groente en fruit wil ze hier nog steeds niet.... Maar goed, maak er voor me eigen niet zo'n probleem van. ze eets pas sinds 10 juli goed en dat ze het binnen houdt. Dus tja.... komt vanzelf... idd handig. alleen wat dus niet handig is dat ik er niet mee kan fietsen. ik kom me fiets niet op... Ga voor terzijnertijd achterstoeltje aanschaffen... het lukt egbert nl om zo te fietsen... Is wat langer als mij...
Ik ontdek net dat Jikke nog een tandje aan't krijgen is. Er staan nu dus 3 tandjes op doorkomen en dan heeft ze er straks 5. Wel vreemd hoor. Ze heeft beneden nu de 2 voortandjes, het tandje daarnaast is nét doorgekomen. Boven komt nu 1 voortand door en 1 tandje daarnaast. Normaal krijgen ze toch eerst beneden twee dan boven twee en daarnaa pas de tandjes daarnaast? Lijkt me vreemd uitzien straks, als ze boven twee tandjes heeft, maar niet precies in het midden 8)
@Noralien: Fynn heeft nu 2 ondertandjes en 2 hoektandjes boven (zijn half door). Echt een kleine dracula De twee boventandjes schemeren al door het tandvlees maar voel nog geen scherp puntje. Fynn doet het dus ook niet in de 'juiste' volgorde
De bandana die Jasmijn heeft gekregen komt van de HEMA. Die blauwe van jikke die ze op een paar foto's om heeft is gewoon een vierkante doek en de andere heb ik bij V&D en op vakantie gekocht. Maakt ook niet uit hoor, van haar tandjes, maar dacht dat het meestal idd in een bepaalde volgorde was. Het is dat Fynn zo'n lief koppie heeft, anders zou je nog bang van 'm worden met z'n 2 hoektandjes
hallo, ben ff een weekendje niet geweest, en we hebben een hele vernieuwde site! hahaha, ik dacht eerst dat ik op de verkeerde site was ik ga gauw even terug lezen.....
Zo, daar ben ik weer! Lola, het is idd niet niks om zo'n beslissing te moeten maken....ik weet er helaas alles van. Sterkte ermee. Otje, jammer van de sollicitatie! Ik ga echt duimen voor je dat je snel een leuke baan vindt! Mooie banner heb je gemaakt! Cynthia, echt waardeloos idd! Marcel zijn moeder heeft het ook, ze heeft ook periodes dat iets vastpakken alleen al enorm veel pijn doet, ze heeft het voornamelijk aan haar handen. Sterkte meid! Wat een mooie banners weer zeg! Ze worden steeds luxer! Ik vind het hardstikke leuk, maar net als Eve erg makkelijk om te kunnen zien hoe oud ze zijn. Noura, waarschijnlijk kan de hond van de week naar het asiel. Er was een wachtlijst, ze zaten namelijk vol. Wel moeilijk, maar beter zo. Debbie, stoer foto zeg in de winkelwagen! En erg leuk die winterjas! Hahahaha, Eve.....VERTEL!!!! Duckie, ik heb al een tijd geleden een buggy gekocht bij de V&D, was een aanbieding, en ik vond het een leuke. Ik heb hem alleen nog niet gebruikt, maar wil dat straks ook gaan doen met de fiets idd. Irma, lekker hoor er even spontaan tussen uit! Hoop dat je ervan hebt kunnen genieten! Hier nog steeds geen acties om te gaan zitten kruipen of staan.... En ook nog steeds geen tanden hahahaha. Hij trekt wel van die rare gezichten, dan is het net zo'n oud kereltje zonder tanden hahahaha Zaterdag hadden we een verjaardag van mn schoonzusje, de héle dag, hardstikke gezellig! En gisteren lekker naar het strand geweest, en daarna de bbq nog aangestoken! Lekker weekend gehad, met heerlijk weer! En nu ga ik maar eens een wasje aanzetten, en een berg strijkgoed wegwerken.... Tot later! groetjes Setje
Ik heb gisteren ook die maxi cosi priori enzo van internet gekocht. Die kleuren vind ik niet heel erg meisjesachtig, is meer rood dan roze, dus kan Dain best hebben! Morgen wordt ie al gebracht. We gaan m alleen nog niet gebruiken, hij kan nog in zijn mutsy tot 13 kilo, dus dat duurt nog wel ff. Wij gaan deze week ook het zitje eens op de fiets bevestigen en Dain er al een keertje inzetten. Ik zou zo graag op Texel al gaan fietsen met hem, maar dat is al over 1,5 week, dus dat durf ik nog niet aan. Ik had trouwens in juni een mamafiets gekocht voor mijn verjaardag, wil ik gisteren een verzekering afsluiten (voor 3 jaar op nieuwwaarde), kan dat maar tot 4 weken na aankoop. Heb ze nu dus maar een mailtje gestuurd, want ik heb de fiets nog geen 1 keer gebruikt, dus hij is nog gloednieuw. Hopelijk willen ze een uitzondering maken. Dain heeft al 2 maanden 1 ondertand, maar daar blijft het geloof ik bij. Ik zie of voel nog niks nieuws aankomen.
@Molly ik hoop echt dat ze een uitzondering kunnen maken anders zou het wel erg jammer zijn. Hebben ze dat er trouwens niet bij verteld toen je je fiets ging kopen? @Otje wat jammer zeg dat Sara niet zo graag naar school wil maarja helaas zal ze wel moeten. Hopelijk is ze straks als ze uit school komt weer vrolijk en vond ze het toch wel leuk om weer te gaan. @Eve de MC is te klein als ze met hun hoofdje 2 vingers er boven uitsteken. De stoel wie ik ga kopen kan je niet eens achterstevoren zetten. Wessel heeft ook nog geen tandjes.
*Eve moet je eventjes je adres sturen in een PB a.u.b, dan kan ik namelijk die zegeltjes naar je toe sturen via de post. Hier trouwens die foto van Mij en Thijmen met de papegaaien, hij is ingescand dus helemaal goed is die niet haha. En zoals jullie kunnen zien kijken we nou niet echt heel leuk eigenlijk op die foto, wel jammer hoor maya het moest allemaal zo snel snel snel van die man. *Noura het circus was erg leuk hoor, het duurde in totaal 2 1/2uur en dan met 20 minuten pauze. Dit was eigenlijk de eerste keer dat Thijmen wat langer ergens was zonder mij, ik vond het toch best wel vreemd hoor. Maar gelukkig was hij erg lief geweest en had hij het lekker naar ze zin gehad, dat is het belangrijkste. Maar het circus was gelukkig erg leuk en het was ook wel even lekker hoor, gewoon een paar uurtjes met ze tweetjes weg. *Otje vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een echo, ze gingen namelijk kijken of mijn Mirena er nog zat en of deze nog goed zat. Dit was allemaal prima en het zag er allemaal netjes uit, alleen ze vertelde me dat je na het zetten van de Mirena ongeveer 3 maanden bloed verlies hebt. Als ik hierna nog bloed verlies zou hebben (heel hevig), dan moet ik naar de huisarts toe. Ze hebben gezegd tegen mij dat het na die 3 maanden nog maar 2 dagen per maand is dat ik bloed verlies heb, dit is dan ook als het goed is maar heel licht bloed verlies en dit 5 jaar lang. Dus opzich of je je geen zorgen te maken meis, het hoort er dus gewoon allemaal bij ha ha en we wachten rustig af. Heel erg leuk trouwens die foto van Koen en die muis zeg, knap gedaan hoor. *Slingding je meisje kijkt echt heel lief op die foto zeg, het rompertje staat er ook goed trouwens. *Lianne gelukkig hebben jullie een leuke en fijne vakantie gehad, erg leuke foto's zeg van je meisje. Volgens mij had zij het ook erg naar de zin daar he? Vond ze het ponyrijden niet eng? *Gnessy echt heel leuk zeg dat filmpje, het zelf optrekken tot staan dat doet Thijmen nog niet. Zal mij benieuwen wanneer hij ook uit zichzelf zal gaan staan, we wachten het rustig af ha ha. Moet wel zeggen dat Ruth echt een spurt nu neemt he, is ze alles aan het inhalen ofzo? Leuk zeg die foto met Ruth op de fiets trouwens en ook die op die wip-kip is erg leuk je kan echt zien dat ze lol heeft, je kan trouwens ook goed zien dat ze echt wel gegroeid is he. En vertel wie is dat nieuwe vriendje? Ha Ha Ha *Noralien ook Thijmen deed het met zijn tandjes niet in de goede volgorde hoor ha ha, het ging namelijk bij hem zo: Eerst 2 onder/voortandjes Toen 2 hoektandjes Toen 2 voortandjes Dus nu heeft hij 4 boventandjes naast elkaar en 2 ondertandjes naast elkaar, maar zal mij benieuwen of er nog meer komen. Hij is namelijk flink aan de Dunne en is weer best huilerig, ze billen zijn ook weer behoorlijk rood elke keer sinds een paar dagen. *Setje die winterjas is inderdaad erg leuk , hoop alleen wel dat hij hem van de winter past. Maar ik ga uit van wel ha ha, het is een maatje 80/86 geloof ik dus dat moet wel lukken toch? Nou dat waren mijn reacties weer even ha ha ha, ik heb zoals jullie kunnen zien niet op alles gereageerd. Maar wel op de meeste dingen hoor, maya er wordt ook zoveel geschreven door iedereen incl. mezelf hoor. Vandaag ga ik verder niet veel doen, Thijmen slaapt nog even lekker gelukkig en ik moet om 17.00 autorijden bluhh echt geen zin in. Ik vind me rijinstrecteur echt steeds minder leuk, ben inmiddels al een jaar bezig met lessen en nog geen ene reed opgeschoten helaas. Ik heb toevallig na 20 lessen eindelijk eens achteruit parkeren gehad, eigenlijk niet normaal toch. Soms vraag ik me echt af hoe wil ik slagen, ik heb zelf nog niet eens een cd gehad om me theorie te oefenen. Uiteraard heb ik wel boeken, maar helaas ben ik met boeken niet zo een kei en via de computer leer ik gewoon beter dat is gewoon echt zo. Maya ik wacht het wel af, ik hoop gewoon echt dat ik slaag als ik ooit examen mag doen tenminste.
goede middag, ben helaas al uit bed, kon niet meer slapen om 14.30 uur. Een heftig nachtje gehad hij waszo voorbij had geen tijd om moe te worden, sta op een palliatieve unit en die mensen zijn zo ziek dat is heel intensief werken en op dit moment zijn het ook mensen die erg jong zijn. over die romper, die heeft ze op de foto voor het eerst aan. kailynn zit tussen 62 en 68. noralien veel plezier met je moeder. en ik mail je hoor! en wat een tanden! debbie: er zijn ook cd-roms te koop hoor met theorie! en naar een andere rijschool gaan is dat geen optie? gelukkig heb je genoten van je uitje met z'n 2'en. lianne: welkom terug en fijn dat alles zo goed is verlopen. molly hoop dat het lukt met je fiestverzekering ik neem er ook 1 op mijn fiets. eve: idd 2 vingers boven de bovenrand mogen ze nog hebben, ze kunnen het beste zo lang mogelijk in de mc zitten! setje: die periode die je omschrijft bij je schoon moeder van pijn bij zelf dingen pakken daar zit ik nu ook in, als ik iets te abrubt pak spingen te klovjes erin en dan pak ik iets en dan zit dat weer onder het bloed enzo. Karin: bedankt voor de opkikker. gnezzy: ik heb van dievierkante doeken gekocht bij de zeeman je had ze in roze en in blauw. zo was het wel weer! ik ga even koffie drinken en misschien even nog liggen want anders wordt de nacht wel lang en de 2de nacht is altijd het ergste. tot later...
Kijk ik heb zelf nu een banner proberen te maken, eerst had ik deze gemaakt en deze vond ik niet zo heel mooi geworden eigenlijk.
Daarna ben ik verder gaan oefenen en knutselen, toen heb ik uit eindelijk deze gemaakt: Wat vinden jullie? Hij is best mooi en goed geworden toch?
hij is mool debbie enne molly als het niet lukt wil ik wel ff voor je proberen hoor...zit in d everzekeringen
eve: effe snel: stuur me je adres even per PB dan stuur ik hem nog op. Na morgen ben ik met vakantie. De rest kom ik later nog effe lezen...
Jawel.. Dimphy haar tandjes komen door, trekt veel aan haar oortje en is wat jammerig. Heb camodent druppels gekocht, hopelijk werken ze snel. Er was op de camping een meisje van 1 maand ouder, die liep achter een trekker de hele camping over!, wist echt niet wat ik zag, Dimphy zit nog niet eens zelfstandig Weet niet meer wie het vroeg maar we hebben het bed bovenin de camper inderdaad in tweeen gesplitst, hebben beide meiden hun eigen plekje. Dimphy heeft bijna een babypoesje doodgeknepen, ze vond hem zo leuk en viel er vol op aan... Vanmiddag zag ze haar zus een boterham eten en viel er ook op aan, kneep de hele boterham fijn. Zus vondt voor de eerste keer haar zusje even niet zo leuk eve, ik heb ook nog zomerzegels, mog belang? Noura, heftig hoor grote kinderen. zullen we gauw een bakkie doen? Wat een leuke banners zijn er allemaal weer gemaakt.