zo dat waren ze maar...ga nu ff eten hoop dat jullie het niet erg vonden dat het er zo veel zijn Oja en Fynn nog bedankt vboor je kadootje aan Teun... ik was hellaas door alle drukte wat vergeten..maar ik maak het goed hoor!
Ga zometeen even bijlezen...aangezien mijn hubbie ook vakantie heeft, ben ik weinig online. We zijn ook nog even in Zeeland geweest, maar vanavond weer teruggekeerd, omdat de weersvoorspelling nou niet je-van-het is. Maar wil eerst een paar foto's spammen.
Lynn voor het eerst op de fiets. We hebben maar een klein stukje gefietst en wachten nog eventjes om verder te gaan fietsen, aangezien ze vrij snel gaat hangen aan één kant.
En nog een 'zit'foto in de caravan. Zo weer even genoeg gespammt, kom strakjes terug...eerst even bijlezen.
*Janette en Eve erg leuk hoor die foto's , de mannetjes reageerde goed op elkaar he. Ben nu helemaal benieuwd hoor hoe Thijmen en Teun op elkaar reageren vrijdag, hopelijk wordt het toch nog een beetje mooi weer. Ik baal trouwens echt heel erg dat ik niet kan zwemmen, hopelijk ben ik echt snel van het vloeien af. Wat voor cadeautje had Teun trouwens gehad? En gelukkig hebben jullie het ook erg gezellig gehad en was het een zeer geslaagde dag, zeker wel voor herhaling vatbaar dus? Dit staat trouwens bij het CBR over mijn rijschool: slagingspercentage eerste examen 26 - 30 slagingspercentage herexamen 96 - 100 Is dit goed of? En 2x per week rijden is geen optie helaas, omdat ik altijd pas na 16.45 kan autorijden. *Vales ze gaan inderdaad vaker en meestal dunner poepen als ze tandjes krijgen, heeft wessel ook last van rode billetjes? *Bianca echt heel erg leuk zeg die foto's, ze zit erg goed trouwens he . En ook Lynn is al zo een mooi poppetje, net zoals alle andere meiden van het december forum ha ha.
goh bianca wat een leuke fotos. ik kan het niet goed zien, maar vroeg me af of je al een buikje krijgt? hoe gaat het nu? eve en janette, wat een super fotos, je kan ineens zien dat ze zich zo snel aan het ontwikkelen zijn. het zijn geen kleine babys meer maar grote babys, op weg naar het peuter worden (of is het eerst dreumes?) er zijn er al veel die voor de mc enzo kiezen zeg. leuk dat die goed bevalt. jullie moeten groepskorting afdingen mijn man heeft vandaag de romer king opgehaald. mooie stoel, en even getest in de auto, ik stond er van te kijken hoe makkelijk die erin te zetten is. ben wel wat anders gewend. vervelend zeg debbie dat het je niet bevalt bij je rijinstructeur, dat zal het vast niet bevorderen. wat betrefd tandjes dat gaat allemaal ook snel hoor ik al wel. hier nog niet. en kijken mag ik ook niet meer. otje dat probleem van huilen als het bord leeg is, dat heb ik hier ook sinds een paar dagen. geef soms nog wat bij. maar soms leid ik hem af en dan is het even later ook goed. zal wel weer een fase zijn. lianne, wat leuk dat je er weer bent. ik hoor het al, jullie hebben het fijn gehad, en dat zie je ook wel op de fotos. we gaan snel een bakkie doen, mischien volgende week eens een keertje. lies welkom terug. moeilijk als je niet weet wat er met je kindje is, en vervelend als mensen zich ermee gaan bemoeien. cynthia ik kan me voorstellen dat het dankbaar werk is wat je doet. lijkt me voor die mensen heel fijn als er iemand is die zo lief voor ze is. ik schrok wel dat ik las dat je handen ook gaan bloeden van de eczeem. ik weet niet hoe dat is, maar probeer het me voor te stellen en vind het knap dat je dan toch nog alles doet wat je doet. nou weet niet meer op wat of wie ik nog moet reageren , zal wel meer dan de helft vergeten zijn. maar ben niet thuis. dus morgen mischien. tenminste, we zouden morgen naar kernwasser wunderland gaan, maar de weersverwachting is wel heel slecht. we wachten even af, en anders gaan we vrijdag, dan is het nog geen superweer, maar ja. mijn man moet maandag weer aan het werk, en we willen nog welwat doen.
Debbie wat staat er voor de andere rijscholen op..kan je wat vergelijken? Dus vrijdag niet naar het zwembad? Bianca Lief meisje die Lynn..zou ze morgen ook ff aan Teun laten zien....
zo, kailynn ligt op bed maar prutteld nog wel. maar ik ga nu effe de bladzijdes langsom op jullie te reageren. Noralien: kailynn zit sinds een paar dagen, ze houd het nu steeds langer vol om te zitten en haar tot zitten helpen hoeven we nu ook steeds minder. Je hebt weer mooi bannes gemaakt! gnessy, vervelend dat je niet lekker in je lijf zit! ik ken het gevoel ook, al gaat het nu wel beter het gevoel is er soms nog wel hoor! Hoe is het met je moeder gegaan vandaag? Eve: ach een bloedend mondje, leuke foto's van jullie mini meeting. Karin: een hele prettige vakantie en geniet ervan. heb je medicijnen tegen afkick verschijnselen al ingepakt? Lola: wat een wijzefoto van jasmijn! en een mooie kleur box heb je! ene we zullenzekrr nog doorgssn met deze topic want van mijben je nog niet af!en tegen die tijd kijken we steef van otje weer lief aan die is het immers al bekend hoe je het moet doen irma: ik heb het uit mijn agenda weg gehaald hoor maar ik hoor wel waar ik het nu moet neer zetten he saar: succes met school! enliene naar de kapper spannend, ik heb de zij plukken bewaard van kailynn het is misschien een tip voor jou! Fijne moederdag morgen en laat je maar lekker verwennen! debbie: wel lief dat je dat rij pakket gehad hebt alleen balen dat je nu niet naar een ander kan, ene als hij jou aan het lijntje houd dan snijd hij alleen zich zelf in de vingers want als hij jou snel laat afrijden en je slaagd heb jij minder gekost dan dat je blijft lessen zonder resultaat. Lies: jammer dat het kamperen niet echt een succes was! maar je hebt het in ieder geval geprobeerd! maar je hebt in ieder geval wel eenweekje het leuk en mooi gehad. even een vraag: ik lees dat sommige al in de andere auto stoel zitten, waarom? er staat toch 9 maanden en/of 13 kilo, wij hebben hier toch geen reuze baby's in gewicht en lengte en er is nog maar 1, 9 maanden oud. er word niet voor niks gezegd dat je ze zo lang mogelijk daar in moet vervoeren voor de kleine zijn eigen veiligheid. en ze mogen 2 vingers breed boven de rand uit steken. als het niet nodig was hadden ze dit niet verzonnen dat de beebs achterste voren vervoerd moeten worden, scheeld een hoop rompslomp met de air-back enzo. PERSOONLIJK: vindt ik dit heel erg dom om dan nu al over te gaan naar de volgende stoel echt in het oog punt van de veiligheid van de kleine! dus echt dit is bpersoonlijk! en dat ze te zwaar worden kan je toch gewoon de mc in de auto aten staan? Zo dat ben ik even kwijt! Vales: fijn dat je nu maar 1x per 3 maanden om de b12 moet en fijn dat je bloed nog even na gekeken wordt. Wessel, niet te veel poepen hoor de pampers geven ze niet weg hihi. Ze krijgen vaak diaree en dat stinkt heel zuuren daardoor gaan dan ook vaak de billetjes kapot. lianne: ik heb ook zo'n loopstoeltje maardan van nijntje en kailynn rent nu al echt de kamer door en ook gericht ergens naar toe. Het mooie van die stoeltjes zijn dat ze kunnen gaan waar hun naar toe willen. en meidenn kailynn zit er in met mate hoor! maar ik heb er al veel foto's van omdat ze dan zo blij en vroelijk is als ze er in zit. eve en janet: mooie foto's hoor bianca: mooie foto's! welke fiets heb jij? Hoe is het met jou en je zwangerschap? ga je maandag weer naar wolphaartsdijk? of ligd dit aan het weer. pfff het is een heel bericht, kailynn slaapt onder tussen. ik ga zo eerst even dit bericht kopieeren voordat ik het plaats want stel je voor dat dit kwijt raakt! trouwens ik heb vandaag heerlijk geslapen tot 16.45 uur en ben toen na de koffie m'n meissie wezen halen!
@Vales: Dat klinkt idd wel als tandjes! En wat vond Johan van autostoel? Zou wel grappig zijn als we straks 'allemaal' met dezelfde stoel rondrijden @Irma: Ik weet nog een leuke niet zo dure stoel..... @Janette: Ik vind die foto dat Teun Fynn een kusje geeft echt super! Vooral die 2 plukjes haar op hun koppies @Bianca: Lynn ook al op de fiets en zomaar ineens gaan zitten Super al die ontwikkelingen hier. Lekker meissie hoor! @Noura: Nog heel erg bedankt voor de MC tip! En heb je het weer een beetje bijgelegd met je zoon? @Saar: Is Liene al naar de kapper geweest? @Cynthia: Ben het met je eens hoor wat de autostoelen betreft. Fynn blijft ook nog even in de mc. Maar ik wilde toch vast een autostoel in huis hebben want vandaag of morgen komt Fynn wel boven de rand uit. En deze aanbieding vond ik te mooi om te laten gaan.
@Eve Johan vind hem veel mooier dan de stoel wie we eigenlijk gingen kopen @Slingding Wessel blijft voorlopig ook nog in de MC. Ik vind het ook echt gevaarlijk als hij nu al in de vervolgstoel zou gaan en ik begrijp ook niet waarom sommige het al doen ik dacht zelf ik zeg er niks over want dat moeten ze zelf weten. Ik denk dat hij nog ruim 2 maanden in de MC kan. Ik denk ook echt dat het de tandjes zijn want zijn poep ruikt idd zuur en zijn tandvlees is echt opgezet. Hij heeft alleen geen rode billetjes. Ik ga er nu snel vandoor want ik moet morgen weer vroeg op.
@ Cynthia..... wij "moeten"wel aan een andere stoel omdat die we nu hebben de mutsy trafler maar tot maximaal 10 kilo kan en teun met de bovenkant van zijn hoofd op de rand zit... en de meeste mc groep 1 stoelen zijn vanaf 9 mnd of 9 kilo....en omdat hij dus al half juli 9.2 kilo was...zijn wwij gaan overstappen.....anders had ik hem ook langer erin latten zitten hoor..liet dat ding toch al 9 van de 10 x in de auto staan...omdat het me te zwaar was om te dragen.....
Wat een leuke foto`s van jullie mannetjes Eve en Janette! Vooral die in de box, Fynn met zijn voeten op de rug van Teun... Vertel Eve over de niet dure leuke stoel... En Rick blijft nog ff in de maxi cosi alleen groeit hij zo hard dat hij echt al bijna over moet naar een nieuwe stoel... Mare Cynthia ik laat de stoel nu ook in de auto zitten en we tillen Rick eruit, is minder zwaar... Cynthia 2 november is de dag... Om 08.55! Debbie dat slagings percentage is niet best van jouw rijschool... Bij die van mij was 76-85 1e keer en 85-100 2e keer... Misschien tijd om een nieuwe school te proberen? Ik heb nu 6 lessen gehad en ik vind het erg leuk maar ook nog steeds erg spannend... Vrijdag om 13.00 ben ik weer aan de beurt en ik rij dan 2 uur achtereen... Ow ja Cynthia, heb je al eens geprobeerd om Herbalife Aloe creme te gebruiken op je handen? Ik ben namelijk ook heel allergisch en bij mij helpt dit op mijn handen en zijn ze zo weer heel, ik kan me voorstellen dat je al vanalles geprobeerd hebt maar ik wilde het je toch nog ff vertellen... Rick heeft nu twee tandjes en hij kan er super hard mee bijten, de lepeltjes zijn al helemaal beshadigd aan de onderkant... Irma.
Heb alles weer bijgelezen en een hoop mooie foto's voorbij zien komen. Heb helaas niet alles kunnen onthouden, maar zal m'n best doen. Lola, wat een echte meid is Jasmijn. En ook al staan, Lynn wil ook Noura, klinkt niet echt als een kleinigheidje wat je zoon heeft uitgespookt. Tja dames, over een jaar of 12 zullen wij er ook aan geloven. Gelukkig duurt dat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang . En Lynn vindt het ook helemaal niet fijn als ik in haar mond wil kijken . Soms denk ik dat ik een beginnend tandje zie, maar als ik dan nogmaals wil kijken, dan houdt ze haar mond dicht of haar tong ervoor . Ik begin wel een buikje te krijgen. Verder gaat het op zich wel. Probeer het even van me af te zetten en te genieten van de vakantie én van het feit dat ik zwanger ben en de eerste 12 weken goed ben doorgekomen. En het voorrecht dat ik inmiddels al 7 echo's heb gehad, waarvan 3 mét kloppend hartje . Ik heb gewoon heel veel moeite gehad om het onderwerp cf uit mijn gedachten te krijgen, dacht er 24 uur per dag aan en merkte aan mezelf dat ik behoorlijk aan het afglijden was. Terwijl het ook eigenlijk een mooie periode is, zo'n groeiend mensje in je buik. Dus ik probeer het nu wat meer los te laten en te genieten van mijn zwangerschap. Goh Saar, Liene al voor het eerst naar de kapper. Tja, ze heeft ook een flinke bos haar. Als het bij Lynn zo door gaat, dan duurt het nog wel een paar jaar eer zij een kapper nodig heeft . Karin, ik ben waarschijnlijk te laat, maar toch fijne vakantie! Molly, wat een leuke foto's van Dain. Vooral met zo'n gave pyjama aan! Eve, kan je helaas niet meer helpen aan zomerzegels. Heb zelf net 2 spaarkaarten vol. Wij gaan een dagje met z'n drieën treinen in de vakantie. Weet alleen nog niet waar naartoe. Lies, welkom terug! Jammer dat het kamperen met Thijs geen succes is geworden. Maar wel fijn dat jullie eerste week wel goed is bevallen en dat je nadien toch nog een paar leuke dagen bij je ouders hebt gehad. Waar wonen zij ergens in Zeeland? Cynthia, wat vervelend zeg van je exceem. Is het je trouwens nog gelukt om eerder een afspraak in het Erasmus te krijgen? Wat een lieve foto's van Kailynn. Valt me wel op dat ze qua ontwikkeling wel gelijk met Lynn loopt, aangezien ze allebei net zitten en bijna net zo oud zijn. Lijkt me wel zwaar werk op de palliatieve afdeling. Heb sowieso veel respect voor iedereen die in de zorg werkt. Ik zie alleen het stukje achter de schermen, maar hoor veel verhalen van verzorgenden/verpleegkundigen. Als het droog weer is gaan we maandag weer naar Wolphaartsdijk toe. Vanmiddag zijn we naar Middelburg geweest om te winkelen, wat denk je...stroomstoring . Na een uur gelukkig weer verholpen, maar toen hadden we niet zoveel tijd meer over. Ik heb een 'gewone' fiets, een gazelle orange. Nieuw gekocht vorig jaar en het gaat prima met het fietsstoeltje en het opstappen. Gelukkig heeft de fiets een wat lagere opstap. Gnessy, wat een vlotte meid heb je zeg. Leuk filmpje. Zie dat Lynn ook nog niet zo snel doen. Probeer haar weleens recht te zetten, maar ze tilt dan haar voetjes op . Lianne, jij ook welkom terug! Fijn dat de vakantie zo leuk is geweest, Dimphy heeft er ook echt van genoten, zo te zien op te foto's. Debbie, jij bent ook al zo creatief aan het knutselen met foto's. Wat vervelend van de rijschool. Hopelijk lukt het alsnog om je geld terug te krijgen en via de anwb de rijopleiding te volgen. En Noortje, wat heb je weer een mooie banner gemaakt voor Irma. Klasse! Eve en Janette, leuke foto's van de 'mannen'. Teun zit echt zo grappig in de ballenbak, zo van: afblijven, die is van mij! En dan die voeten van Fynn tegen Teuns rug Vales, ik dacht laatst dat Lynn ook last had van nieuwe tanden. Ze heeft ook een week lang wel 4 keer per dag gepoept, kwijlde alles onder en zat continu met haar vingers in haar mond. Maar tot op heden heb ik nog geen nieuwe tanden ontdekt. Ben het met Cynthia eens wat betreft de opvolgstoel. Lynn is nu ruim 8 maanden en ik heb echt niet het idee dat de mc al te klein voor haar is. Zo, het is weer een heel verhaal geworden.
ja en ik zat tegen het plafond ervan ik ga eind augustus naar een haptonoom misschien helpt dat dit was op aanwijzing van noralien.
pff nog even snel dan...kon het toch niet laten om te kijken... maar ga zo echt de auto inpakken. Lianne wat een leuke foto's van dimphie op de camping. Ziet er echt gezellig uit. Lies jammer dat Thijs niet zo voor de camping was. Volgend jaar gaat het vast beter. ahh.. ik word weggeroepen om de auto mee in te pakken eve: ik dacht nog even snel over dat mopperen na het eten..Ik geef Nick meestal na het eten nog even de lepel om mee te spelen als hij (dreigt) te gaan mopperen. Dan is hij meteen afgeleid en houdt het mopperen op. Maar nou vind Nick lepels op de een of andere manier ook helemaal geweldig. Dat geeft mij vervolgens op mijn gemak de gelegenheid om hem te laten zitten en zelf de tafel af te ruimen. Nou ik ga doei