December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    :confused: Wat hebben jullie veel geschreven zeg in een paar uurtjes...Maar hier schijnt iig de zon nog! En ik zie dat het veel 'onzin' is wat jullie hebben getypt ;)

Heb vanmiddag een badpak gekocht. Tja, wat is daar nu zo bijzonder aan zou je zeggen. Maar mijn zwembad antipathie kennende is dat dus echt een krantenkop waard. In september gaan we met Fynn in het Landal Park zwemmen. En als dat goed bevalt ben ik echt van plan om dat in Den Haag ook te gaan doen.

Fynn heeft net weer een potje voor 8 maanden zonder problemen op. Ben er echt heel blij mee want was bang dat dat kokhalzen wel es voor problemen zou kunnen zorgen. Hoop dus dat een boterham ook goed gaat.

Verder gaat het zitten ineens veel beter (heeft ie toch goed naar Teun gekeken :D ). En als ik hem optil gaat ie staan. Bleef vanmiddag zelfs 2 tellen staan in de box (zich vatshoudend aan de rand). En als ik me niet vergis lijkt het alsof er 6 tandjes doorkomen. Twee hoektandjes zijn er nu voor 1/4 en de 4 tanden ertussen schemeren goed door. Pffff, m'm mannetje gaat ook ineens hard.

De autostoel is ook binnen en ik vind em veel mooier dan op het plaatje. Ben er echt blij mee :D

Nu zit Fynn naar Brum te kijken en ik heb hem in tijden niet zo stil zien zitten :D

@Otje: Jeetje, wat lijkt Sara op je zus. Twee mooie meiden. Leuk hoor! En het is wel duidelijk dat Koen niet kan wachten totdat hij ook met de pc aan de gang kan.

@Lola: Herken het verhaal vd boterham nog niet. Maar is wel een reden waarom ik er tegenop zie om er mee te gaan beginnen. Kan me voorstellen dat je blij bent als de boterham erin zit. In HP ben ik inmiddels bij chapter 23 belandt.

@Gnessy: Ik vind Ruth echt steeds liever worden!

En wat een gestrijk allemaal hier. Ik strijk echt never nooit iets. Scheelt echt een heleboel tijd!

p.s. Fynn is trouwens erg gecharmeerd van K3. Het liedje 'Kusjesdag' is steeds op tv en dat vindt ie echt leuk. Gek kind.

2. @Eve: Een badpak gekocht! Goed gedaan meid! Ik hoop van harte dat je ooit nog eens veel plezier in het water mag beleven.

Fynn gaat ineens in de hoogste versnelling hè...?

Ik strijk ook alleen het hoognodige. Alles wat aan de lucht te drogen hangt, gooi ik als het droog is een paar minuutjes in de wasdroger. Daar wordt de kleding lekker zacht van en je hoeft het bijna niet meer te strijken. Vooral bij (spijker)broeken en kleding met veel zakken en naden en zo scheelt dat enorm veel werk. Van Jasmijn's kleertjes moet ik slechts twee dingen écht strijken, daar gaat de 'droger'-truc' helaas niet op. Eigenlijk strijk ik alleen de overhemden consequent. Nee, de strijkbout slijt hier niet... :) ;)

Volgens mij ben ik de enige die wel jammer vindt dat de bestelde autostoel niet roze is, maar ik heb dan ook een meisje...

3. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wat jammer, Dain en ik hebben de chatsessie gemist vanmiddag ;)

Wij zijn vanmiddag bij een vriendin langsgeweest. Zij heeft een tweeling (2 jongens) van november en ze hebben nu echt een beetje liggen spelen met z'n 3-en. Dain krabde wel de ogen bij 1 van de 2 bijna uit, dus nog maar even proberen te leren dat dat niet kan. Gelukkig werd er alleen maar om gelachen.

Mijn zus en ik zijn ook heel verschillend, zowel qua karakter als qua uiterlijk. Zij is blond met blauwe ogen en ik heb donker haar en bruine ogen. Zij is heel erg aanwezig en naar buiten toe en ik ben eerder verlegen en kan goed alleen zijn. Gek he! Ben benieuwd of dat bij ons straks ook zal zijn, mocht er een 2e komen.

4. Niet meer actief

strijken is heir ook het hoognodige en voor de rest niet...

bjkgbbbbbbbbbbbbbbjjjjjjjjjjj

(ik ga proberen warme hap te eten)

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik lees het al: over een aantal jaar hebben onze beebs een eigen forum nodig.

ikhoop dat jullie allemaal aan je strijk toegekomen zijn, als ik dit zo lees heb ik mijn twijfels

jeetje eve fynn gaat hard.

oh ja, safouane kon vandaag ineens terugdraaien. het lukte hem een paar keer.

otje, inderdaad, sarah lijkt zeker op je zus. en koen op jou
    heb je voor mij die link naar dat forum van psp?

en ikheb boeken gehaald van psp, je hebt ze voor 7, 8 , 9 , 10 dus voor iedere versie. heb ze bij de bieb gehaald

6. @Noura: Saf denkt waarschijnlijk: ´Als ik iets doe, dan doe ik het ook meteen goed!´ en lacht hij al die strebertjes hier uit... ;)

De link naar het PSP-forum is: www.pspforum.nl

Enne... mijn stapel was van vanmiddag is weggewerkt, maar er zit momenteel een nieuwe partij in de wasmachine en eentje in de wasdroger, dus... :(

7. Niet meer actief

Hier een mijlpaal bereikt! Ruth wou tot op heden toch geen fruit en groente? ik stoute schoenen aangetrokken. Toen ons eten klaar was, heb ik apart bakje gepakt, staafmixer erop en gepureerd... Want had zoiets als zei t ni eet eet ik het op, maar Eerste hap was erg wennen.. maar ze heeft het hele schaaltje leegegeten (denk zo'n 100 / 150 gram) en ook nog half schaaltje appelmoes op gegeten... Dus vers lust ze blijkbaar wel, het mondje bleef open gaan.... Dus rode kool met aardappels gaat er in.
    Morgen weer wat anders proberen.....

hier nog eentje in de droger... straks de andere helft nog ff opvouwen.... heb al helft gedaan....

Saf ga zo door jongen,

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
  9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Hoe vinden jullie mijn kleine prinsje?

Ik kom later even reageren hoor

10. Niet meer actief

aanbieding bij de trekpleister :
    4 x 900 gram nutrilon 3 voor 29,95 euro ipv 39,00
    vanaf 10 tot 18 maanden

voor de mensen die nutrilon gebruiken en ook voor nr 3 gaan...

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Gaat er nog iemand naar de jonge gezinnenbeurs in jaarbeurs utrecht?

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Gnessy: Applaus voor Ruth!

@Debbie: Vind dat prinsje van je echt helemaal niks....die van mij is veel mooier...haha :D Nee hoor, ik vind Thijmen echt een manneke om trots op te zijn! Wanneer is de Jonge Gezinnenbeurs? Lijkt me nml wel leuk.

13. Niet meer actief

ik zit er ook over te denken om er naar toe te gaan....

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb het al gevonden. Is van 1 t/m 4 november. Grote kans dat ik er naartoe ga maar weet nog niet op welke dag.

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @eve wou al zeggen dat jij de datum niet wist..... we hebben het er nog over gehad :rolleyes:
    leuk dat de stoel bevalt...heeft Fynn er al ingezeten?

@ Thijmen je bent een leuke ridder want de prins woont hier al :D

:whistle: :whistle: =D> =D> goed zo Ruth en nu wel door gaan hoor

wij geven simulac.....en die gaan de verpakking veranderen dus zou er straks ook wel een aanbieding komen dat de oude verpakking eruit moet...nou dat maakt mij niet uit aanbieding is aanbieding
    heb net ff de aanbieding van de pampers met onze luiers omgerekend per stuk dan en jawel de pampers is € 0.01 goedkoper dan onze....maar we blijven toch de dure houden :D

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    goed zo saf!

mooie foto's debbie!

hier ook weer eenstapel was maar dat komt wel na de nacht.

zo eerst even spullen klaarzetten voor het cb morgen voor papa.
    want die mag morgen weer met haar.
    ben benieuwd.

ook nog m'n spullen pakken voor vannacht.

goed zo ruth!

17. Hallo allemaal,

Wat is er vandaag gebeurd?... van pagina 547 naar 552... op 1 dag!

Eve, ja dat was ik weer vergeten... je hebt nog een maxicosi. Had je me al verteld tijdens onze mini-meeting. Ik ga het onthouden. We kunnen er ook een andere kleur hoes overdoen als Ben het echt erg vindt. Oranje... dan kan ik tegen iedereen vertellen over mijn Hollandse vriendinnen. :D

Leuke foto's van Fyn en Teun trouwens. Wat kijken ze naar elkaar...

Noura, ongelooflijk bijna hoe groot Saf geworden is op 8 maanden.

Otje, wat een verschil met je zus! Gelooft er iemand dat jullie zussen zijn?

Lola, ik geef de boterham in zijn geheel. Liene doet soms ook wel wat raar. Maar ik laat haar maar doen.

Otje, wat een geweldige foto van Koen. Die tweede, dat hij zo lachend achteruit kijkt... Je ziet hem denken... kijk mama wat ik al kan!

Na alles te hebben gelezen, weet ik ook waarom er zoveel pagina's zijn... :D :D

Wij hebben een leuk dagje Lier gehad vandaag. Zal morgen eens wat spammen van Lier en van Liene in de winkelkar.

Maar nu eerst in bad. Het is al helemaal vol met lekker schuim. En ik heb een nieuwe boek. Dus even helemaal ontspannen terwijl Ben voetbal kijkt.

Saartje

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Mooie foto's van Thijmen hoor Debbie, ik vind hem altijd zo groot lijken in vergelijking met Dain, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn denk ik.

Heerlijk Saar, lekker in bad met een boek, daar is het ook wel weer voor. Het lijkt verdorie wel herfst. We hebben nu vakantie, maar van lange, zwoele zomeravonden is echt totaal geen sprake, jammer hoor.

Ik strijk ook bijna niets, de kleertjes van Dain doe ik wel vaak, dat vind ik nog wel leuk om te doen, al dat kleine spul.

Wij geven Kruidvat opvolgmelk. De laatste keer was Michel dat vergeten en had hij Nutrilon gekocht, het maakt Dain niet uit. Zou dat kwaad kunnen?

Gnessy, wat goed van Ruth! Dain wilde in het begin ook niet aan het verse voedsel, maar nu vindt hij eigenlijk alles lekker. Vanavond had hij verse bietjes met aardappel. Dat zullen we morgen wel terugvinden in zijn luier :)

19. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Mooie foto's van Thijmen hoor Debbie, ik vind hem altijd zo groot lijken in vergelijking met Dain, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn denk ik.

Heerlijk Saar, lekker in bad met een boek, daar is het ook wel weer voor. Het lijkt verdorie wel herfst. We hebben nu vakantie, maar van lange, zwoele zomeravonden is echt totaal geen sprake, jammer hoor.

Ik strijk ook bijna niets, de kleertjes van Dain doe ik wel vaak, dat vind ik nog wel leuk om te doen, al dat kleine spul.

Wij geven Kruidvat opvolgmelk. De laatste keer was Michel dat vergeten en had hij Nutrilon gekocht, het maakt Dain niet uit. Zou dat kwaad kunnen?

Gnessy, wat goed van Ruth! Dain wilde in het begin ook niet aan het verse voedsel, maar nu vindt hij eigenlijk alles lekker. Vanavond had hij verse bietjes met aardappel. Dat zullen we morgen wel terugvinden in zijn luier :)

20. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Niet normaal zo veel erbij in een dag!

Lola: ik heb Harry Potter uit! In mijn vakantie veel kunnen lezen en eergisteren was ie uit. Ik zal het einde niet verklappen!

Over het eten: het wisselt erg bij Thijs. Hij kan erg goed kauwen (wat wil je met zes tanden!) en heeft in Frankrijk zelfs stokbrood gegeten met korst en al. Ook een visstick gaat prima. En brood vindt hij heerlijk. Maar zijn groentepap 's avonds gaat er slecht in. Echt maar een paar hapjes en dan wil hij spelen met zijn lepel. We eten dan dus ook met twee lepels. Een om van de eten, een om mee te spelen...

Thijs kan ook goed zitten nu. Hij vindt het heerlijk om zittend te spelen. Ik schrok een beetje van de opmerking van Duckie, dat het nog niet zo goed is om het te lang te doen. Voor mijn gevoel kan het nog best lang duren vor hij echt uit zichzelf gaat zitten.

Over de doorkomende tantjes: bij ons waren de ondertantjes er zonder dat we het doorhadden (en dus zonder pijn bij Thijs) de boventanden waren een drama en deden volgens mij heel veel pijn. Merken jullie dit ook?

Bianca: mijn ouders wonen in Heinkenszand. Ken je dat? Is er al iets meer bekend over de eventuele CF bij je kindjes (voor het geval ik iets gemist heb tijdens mijn vakantie).

Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan werken. Spullen weer klaarzetten en opruimen voor de kinderen er maandag weer zijn. Ik heb een nieuwe duo-partner en ik heb er een heel slecht gevoel over....Een wat oudere vrouw (terwijl bij ons op school eigenlijk al mijn collega's van mijn leeftijd zijn) die op een super slechte school (ik heb er ooit stage gelopen....wat een drama was dat) heeft gewerkt en er nu volgens mij echt geen zin meer in heeft. Het zal mij benieuwen...

lies

Deel Deze Pagina