December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    eve, schikken lijkt me als je je kindje zo onder het bloed vindt.
    Ik heb er nooit eerder van gehoort.
    Dimphy heeft erg veel last van haar oortjes nu haar eerste tandje doorkomt, ze trekt steeds aan haar oortje, echt zielig.
    Eve, ik kan de zomerzegels even echt niet vinden..... blijf nog even zoeken voor je.

Jammer Lies dat het kamperen niet beviel voor Thijs, Dimphy beviel het gelukkig prima, hier ook helemaal onder de muggebulten...
    Ik smeer ze in met calandulacreme, dit voorkomt littekens.

Lolo, wat een schattige foto, en wat staat ze goed!

Ik heb de romer king auto stoel, deze had ik ook bij de oudste en beviel prima, ik heb hem nu via marktplaats gekocht.

Ben lekker een pan met gehaktballen aan het braden, het ruikt hier heerlijk.... ;)

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

ze hadden op de camping zelfs loopstoeltjes, Dimphy helemaal blij.....

3. Niet meer actief

zal ruth dan toch tandjes gaan krijgen nu? Zit elke keer aan d'r linkeroor te kriebelen en te doen.......

voor de rest, weet niet wat ik heb. ben gauw aangebrand, voel me niet fit, kan zo janken, erger me dood aan de lul hier naast ons.... kids slapen gelukkig, maar ik kan zelf niet slapen... zucht.....

leuke box lola. is dat antraciet? Vind m in combi met die lime kleur helemaal geweldig.

wat betreft hoofddoekjes jacht... heb wel wat gevonden.... zal er straks foto's van maken.

4. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

nog eentje......

5. Niet meer actief

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    *eve dank je wel voor de link, ik zal even kijken straks.

*Lola bedankt ik zal ook eens bij de v&d gaan kijken, heb voor me verjaardag een bon van 20euro gehad dus kan ik deze mooi gebruiken. Erg leuke box heb je trouwens en wat een poppetje is het toch he, wij hebben trouwens de zelfde babyfoon ha ha.

*Lies welkom terug van je vakantie, toch wel enigszins jammer dat je vervroegd terug moet. Maar gelukkig hebben jullie toch een leuke vakantie gehad, ook al was de laatste week bij je ouders en thuis. Maar hoe gaat het verder met Thijs, nog veranderingen in zijn ontwikkeling?

*Lianne lekker hoor gehaktballen mag ik aanschuiven ha ha? Leuke foto's trouwens weer zeg, dimphy is echt een schatje en ze had echt heel veel lol he in die loopstoel?

*Gnessy je wordt toch niet ziek he meis? En ruth ook eindelijk aan de tandjes?

Ik heb net deze bewerking gemaakt:

wat vinden jullie ervan? Het is een begin ha ha :oops: :oops:

7. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Zo ff test...

8. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Ja hij doet t...

Mooi is ie hoor! Maar ik wil zeker wel meewerken door nog een paar foto`s te sturen!

Noortje Je bent een kanjer!

Groet Irma.

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Irma je banner is erg mooi geworden zeg, Rick staat er mooi op.

Noralien mijn complimenten voor je, mooi gedaan weer hoor

10. Niet meer actief

irma wat een super leuke banner zeg....

goed gedaan nouralien!

Of ik ziek word of niet ik weet het niet. heb t erg warm, moe, chaggo... geloof dat ik gewoon ongi ga worden...

wie van jullie kent t gevoel van er door heen zitten? gewoon weg willen en alles achter je te laten? Geen gezeur, geen getrek aan je, niet t gezeik van anderen over je vent aan horen. gewoon met je ventje en kids weg willen. er ff tussen uit.... zo fase ben ik in beland geloof ik.

ff me dochter bevrijden, schrijf vanaaf wel weer meer

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Janette en Teun zijn een uurtje geleden weer vertrokken en het was gezellig! Fynn en Teun reageerden meteen op elkaar door te lachen en een beetje te brabbelen. Ze gaven elkaar zelfs een kusje. Tja.... :D Was een beetje lastig om foto's te maken aangezien Teun kan zitten en Fynn nog niet. Zal er zo een paar spammen. Niet te veel want Janette heeft er ook nog een aantal.

@Lies: Welkom terug. Gelukkig verliep de 1e helft van je vakantie vlekkeloos! Wel raar dat Thijs het kamperen zo vervelend vond. Vraag me af of het echt daar aan lag of dat hij gewoon ergens anders mee worstelde. Heeft hij soms ineens weer veel bijgeleerd of komen er weer tandjes aan? Wel jammer hoor. Wel gezellig dat je er weer bent!

@Lola: Jaaaa, gezellig ook een bril ;) Jasmijn is echt een plaatje. Ben trots op m'n schoondochter. Ze hebben wel hetzelfde boxkleed :D

Goed om te weten dat de MC zwart met rood is. Ben blij dat ik em besteld heb.

@Lianne: Wat een super camping dat ze zelfs loopstoeltjes hebben. Dimphy weet er wel raad mee zo te zien. Lief!

@Debbie: Ga zo door! Ziet er goed uit.

@Gnessy: Kan me je gevoel goed voorstellen. Hou je taai!

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Eh, tja wat zullen we es gaan doen?

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Toch wel gezellig met z'n tweetjes :D

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Ach, lief :D

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Teun op terras in Scheveningen

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik denk dat Wessel snel een tandje door gaat krijgen zijn tandvlees is wat dikker en vandaag heeft hij al 5 keer gepoept :confused: dat gebeurt toch vaker dat ze meer gaan poepen als er een tandje aan zit te komen?

Ik ga zometeen even die autostoel laten zien aan Johan hij ziet er wel leuk uit en het scheelt weer wat geld.
    Ben benieuwd wat Johan van de kleur vind.

@Lies Welkom terug :D
    Gelukkig hebben jullie toch erg van de 1ste week hebben genoten.

@Lola leuke foto van Jasmijn en echt een mooie box heb je.

@Lianne Dimphy had het volgens mij echt heel erg naar haar zin in de loopstoel.
    Wessel zit er ook af en toe in en hij vind hem geweldig en hard dat hij gaat :)

@Irma leuke banner heb je :D

@Eve wat super zeg dat Fynn en Teun zo op elkaar reageerde :D
    De 3de foto vind ik echt zo schattig :D

Ik ben vandaag naar de dokter geweest en nu krijg ik elke 3 maanden een b12 spuit.
    Ik heb ook weer bloed laten prikken voor mijn schildklier en hopelijk is die goed,de dokter verwacht van wel dus hopelijk hoor ik niks want dan is die goed.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo,
    hiereffe snel een berichje
    ik heb alles gelezen en kom als kailynn op bed ligt reageren.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Zo ben ook weer thuis en teun ligt al in zijn bedje al de indrukken te verwerken hoop dat hij zo in slaap valt
    het was heel gezellig bij Eve en Fynn en we hadden gelukkig droog weer..op een paar spetters na dan
    ga strakkies ook ff foto''s spammen.....

nu ff reageren

@Irma ja de autostoelen zijn duur maar je kan er wel ongeveer 3.5 tot 4 jaar mee doen en veiligheid gaat toch voor alles...
    leuke nieuwe banner

@ Saar, ja ik ben wel wat bekend in den haag scheveningen en had gezien dat het vlak bij de haven was...en ik heb nu een tom tom dus reed er in 1x op af en kon voor de deur parkeren :D

@Debbie kijk een op de site van het CBR daar staat als het goed is per rijschool het slagingspersentage...als die bij hem laag is weet je dus dat hij je aan het lijntje hou...en dan hoop ik dat je snel van het pakket af bent...kan je geen 2x per week gaan lessen? ( als het er niet op staat laat het ff weten vraag ik ff bij me schoonouders na waar het staat die werken bij het CBR)

@Saar geniet van je moederdag

@Lies jammer dat het kamperen niets is geworden..toch nog te klein?
    gelukkig was het bij je ouders wel goed en leuk

@Lola wij hebben de zelfde babyfoon alleen dan van Philips in het geel :D leuke foto

@Lianne dat doet teun ook aan zijn oortje zitten en dan heel zielig erbij kijken

@Gnessy dat gevoel heb ik ook wel een paar keer hoor...gewoon alles de boel de boel laten en wag gaan...helaas lukt het niet en dan helpt bij mij meestal een goed jank bui....

zo nu eerst ff eten en spammen...weet nog niet in welke volgorde maar dat merken jullie wel

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo

waar laat ik me voeten? ;)

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007