het komt gewoon omdat het heir te gezellig is..... ik zo wel eten alvast klaar zetten en gehaktballen maken... dan kunnen we in elk geval eerder eten als gister. (19.00 uur).... ff de kelder in om te kijken wat we hebben....
Wij eten vanavond gebakken krieltjes met zigeunerschnitzel en worteltjes. MMMM! Zo, nu ga ik iets doen >>> Koen uit bed halen...
haal ze meis.... hier rode kool met appels, aardappels en gehaktbal... dus ff paar aardappels schillen. hihi.... oh ja vaatwasser staat ook aan. en de wasmachine... dus komt vanzelf... komt vandaag ni snel, maar t lukt wel...
Potverdorie Otje, heb je de bui weer naar mij gestuurd... ? De tweede wolkbreuk van vandaag is een feit... 'rej76y45tb6n' antwoordt Jasmijn!
hoi jasmijn jij ook welkom... die buien drijven hier aardag netjes langs moet ik zeggen.... laat ze maar lekker wegblijven.
ruth is inmiddels wakker hoor, maar heeft ff tijd bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb nodig om t t.b. b tbbe vinden.... maar zo te merken heeft ze die alg evonden hu6rrttyjnmng87thgfddrttggggggggggg