December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Eve: Ja hoor, het is gewoon Jasmijn! En ze is ook nog eens een redelijk bescheiden meisje van 68 centimeter... ;) Misschien komt het door de bandana (gekregen van Noralien en Jikke)...?

@Noura: Kleine kinderen, kleine zorgen. Grote kinderen, grote zorgen! Dat blijkt nu maar weer bij jou. Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik over een jaar 12 (of eerder... :( ) ook zulke gesprekken met Jasmijn moet gaan voeren. Laten we nu dus maar veel genieten van onze beebs, want de tijd dat ze je stom gaan vinden komt snel genoeg... :(

@Slingding: Wat kijkt Kailynn mega schattig op die foto...!

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    wat een verandering opeens..., ik dacht even dat ik niet goed zat....
    Het ziet er wel mooi uit.

Wij zijn weer terug van vakantie, vanmiddag weer thuisgekomen.

We hebben echt een super vakantie gehad, hebben in brabant een zeer kindvriendelijke camping bij de boer gevonden, overdag een feestje voor de kids, en 's avonds voor de papa en mama's een kampvuur.
    Dimphy heeft vanaf het begin prima geslapen in de camper, zal zo even een paar fotootjes plaatsen.
    Heb nog niet terug gelezen, dus ben nog niet op de hoogt evan jullie verhalen, de komende dagen probeer ik bij te lezen.

3. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Hier wordt ik net wakker, hierboven is mijn mini bedje

4. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

paartje rijden op Johnny de pony

5. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    nog eentje....

6. Niet meer actief

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: De kabels langs de grond zijn wel weggewerkt maar meneertje heeft de snoeren ontdekt die naar de lampen leiden....tja, en die kan ik niet helemaal wegwerken. Ach, zal wel een fase zijn tot hij iets nieuws heeft ontdekt. En stiekum ben ik wel een beetje nieuwsgierig wat je zoon heeft uitgehaald. Weet ik tenminste wat me te wachten staat over 14 jaar ;)

@Otje: Heb je de autostoel nog achteruit gezet? Ik las volgens mij onlangs dat dat nog moet tot een bepaalde leeftijd?! Vanmorgen trouwens voor het eerst weer es geen gemekker na de fles :) Vind de foto van Koen met Muis erg grappig!

@Cynthia: Ik vind Kailynn daar echt heel erg lief kijken! Vind haar ook ineens erg veranderd sinds de foto's van een week of 2 geleden. Ze is ineens minder baby en meer een klein meisje :D Is dat trouwens het rompertje nog van Friso? Dat was toch maatje 62/68? Knap dat ze daar nog inpast hoor.

@Lianne: Je vakantie klinkt erg geslaagd en Dimphy heeft het zo te zien prima naar haar zin! En wat lachen die krul op haar koppie :D

@Gnessy: Snap dat je trots bent! Het ziet er uit alsof Ruth nooit anders gedaan heeft. Gaat echt heel soepel.

Nog even een mc vraag. Ik weet dat ze maximaal 2 vingers er boven uit mogen komen. Maar is dat boven de zijkant of achterkant (die is nml iets hoger)? :oops:

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Mijn moeder is op bezoek / aan't logeren, dus ik heb niet zoveel tijd voor het forum. Ik lees af en toe half mee, maar heb niet echt tijd om te reageren. Kan natuurlijk wel tijd maken, maar vind dat niet zo leuk als ze er is.

ik vind de laatste verandering van de layout trouwens wel prettig. Gister waren de berichten gescheiden door afzonderlijke vensters, nu is het wat rustiger.

Gister zijn we met mijn moeder bij mijn schoonouders op de camping in Friesland op bezoek geweest. Tja...de oma's en opa bij elkaar, dan heeft Jikke niet tekort aan aandacht.
    Zaterdag al naar een verjaardag van mijn nichtje (25) geweest. Daar was ze ook het middelpunt van de belangstelling, dus ze zal wel moeten afkikken straks ;)

Jikke's derde tandje is nu bijna helemaal door. Het is het derde ondertandje. Ik dacht dat na de twee ondertandjes de twee boventandjes horen te komen?! En boventandje staat ook op doorkomen.
    In tegenstelling tot de vorige keer heeft ze nu wel kapotte billen, stinkende poep en is ze verkouden. Hoop dat ze snel doorkomen.

Ff heel kort.....

Lianne, welkom terug. De foto's zien er vrolijk uit, leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad. Hebben jullie dat bed boven in twee bedjes verdeeld?

Je hebt de smaak te pakken Otje :D
    Cynthia, als je een banner met beweging wilt, stuur maar een foto en een beschrijving wat je graag wilt hebben.

Gnessy, wauw.....stoer hoor Ruth :whistle:

Jikke heeft honger, ga dus ff wat voor haar maken.

tot later....

9. Niet meer actief

Goeie morgen allemaal.

hey leuke kleurtjes nu voor t forum.. Dacht eerst ook dat ik verkeerd zat.. maar niet dus. :)

@lola ja gaan zitten of neerploffen dat verschijnsel ken ik inmiddels. maar ik ben er nog niet overuit... Die foto van jasmijn is super. echt geweldig... ze lijkt inderdaad veel ouder! en stoer shirtje heeft ze aan!

@otje, ik denk idd een groeispurt zowel qua gewicht en lengte als ontwikkeling.
    Wat een mooie banner en collage zeg! echt lief... en mooi.
    hier was ook een buikschuivertje, maar niet voor lang. denk een week max. 1,5

@irma natuurlijk kun je meerijden... ik kom er toch langs! we pb-en tegen ide tijd wel ff oke? En jij woont gelukkig redelijk in de buurt heir vandaan. hahahah.... miss kunnen we een keertje zo afspreken...

@kaylinn probeer je ons allemaal nog dikker in te pakken met die mooie glimlach? je bent een schatje...

@eve blij dat fynn je eigen maaksels lekker vond! heb je vast veel plezier van... heb helaas geen zomerzegels voor je...
    hier eentje die druk begint te praten na de fles.. en word wel pissig als ze merkt dat haar fles leeg is. niet vanwege de zin aan eten, maar dat ie alweer eleg is. ik geef haar dan d'r speen en dan is het goed.

@nick doe je even wat rustiger aan met je ontwikkeling? niemand kan je bijhouden...

@vales beterschap... hoe zit t inmiddels met je b12 spuiten? want je moest heen of loop ik op de zaken vooruit?

@nouralien slim hoor 2 autotstoeltjes..

@cynthia heel handig om zo te werk te gaan. wil natuurlijk wel foto's zien als alles is veranderd he!

@fynn wat ben jij een grote knul op die fiets. en ik zie niks van die kelder hoor, jij straalt zo erg dat je die niet meer ziet...

@debbie jammer dat het ging regenen.. maar hopelijk hebben jullie het naar je zin gehad!en waar blijft die foto met de papegaaien?

@demi zwaai ze meis. oefen maar heel goed!

@noura een 3ling, jemig... dan plof je lijkt me... grote kinderen grote zorgen dus... weet niet wat ie heeft uitgevreten, maar als die week huisarrest heeft en jij heel pissig bent moet t vast iets ergs zijn geweest...

@molly dain weet gelukkig wanneer die lekker mee moet werken. hahaha... jammer van kater..

@lianne welcome back... blij dat je leuke vakantie hebt gehad. En wat een stoere foto's zeg... ze geniet er duidelijk van.

De link die ik heb geplaatst is hoe mevrouw zich optrekt tot staan in de box. het alleen weer zitten annex liggen wil niet.. (update, ze laat zich terug op knieetjes zakken, zie ik nu net...)
    Gisteren hebben we voor het eerst gefietst met ruth. ze zat er beter in als dat ik dacht...
    Verder heeft jordy zijn eerste volledige zin gezegd. (die pas gaan praten sinds dat zijn zusje er is. hij zei wel wat woorden, maar verder niet. hij kent een hoop woorden, maar zinnen zeggen was er niet bij.. ) dus ook hij is in zijn ontwikkeling vooruit gegaan. HEt was de zin, papa het regent buiten. Ben ook supertrots op hem.
    Verder hoessten ze nu allebei, denk dat ze wat verkouden worden...
    Zal zo ff foto's spammen....

10. Niet meer actief

Dit is me nieuwe vriendje! hahaha.... :) :p

11. Niet meer actief

super lol had ik hier....

12. Hallo,

Lianne, leuk dat je er weer bent. Dimphy had het precies echt naar haar zin in de camper. We zijn aan het denken om volgend jaar ook met eentje op vakantie te gaan. Alleen de prijs houdt ons een beetje tegen, want huren is best duur.

Voor de rest weet ik dus weer niet veel meer :oops:. Ik heb alles vluchtig doorgelezen, want had van vrijdag al niet meer geweest.

Mijn vriendin is gisteren bevallen van een jongen... Jorbe is zijn naam. Ik ga er dadelijk eens naar bellen om te kijken hoe het is.

Ik heb weer supermooie foto's gezien... wat worden de decemberbaby's al groot! En Otje, ik heb gezien dat je nu ook mee doet met het bewerken, gaat al goed zo te zien.
    Hoeveel wil je man voor de psp? Pb me maar.

Saartje

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    pfff dat valt mee dacht dat er veel was geschreven maar gelukkig niet
    Lianne welkom terug van de vak..en is het gegaan met de safe t sleep ?

eve en gnessy probeer jullie zo ff een pb te zenden, maar ja zit op me werk en de bazen zijn allemaal weer terug......

iedereen een prettig dag

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zo, voor Sara zit 6 weken vakantie er weer op. Vanochtend heb ik haar samen met Koen naar school gebracht. Sjagrijnig dat ze was! Nou nou nou... werd er zelf sjagrijnig van... :(

Slingding: Erg lief die verlegen foto van Kailynn. En Koen past dit rompertje al bijna niet meer... hihi.

Lianne: Gezellig dat je er weer bent en zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!

Gnessy: Ik heb net je filmpje bekeken. Leuk zeg! Kan me nog niet voorstellen dat Koen dit straks ook doet!
    Leuk ook die foto op de fiets.

Eve: Ik heb de autostoel zo neer gezet dat Koen naar voren kijkt. Is voor ons ook een stuk handiger als ie zijn speen kwijt is. Dan kunnen we die zo terug stoppen. Wist niet dat je hem andersom moest zetten?

Noralien: Vertel eens... hoe doe je dat? Een banner met beweging? Of is dat heel lastig?

Saar: Veel jonge gezinnetjes bij jou in je vriendenkring? Leuk hoor!

Vraagje: Zijn er hier ook nog baby's zonder tandjes? Koen heeft nog niets... Maar Sara was ook laat met tanden...

Even Koen in bed leggen... is moe.

Gr Otje

15. Niet meer actief

hier ook nog steeds tandloos....

16. hier wel een tandje, maar nog maar 2 weekjes. Dus toen Liene net zo oud was als Koen, ook nog niks.

17. Niet meer actief

jordy had op deze leeftijd al 7 tandjes.....

ruth nog helemaal niks, maar komt vanzelf....

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Haha, als ik je dat zo ff uit kon leggen dan zou ik het doen, echt waar. Maar dat is nogal ingewikkeld. Zelfs met stap voor stap handleiding van het forum heb ik er even over gedaan voor het me lukte.
    Je hebt er in ieder geval animatieshop voor nodig. En dan werkt het met lagen. Voor mijn banner heb ik 5 lagen gebruikt. Voor de banner van Thijmen 18 (!) lagen. Die moet je dan steeds samenvoegen, overzetten naar animatieshop enz enz.
    Als je het wilt leren raad ik je aan eens een kijkje te nemen op
    http://www.pspforum.nl/pspforum/index.php
    Als je je aanmeldt, krijg je 2 opdrachten gemaild die je moet maken (echt geen probleem, zijn erg makkelijk).
    Daarna krijg je toegang tot de rest van het forum en daar staan o.a. animatielessen op. Daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen.
    Als je geen animatieshop hebt, krijg je dat toegestuurd in een zip-bestand.

Veel plezier / succes :D

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Is er nou echt niemand die weet wanneer de mc echt te klein is :( Fynn steekt nml aan de zijkant ietsje er boven uit maar aan de achterkant niet.

@Karin: Heb je de AH zomerzegel nog? Wil em toch wel graag hebben :oops:

@Gnessy: Wat handig dat er aan jouw fietszitje 2 armleuninkjes zitten. Die heb ik niet. Vandaag ga ik Fynn es met het fietszitje lopend ophalen vh kdv. Kijken hoe dat gaat. Vroeg me trouwens ook af hoe het nu gaat met groenten en fruit geven. Lukt dat nu een beetje of wil Ruth nog steeds niet? p.s wat een leuke 'wipkip' ook. Ruth is echt een droppie zoals ze daar zit :D

@Saar: Is Liene al in de ballenbak geweest?

@Otje: Ik had dat hier ergens gelezen dat je de autostoel nog achterstevoren moet zetten. Maar ik weet niet meer wie van ons dat zei :(

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve ff vlug......
    het gaat om de rugleuning...daar mag hij niet bovenuit komen

enne probeer zomerzegels voor je mee te nemen morgen ......heb de kaart niet vol..gaat dus ook niet meer lukken maar wie weet heb jij er wta aan...

wij hebben de stoel ook gewoon in de rijrichting staan hoor...kan ook niet anders of ze moeten een speciale constructie hebben dacht ik.....
    anders kijk je morgen ff bij mij.... ;)

Deel Deze Pagina