerkingen / banner... hihi....

ik heb op zich ook wel belang bij dat psp gebeuren... kan ik me ook een keertje uitleven... Dus degene die m kon kraken wil die mij ff een pb sturen over wat mij dat gaat kosten e.d.?

@cynthia balen van je eczeem, hopelijk bestaat er een middeltje dat wel helpt... beterschap ermee...

@saar was denk ik ff schrikken? ik had dat de eerste keer ook. heb nu mijn sleutels aan t karretje vast hangen en zet aan beide kanten wat neer, en dat helpt gelukkig...

@nouralien leuk dat plaatje met bewegende dingetjes erin! vind m erg wijs...

@debbie altijd handig zo'n jas... heb van jordy als het goed is nog jas liggen, mt 74 wit met zwart... maar goed... ff kijken of ze die past tegen die tijd... hou me ogen in elk geval wel open voor mt 80 winterjas, want die heb ik niet....

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Goedemorgen allemaal,

Teun heeft heerlijk gesla[en...om 19 uur ging hij dood op zonder koorts 37.9 zijn bed in, met een volle buik...om 20 uur heeft hij zich ff laten horen maar was ook gelijk weer stil tot vanmorgen 6 uur.....toen gaf ik hem zijn doekje en ging hij verder slapen tot 7 uur...... :D en vanmorgen had hij 37.3...dus denk dat we het ergste hebben gehad

Dus iedereen bedankt voor de knuffeltjes!

Autostoelen...wij hebben de mc tobi en bij mij in de auto een oude van me broer..weet niet of ik daar blij mee ga zijn.....anders kan hij altijd nog bij opa

nou ga ff spelen met Teun en dna gaat hij naar bed

doei doei

oja kan iemand een mooie foto van een voetbalstadion of voetbalveld maken met Teun erop?

3. Niet meer actief

beters dat eun weer is opgeknapt zeg....

En hoe bedoel je of je niet weet of je er blij mee gaat wezen?

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    omdat het een hele oude is...
    dus hele oude veiligheidsnormen
    nu is het toch alleen maar voor korte stukjes..in d ebuurt max 15 min...want hij ook nog eens kneiter hard
    hij was nog van de zus van mijn schoonzus dacht ik en haar zoon is al weer 13

5. Niet meer actief

tja... dan zou ik t idd helemaal met je eens wezen... Mijn moeder heeft een aparte stoel voor jordy en een grote maxi cosi waar ruth nog in kan.. Maar die gaan zelden met me ouders mee.. of we ruilen gewoon de auto's om. Dus me ouders onze auto en wij hun auto...

Trouwens sinds gister gaat ruth zelf zitten! vanuit buiklig en vanaf d'r zijkant..
    zo in ene keer weer.....

zo vond ik haar vanmorgen in bed... Dus het bedje gaat naar beneden.

Ook kruipt ze sinds een dag of 4 op handjes en voetjes.... gaat in ene keer weer hard met haar ontwikkeling.....

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Zeg zeg, ik wil niet dat er teveel gekraakt wordt met mijn kind hoor ;)

Heb trouwens een topic geopend over het onderwerp autostoelen. Vind het nml erg moeilijk om een keuze te maken :(

@Duckie: Heb ook een buggy-mee maar nog geen buggy. Ook al zo'n lastige keuze. Niet te duur maar toch stevig en verstelbaar moet ie wel zijn. Tja.... Weet dat de MacLaren erg goed is maar dan praat je wel over meer dan 100 euro. Maar het huismerk Prenatal schijnt ook wel okay te zijn. Ga binnenkort maar es een paar proefritjes maken. Want zo'n gammel ding vind ik niks.

@Noura: Is een paraplu merk het huismerk :rolleyes: ?

@Otje: =D> =D>

Weet je waar ik af en toe nou een beetje jaloers op ben? Dat jullie nog zo lekker laat wakker en bezig zijn. Ik denk ook wel es: Vanavond ga ik niet vroeg naar bed. Maar dan bedenk ik me dat Fynn weer vroeg wakker is en dan duik ik toch maar m'n bed in :(

@Janette: Teun is een snelle jongen. Zelfs met beter worden :D

@Gnessy: Haha, wat zit Ruth er schattig bij. Je stond vast wel even raar te kijken. En zij vast en zeker met een big smile.

7. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik bedoelde vooral mijn eigen buikspieren! Ik moet namelijk steeds met Dain door de knieen, zodat hij zijn speeltje kan pakken :rolleyes:

Duckie, Dain zwaait ook, leuk is dat he! Hij zwaait ook nog eens heel koninklijk

Mooie banner Otje, wat een creatieve club hier zeg!

Eve, rond half 10 ben ik al onderweg naar boven hoor, dan ben ik al erg moe. Vanavond slaapt Dain bij opa en oma, want wij hebben een verjaardag, dus vanavond wordt het wel laat en morgen kunnen we lekker uitslapen!

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even voor de belangstellers van PSP8. Mijn man wil 'm wel branden maar tis wel de Engelse versie!

Ik heb vanmorgen nog even geknutseld met een nieuwe banner... zie het resultaat! :D

Gr Otje

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    oeps engelse versie otje, nu is mijn engels niet zo goed :oops:
    maar is het wel makkelijk dan?

leuke banner trouwens

@molly prettige vakantie! en geniet straks op texel naar welke plaats gaan jullie?
    enne zwaai ff als je langs rijd....net voor alkmaar ff naar links kijken zie je een kerkje met een groen dak...daar achter woon ik ;)

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Mijn Engels is redelijk maar ja... met allemaal die termen in PSP wordt het niet heel erg makkelijk. Je moet er een beetje wegwijs in worden. Als je het eenmaal door hebt kom je wel steeds verder. Ben natuurlijk ook nog maar een beginneling. Hihi.

11. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Janette, we zitten tussen de koog en den burg in, vlakbij de duinen. Ben zelf nog nooit op Texel geweest, maar ik hoor veel positieve verhalen. Vind het wel jammer dat we nog niet met Dain kunnen gaan fietsen. Ach, misschien proberen we het een klein stukje. Enne, Dain en ik zullen zwaaien als we langs het kerkje komen!

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Molly: Heb jij dan nooit dat je denkt: Bah, wat ongezellig eigenlijk dat ik steeds zo vroeg naar bed ga...

@Otje: Move over, Lola en Noralien :D

@Janette: Zal ik je dinsdag engelse les geven? ;)

En....Fynn vindt m'n verse fruit lekker! Ik had een hele banaan, kiwi en nectarine gepureerd en hij heeft het allemaal opgegeten. Is dat eigenlijk niet te veel :( ?

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    weet je een naam van het park? want vrienden van ons gaan vaak naar Texel..wie weet hebben zij nog leuke tips voor jullie?
    enne het kerjes staat wel wat van de weg af hoor..eerst nog wat weilanden ertussen
    maar als je bij het DSB stadion rij dan ben je er al voorbij...hahhaa

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve engels sprekne gaat nog hoor maar lezen en dan helemaal computertaal.....

ach denk dat ik het gewoon "moet"proberen....

dus Otje is goed hoor..als jou het lukt zou het mij toch ook wel lukken?

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Eve, dat denk ik inderdaad vaak, maarja, om half 7 is Dain er weer en anders ben ik overdag zo moe. En ik ga om half 10 naar boven, maar dan kijken we nog wel tv in bed hoor. En als het warm weer is zitten we buiten en dan ga ik wel later naar bed. Maar met dat ongezellige weer lig ik net zo lief in bed tv te kijken. enne, michel gaat altijd gezellig mee hoor.

Janette, we zitten niet op een park, volgens mij is het van particulieren, het heet vennewei en dan hebben wij type narcis. Ik ga even stofzuigen.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Gnessy, zooo zeg, Ruth ook al zelf overeind :D

Eve, ik ben altijd wel een avondmens geweest. Toen ik nog vaak om 7 uur moest beginnen, pastte ik daar mijn bedtijd ook niet aan aan. De dag ervoor vaak tot 10 uur werken, thuis komen, nog ff zitten......dan is het zo weer laat.
    Maar ik kan mezelf hier ook mee hebben hoor. Vannacht tot 4 uur ( :oops: ) zitten knutselen en nu dus doodmoe. Vanmiddag naar een verjaardag in Utrecht en daarna mijn moeder mee hierheen....denk dat ik van te voren nog maar ff moet gaan slapen :rolleyes:

Molly, fijne vakantie.

Otje, wat een mooie banner!
    Echt leuk, dat zoveel mensen nu creatief bezig zijn. Setje heeft mij ertoe aangezet en zo gaat dat voort tot iedereen aan de fotobewerking is :)

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    otjes: deze banner is nog mooier!

molly: prettige vakantie! en veel plezirer vasnavond en uit slaapse morgen.

janet: gelukkig lijkt het beter te gaan met teun.

18. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Hier even snel een berichtje van mij, hoe vinden jullie me nieuwe banner? Deze heeft Noralien voor mij gemaakt, echt heel erg lief dank je wel Noortje. Hij is echt heel erg leuk en mooi geworden, alleen had Thijmen toen nog geen tandjes ha ha.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Debbie: Leuk die nieuwe banner! Complimentjes aan Noralien! :thumup:

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Oeps, volgens mij ben ik 1 vd weinigen die geen banner heeft...en er ook geen wil :oops: Vind ze wel erg mooi hoor maar ze zijn zo groot en opvallend. En ik zou dan ook elke week een nieuwe willen omdat ze snel gaan vervelen...Nou ja, zal wel aan mij liggen... ;)

Deel Deze Pagina