nou me weekendje weg is geboekt. word wel eind oktober, maar oke dat is nu iets om naar toe te leven.. kids gaan naar mijn ouders toe... Gelukkig is vandaag me ventje geloof ik ook thuis. Die heeft geen wekker gezet... was vannacht om uur of half 5 thuis... dus laat ik nog lekker poosje liggen...
Goedemorgen allemaal, Hier dus mijn eerste moederdag achter de rug. Vandaag ging Ben dan werken (normaal moet niemand werken, maar omdat er op Ben zijn bedrijf beozek was van Amerika was dat wel gevraagd). Ik dus deze morgend uit bed, stond er een heerlijk ontbijt klaar. Met fruitsap en bloemetjes uit onze tuin. Als cadeau heb ik een brief gekregen van Liene. Zo mooi, ik moest er zelfs van huilen. Ik zal hem straks even overtypen. En... als extra verrassing blijft Ben vandaag thuis. Dus denk ik dat we wel naar Lier gaan nadat we zijn moeder een cadeautje zijn gaan brengen. Gnessy, nog even wachten en dan een heelrijk weekendje weg om de batterijen weer op te laden! Lola, supermooi je banner. Binnen 2 weken doe ik ook mee. Ik ga meedoen met dat een forum heb ik me al voorgenomen. Duckie, ons is ook altijd gezegd dat kindjes pas mogen zitten als ze zelf gaan zitten. Niet door kind en gezin, maar door een bevriede moeder die kinesist is. De foto is trouwens mooi. Je ziet echt dat ze een geweldige tijd heeft in haar badje. Over die autostoelen, wij gaan ook zo lang mogelijk wachten. Ik denk dat Liene nog lang in haar maxicosi kan. Als je ziet hoe een klein dropje ze is (64.5cm 2 weken geleden). Eind september moeten we de maxicosi terug geven aan mijn schoonzus (ze bevalt begin oktober) en als Liene er dan nog in kan, gaan we er zelf eentje kopen. Normaal hoop ik volgend voorjaar in april te bevallen (even positief zijn ) en daartegen is Ben zijn neefje/nichtje er nog niet uit. Dus kan Liene er na oktober nog in en dan in april ons klein baby'tje. Duimen jullie nog eens mee dat het zo al zijn. Dank je wel! Saartje
ik duim cker voor je mee hoor saar.... en idd ff de batterijen opladen... wat ook vaak helpt bij mij is gewoon ff over t strand lopen, of naar een strandje toe waar gras ligt en bankje staat, daarop zitten en dan maar gewoon weg je gedachten laten gaan.. alleen wil dat op het moment niet zo goed meer.
janette weet niet welke maat jullie hebben maar heb hier 44 stuk in het pak zitten , en in de maat die die nu nog past zelfs 52 geloof ik. maar heb ze dus wel een maatje groter gehaald. plus ik had nog een bon voor 10 euro retour via bank bij aankoop van 3 pakken. dus dan zou ik 10 euro voor 3 pakken kwijt zijn. ik vind de pampers ook nog steeds erg fijne luiers. ik heb nu etos en die zijn ook wel fijn, alleen vind ik ze wat stugger, maar heb niet het idee dat het safouane echt wat uit maakt gnessy klinkt weer heftig bij jou. sterkte lola wat een geweldig gave banner. saar wat leuk je eerste moederdag. ik las net je stukje, dacht wat gemist te hebben, maar nog een weekje en wie weet? ik wil trouwens ook wel graag die link van dat psp forum met lesjes, ik weet niet meer op welke pagina het stond. ik heb nu psp 11.2 en heb al wel wat leuke dingen ermee gedaan. maar het is best pittig hoor. setje, hoe is het nu met jayden? nou wij zijn maar thuis gebleven vanwege de slechte weersvoorspelling, maar de zon schijnt nu. we gaan nu vrijdag maar, dan word er een stuk minder regen voorspelt. want als het hier droog is kan het daar natuurlijk wel regenen.
ik heb hier de achtergrond vervaagd, zodat alleen safouane scherper getekend is. wat lijkt dit al lang geleden zeg
FF snel.... Noura wij hebben maat 4+...dus 9 tot 18 kilo ik had het van het plaatje af van de site van pampers endaar stond 32 stuks op vandaar
@Saar: Fijne Moederdag! Fynn was vannacht om 4.30 wakker en heeft een half uur heel gezellig liggen kletsen. Daarna viel hij weer in slaap tot 7.00! Kijk, zo mag het van mij elke nacht gaan Ben gisteren nog vergeten te vertellen dat Fynn een potje voor 8 maanden zonder moeite heeft opgegeten Twee weken geleden zat hij nog flink te kokhalzen. Als het zo doorgaat begin ik met 8 maanden met brood. @Irma: De MC Priori Enzo natuurlijk op www.babyonline.nl @Irma/Cynthia: Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar die afspraak @Karin: Ik ben ook te laat Maar zal je per telepathie een prettige vakantie sturen! @Lola: Wil je van mij wel af dan? Jammer van de bril... Maar je hebt wel een supermooie banner. Lekker eenvoudig en rustig qua kleur maar toch heel stijlvol. Daar hou ik wel van Fynn presteert het ook wel es om zo lang wakker te blijven. Kunnen ze lekker lang van elkaar genieten..haha @Molly: Haha, die Dain met z'n blonde dames @Setje: Beterschap met Jayden! En het lijkt me heel gezellig als je langskomt ! @Duckie: Gelukkig was alles toch goed met de heupjes van Demi. Kan me voorstellen dat je in 1e instantie schrikt. De foto van Demi in bad is echt geweldig. Ze straalt helemaal. Hopelijk slaapt ze vannacht beter. @Gnessy: Hoop dat je je vandaag weer wat beter gaat voelen. Heb ook vaak de behoefte om even helemaal weg te zijn en nergens aan te hoeven denken en niet te verzorgen etc. Maar ik ga er vanuit dat dat vanzelf wel weer een keer komt. @Saar: Tuurlijk duim ik mee! Enne..ik heb nog een maxi cosi te koop. Hij is alleen wel oranje. Lekker Hollands dus @Noura: Mooie foto! O ja, hier schijnt ook de zon
wij hebben maatje 4 nu gekocht, alvast een voorraad, maar hij past nog in 3 en daar hebben we ook nog wat van. maar je hebt ook nog verschillende pampers, zoals de active fit, en daar zitten ook minder van in een pak. wij hebben de baby dry
goed zo Fynn...heeft Teun je toch gister het goede voorbeeld laten zien met zijn koekje/fruit en eten kijk wel ff bij het kruidvat vanavond....
Mijn moeder net op de trein gezet. Het was leuk om te zien hoe Jikke op haar reageerde nu ze haar wat langer heeft gezien. Ze werd echt bekender met haar....heel leuk, ook voor mijn moeder. Ik heb de afgelopen dagen wel steeds meegelezen, maar had niet echt tijd om te reageren. Nu is het teveel geworden om dat alsnog te doen. Ik heb wel weer hele leuke foto's voorbij zien komen... Debbie, de bewerking is goed gelukt, leuk hoor! Lola, wauw! Wat een mooie banner. Leuke foto van Jasmijn in de carousel...."dat kaartje geef ik niet meer af" Demi heeft het naar haar zin gehad op vakantie zo te zien Lynn ook al op de fiets, leuk hoor. Zie ik daar trouwens al een klein buikje achter de fiets verscholen?! Teun en Fynn zijn ook dikke vriendjes geworden. Die met die kus vind ik echt geweldig! De rest weet ik ff niet meer. Janette, volgens mij zitten er ook meer luiers in een pak hoor. Zal straks eens kijken. De link van het forum is www.pspforum.nl Jikke is echt uit haar doen vandaag. Volgens mij heeft ze flink last van de (3) tandjes die door aan't komen zijn. Haar billen zijn ook helemaal stuk. Wij gaan zaterdag voor autostoelen kijken. We nemen er 2, in allebei de auto's 1. We nemen waarschijnlijk de MC Tobi. Maar wij laten Jikke ook zo lang mogelijk in de mc (1e stoel). Jikke is wakker en huilt nu, ga haar uit bed halen. Tot later...
@Noura: Hi, hi, die foto is inderdaad uit een ver verleden... @Eve: Nee hoor, van jou hoef ik ook nog lang niet af! Van jullie allemaal niet trouwens... Goed dat Fynn over zijn 'stukjes-weerzin' heen is. Jasmijn heeft gisteren en vandaag per ongeluk een potje fruit met stukjes op. Ik dacht eerst: 'Wat ziet het er raar uit, zou het wel in orde zijn?', maar zag toen op de verpakking dat het een potje vanaf 8 maanden sowieso alles naar binnen wat eetbaar is... @Noralien: Geef Jikke maar een dikke knuffel van Jasmijn! Jasmijn past ook nog met gemak in maatje 3. Wij hebben maandag nog snel even geprofiteerd van de '3 halen, 2 betalen aanbieding' van de Makro. Nu hebben we dus alvast 3 dozen met in elke doos 3 pakken (dus in totaal 9 pakken) Pampers in maatje 4 in huis... Ik ben zojuist - net als Setje - even onder de zonnebank geweest. Het is wel droog en af en toe ook flink zonnig, maar er staat een harde wind... Ga nu snel Jasmijn uit bed halen. Ze heeft zich nog niet gemeld, maar het is tijd voor haar boterham! (En daarna wordt het hoog tijd dat moeders zich eens gaat douchen en aankleden... )
Hallo allemaal! Ben nogal druk geweest de afgelopen dagen maar nu even tijd om te reageren... Noralien: Fijn dat het zo gezellig was met je moeder. Jullie wonen een heel end uit elkaar toch? Ik ben ook actief op het PSP-forum en heb m'n eerste 2 opdrachtjes al gemaakt. Vraagje over animatieshop... kan je die gewoon ergens downloaden of ook via het PSP-forum? Eve en Janette: Erg leuke foto's van jullie mini-meeting! Irma: Je banner is leuk! Saar: Ik duim voor jullie! Debbie: Balen van die rijschool. Hopelijk kan je een andere oplossing vinden. Lola: Hier ook een groot verschil met mijn zus. Ik heb een lichte huidskleur en veel sproeten. Mijn zus is van nature bruin en heeft donker haar. Zal wel eens een foto plaatsen. Zij lijkt op m'n vader en ik op m'n moeder. Leuk die foto van Jasmijn staand in de box! Je hebt echt een geweldig leuke banner! Lies: Wat jammer dat kamperen niet zo'n succes was... Duikster: Ik ben te laat... hopelijk heb je een fijne vakantie! Lianne: MMMM gehaktballen! Gnessy: Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Hopelijk gaat het snel beter. Lekker zo'n weekendje weg! Das idd heerlijk om naar toe te leven. Waar gaat de reis naar toe? Vales: Hier ook een die de laatste tijd veel en soms dun poept. Misschien tandjes idd? Bianca: Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. En heerlijk dat je de 12 weken voorbij bent. Weet nog hoe blij ik toen was tijdens de zwangerschap(pen). Lief die foto's van je meisje! Slingding: Wat vervelend dat je zo'n erge last hebt van je eczeem. Hopelijk vinden ze er iets op. Lijkt me erg belemmerend voor bijna alles, toch. Over de autostoel. Wij gebruiken hem inderdaad. Nu moet ik zeggen dat Koen er maar weinig in zit. We hebben namelijk maar 1 auto en die heeft m'n man nodig voor het werk. Dus als ik weg ga met Koen ga ik meestal lopend en naar het KDV (2 minuutjes) neem ik tegenwoordig de fiets. Irma: Hoe bevalt je dat je dan 2 uur achter elkaar les hebt? Ik wil binnenkort ook beginnen en dacht er zelf aan om of 2 x per week 1 uur te lessen of 1 x per week 2 uur. Ben benieuwd hoe dat gaat. Of het niet te lang achter elkaar is? Setje: Wat zielig dat Jayden ziek is. Ook zielig voor jou, die slechte nacht! Daar kunnen we echt niet meer tegen he? Duckie: Ik zal je 12-9 wel proberen een uitleg te geven over PSP Gelukkig heeft ze niets aan haar heupjes. Sara heeft dit wel gehad. Heeft ook 3 maanden een spreidbroekje moeten dragen. Ook al slechte nachten bij jou. Oei oei oei. Noura: Wat mooi die foto van Safouane duidelijk en de achtergrond wazig. Ja lang geleden he? Koen zit trouwens in maat 4 van pampers (vanaf 7 tot ? kg) en wij hebben meestal het eigen merk van C1000 of AH. Bevalt prima. Hier zonnig maar wel veel wind... Met mij gaat het op het moment mwoah... Ik baal gewoon nog steeds ontzettend van mijn werk en wil zo graag iets anders doen wat ik echt leuk vind maar de parttime banen liggen niet voor het oprapen. Verder baal ik ook een beetje van mezelf. Ben gewoon echt te dik op het moment (nou... niet alleen nu ) en ik weet wel wat ik moet doen om af te vallen maar toch val ik elke keer weer terug in het snoepen en snaaien.... Stom he? Tot gauw weer allemaal. Groetjes van Otje
otje wat heet te veel? ik herken het hoor. wil er hier ook wat vanaf hebben, maar ja... net wat je zegt snaaien.... ben al wel heel trots op me eigen dat ik inmiddels 2 liter vocht drink per dag. (drink heel weinig over het algmeen....) de reis gaat naar breda toe... hotel, 2 persoonsbed, zwembad bij hotel,.... vorig jr zijn we naar eindhoven geweest was ook errug mooi....
otje ook hier het probleem hoor...wil wel afvallen maar lukt niet en dan het snaaien..gewoon soms niet normaal meer...thuis lukt het nog wel maar op me werk....en ja als je dan ook , net zo als jij, je werk niet leuk meer vind en de knoop heb doorgehakt dat je wat anders gaat zoeken lijkt het welk dat er geen banen meer zijn...... maar we hebben maar geduld.... wij hebben het eigenmerk van de vomar... Bumbies of zo.... wie kent de luiers van de aldi en lidel?
hier wel aldi en lidll... mt 5 van aldi bevalt niet die plakstrips laten los.. die van lidll zijn goedkoop en goed... alleen kan ruth er niet tegen. Dus voor jordy heb ik mt 5 van de lidll en ruth heeft pampers of huggy's. Vind dan persoonlijk die van huggy's fijner als pampers. pampers laat gauw de plaslucht door vind ik. maar goed dat is een persoonlijk iets... Makro wat is dat?
@Gnessy: Een groothandel... @Otje: Ja, dat is net als Sara en Koen... Zóóó, hier begint het ineens te gieten, niet normaal meer...!
Ja precies. En door dat ik zo gefrustreerd ben over die stomme baan die ik nu heb en die leuke baan waar ik van droom ga ik juist weer zitten snaaien... Gnessy: Breda is wel gezellig denk ik! Heerlijk er even tussenuit.
Makro is een groothandel...waar je alleen naar binnenkomt met een bedrijvenpas....dacht ik www.makro.nl