wretjbhghvmbgjhthui tghytjynjk, mbn\ `ykj6u577uikr79j,jb Vertaling: Hoi Ruth, mijn mama moet de was gaan opvouwen van mij, anders heb ik straks geen schone slabs en rompertjes meer in mijn kast liggen!
Is het was en strijk dag vandaag? Pfff, hier ook, maar géén zin..... En hier regent het ook nog steeds..... bah!
iuwreiureoireopr0p-erwoijeriurriuwweriokeruyherp;eraw]uouoi8er[erreeriuhhuihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vertaling: jasmijn, mijn mama moet d'r eigen kleren opvouwen dus maak me er niet druk om, ik heb hele kast vol schone liggen. mama zit straks met een probleem en niet ik...
ghuaghareghhgroihhioerhhergohrgbnhirgfnrildjbnkfbvilhbgfblergjbilngrlnblenrgnahilfb Thijmen zegt: Hallo allemaal, ook ik ben weer wakker en ook mijn Mama moet de was gaan doen en gaan afwassen. Ook moet ze nog douchen en om 16.30 klaar staan met mij, dan gaan we namelijk boodschappen doen ha ha
hihi, het lijkt hier wel een chat ipv een forum (ahum...laat dat de moderators maar niet lezen ....) Demi ligt op bed dus kan niet mee keuvelen, helaas Oeiiii, Koen nu al achter de pc, dat zal nog wat worden Hier nog geen regen, maar het lijkt er op dat dat niet lang meer duurt. Hier altijd pampers, gebruik nog 3, maar wil binnenkort overstappen op 4. Denk dat ik deze week maar flink ga inslaan bij het kruidvat. @lola: mooie banner @saar: Wat lief van je man. @noralien en otje: Hoe herkenbaar...afvallen is zo moeilijk. Ik ga vanavond voor het eerst na de vakantie naar de weight watchers. Ik heb echt een stok achter de deur nodig. En helaas heeft mijn gesteldheid ook z'n weerslag op m'n gewicht . Misschien kunnen we elkaar een beetje steunen? @Otje: Ik krijg toch sterk de indruk dat ik niet het laatste lijstje heb genomen. Maar ik dacht toch echt goed gezocht te hebben, al moest ik wel heel ver terug. @lola: het verhaal van de boterham ken ik heel goed. Ze vindt het lekker, maar is daardoor soms ook wel heel snel en verslikt zich dan. En hier moet ook nodig was gevouwen en gestreken worden En ik heb ook geen zin.
Hé meiden en jongens....Teun wil ook wel meepraten maar is bij Opa en Oma... enne gaan jullie eens aan de was! moet ik zeggen op me werk... maar eh hier schijnt de zon nog steeds..... probeer hem te versturen naar jullie maar lukt niet zo
jeetje, effe slapen en je kan het hier niet meer bijlezen hihi dames morgen niet klagen dat huishouden versloft he! ik ben al even uit bed grrrrr. kon nog wel uitslapen maar ja als je niet verder slapen kan dan houd het op. Lola: wat een mooie banner. saar: wat ben je verwent! Noralien: er is nu wel een andere actie bij de makro ik geloof 7.500 per Pak in een doos met 3. arno heeft datfoldertje al weg gegooid. hier ook een gewichtprobleem, sinds ik ben gestop met bvkom ik weer flink aan. ik ga maandag beginnen met sonja bakker. In dat dieet kan ik me goed vinden omdat je gewoon eten mag maar elke keer iets kleins tussendoor vind ik wel fijn. ga er in ieder geval met volle moed tegen aan. gnezzy: lekker weekend weg klinkt heel erg lekker. ik heb in al die pagina's mooi foto's gezien. ik ga me aankleden en kailynn zo halen. vanavond zal ik er wel weer wezen arno zijn slagwerkgroepen gaan weer beginnen dus dan ben ik deze week woe en vrijdagavond alleen en vanaf volgende week ben ik weer van maandag t/m vrijdag in de middag en avond alleen, daar moet ik altijd zo vanafkicken van de vakantie ik hou niet van alleen zitten maar ja. en arno deed ook veel met kailynn en na 7 weken moet ik het weer gaan doen brrr grrr.
Nou meiden, ik ben klaar (althans met datgene dat al droog was...) Er draait nu een wasmachine en dadelijk gaat er nog eentje achteraan. En dan begint het hele 'vouw- en strijkcircus' dus weer opnieuw...zucht! Jasmijn ligt inmiddels net weer in bed, maar ze geeft Koen een kusje terug (wel netjes op het wangetje, anders wordt Fynn boos... ) en ik moet de groetjes van haar doen aan de rest... @Slingding: Goedemorgen schone slaapster... ! Die nieuwe actie van de Makro is lang zo gunstig niet als de oude en de actie van het Kruidvat, dan kun je beter daarheen gaan... Veel succes met 'sonjabakkeren'! @Gnessy: Ruth is ook echt een scheetje om te zien! Vooral hoe ze guitig vanuit de box naar de camera kijkt met haar beentje om de box-spijl gevouwen. Soms vraag je je bij die kleintjes af: ligt of zit dat zo wel lekker? Maar zij hebben schijnbaar nergens last van... @Eve: Hoe is het met jouw Harry Potter-boek? Ik zit inmiddels in chapter 13, het schiet niet écht op dus! (Als ik wat minder achter mijn laptop zou zitten, had ik 't boek waarschijnlijk al uit gehad... )