December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    En nog 1 in de airtowel

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    oh, molly watzijn de foto's lief!
    de pyama foto is erg mooi!

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    molly lieve foto's en met zijn pyama is hij stoer zeg..echt een binky al

4. Niet meer actief

molly erg lieve foto's hoor

Debbie blij dat je spiraal nog goed zit...
    En ja denk dat ruth bezig met inhaalrace.... wou geloof ik niet meer een van de laatste zijn..... hahaha... t staan hadden wij hier ook niet verwacht maar zo in ene keer.... heerlijk....

5. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dain wil nu ook continu staan. Als hij op de bank tegen de leuning aan staat kan hij net zijn eigen foto op de kast zien staan. Hij herkent zichzelf dan en moet daar steeds hard om lachen, echt super grappig. Hij kan zelfs al eventjes los staan, maar dit is wel kort hoor. Ze worden echt groot onze beebs!

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vandaag gefietst met het zitje voorop. Gewoon om ff te wennen. Voelde wel heel gek om ineens met een kinderzitje te fietsen. Een echte mama :D Vanavond Fynn opgehaald van het kdv en in het zitje gezet en zo naar huis gelopen (is maar 5 minuten hoor). En hij vond het prachtig. Wacht nog met fietsen tot hij zelfstandig kan zitten. Maar dit is iig wel makkelijker dan Fynn in de draagzak en fiets aan de hand.

@Setje: Haha, beter dat ik niet vertel wat ik allemaal heb uitgespookt ;)

@Molly: Ik zit er ook hard over te denken om de Enzo toch te bestellen. Hij is natuurlijk absoluut niet duur. Enige is dat ik dan een stoel koop die ik nooit in het echt heb gezien. Moet er dus maar vanuit gaan dattie handig is.

Dus even voor iedereen: hebben jullie de mc priori in het echt gezien? En ziet ie er goed uit?

@Debbie: Jullie kijken idd niet echt vrolijk op de foto. Maar ik vind em toch wel leuk hoor! Die autorijlessen klinken stukken minder zeg. Kun je niet naar een andere rijschool? Zal je m'n adres pben. Je banners zijn trouwens erg goed gelukt :D

@Cynthia: Vind je dat niet moeilijk om met zulke zieke mensen te werken?

@Lianne: Zie het helemaal voor me hoe Dimphy heel enthousiast het poesje beetpakt :(

@Molly: De foto's van Dain zijn super! Wat een knul is het al geworden zeg. Lief en ondeugend: de perfecte combinatie. Ik herken wel wat van Fynn in hem. Ik vind zo'n pyjama ook zo leuk. Maar Fynn slaapt in een slaapzak en dan vind ik het wel erg warm. Heeft Dain daar geen last van?

@Janette: Heb net weer even op het KNMI gekeken en nu voorspellen ze voor morgen goed weer :D Tot morgen, dus!

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    tot morgen eve..

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb net even op een andere site naar de MC Enzo gekeken en hij is idd purper met rood (en dus geen fuchsia). Vind het niet de mooiste kleur, maar ja. Heb wel een site gevonden waar de andere kleuren verkrijgbaar zijn voor 129,95. Scheelt wel 30 euro maar dan heb je wel meer keus...

9. Niet meer actief

ik morgen ff op jacht voor hoofdoekjes voor me kleine meis. ff me verjaardagsgeld goed besteden. hihi....

me ventje is inmiddels weer aan t werk. dus heb weer avond met kids alleen.....

liggen allebei inmiddels te slapen...

ik ga ff ncis kijken tot laters.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: ik vindt het soms moeilijk, maar over het algemeen zijn de mensen heel erg dankbaar, zo had ik vannacht om 1.30 uur een mevr die jonger is dan mijn eigen moeder en ze wass misselijk en dacht dat het van de honger kwam, toen heb ik haar heerlijk een appeltje geschild en een beschuitje gemaakt en dan is haar antwoord wat wordt ik toch verwend, super toch! daar doe ik het voor!
    terwijl ze dan ervoor verteld dat ze bij het avond eten om 17.30 zo weinig kon eten door de benauwdheid.

maar op deze afdeling doe ik wel mijn vaardigheden weer goed op bijv. injecteren en concentratie bij medicatie.
    maar het is en blijft zo de mensen op die afdeling verblijven daar om dood te gaan.

ik heb net weer 2 leuke foto's gemaakt mag ik ze sjouwen?
    zo niet scrol dan nu door naar beneden.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en aangezien ik niet mijn kunsten van bewerkings programma's kan laten zien,
    laat ik hier mijn grote trots zijn:
    mijn lieve meisje Kailynn!
    ene leuk slabbetje heeft ze om he?!?
    ik stop weer met spammen hoor!

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    lieve foto's Chyntia
    morgen zullen er wel weer een paar van Teun langs komen dus bereid jullie alvast maar voor...en van fynn natuurlijk..want ja de 2 knullen zullen er toch aan gaan geloven morgen...

ik ga afsluiten
    doei doei

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Vind het knap hoor wat je doet! De foto's van Kailynn zijn weer super. En daar kan echt geen fotobewerking tegen op :D

@Janette: Vergeet nog te vragen of je morgen even een sms wilt sturen als je voor de deur staat. Ik zet nml m'n deurbel uit als Fynn slaapt...

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hoi hoi nog effe snel

ben druk bezig geweest met inpakken vanavond. en de helft lijkt al ingepakt....morgen nog een avond...
    Vannacht kon ik Nick wel effe door elkaar schudden..niet gedaan hoor...maar ik heb vannacht ook nachtdienst gedraaid Cynthia....Nick was vanaf zo een uur of drie/half vier wakker en wilde niet meer slapen. Bleef liggen zingen in bed, dan weer mopperen etc. Rond half 6 heb ik hem uiteindelijk aangelegd en daarna ging meneer weer tevreden slapen, maar ik moest een dik uur later mijn bedje al weer uit....grrr....
    Was dus ook erg moe op mijn werk en ik moet toch echt nog het een en ander afronden voor dat ik morgen rustig de deur voor 2 1/2 week achter me ga sluiten. Vanavond was hij alweer aan het rotzooien met de voeding, dus het zal mij benieuwen wat hij vannacht gaat doen.

eve: je zegel gaat morgen op de post. Veel plezier ermee. Ik heb even gemist wat je er mee wilde doen geloof ik, maar dat maakt niet zo veel uit.

Cynthia: wat een lief koppie heeft Kailynn toch. Wat was ze aan het smullen?

Nou verder teruglezen lukt vandaag niet. Ga zo mijn bedje in en dan kom ik morgen misschien nog effe kijken en anders ga ik afkicken tot na mijn vakantie...

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    aardappel met sperciebonen.

16. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Eve, Dain heeft ook nog een slaapzak aan en volgens mij heeft hij er geen last van. Ik laat wel zijn raam op een kiertje s nachts, misschien scheelt dat. En met dat warme weer krijgt hij geen pyama aan hoor, zeker niet zo/n dikke. Maar dit weekend ging hij logeren bij opa en oma en moest dus wel zijn mooie pyama aan! Ik vind Fynn en Dain ook wel een beetje op elkaar lijken.

Cynthia, ook weer schattige foto's van Kailynn, je mag zoveel foto's spammen als je wil wat mij betreft, scheelt ook weer een hoop leeswerk ;) Ik vind het werk wat je doet ook knap hoor, zou voor mij niets zijn.

Duikster, hopelijk heb je vannacht een betere nacht. Nog even en hij komt gewoon naar je toe lopen voor een beetje melk, die snelle Nick, je had m eigenlijk Jelle moeten noemen ;) Bijna vakantie meid, kun je lekker uitrusten!

Eve en Janette, veel plezier morgen (Fynn en Teun ook natuurlijk!)

17. @Lianne: Wat heeft Demi toch een ontzettend schattig kuifje op haar bolletje... :D

@Gnessy: Zóóó, Ruth is goed op stoom zeg! Hier ook zo'n trotse moeder, zoals het op Ruth's filmpje, gaat het bij ons ook sinds drie dagen. Erg leuk om te zien! Je kunt ook goed zien dat Ruth plezier heeft op de schommelkip, het straalt van haar gezichtje af...!

@Otje & Eve: Ik was degene die een stukje geschreven had over het feit dat je een kindje het beste achterstevoren kunt vervoeren. Maar die stoelen hebben een andere constructie en zijn érrug duur: vanaf €400,00...

@Debbie: Nou meid, wat banners maken betreft, heb je míj in elk geval al ingehaald! Ik heb in Adobe Photoshop nog steeds de button niet gevonden waarmee ik teksten in banners kan plaatsen... :oops:

@Molly: Leuke foto's van Dain! Zo helemaal gestrekt is het al een flinke kerel hè...? En die pyama is mega-schattig!

@Slingding: Natuurlijk mag je je foto's van Kailynn showen. Zo met z'n allen maken we er een mooi foto-album van. Als dit topic ooit stopt (of als ik er ooit mee zal stoppen) wil ik het hele topic ook weer graag op cd, ook al vanwege de vele leuke foto's. Een leuke herinnering voor later! Maar misschien kletsen we hier met z'n allen nog als onze beebs 18 zijn, ik kan de onderwerpen al raden die dan voorbij komen... :( ;)

@Janette & Eve: Veel plezier morgen!

Ik 'zag' een hoop tandjes voorbij komen de afgelopen pagina's. Jasmijn heeft sinds een maand twee tandjes beneden, maar het ziet er op het moment niet naar uit dat dit er binnenkort meer worden...
    Ook wat het haar betreft wil het hier nog niet zo vlotten. Gelukkig zijn er hier nog meer beebs zonder weelderige haardos... :D

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even snel een reactie van mij... vanavond gewerkt, ben nu moe en ga zo m'n bed in.

Eve: De MC Priori is echt superfijn! Koen zit er heel degelijk in.

Tot morgen, dan zal ik weer reageren.

Gr Otje

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ook van mij even een korte reactie voor ik naar bed ga.

Cynthia, sinds wanneer zit Kaylinn zelf?
    Dat heb ik volgens mij gemist. Ze zit al stevig zo te zien.

Hier nog geen pogingen om zelf te gaan staan. Wel kruippogingen die steeds meer in de richting komen :D

Lola, bij mij bij adobe (oude versie) wordt de tekst-tool aangegeven met een T met een pijltje er naast of eronder. Als je erop gaat staan krijg je de tekst "horizontal / vertical type tool.
    Je kunt dan op de afbeelding klikken en beginnen met typen. Bovein in de balk kun je lettertype, grootte enz selecten.

Mijn moeder blijft een dagje langer, dus het blijven nog ff korte reacties.

tot later...

20. Niet meer actief

goeie morgen allemaal...
    heb echt moeite om wakker te worden vandaag.. Gister kwam ruth gemidd. om de 2,5 uur tot 3 uur voor een fles.. ze sliep pas om 12 uur vannacht. erg irritant, want me ventje was nog niet thuis en ik viel zowat om van de slaap.. Ze houdt de fles wel zelf vast, maar dat gekrijs en gemiep van te voren. Terwijl je dus echt bij je eigen denkt, ja maar ze heeft net een fles op. Ben ook gewoon bij de eerste kick wakker bij alle 4 als ze hier allemaal zijn. moederlijke instinct of zo geloof ik. Hopelijk gaat het vandaag wat beter. waren hier twee stuks wakker al om half 7.. dus tja dan moet mama er ook uit he..

dus ik ga nu eerst ff poosje aan de koffie...

eve en janette heel veel plezier vandaag en we zien vanavond de foto's wel!

Nog wel vandaag 2x naar heerenveen toe. me mams word dagje opgenomen om wat weg te halen... maar word pas na 4 uur geholpen dus ben benieuwd hoe laat ik haar dan weer mag ophalen.... zal wel weer laat worden.

Deel Deze Pagina