@Gnessy: Mooi zo! Zie je, die kleintjes willen zich onderling mooi niet laten kennen...! @Debbie: Vooral de foto van Thijmen in de box vind ik errug leuk...! @Slingding: Werk ze vannacht! @Lies: Leuk, nog een Harry Potter fan! Ik wist niet dat jij ook een liefhebber was. Van Eve wist ik het doordat ze ook had gepost in het 'Harry Potter topic'. Ik ben sinds de verschijning van het laatste boek trouwens niet meer op dat topic geweest, ben veel te bang dat ik iets lees dat ik niet wíl lezen... Thijs is stoer met die bril! Mijn handen jeuken om die foto te bewerken... Ik zie trouwens je banner niet meer... Vraagje...: Heeft een van jullie beebs al eens last gehad van opstipatie? Jasmijn had vanmorgen ook al een keiharde keutel in haar luier, maar vanavond na de laatste fles zat ze zó enorm hard te persen dat haar halve fles eruit kwam. En dan niet alleen door haar mondje, maar ook door haar neus... ! Toen ik de luier verschoonde, zat er een keihard keuteltje in ter grootte van een erwt dat zó de luier uitrolde... Ze drinkt voldoende, daar kan het niet aan liggen. Weet iemand van jullie raad?
*Janette weet niet wat er voor de andere rijscholen staat, maar hoop gewoon spoedig me geld terug te kunnen krijgen en dan een 10 daagse curses te kunnen gaan doen. *Irma zoals ik al eerder vertelde kan ik helaas niet naar een andere rijschool gaan, me vader heeft namelijk een alles in 1 pakket afgenomen bij deze rijschool. Maar zodra ik dus me geld terug heb of klaar ben met deze en ik heb me rijbewijs nog niet, wil ik dus een 10 daagse curses gaan doen bij de ANWB. Het autorijden zelf vind ik trouwens erg leuk hoor, al is het soms wel iets lastig met al die drukte hier in de stad. Ik rijd trouwens 1x per week 90 minuten, maar daarin zit dan wel het ophalen en wegbrengen. Hier zijn trouwens de lepeltjes ook al helemaal beschadigd haha, Thijmen vind het namelijk erg leuk om er op te bijten. *Duikster al zal je dit pas lezen als je terug bent, Hele fijne vakantie meis. *Lola ha ha nee ik wist het ook niet hoor, maar vond het wel leuk zo en het is echt maar een probeersel hoor. Maar al met al toch goed gelukt en leuk geworden toch? *setje helaas werkt het al gauw averechts als je wat mondiger bent, dan gaat hij er geintjes over maken enz. niet echt profesioneel dus. Lekker hoor trouwens onder de zonnebank, je zal wel een lekker kleurtje hebben of niet? *Duckie het is zeker wel te zien dat Demi het erg naar der zin had in het grote bad, jeetje wat een BIG SMILE ha ha. Ze heeft echt een heel sprekend gezichtje, haar ogen spreken ook echt boekdelen ha ha. *Gnessy meis heel veel sterkte met alle nare dingen, hou je rustig en denk ook aan jezelf he. *setje hier heeft vrijwel de hele dag de zon geschenen, het begon eigenlijk om 19.00 pas te regenen hier. Op het moment is de lucht hier paars ha ha, en het is ook alweer droog. *janette als je Piet van SBS6 moet geloven dan komt er niet echt een zomer meer, echt heel jammer en eigenlijk toch ook zonder hoor van alle zomerkleertjes. *gnessy gelukkig is het gelukt om een lekker weekendje weg te boeken, helaas is het wel pas eind oktober. Maar net zoals jij zegt, je heb tenminste wel iets om naar toe te leven. *Saar ik duim zeker weten voor je mee hoor meis, want ik gun het je echt heel erg. *Noura jeetje dat lijkt echt heel erg lang geleden he, maya het is natuurlijk ook al bijna 8 maanden weer terug he. Dus opzich lijkt het niet alleen lang geleden, maar is het natuurlijk ook zo. *eve ook Thijmen was voor zijn doen vanmorgen vroeg wakker, hij werd wakker om 05.40. Sebas heeft hem gehaald en bij mij in bed gelegd, hier heeft hij een half uur liggen draaien en kletsen en is daarna gelukkig nog tot 08.30 bij mij in bed gevallen. Maar wat lees ik nou Fynn gaat vooruit he, goed zo Fynn ga zo door mannetje. *noura mijn moeder heeft ook een vooraadje Pampers voor mij aangeschaft haha, heeft vanmiddag 8 pakken luiers bij kruidvat gehaald. *Lola ook al onder de zonnebank ha ha, toe maar hoor jullie zullen wel lekker kleurtje hebben ha ha ha. *otje ook hier moet er aardig wat af, alleen vind ik het zo moeilijk. Vooral als je alleen bent of je niet lekker in je vel zit, ik heb het vooral als ik bijvoorbeeld een film ga kijken of lekker tv ga kijken. Of bijvoorbeeld als ik me verveel of niet lekker voel, dan ga ik zitten snaaien. Echt een verschil trouwens zeg tussen jou en je zus, maar inderdaad je Meid lijkt erg op je zus en Koen erg op jou. *Thijmen eet trouwens al potjes van 8 maanden, groente en fruit het gaat er beide prima in. Ook het brood gaat er prima in, het bevalt hem ook zeer goed ha ha. *Lola over het brood eten dat heb ik af en toe ook wel eens bij Thijmen hoor, soms heeft hij ook wel eens dat het een beetje blijft plakken haha. Dan zie je hem echt hele rare gezichten trekken, maar gelukkig gaat het altijd goed. Alleen soms stopt hij ze vingers erbij in ze mond, waarom hij dit doet is me toch nog altijd een raadsel ha ha. *Otje erg leuk trouwens die foto's van Koen achter de computer, hij kijkt echt heel erg leuk en lief. Echt zo van MAMA! kijk eens wat ik doe ha ha, hij heeft trouwens ook al een flinke bos haar he of niet? *Gnessy echt heel erg leuk die foto's van Ruth zeg, en op die ene foto kan je echt zien dat ze nog moet wakker worden haha. *eve goed van je meis dat je een badpak hebt gekocht, hopelijk mag je snel een keer heel veel plezier ermee beleven in het water. Fynn gaat ook al ineens wel heel erg snel he, zijn de beebs bezig met een inhaalrace ofzo? Thijmen vind dat liedje van k3 trouwens ook helemaal het einde ha ha, maar ook de andere liedjes van K3 bevallen hem goed hoor en vind hij erg leuk. *lola ik strijk eigenlijk best veel in vergeleken met jou ha ha, zoals: broeken, truitjes, t-shirts, vestjes enz.. Alleen onderbroeken, sokken, rompers, handdoeken enz. strijk ik niet, nu snap ik ook wel waarom ik dus zolang bezig ben soms ha ha. *Ruth goed zo meissie ga zo door =D> =D> go go go go, lekker eten is goed voor je en je groeit er lekker van. *Eve trots ben ik echt wel op me mannetje hoor, maar Fynn en alle andere jongetjes hier zijn ook allemaal stuk voor stuk kleine prinsjes hoor. Allemaal mooie mannetjes waar we zeker trots op mogen zijn, maya hoe kan het ook anders met zulke ouders he. *Ook wij gaan naar de jonge gezinnenbeurs, alleen weten wij ook nog niet welke dag. Maar het wordt zoieso in het weekend, dit i.v.m sebas zijn werk. *saar heerlijk hoor in bad met een goed boek, wou dat ik dit ook kon ha ha. Het is namelijk echt wel het weer ervoor, want zoals molly al zei zwoele zomeravonden zijn er helaas niet en komen er ook niet volgens mij. *Molly of het gezichtsbedrog is weet ik niet, hij is wel erg lang opzich hoor. Hoelang is dain nu eigenlijk? Misschien moeten wij ook maar eens een keertje afspreken ha ha, kunnen we het verschil goed bekijken . Waar woonde jij eigenlijk? *Lies erg leuk die foto's van Thijs hoor, staat hem wel stoer zeg die zonnebril. Alleen volgens mij vond hij het zelf niet zo heel leuk of wel? Ook het hoofddoekje staat hem erg beeldig, echt heel erg leuk zeg. Thijmen ligt inmiddels lekker te slapen en ook ik duik er zometeen lekker in, morgen alweer vroeg dag helaas. Morgen moet ik echt even gaan strijken, want vandaag is er weer niks van gekomen helaas. Hier nog een foto van Thijmen, hij gaat trouwens nog niet uit zichzelf staan hoor. Hij probeert het wel, maar echt lukken wil het nog niet. Ik had hem eventjes zo neer gezet voor de foto, maar al met al heeft hij toch 5 minuutjes ongeveer zelfstandig gestaan.
Lola ik zou het niet weten, ik heb het wel eens mee gemaakt dat Thijmen heel hard aan het persen was en inderdaad ook echt een heel klein hard poepje had. Maar echt zo hard dat al ze voeding eruit kwam heb ik nog niet gehad eigenlijk, arme jasmijn ze zal er wel pijn van gehad hebben denk? Hier nog een foto van Thijmen zittende in ze box, hij probeerde ze eigen elke keer omhoog te trekken ha ha.
Dit is de laatste ha ha, ik ga zo lekker me bedje in. Meiden slaap lekker alvast en tot morgen, kussss
ik ben ook psp verslaafde aan het raken Hieronder mijn eerste resultaat. Het is nog een proefproject hoor, haha.
wat een knutselaars onder ons zeg! misschien moet ik er ook maar eens mee beginnen...... thijs wat een lekker ding ben je.... het is dat ik zoveel ouder ben maar anders en molly wat betreft de voeding had ik moeten weten, had je nog 1,5 pak kunnen krijgen, maar helaas denk dat t nu ergens bij de vuilstort is... ik ga nou ook echt me bedje in. morgen op tijd boodschappen halen en moet nieuwe spijkerbroeken hebben.... Dus weet niet hoe laat ik kom kijken........ truste en tot morgen allemaal....
lola: ik kan je niet helpen daarin, maar ik weet dat er speciale voeding voor is, en doe je nog flessen met nutix of nutriton? zo ik heb net de eerste ronde gehad! de mensen liggen rustig! ga zo nog wat huishoudelijk werk doen en dan als er tjd voor is, doe ik nog een steekje borduren. duckie: je hebt een mooi banner gemaakt zie er echt niet uit als een probeerseltje. Saar: ik heb blaren op mijn duimen van het duimen hihi.
Begin een beetje te balen van dit weer Zit maar te wachten op een zomer die wss niet komen gaat en voor je weet is het al weer herfst en duurt het weer eindeloos voordat het lente is. Kan hier best een beetje depri van worden. Hebben jullie dat ook? @Saar: Ik vind Lier ook een leuk stadje. Ben benieuwd naar de foto's. En wat de maxi cosi betreft: er zit een limegroene badstof hoes bij. @Lies: Fynn had ook geen last van z'n ondertandjes. Maar van z'n boventandjes wel. Er komen er volgens mij ook ineens 6 door nu. En af en toe bloedt z'n tandvlees er zelfs van. Hoop echt dat ze snel door zijn. En wat een stoere foto's van Thijs! Zo'n zonnebril staat echt heel wijs. Is die 2e foto in de rugdrager? @Lola: Ja, Fynn heeft dat ook wel es. Toevallig had hij het onlangs een paar dagen achter elkaar. Echt harde geitenkeutels die zo z'n luier uitrolden Maar ik heb niet het idee dat hij er last van heeft. Gisteren was alles weer normaal. Had zelfs weer 5 poepluiers. Vanmorgen weer wat keutels. Zolang het niet langer dan een week duurt doe ik er niets aan. Weet ook niet hoe het komt want hij krijgt hetzelfde qua eten en drinken. @Duckie: Banner ziet er heel professioneel uit!
Goedemorgen allemaal, Eve, jij kent precies meer van België dan ik. Het was de eerste keer dat ik in Lier was geweest en het is maar een half uurtje rijden. Maar net de dingen die zo dichtbij zijn, schieten er wel eens over. Ik heb altijd het idee dat het ver moet zijn om goed te zijn. Lola, in het kdv waar ik werkte, deden we boter of olie door de groentepapjes. Als we merkten dat babys last hadden, deden we er wat meer in. Misschien een ideetje... Ook in de flesvoeding werd soms een scheutje olie gedaan. Duckie, als dat maar een probeersel is... Ziet er heel goed uit vind ik. Slingding, ik wist niet dat jij borduurde? Hopelijk heb je er nog wat tijd voor gevonden. En gaat dat trouwens, borduren met blaren op je duimen? Bedankt! Debbie, de eerste foto van Thijmen zie ik niet... De tweede is superlief. Lies, wat een leuke foto's van Thijs. Wat geweldig met die zonnebril! Hopelijk valt je collega toch beter mee als verwacht en is ze helemaal niet uitgeblust. Nu ga ik nog wat spammen. En dan werken voor school. Ik heb twijfels of ik alles ga afkrijgen. Het is zoveel werk... En het huishouden kan ik laten liggen, maar Liene niet (niet dat ik dat zou willen!), en daardoor kan ik bijna nooit echt doorwerken. Foto's komen eraan! Saartje
Saar, ik duim voor je. En wat een optimisme 8) Ik ben ook niet zo'n strijker. Alleen het hoognodige. En de overhemden van Robert strijkt hij zelf als hij ze aan trekt Lies, wat een mooie foto's en idd stoer die bril! 8) Wat handig, dat afdakje boven de rugdrager. Lijkt me ideaal voor regen en zon. Lola, Jikke heeft nooit echt last van obstipatie. Maar bij volwassenen helpen dan o.a. pruimen. Er zijn potjes fruit met pruimen vanaf 6 mnd....valt te proberen, tóch?! En ik weet dat bij iets oudere kinderen rozebottel-roosvicee wordt aangeraden, maar ikk denk dat Jasmijn daar nog te jong voor is. Eerder werd hier al olie door de fles aangeraden (ik geloof door Noura). Ik hoop dat er iets is dat werkt, want vind het wel zielig voor Jasmijn hoor. Debbie, die laatste foto waar Thijmen in zijn bedje zit is echt gaaf! Duckie, welkom to the club! Ik vind de banner ook heel erg mooi geworden. Misschien een tip...als je bij photobucket / imageshack het formaat wijzigt wordt ie iets groter. Denk dat je ingesteld hebt dat ie automatisch verkleint. Slingding welteruste Eve, 6 tandjes is ook wel heeeeeeel erg veel. Volgens mij waagt Fynn een poging in één keer iedereen in te halen...hij heeft jouw opmerking over een wedstrijdje goed in zijn oren geknoopt Ik merk aan Jikke dat 3 tegelijk eigenlijk al een beetje veel van het goede is. Bloedend tandvlees heb ik hier nog niet gezien, maar het heeft wel zijn weerslag op haar humeur, poep en billetjes. Bij haar ondertandjes had ze nergens last van. Ik heb Jikke gister uit een beker laten drinken. Dit vindt ze echt heel leuk om te doen. Ze wisselt drinken af met bellenblazen en heeft er de grootste lol in. Jikke drinkt erg veel. Ik heb echt vaak het idee dat ze dorst heeft en als ik haar dan wat water of diksap geef is het goed. Hebben meer baby's dit? Vanmiddag ga ik de maxi cosi's van marktplaats ophalen inn Amsterdam. 5 euro voor 2 stoelen lijkt me de moeite wel waard voor de korting die ik daarmee krijg. Ik vroeg bij prenatal of ik ook 2 stoelen in mocht leveren en dan twee nieuwe kopen. Toen ik halverwege was keek die mevrouw me echt heel ongelovig aan. Ze dacht dat ik dan 40% korting wilde op 1 stoel Maar het mag dus gewoon. Niet maximaal 1 per klant.
goh hier was het gister toch wel 26 graden met geregeld zon, er is geen druppel gevallen. het ziet er nu ook wel lekker uit buiten ik hoop maar dat het morgen in duitsland goed weer is. ben benieuwd hoe het gaat met safouane hihi gnessy, ik denk dat ruth vandaag rode poep heeft. mooi prinsje hoor debbie saar hoe was je bad? lekker hoor even tijd voor jezelf. wat betrefd harde ontlasting, mijn neefje heeft dat ook al vanaf zijn eerste weken, en ik weet dat er ook druppeltjes van vsm voor zijn. slingding, heb je lekker gewerkt vannacht? gnessy, shop ze! voel je je al wat beter? duikster, fijne vakantie! debbie, ik geloof piet van sbs6 niet meer, kan me herinneren dat die vorig jaar ook nog een strenge nawinter voorspelde. nou niet veel van gemerkt ik heb al een paar keer een kindje met het naamrompertje van friso voorbij zien komen op een foto. leuk!
duckie wat mooi zeg. heb je dat met lagen gedaan? welke grootte word er ook al weer voor banners gebruikt? wat strijken betrefd, ik strijk best veel, ook de rompers onderbroeken niet hoor, alleen soms de boxers als ze te gekreukt zijn. wil het toch netjes in de kast hebben. lies wat een mooie stoere fotos weer. wat mischien ook helpt voor dunnere ontlasting, pruimen door de fruithap. ze zijn nu volop te krijgen dacht ik zo ach wat zielig voor jikke, 3 tandjes, moet er zelf ook niet aan denken. kan me nog herinneren dat mijn verstandskies doorkwam