December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vanmorgen vond ik een ware Dracula in bedje. Fynn z'n mondje zat onder het bloed :( In 1e instantie schrok ik maar bedacht al snel dat het wel es van z'n tandjes kon komen. En idd bloedt het tandvlees rondom z'n boventandjes. Maar heb eerlijk gezegd nooit gelezen dat het zo kon gaan bloeden. Zal toch wel normaal zijn?

@Karin: Nick gunt je zowel overdag als 's nachts geen rust zeg. Pffff, kan me voorstellen dat je hem wel even achter het behang wilde plakken. Hopelijk gaat hij tijdens je vakantie weer zalig slapen en komen zowel jij als hij daarna herboren weer terug! Succes nog met inpakken vandaag.

@Lola: Denk maar niet dat we gaan stoppen met dit topic hoor! Dat stukje van jou omtrent de autostoel wist ik nog wel maar ik weet zeker dat er nog iemand was die dit zei. Alleen wil de dader zich nu niet melden ;)

@Gnessy: Heel herkenbaar dat wakker worden bij de 1e kick! En Fynn slaapt dan vervolgens weer verder en ik lig wakker :(

2. Niet meer actief

idd wij liggen wakker

3. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Zo hee wat is het hier veranderd...
    Ziet er fris uit!

Ik ben weer thuis en had gisteren nodig om het huis en de boel verder aan kant te krijgen. Heb tussen de bedrijven door ook nog bij gelezen en goh zeg wat wordt er veel geschreven...
    Geweldige foto`s voorbij zien komen en gewoon fijn om te lezen hoe positief het gaat hier op het forum...

Lola, wat is Jasmijn al groot en wijs! Tof dat truitje van LIEF...

Gnessy, dat filmpje geweldig om te zien hoe soepeltjes ze opstaat, grappig dat Rick en zij even oud zijn maar hij nog geen aanstalte maakt om iets uit zichzelf te ondernemen, Rick is op de grond net een kikker maar echt kruipen ho maar...

Cynthia, het rompertje van de Friso kan Rick al een tijdje niet meer aan en ik vond het een heel fijn ding, ook Kailynn staat ie stoer, en wat een lief toetje trekt ze op de foto!

De banners zijn ook weer erg mooi geworden vind ik! Noralien, had je mij de link toevallig al toe gestuurd? ik zou het ook leuk vinden om de geweldige banner die je voor me gemaakt hebt te gebruiken!

Noura is de rust bij jullie wedergekeerd?

Eve en Janette veel plezier vandaag en ook ik ben benieuwd naar de foto`s...

Pfffttt, wat zijn die kinderstoeltjes duur zeg... Hier staan er bij halfords 2 die door maxi cosi gemaakt zijn die aanmerkelijk minder duur zijn, vandaag maar ff naar kijken, want als ik inderdaad binnenkort mijn rijbewijs haal dan heb ik hem toch echt ook zelf nodig...

Zo ga ff douchen...

Irma.

4. goedemorgen allemaal,

Eve en Janette, amuseer jullie vandaag! Janette, ik hoop wel dat je iets beter je weg vindt in Den Haag... :D

Irma, en? Hoe was je vakantie?

Eve, dat zal wel schrikken zijn. Ik had het hier ook nog nooit gelezen dat het zo kan gaan, maar het lijkt me wel logisch...

Gnessy, veel plezier met je hoofddoekjesjacht!

Slingding, wat een lieve foto's... Ze kijkt er zo schattig op.

Hier niet veel te melden. Gisteren de hele dag gewerkt voor school en 's avonds nog naar de bib geweest voor school.

Vandaag of vrijdag gaat Liene voor het eerst naar de kapper gaan. Wel spannend.

En morgen is het hier moederdag, ben benieuwd wat ik ga krijgen. Het is ook een echte feestdag, dus mijn man moet niet gaan werken. We gaan wrschl een dagje naar Lier, een leuk stadje hier niet veraf.

Maar vandaag dus nog een dagje schoolwerk... :(

Saartje

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb net ook de MC Enzo besteld :D

6. Niet meer actief

mc enzo clubbie...
    hahhahaha

irma fijn dat je terug bent!

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    *Molly echt heel erg leuk zeg die foto's van Dain, hij ziet er echt heel lief en stoer uit op die foto's. Echt een kleine bink zo in die pyjama van hem, echt zo lief zeg.

*Eve dat we niet echt vrolijk kijken op die foto is wel jammer, maar toch is hij wel erg leuk. Thijmen vond die papegaaien erg intressant, maar die man ging Thijmen roepen en daar schrok hij van en vond hij niet zo leuk. Vandaar de niet al te blije blik ha ha, tsja ik kijk bijna nooit leuk op foto's ben er gewoon niet voor gemaakt ha ha ha.

*Over die rijschool: Helaas kan ik niet naar een andere rijschool toe, dit omdat mijn vader toen een alles in 1 pakket bij hem voor me verjaardag heeft gegeven en al betaald heeft helemaal. Er zit dus niks anders op om het af te maken bij hem, hopende dat ik het haal al ben ik bang van niet.

*Eve bedankt trouwens voor je adres, zal morgenmiddag even die zegels op de bus doen oké? Tot wanneer geld die actie eigenlijk en wat wou je ermee gaan doen als ik vragen mag?

*Slingding leuke en lieve foto's weer hoor van je meissie, ze kijkt echt weer heel lief en schattig.

*Lola hier ook nog niet echt veel haar hoor, natuurlijk zit het met haar meestal zoieso anders dan bij een meid. Maar het groeit toch wel erg langzaam hoor, het begint nu eindelijk wel iets langer te worden trouwens. Maar daarin tegen heeft Thijmen wel al 6 tandjes, dus daarin is hij wel weer snel. Hoe je tekst bijvoegd met adobe photoshop zou ik echt niet weten, zelf zit ik ook met een probleem. Ik wil heel graag weten hoe ik een foto zo uitsneid dat je echt alleen Thijmen overhoud, dus zonder achtergrond. Want ik wil graag ook van die bewerkingen maken met bijvoorbeeld een winnie the pooh achtergrond met Thijmen erin, alleen kom ik er echt niet uit hoe ik dit dan moet doen helaas. :cry: :cry:

*Ik hoop trouwens echt dat dit forum/topic nog heel lang zal blijven bestaan, ik vind het erg leuk en zeer gezellig hier. Of ik tot Thijmen ze 18de hier zal blijven weet ik niet, maar verlopig ben ik nog echt niet weg hoor ha ha ha.

*Noralien gezellig hoor dat je moeder nog een dagje blijft, heel erg veel plezier saampjes.

*Gnessy ik denk inderdaad dat het moederinstinct is hoor, want ook ik wordt bij elke zucht of puf van Thijmen wakker. Vannacht heeft Thijmen het echt geweldig gedaan trouwens, hij ging om 19.30 naar bed toe en werd om 07.00 wakker vanmorgen. Toen heeft hij nog even lekker liggen spelen en kletsen in ze bedje (hoorde ik via de babyfoon) en om 07.30 ben ik eruit gegaan, heb toen lekker hem verschoond en een fles gemaakt. Nu ligt hij lekker in ze stoel teletubbies te kijken :oops:, heel anders dan Ruth dus ha ha. Maar zoals ik al vaker zei tegen je, Thijmen heeft ook zo ze dagen hoor dat het heel anders gaat.

*Eve jeetje wat lees ik nou Fynn helemaal onder het bloed, ik had er ook nog nooit van gehoord dat ze zo konden bloeden zeg. Maar opzich denk ik wel dat het normaal is hoor, kijk het tandje moet toch door het tandvlees heen he. Misschien als het overdag gebeurt slikken ze het weg, maya als het in hun slaapt voorkomt dat het tandje heel erg groeit en ze vergeten te slikken. Ja dan loopt het er natuurlijk uit he, maar zoals ik al zei ik denk dat het gewoon normaal is hoor.

*Irma meis fijn dat je weer terug bent

*Saar fijne moederdag meis, maak er een leuke dag van vandaag

*Eve & Janette hele fijne dag samen vandaag, veel foto's maken en showen he ha ha.

8. @Noralien: Het is gelukt! Tja, ook een beetje dom van mij hoor. Ik had al eens op die button geklikt, maar verwachtte een tekstvlak te zien (zoals bij Power Point...) :oops: :oops: :oops:

@Gnessy: Ik word ook wakker van ieder zuchtje. Ik slaap zelfs zó licht, dat ik na één nacht al aan de kraamhulp vroeg of ik een slechte moeder was als ik de babyfoon de volgende nacht niet mee naar boven zou nemen. Ik deed die eerste nacht werkelijk geen oog dicht, omdat ik van íeder geluidje van Jasmijn wakker werd. Ik kan me dus goed voorstellen hoe slecht je slapen kunt, wanneer je dat bij 4 kinderen hebt...

@Eve: Gossie...! Maar als je Fynn vannacht verder niet hebt gehoord, dan zal hij zelf wel niet zo'n last van z'n tandjes hebben gehad! Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat wij een heel bijzondere en boeiende schoonzoon krijgen... ;) :) ;)

@Moederdag op woensdag is inderdaad wel heel leuk! Als je dan een extra vrij dag krijgt, voelt het ook extra feestelijk! Veel plezier morgen...

@Molly & Eve: Ik kreeg gisteren een mailtje dat de MC vandaag al wordt bezorgd. Als het roze inderdaad rood is, kan ik met een gerust hart nóg zo'n stoel bestellen... :D

@Debbie: Een achtergrond wissen doe je met de speciale achtergrondwisser. Je achtergrond wordt dan zwart/wit geblokt, maar dat betekent dan dat de achtergrond transparant (dus weg) is. Daarna kun je hetgeen je overhoudt gemakkelijk selecteren...
    Ik zou je rijinstructeur wel aanspreken over het verloop van de lessen. Als je dat zelf niet durft, zou ik je vader vragen het woordje voor je te doen. Hij heeft de lessen betaalt en hij heeft recht op een deugdelijk product!

Vanmiddag (weer eens!) voor lenzencontrole naar Eindhoven. Met links zie ik hartstikke goed nu. Rechts blijft nog wat achter, dus die lens zullen ze nog wat moeten 'bijstellen'. Vandaag gaat mijn moeder gezellig mee en brengen we met z'n drietjes een bezoekje aan een nicht van mijn moeder die ik al jaren niet meer heb gezien, maar waar ik als kind heel graag kwam. Die mensen hebben trouwens twee zó ontzettend verschillende kinderen (dik in de veertig nu...) dat je je niet kunt voorstellen dat dat broers zijn. De oudste is hartstikke donker en kon gemakkelijk voor een Turk of zo doorgaan en de jongste heeft rood haar en sproeten. Nu wil het toeval ook nog dat de oudste een meisje van Indonesische afkomst heeft getrouwd en de jongste een rossig meisje. Je begrijpt dat de neefjes en nichtjes daar niet echt op elkaar lijken... :)

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola dank je wel voor de uitleg, ik ga straks maar even oefenen. De neefjes en nichtjes zullen zo te horen dan echt niet op elkaar lijken nee, maak je wel even een foto als ze er zijn ha ha. En we zijn nu via rechtsbijstand bezig met die autorijschool, want het schiet gewoon echt niet op. Me moeder wil proberen me geld terug te krijgen, dan wil ik graag een 10daagse rijopleiding gaan doen bij de anwb.

Weet iemand trouwens waar je leuke lime groene of legerkleurige hoofddoekjes kan bestellen of kopen?

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Janette is onderweg dus ik kan nog snel een berichtje plaatsen voordat Teun hier de boel onveilig gaat maken ;)

@Debbie en Karin: Ik ga niks bijzonders doen met de zegels hoor. Het is alleen zo dat ik nu een half volle kaart heb en die niet meer volkrijg voor 19 augustus. Vandaar. Kan ze trouwens inleveren tot 19 september. Heb dan 3 volle kaarten (met behulp van m'n ouders) en krijg dan 15 euro korting op m'n boodschappen. En dat kan ik goed gebruiken als minima ;)

@Lola: Fynn is een bikkel! Die maalt niet om een beetje bloed..haha. En wat een verhaal van je familie. Lekker gemengd 'zooitje' ;)

Hier even een andere link naar de Enzo. Kan je zien dattie rood is. Bij mij wordt ie morgen bezorgd:
    http://www.kinderstoeltje.nl/kinderstoe ... S_Enzo.htm

@Debbie: Op www.rainbowbabies.nl

11. Niet meer actief

eve gooi je adres ff in me mailbox
    krijg je hier ook zegels vandaan

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje zeg, wat zijn jullie allemaal lief :oops:

13. @Debbie: Ik heb 2 maanden geleden bij V&D een wiite bandana gekocht voor Jasmijn. Voor jongetjes hadden ze die toen met een camouflage-printje in het legergroen. Heel stoer! Ik weet natuurlijk niet of ze die nu nog steeds hebben...

14. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal.

hier ben ik ook weer, terug van vakantie. Al wel een week eerder dan gepland. De eerste week was helemaal super. We hadden een leuke kamer, in een chalet erg hoog in de bergen. Er waren meerdere gasten en er was een kleine camping bij, erg gezellig. We aten 's avonds met een hoop andere gasten en dat was heerlijk. We hebben veel gewandeld. Met Thijs in de rugdrager ging het super. Hij genoot er van, en wij ook, al merkte ik wel dat mijn conditie wat minder was... Ik heb behoorlijk gepuft bergop. De tweede week zouden we gaan kamperen. We hadden een mooie camping gevonden een paar honderd kilometer zuidelijker. Maar Thijs besloot kamperen niet leuk te vinden..... Hystherisch werd hij.... 's nachts ging het goed, maar overdag was hij helemaal overstuur. Na anderhalve dag hebben we de auto gepakt en zijn we (in de bloedhitte...) in een keer naar mijn ouders gereden... Dat was wel jammer. Een kleine troost is dat het weer na ons vertrek erg slecht is geworden en we denk ik sowieso de week niet vol hadden gemaakt. Maar goed, bij mijn ouders was het leuk en daarna hebben we thuis lekker verder vakantie gevierd. Mijn vriend is weer aan het werk en ik ga morgen weer beginnen.

Ik ben nog maar een klein beetje bijgelezen hier, dus maar een paar reacties

Eve; Ik ben de "dader", volgens mij heb ik ooit dat verhaal geschreven van zo lang mogelijk achteruit vervoeren. We laten Thijs dus ook maar zo lang mogelijk in zijn maxi cosi. Ik ben al wel aan het kijken naar een andere auto stoel. Ik vond die tip van jullie wel een goede (die maxi cosi priori enzo. Maar zag ik het nou goed op de site dat hij is uitverkocht?
    Ik zag bij een test van de anwb en consumentenbond nog wel een tip. Het beste stoeltje was daar de kiddy infinity pro en was ook niet zo duur.
    Veel plezier met Janette vandaag!

Lola: het blijft wel een geoe met jouw lenzen, zeg. Hoe ver is Einhoven bij jullie vandaan?

Cynthia: lijkt me zwaar werk, maar wel heel mooi om op die manier iets voor een ander te kunnen betekenen.

Karin: fijne vakantie

15. @Lies: Jeetje, wat jammer dat Thijs geen zin in kamperen had. Ik kan me goed voorstellen dat je je dan een beetje opgelaten gaat voelen. Gelukkig was de eerste week super! Ik heb de MC Priori Enzo SPS via deze site besteld:

www.babyonline.nl

Daar is hij ook goedkoper (€100,-). Deze tip kwam van Noura...

Wij wonen gelukkig niet zover van Eindhoven vandaan (zo'n 45 kilometer...), maar ik zal blij zijn als mijn lenzen weer in orde zijn. En zo niet, dan ga ik weer een bril dragen (is Eve ook weer blij... ;) )!

16. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    opgelaten is inderdaad wel het goede woord.... Er kwamen steeds mensen kijken wat er toch aan de hand was met die huilende baby. En steeds allerlei tips: zou het de warmte zijn, heeft hij misschien muggenbulten... Pffff. En wij maar bij toerbuurt wandelen met de kinderwagen omdat hij dan in slaap viel.

En 100 euro is helemaal geen geld.... Maar ik was al weer te snel.... Ik heb nu de priori besteld op die ander site. Niet de enzo (het staat volgens mij alleen voor de kleur, toch) maar een met oranje.

17. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    De priori enzo is net bij ons gebracht en hij is inderdaad rood met zwart (gelukkig!). Het is een mooie stoel, voor een mooi prijsje. Alleen werd me door de koerier gevraagd of ik wilde betalen, maar dat had ik al gedaan. Moest ie helemaal gaan bellen en uiteindelijk hadden ze bij babyonline een fout gemaakt en nu heb ik m.

Lies, jammer van de 2e week van je vakantie zeg, toch benieuwd wat Thijs gedacht moest hebben.

18. Hier is ook net de MC Priori Enzo afgeleverd. En hij is inderdaad 'gewoon' rood met zwart. Sterker nog: Het is dezelfde uitvoering als onze MC Cabrio... :(

Gelukkig was onze betaling wel goed verwerkt... :D

Even een foto spammen van onze boef...

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: pas maar op voor je plant daar net boven de box! die is niet veilig meer binnenkort! gave kleur box trouwens..

en nu ga ik weer snel verder werken....en dan over een uurtje naar huis...vakantie!

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Lola, die box hebben wij ook! Alleen kan Dain er nog niet in staan :(

Wat heeft Jasmijn toch een guitig koppie met die kuiltjes in haar wangen!

Dain is vandaag gewoon naar het dagverblijf, dus wij hadden gedacht lekker languit in de zon te kunnen liggen met een boek, maar dat valt aardig tegen :(

Deel Deze Pagina