zie ik daar Kailynn op handen en knieen? wow... en Koen ook al in beweging! en Ruth tot stand! he Cynthia! wel een andere stoel zoeken hoor! ik wil voor woensdag nog wel effe beppen met je op msn als je tijd hebt...
Hoi hoi, Morgen rijden we weer naar huis toe, en het is hier inderdaad heerlijk. Cynthia, wat lees ik nou, geen stoel meer? wil je er één van mij lenen? Of zijn jullie gewoon het één en ander aan het vernieuwen? En wat kijkt Kailynn lief op de foto´s zeg... gnessy21, ik wil graag met je meerijden naar waar de meeting ook is... En inderdaad wonen Rick en ik in Lelystad. Zo gaan nu lekker barbequen, spreek jullie leters.... Irma.
@Otje: Goed bezig, zeg! Die nieuwe banner (ik denk dat slechts weinigen de oude hebben gezien, zo snel had je al weer een nieuwe geknutseld...) is heel erg leuk geworden. Ook de foto van Koen in het gras vind ik mooi. Leuk detail is dat het net lijkt alsof je hem hebt 'geplakt' op een witte achtergrond, nu komt de foto een beetje naar voren... @Gnessy: Goed zo Ruth... =D> =D> =D> @Noralien: Oei, tot 4 uur 's nachts doorknutselen! Is het wel gelukt wat je wilde maken of waren de banners van Thijmen en Jikke de reden van je korte nacht? Die zijn wel heel leuk geworden met die bewegende figuurtjes er in! Die van Jikke heeft zelfs een heuse slideshow! Ik merk zelf ook dat wanneer ik ergens heel geconcentreerd mee bezig ben, ik me moeilijk los kan rukken... @Eve: Over autostoeltjes gesproken: Ik las gisteren in Autoweek een stuk over autostoeltjes. Het meest verrassende aan dit stuk was dat men in Zweden - waar veiligheid héél hoog in het vaandel staat - zich op het voorhoofd tikt wanneer ze zien hoe onze kleintjes van tussen één en vier jaar oud in de auto zitten. Daar vervoeren ze hun kindjes van die leeftijd achterstevoren. Het is namelijk een spijkerhard feit dat een kind bij een botsing altijd beter af is wanneer het in de stoel wordt gedrukt, zodat de immense krachten van de klap over het hele lijfje worden verdeeld. Het hoofd klapt dat niet met geweld naar voren en de gordels snoeren ingewanden en ribben niet af. Ik ben vanochtend eens gaan kijken naar deze 'achteruitrij-stoeltjes', maar je schrikt wel enorm van de prijs: Vanaf 400 euro...! Ik heb er in jouw topic iets meer over geschreven: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 75#1315175 @Duikster: Lekker vakantie! Die van is inmiddels al weer zo lang geleden, dat ik weer bijna aan vakantie toe ben... @Irma: Geeft niet, loopt niet weg... @Slingding: Dat zijn inderdaad twee hele lieve foto's van Kailynn. Ik heb vanmiddag trouwens op verschillende plaatsen gekeken (ja, ook bij Etos) voor zo'n antilekbeker met een rietje, maar kan ze nergens krijgen. Als jij er dus ergens nog eentje weet uit te halen... Vanmorgen was ik Jasmijn's fles aan het klaarmaken, toen ik vanuit de box een beetje angstig 'gepiep' hoorde. Had mevouw zich opgetrokken tot staan (!) en durfde of kon schijnbaar niet meer naar 'beneden'... Als ze er niet zo sip bij had gekeken, had ik er een foto van gemaakt. Maar nu vond ik het zielig om haar onnodig te laten wachten, omdat ik zonodig een foto moest maken... Vanmiddag zijn we samen met Jasmijn een lekker stukje gaan fietsen, een kleine 25 kilometer. Het ging hartstikke goed en haar mondje heeft de hele tijd nog geen minuut stil gestaan. Het zal wel indruk op haar gemaakt hebben...
Vanmiddag even naar Ikea geweest. Heb daar een heel leuke tuitbeker gekocht in de vorm van een pinguin (is ook echt zwart van kleur). De tuit is z'n snuitje en z'n vleugels zijn de handvaten. Om lekken tegen te gaan doe je em een blauwe rubberen muts op Ik gaf een zichtexemplaar aan Fynn en die bracht hij meteen naar z'n mondje. Dat vond ik een goed teken Ook nog even gewandeld en naar de kinderboerderij geweest in het Delftse Hout. Maar van geiten en ezels snapt Fynn nog steeds niks. Wel ging hij ineens rechtop zitten in de wagen en bleef zo een tijdje zitten =D> Ga morgen het fietszitje er es opzetten en gewoon voor de lol es kijken hoe hij daarin zit. Daarna heeft ie bij opa en oma heel erg geoefend met kruipen. Tijgeren ging al supersnel maar nu lukt het ook bijna om echt te kruipen. En ging zelfs bijna zitten vanuit kruip. En wat me helemaal verbaasde is dat hij zich een paar keer voortbewoog door z'n benen helemaal te strekken met z'n kontje in de lucht Kortom: ook Fynn gaat ineens snel. Maar zo te lezen hebben alle beebs daar nu ineens 'last' van. Spannend hoor! En....tatatata....hij vond m'n eten erg lekker! Heb het zelfs niet smeuig hoeven maken met melk of water Ik moet zeggen dat het toch wel veel voldoening geeft als je ziet dat je kind smult van wat je zelf gemaakt hebt. Dat gaan we dus vaker doen. Zo, genoeg over ons. Nu es kijken wat jullie allemaal hebben uitgespookt @Noralien: Vind je banner toch wel erg mooi hoor! Maar ik hoef hem niet Wat hoor ik trouwens iedereen over muggen Als ik er 1 per jaar heb is het veel! Zou dat komen omdat ik aan de kust woon? @Karin: Haha, het is net of je aan Cynthia vraagt of ze naar een nieuwe inrichting wordt overgeplaatst. Ze heeft dan wel heel vervelend eczeem maar gek is ze nog niet hoor @Irma: Wat fijn om te lezen dat je je weer zo happy voelt. Word ik zelf ook blij van @Molly: Graag gedaan @Cynthia: Ik vind die 2e foto van Kailynn echt super! Ze zit daar echt uitdagend te poseren @Gnessy: Ben benieuwd wat Ruth morgen weer bijgeleerd heeft... @Lola: 400 euro is me toch net iets te veel En tantetje Jasmijn is ook niet meer bij te houden. Fynn heeft vandaag echt z'n best gedaan om haar in te halen maar zo lukt het hem natuurlijk nooit En jeetje, wat een eind gefietst zeg. Hoe lang heb je daar over gedaan? En is Jasmijn al die tijd goed blijven zitten? Enne...hoe gaat het met m'n gekraakte Fynn? @Otje: Ik vind je laatste kunstwerk erg origineel! @Vales: Heb je een tijdje niet gehoord. Alles goed?
Wow Jasmijn! jij ook al staan. Lola: ook voor jou de rust vorobij. Wat ze 1x kunnen..... Nick houdt het staan inmiddels al lange tijd vol en beweegt zich ook al voort langs de boxrand en de tafel. Ook stapt hij zijn best aan de hand, al wil hij nog wel eens met grote stappen snel thuis zijn. Dat ziet er wel komisch uit moet ik zeggen. Otje wat leuk die collage! eve: drinkt Fynn al goed uit een tuitbeker? Nick doet er nog niets mee. Overigens drinkt ie sowieso nog weinig anders als melk! af en toe gaat er 20cc dixsap in, maar dat is toeval volgens mij! Fynn is ook lekker bezig! echt kruipen doet Nick nog niet zo veel. Elke keer dat hij op zijn handen en knieen zit glijdt hij op de vloer uit over zijn broek. Tijgerend is hij ook veel sneller, lijkt echt zo'n militair in de stormbaan, dus hij kiest dan toch de makkelijke weg. fijn dat Fynn zo van je prakje genoten heeft! geeft toch enthousiasme om verder te gaan met koken. Nick eet hier ook met smaak van mijn maaltijden, al kook ik niet speciaal voor hem. Ik maak dingen voor onszelf klaar, waar ik een deel voor hem afhaal en dat krijgt hij de volgende dag. Als we iets eten wat hij nog niet mag hebben, krijgt hij een potje of een vriesmaaltijd. Vandaag heeft hij genoten van paksoy met aardappelpuree en champignons. Ook rabarber vindt hij geweldig. Had geen idee dat baby's dat soort dingen lekker vonden, maar dacht ik probeer het gewoon en lust hij het niet heb ik nog een potje in reserve staan... ik snap overigens niet hoe jij mijn opmerking naar Cynthia leest, want ik zie er niets raars in....maar goed dat zal wel liggen aan hoe ik het in mijn hoofd heb... Irma BBQ ze. fijn dat het lekker gaat. Ik hoop dat het vanaf volgende week ook nog mooi weer is in Duitsland (maar dat is natuurlijk eigenbelang!) Ik merk dat ik het vandaag weer een beetje gehad heb. ben naar mijn vakantie aan het toeleven en heb helemaal geen zin om maandag en dinsdag nog te werken terwijl Frank al wel vrij is. Ik ben ook erg moe omdat ons spookje de afgelopen week weer meerdere keren 's avonds laat of 's nachts brullend wakker is geworden. Dan twijfel ik weer ernstig aan mijn hoeveelheid voeding, hoewel hij een flesje na weigert. Hij is ook wel weer heel erg aan het snotten, dus vanavond maar weer flink luuf gesmeerd en een ui onder zijn bed gezet. Ik ga dus vandaag vroeg naar mijn mandje in de hoop dat ik dan bij kan slapen en dat Nick mij laat slapen. Want ja, als hij 's nachts wakker wordt, is er maar een ding goed....mama's borst. Ik merk dat ik daar langzaam aan genoeg van krijg. Ik wil niet meer elk moment voor hem beschikbaar zijn en niet vervangbaar zijn, zeker 's nachts. Ik merk dat hoe leuk en fijn ik de BV ook vind, mijn eigen ikje aan het protesteren gaat en langzaam aan ook haar vrijheid weer terug wil. Dus ik denk dat mijn besluit om na mijn vakantie te gaan afbouwen ook echt gestalte gaat krijgen dit keer....
Hé, wat hebben ze met de layout van dit forum uitgehaald? Volgens mij hebben er meer mensen zitten knutselen . Toen ik inlogde was alles nog 'normaal', maar toen ik op 'voorbeeld' klikte op mijn tekst even te checken zag 'alles' er ineens heel anders uit. @Eve: De gekraakte Fynn is zijn achtergrond inmiddels kwijt en zweeft in het transparante luchtledige. Maandag of dinsdag maak ik de foto af, ik wil in het weekend ook graag bij mijn hubbie zijn... Enne... 25 kilometer fietsen is niet zo ver hoor, anderhalf uurtje ongeveer en halverwege zijn we gestopt voor een drankje (voor ons een colaatje en voor mevrouw een diksapje...) @Otje: Je (overigens heel leuke) collage doet me denken aan het fotolijstje dat wij tijdens mijn zwangerschap van mijn schoonouders kregen. Daar moet ook voor iedere maand van het eerste jaar een foto in. Het wordt alleen tijd dat ik die foto's eens daadwerkelijk laat afdrukken, ik heb alles nog digitaal... Nou, Jasmijn heeft de smaak van het staan te pakken gekregen! De hele avond heeft ze op de bank niets anders gedaan als: staan - zitten - staan - zitten! Ik ben bang dat Duikster gelijk krijgt...
hihi...Lola...ik heb medelijden met je....maar niet heus....maar toch sterkte! Kan ze al wel zelf gaan zitten of zet jij haar neer. pff ik vind die nieuwe lay-out nog niet echt je van het. zal wel wennen, maar ik vond de oude kleurtjes iets rustiger.... Nou ga ik echt slapen.
@Duikster: Eigenlijk een beetje moeilijke vraag. Zo op de bank lijkt het heel wat, maar of het nu écht gaan zitten of meer neerploffen is, daar valt over te discussiëren. Jasmijn trekt zich niet langer op aan één van ons, maar ze houdt ons wel vast voor steun en met deze steun gaat ze ook weer zitten...
Hallo meiden, Kom ik op het forum en zie een nieuwe lay out,ik vind het echt super mooi geworden Ik vind het babyblauw met roze echt leuk gedaan. @Eve ja ben even niet geweest ik moest 3 dagen achter elkaar werken en ik was na me werk steeds zo vreselijk moe en gister had ik ook last van migrane maar gelukkig gaat het nu weer wat beter. Lief dat je aan me dacht Je zelf gemaakte hapjes zien er smakelijk uit hoe vond Fynn het? Ben benieuwd hoe het morgen gaat in zijn fietsstoeltje. @Otje wat ben jij leuk bezig met PSP. Wat je heb gemaakt met elke maand een foto vind ik super en je heb ook al een mooie banner gemaakt. @Lola dat was een leuke verrassing dat je Jasmijn staand aan trof. @Slingding leuke foto's van Kailynn. @Debbie hoe is het met Thijmen zijn oog? Leuke banner heb je. @Noralien dat heb je goed gedaan die 2 stoeltjes Mooie banner heb je weer gemaakt. @Gnessy Ruth gaat ook opeens snel zeg @Karin Nick zelfs al aan de hand lopen goed zeg! Hopelijk gaan die 2 dagen snel voor je voorbij en kan je lekker gaan genieten van je vakantie. Sorry dat ik niet op alles heb gereageerd maar het is echt veel,ik probeer het nu weer bij te houden okey Ik ga trouwens mijn MC ook niet inruilen die gaan we gebruiken voor de 2de.
Goedemorgen! Pfff, wel ff wennen aan de nieuwe lay out Vind het niet lelijk maar wel erg onrustig en minder overzichtelijk. Hoop dat dat snel went. @Karin: Nee hoor, Fynn drinkt nog niet uit een tuitbeker. Houdt zelfs z'n eigen fles niet vast. Maar ik hoop dat hij dat toch wel een keertje gaat doen en ik vond deze beker te leuk om te laten staan. Je schreef naar Cynthia: 'nieuwe inrichting'. Ik dacht toen meteen aan een gekkenhuis (om het maar even oneerbiedig te zeggen). Ja, af en toe zie ik wel es rare dingen Ik snap overigens heel goed dat je je vrijheid terug wilt. Vind het sowieso al knap dat je de bv zo lang hebt volgehouden. Maar aangezien je snel weer een 2e beeb wilt vraag ik me af of je er dan niet tegenop ziet om weer je vrijheid kwijt te zijn? Heb trouwens net even op de site van het KNMI gekeken. Nou, dan word je niet blij van de vooruitzichten voor de komende 10 dagen. Het is te hopen dat eind augustus/begin september nog mooi worden want anders kunnen Fynn z'n korte broeken in de kast blijven @Lola: Superleuk is de foto geworden! Stuur je straks nog even een mailtje. @Noura: Ik kan die link over die autostoel van 100 euro niet meer vinden. Kun jij em nog een keer plaatsen? Thanks! O ja, heeft iemand nog zomerzegels van de AH over?
Jeeeetje wat een verandering hier zeg! Tis wel leuk maar moet er even aan wennen... Eve: Wat voor tuitbeker heb je? Ik had eerst een tuitbeker met harde tuit en Koen wilde en kon daar ook niet uit drinken. Maar nu heb ik er 1 gekocht van avent met zachte tuit en nu gaat het heel goed. Ik doe er soms wat diksap in. Ook wel eens handig voor onderweg. Die beker is trouwens deze week in de aanbieding bij Etos voor 5,69 euro. Vales: Gezellig dat je er weer bent! Lola: Woow Jasmijn gaat nu ook met sprongen vooruit he? Duikster: Sterkte met je laatste 2 dagen. Valt niet mee als je 's nachts eruit moet voor Nick. Hopelijk zijn ze snel voorbij en kan je lekker gaan genieten van je vakantie! Hier nog niet zo'n kruiper maar hij schuift vooral over de vloer wat al steeds beter gaat. Kruipen komt dan vanzelf wel? Begonnen jullie baby's ook met schuiven? Groetjes Otje
goede morgen, over de inrichting: wij zijn idd bezig met een nieuwe de oude waren we een beetje beu maar omdat dit een beetje prijzig is doen we het stukje voor stuk en hebben we de "oude"meubels op mp gezet en als we iets verkopen gaan we om iets nieuws, dus we verkochten gisteren de eettafel met stoelen en zijn we om een nieuwe eettafel gegaan maar we konden geen leuke stoelen vinden vandaar nog geen stoelen, maar ik zit nu hoor we hebben de buro stoelen naar beneden gehaald. otje wat ben je weer goed en mooi bezig geweest! lola en Eve: een mooie dierentuin foto! lola ik zal kijken als ik de stad ben naar die bewuste beker! Vales: rust lekker uit! karin: ik ga vanavond de nacht in tot vrijdag hoop je idd nog effe te spreken op msn. kailynn gaat nu het zitten door hebben! en draaien als een wijzer op haar buik. ik ga effe koffie drinken. tot later.
goedemorgen, zeker wat een schrik, dacht eerst dat ik op een ander forum zat. het is wel wat licht aan de ogen maar wel mooi. www.babyonline.nl eve otje dat gaat goed met jou en je mooie ontwerpen lekker bbq, daar heb ik ook wel zin in. cynthia, straks zit je met een lege woonkamer wat knap zeg, kailynn, en jasmijn die in bed staat. wat een tempo zit erin. wat leuk eve dat je een tuitbeker hebt gevonden in de vorm van een pinguin. en super dat fynn je zelfgemaakte hap lekker vond. leuke creatie weer van lola met fynn! ik had vanmorgen ook naar de vooruitzichten gekeken, werd er ook niet vrolijk van. wij gaan komende woensdag een dagje uit in duitsland, maar als het regent weet ik het nog niet, dan denk ik dat we een tropisch zwembad gaan opzoeken ofzo zo ik ga aan de koffie, brr straks werken, geen zin.
Alvast bedankt! Enne... je hebt Kailynn toch niet te veel naar dat Japanse filmpje in die reclamespot van @home laten kijken (waarin een man op een schijf als wijzer ronddraait met een pijl op zijn hoofd...) hè ?