December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    deze ben ik nu actief aan het borduren.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en aan deze ben ik in het begin van mijn zwangerschap ook aan begonnen.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo je hebben mijn werken gezien, ga nu effe op zoek naar de lengte en gewichtslijst want kailynn is weer naar het cb geweest ik weet nog niet wat er gezegt is want arno is naar bhv herhaling |(heweft vanorgen gespijbeld want hij moest naar het cb en er was geen plek op het kdv.
    maar zag in het boekje dat ze nu 71 cm is en 8365 weegt en hoofdomtrek 44 dus netjes denk ik zo.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43cm).........7juni/7mnd3dg...................7130gr.........66,6cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 12 Juni/6.5 mnd...................8100 gr.......69 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8,5 mnd.................8365 gr.......71,0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........24 juli / 33 wkn..................6940 gr.......64,5 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 23 juli/ 7.5 mnd................ 8618 gr......... 69 cm.
    Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.....................6340 gr.......67 cm
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........17 juli.................................9265 gr........71 cm
    Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........14/06/6 mnd ......................7485gr........65 cm
    Jayden.......14/12/2006 (2955 gr, 50 cm).....15 juni/6 mnd.......................6860 gr.....66 cm
    Jelina.........14/12/06 (3140 gr, 47 cm)..........10 apr.................................6535 gr.......58,5 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni...27wkn...................7915 gr........66 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........23 juli/31 wkn, 1 dag...........8900 gr.......71 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........25 juli / 7 mnd.....................9650 gr.......72,5 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........14 aug / 7 mnd + 3 wkn......8125 gr.......66,8 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........27 juli / 31 wkn....................7280 gr.......67,5 cm
    Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm).........2 juli/6 mnd, 11 dgn.............7890 gr.......69 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........5 juli / 6 en halve maand......9190 gr.......69 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........12 juli / 28 wkn, 6dgn..........8585 gr.......72,3 cm
    Ruth...........22/12/2006 (2830 gram, 46cm)..10 juli/ 28 wkn, 4dgn..........6770 gr.......64 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 augustus/7 mnd+10 dgn..8300 gr......68 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........25 juni/6 mnd......................8030 gr.......68,5 cm
    Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........5 juli/ 6 mnd .......................9630 gr.......74,5 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........30 juli / 7 maanden..........8660 gr.......71 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........5 juli / 6 mnd.......................7360 gr.......68 cm

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    s de4 5tgtg5g6yyn435g5ht656thr tnh55dcbb

zou het ff vertalen
    ik ben in bad geweest en ga nu eten en daarna slapen

fnhjdrvvt8vt7t5v88

weltrusten

Cynthia mooie werken hoor en dfat allemaal uittellen pfff heb ik geen gedult voor...

6. @Slingding: Nou, jij kunt er wat van! Ik heb er het geduld helaas niet voor. Alleen jammer dat op de Nijntje doek niet Kailynn's gegevens staan. Ze begint echt de lengte in de schieten, geloof ik... :D

Voor de rest is het knap rustig geweest vanmiddag zo te zien...

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    cynthia, als ik het goed zie, is die eerste er eentje waar je lang mee bezig moet zijn geweest.
    zeker jammer dat die nog niet ingelijst is.
    je kan ze ook zelf inlijsen he. even een lijst bij de action of xenos.

die andere 2 zijn ook mooi.

ik heb ooit een keer een mooie met een perzische poes gemaakt. een witte. die is heel mooi geworden. ik heb die toen bij een speciaalzaak in laten lijsten, daar heeft die ook een tijdje in de winkel gestaan. veel mensen waren onder de indruk. toch wel leuk hoor.

mijn neefje is weer naar huis, wij hebben net lekker bloemkool met kaassaus gegeten. en straks komt er een vriendin van mij.
    safouane moet nog eten, maar die was daarstraks zo moe, dat die de bloemkool dan maar wat later krijgt.

morgen gaan we naar duitsland. ben benieuwd hoe het gaat met safouane

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Evening all!

Het knuffeltje wat Fynn meeneemt naar het kdv zat helemaal onder het bloed. Weer afkomstig van z'n doorkomende tandjes (en ja, het zijn er echt 6 :( ). Gelukkig zijn er meer kindjes op het kdv die last hebben/hadden van bloedend tandvlees. Ik ga morgen wel Gengigel kopen. Dat herstelt het tandvlees. Vind het nu nml wel sneu worden want volgens mij heeft hij er toch wel last van.

Verder zeiden de leidsters ook dat hij zichzelf een beetje in de weg zat omdat hij zoveel wil maar nog niet kan. Hij wil steeds met de oudere kindjes meedoen en overal bij zijn. Slaapt dus ook slecht daar. Hoop dat hij snel het kruipen en staan onder de knie heeft dan komt ie tenminste weer even in een wat rustigere periode.

@Noralien: Ik neem aan dat jij de beker nog wel vasthoudt, toch? Of drinkt Jikke al zelf? :confused: Fynn krijgt 's middags ongeveer 150 cc diksap. Blijft altijd wel een bodempje van staan. Maar ik doe wel in iedere fles 20 tot 30 cc extra water. Zo weet ik dat hij iig genoeg vocht krijgt.

@Saar: Wat is Liene toch onwijs fotogeniek! Vind haar op cafe bij vake en moeke echt om op te vreten. Misschien leuk om es een foto op te sturen naar een modellenbureau. Enne...leuk haarspeldje :D

@Noura: Rompers strijken :confused: Tja, je moet toch wat met een baby die zo lang slaapt... ;) En een fijne dag in Duitsland! Tip: Babylove luiers van de DM drogist (in Duitsland dus). Erg goedkoop en goed!

Misschien een stomme vraag hoor: maar wat voor olie doen jullie dan door de fles? Gewoon zonnebloemolie? Of olijfolie?

@Batchie: Wat is Vishesh een grote vent geworden! En wat super dat hij al loopt :D Fijn dat het goed met je gaat. Zo te horen zit je weer lekker in je vel!

@Cynthia: Wat ben jij creatief zeg. Echt leuk! Mijn moeder zit ook iedere dag te borduren. Ik ken haar niet anders. Ze heeft het altijd jammer gevonden dat ik dat niet ook ben gaan doen. Tja...

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    ha ha Noura, ik lust ook best een kopje thee hoor.
    veel plezier morgen in Duitsland, zal mooi weer voor je bestellen ;)

Batchie, wat een heerlijk mannetje zeg, en al lopen...... :oops:
    spannend tweede ronde....

Duckie, je banner ziet er mooi uit hoor.

Lies, dat hij dat brilletje zo op laat... Dimphy moet er niets van hebben.

Eve, zielig hoor dat Fynn last heeft van z'n mondje.

Cynthia, wat een geduld heb jij zeg met borduren. :)

Saar, wat een gave foto's van Liene, een heerlijk meisje, een echt meisje om te zien.

Dimphy heeft allemaal rode vlekjes op haar arm en haar gezicht.
    Het lijken nu blaasjes te worden, ze heeft ook verhoging, 38,2.
    Zou het een kinderziekte kunnen zijn?

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Noura, en...smaakt de koffie?

Pfff, niet mijn ding hoor, borduren. Heb het als kind wel vaker gedaan, maar dan was het af en lag het in de kast. Laat mij maar lekker knutselen met foto's en banners ;)
    Hij is wel erg leuk, die nijntje, ik neem aan dat de geboortedatum van Kailynn erop komt.
    Succes met je laatste nacht.

Saar, zou zomaar kunnen. Dat Liene eruit zou worden gehaald bij een modellenbureau.
    De zus van Robert hebben als klein kind "modellenwerk" gedaan. Zelf zou ik daar geloof ik niet veel voor voelen. Maar Liene heeft wel een heel lief karakteristiek koppie, dus wie weet.....

Hihi Eve, ja ik hield de beker vast. Maar dat leek mij zo vanzelfsprekend dat ik dat vergeten was erbij te melden.
    Ze wilde het wel vasthouden hoor, maar ja, ze was zo enthousiast en dan begint ze met haar armen te zwaaien.....neee, doen we nog maar ff niet ;)

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hey meiden,

moet ff mn verhaal kwijt;

Wat een k*t dag vandaag zeg! Jayden is nog steeds niet lekker, en wil nu ook niet meer uit zn fles drinken, verdenk nu toch echt de tandjes.... Maar goed, eigenlijk zouden we morgenavond naar een verjaardag gaan van een oom, die had speciaal gebeld of we kwamen en of we Jayden mee wilden nemen. Prima, ik dacht neem ik het campingbedje mee, kan ik hem daar gewoon in bed leggen. Maar nu hij nog steeds niet lekker is, vind ik het zielig om dan ook nog met hem naar een verjaardag te gaan morgen, al die drukte! Dus ik belde mn ouders op om te zeggen dat we niet gaan. Belt hij net terug, nou als je morgen niet naar die verjaardag gaat, hoef je Jayden hier zaterdag ook niet te brengen, dan blijf je dan ook maar thuis! Mijn man gaat van 't weekend naar Texel, en ik zou zaterdag met een vriendin ergens wat gaan eten en daarna lekker de stad in en Jayden zou bij mn ouders slapen. Maar dat kan ik nu dus wel op mn buik schrijven..... Hier heb ik me echt al weken op zitten verheugen en naar uit zitten kijken.... :cry: Vind het echt een klote streek!

sorry, maar moest het even kwijt.....

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jeetje Setje, kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt.
    Denken ze dat je Jayden als smoes gebruikt of zo?
    ik hoop voor je dat je nog een oplossing vindt!
    Hoe is het verder trouwens met je? Voel je je weer iets beter?

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Setje: Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen! Op zo'n uitje kan je je idd al een hele tijd verheugen en als het dan op een beetje l*llige manier niet doorgaat baal je daar flink van. Ik snap best dat je ouders het jammer vinden dat je niet meegaat naar de verjaardag maar hoop wel dat ze begrijpen dat dat voor Jayden beter is. Ik zou ook niet gaan hoor als Fynn zich duidelijk niet lekker zou voelen. Maar dan is het wel een beetje flauw dat Jayden dan meteen zaterdag niet mag komen. Hij is toch heel vertrouwd daar? En bovendien is hij zaterdag mss al weer opgeknapt. Ach, misschien zijn je ouders nu even teleurgesteld maar trekken ze wel weer bij! Want volgens mij zijn het lieve mensen omdat ik al eerder heb gelezen dat Jayden bij ze mocht slapen zodat jij weer ff kon bijtanken. Ga dus voor je duimen dat Jayden zaterdag weer fit is (ook voor hem natuurlijk!) en hoop dat je uitje toch doorgaat.

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Eve geef Fynn maar een extr aknuffel van me en wij doen er zonnebloemolie door olijfolie heeft een smaakje

@Lianne wat jij zo zegt eerst vlekjes en dan blaasjes zou ik zeggen waterpokken..zo begin het ook bij Teun..oppassen bij oudere mensen met kapote blaasjes kunnen ze gordelroos van krijgen als ze de waterpokken nog niet hebben gehad...en haal evt bij de drogist/apotheek een gel van VSM tegen de jeuk deze kan je er op deppen..of sudocrem erop helpt ook...

@setje....wat zeiden je ouders dat? die moeten toch ook weten dat je met een kind wat niet lekker in zijn vel zit niet naar een drukke verjaardag gaat
    wel jammer van je uitje kan me voorstellen dat je nu heel erg baalt.
    helaas woon je niet in de buurt anders was Jayden hier welkom hoor

nou meiden slaap lekker allemaal en tot...zou morgenavond wel zijn na de mini meetingn met Debbie en Thijmen

15. Niet meer actief

heb vandaag wel mee gelezen, maar is niet veel blijven hangen...
    ging vandaag ff niet zo goed met me schoonpa dus ben er ff niet bij... sorry...

@eve zielig hoor 6 tegelijk... hier dus echt helemaal niks te zien.....

@setje lekker lullig zeg, omdat je niet naar verjaardag toegaat mag hun kleinkind niet meer komen logeren? Als het dan op zo'n manier moet.... Je mag m wel bij mij brengen hoor... ga jij dan maar lekker uit eten e.d... kan er hier nog wel bij...

@cynthia borduren doe ik ook... net als veel meer dingen. hahaha... heerlijk knutselen als de kids op bed liggen... straks weer de tijd van 3d kaarten maken...

@batchie lekker ventje heb je. fijn om te horen dat je weer goed in je vel zit...

ik ga nu lekker me bedje in...

oh ja, ruth heeft vandaag weer warme hap gehad, weer van wat wij eten. en ze vond het nog lekker ook! Dus geloof dat ze liever vers heeft dan potjes... ook maar us met fruit proberen....

slaap lekker allemaal en tot morgen....

16. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    thanx meiden...

Ik vind het echt kinderachtig. Ik ga idd niet naar de verjaardag omdat ik het gewoon zielig vind voor Jayden. En idd, bij mijn ouders is hij heel vertrouwd, hij is daar sowieso 3 dagen in de week. En ook vandaag was hij daar terwijl hij niet lekker is. Maar volgens mij kunnen ze het niet hebben dat ik met een vriendin ga stappen, en marcel een weekend weg gaat. En dit na hun advies om ook eens apart dingen te ondernemen (naar aanleiding van de problemen thuis, van een tijdje geleden). Hij zegt dan ook echt zo kleinerend, dan moet je dat juffie ook maar afbellen en zaterdag ook maar thuisblijven :( Ik zit me echt op te vreten nu, en baal ontzettend van ze. Ze zijn absoluut hardstikke goed en lief voor Jayden hoor, maar ik moet wel altijd alles naar hun zin doen, anders is het kiezen of delen.... Aaaarggg, ik ben echt pissed!

Het is fijn dat ik het ff hier kwijt kan, ipv hun opbellen en dat het op een ruzie uitloopt. Daar zit ik ook niet op te wachten....

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zooo, ben ook weer thuis. Gewerkt vanavond.

Janette: Veel plezier morgen bij Debbie en Thijmen!

Setje: Wat lullig zeg! Zeker als je er al zo lang op verheugd hebt! Hopelijk voelt Jayden zich snel beter.

Eve: Wat zielig dat Fynn zo'n last heeft van bloeden met die tandjes krijgen.
    Koen is ook wat huileriger de afgelopen dagen en heb soms ook het idee dat ie heel veel wil maar niet kan en daardoor gefrustreerd is.

Batchie: Fijn dat het goed met je gaat! Leuke foto ook van jullie 2tjes. Hopelijk is het snel raak voor een 2e baby.

Noralien: Ik heb nu een tuitbeker met zachte tuit voor Koen en daar doe ik soms wat diksap in. En als ik die geef blijft ie aan het drinken! Weet niet of ie echt dorst heeft of het gewoon leuk vindt. Soms pak ik hem dan snel weg als ie niet kijkt (als ie wel kijkt is het huilen).

Lianne: Klinkt als een kinderziekte maar ja... das maar gissen he? Beterschap met je meisje.

Slingding: Wat leuk allemaal die borduurwerkjes! Ik kwam hier laatst met opruimen nog zo'n borduurpakket tegen van Vera de Muis. Volgens mij heb ik dat ooit eens lang geleden gekocht maar nooit aan begonnen. Als je wil kan ik het 13-10 wel meenemen?

Saar: Wat leuk die foto's van Liene! Ze is echt 'n scheetje!

Met Koen is alles goed. Kruipen (of eigenlijk schuiven) gaat steeds sneller. Ook probeert ie alles vast te pakken en zich op te trekken maar dat lukt nog niet. Ach, komt wel he. Hier ook nog geen tandjes... wel veel dunne stinkpoep :confused:

Gnessy: Wilde jij nu ook PSP? Stuur me even een pbtje.

Groetjes Otje

18. Bedankt voor de complimentjes over Liene. Maar model ga ik haar toch niet laten worden. Ik ben er niet zo voor te vinden, kindermodelletjes (ik wil niemand aanvallen hoor).

Cynthia, waw wat een werkjes maak jij! Ik zou er niets van terecht brengen...

Lianne, klinkt idd als een kinderziekte. Hopelijk heb je snel uitsluitsel.

Setje, wat stom nou... als hij ziek is ga je toch niet weg...

Slaapwel allemaal,
    Saartje

19. Niet meer actief

geoie morgen allemaal.....

janette en debbie veel plezier vandaag!

otje ik zou psp idd ook wel willen zal je nog ff een pb sturen...

moet vandaag ff huisopruimen. gister tijdens boodschappen opruimen in de kelder is er een foutje gebeurd wat ik ni in de gaten had. er was een waterkraan open gegaan met het gevolg dat er uiteindelijk 10 cm water in de kelder stond... niet handig dus.. kon een hoop weg doen... maar houdt wel in dat iok vandaag weer naar supermarkt kan. wc papier, keukenrollen e.d. halen... gelukkig is onze stofzuiger ook een waterzuiger dus t was redelijk vlot weer weg, maar voor t echt droog is... duurt ff zeg...

war een pokke weer zeg.... al die regen bah....

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen,

Even nog een berichtje voor ik ga werken.

@Janette en Debbie: Veel plezier vandaag!

@Otje: Fynn dronk vd week zowaar ook even zelfstandig uit z'n beker :D Er zit nu nog een speen op maar die zal ik es vervangen door een tuit of rietje.

@Saar: Vind modellenwerk voor baby's wel leuk maar als ze wat ouder worden hoeft het van mij ook niet meer.

Nou, verder eigenlijk niks te melden. Saai, he?

O ja, ik heb nooit geweten hoe je een accent grave of aigu op een letter zet :oops: Kan iemand me dat kort uitleggen?

Deel Deze Pagina