Jullie gaan echt snel. Houd het niet altijd goed bij. Zit thuis wat minder op internet. Ben nu weer helemaal bijgelezen. @duckie: mijn CB heeft dat ook gezegd, dat ze niet lang mogen zitten. Kruipen schijnt belangrijk te zijn en als ze dus veel zitten, heb je kans dat ze van daar uit gaan staan en het zo overslaan. Jiri zit goed en vind dat leuk. Dus ga nu bewust met hem op de grond liggen en probeer hem te stimuleren om te tijgeren. Hij doet het nu al een beetje achteruit. Wij zijn afgelopen zondag voor het eerst gaan zwemmen met jiri. Hij vond het erg leuk. Maakt met zijn kontje zo'n wip beweging om vooruit te komen. Dit probeert hij nu ook te doen als hij ligt op de grond. Dat jullie zoveel strijken Onze was hang ik op en kan zo gevouwen worden en de kast in. Jiri zijn was gaat wel de droger in en vouw het dan meteen op als het warm is. Hoef dus ook niet gestreken te worden. Alleen blousjes strijk ik, maar die heb ik niet zo veel.
jaaaaaaaaaaa ben happy..... ruth heeft fruit gegeten. vers gemaakt en ff met de staafmixer gepureerd!, nectarine, perzik, banaan en liga. ik had totaal 200 ml en die is helemaal op gegaan! mevr. wil dus niks van gemaakt weten, maar alles vers! tja voor vanaaf heb ik een potje, maar weet niet hoe ze er op gaat reageren.... dat wacht ik nog wel ff af...
@Nynke: Ik strijk ook zo weinig mogelijk hoor! @Gnessy: ik pureer het fruit ook altijd met de staafmixer, ideaal! Een moeder van mijn vriendin gaat Demi van het weekend een beetje bijknippen, het haar groeit over haar oortjes. @Eve: Ik gebruik ook altijd de alt-toetsen zoals lola dat beschrijft. @Janette en Debbie: Hopelijk hebben jullie het leuk gehad met jullie mannetjes. @Setje: Wat een vervelend vooral met je ouders zeg. Als Jayden ziek is zou ik ook thuis blijven hoor. Je gaat een ziek kind niet mee op verjaardag nemen. Bedankt voor de complimenten over m'n banner. Hij is inderdaad ook wel mooi geworden, maar om nou te zeggen dat ik begrijp wat ik gedaan heb . Ik snap het verhaal met die lagen nog niet zo goed, dus het is allemaal een beetje toeval dat het goed is uitgevallen. Ik moet dus nog flink oefenen. Heb me aangemeld op dat PSP-forum, maar daar heb ik nog niet echt wat meegedaan. Demi is niet helemaal in d'r hum vandaag. Moe van de verkoudheid denk ik. Ze wilde geen boterham vanmiddag en liet ook haar flesje bijna helemaal staan en ligt nu al drie uur op bed.
@Gnessy: Heerlijk toch dat Ruth het zelfgemaakte zo lekker vind? Demi vindt potjes lekkerder en iedere keer als ik wat zelf maakt eet ze bijna niets. @Noralien: Bedankt voor de tip. Photobucket verkleinde de banner inderdaad.
Ik wil nog niet te hard van stapel lopen uit angst dat het weer niets wordt maar.... Maandag om 10 uur heb ik een sollicitatiegesprek! Het gaat om een baan als administratief medewerkster personeelszaken voor 20 uur per week! WIIIEEEHOOEEEEEE Dit MOET 't gewoon worden, toch? Allemaal duimen he maandag? Gr Otje
Zo Debbie en Thijmen zijn weer weg..heel gezellig gehad..al zullen ze ondertussne wel bijna weer thuis zijn Thijmen is echt een snelle jongen met alles...heel verschil met Teun maar ze hebben denk ik wel gezellig met elkaar gespeeld het weer werkte hier ook mee dus langs de kinderboederij...leuk hertjes kijken...liggen die 2 te slapen oke Teun was half wakker.... zou zo ff foto's spamen....laat er ook nog wel wat over voor Debbie @Otje ik duim voor je maandag..hoop dat dit je baan mag worden denk dat ik Teun nog ff in bed doe want die heeft niet geslapen vandaag....
Ik zou het lijstje met de codé maandag wel ff inscannen en die hem wil hebben zend me ff een mailtje of pb met je mailadres hoop dat ik jullie niet heb verveeld van de mini meeting van Teun en Thijmen
Ik heb nog niet terug gelezen maar moet ff mijn ei kwijt, ik ben zoooooooooooo pissed! We hadden gekeken welke stoel we wilden gaan kopen. Bij prenatal geïnformeerd; kwamen op de MC tobi uit. Die kost daar 229 euro.... Twee MC's gekocht voor 5 euro, in Amsterdam op gaan halen. Berekend dat we dan 45,80 per stoel korting zouden krijgen en dus nog 183,20 zouden moeten betalen. Een totaal van 366,40. Wij met de MC's naar prenatal. Allebei een stoel uitgekozen. De verkoopster legde nog eens uit wat de voordelen van die stoel zijn en hoe hij werkt. Ze vertelt over 10% tweelingkorting als je er twee koopt. Gezegd dat wij 2 MC's hebben ingeleverd dus dat dat dan niet zal gelden...inderdaad, dan krijg je gewoon op beide stoelen 20% Oke, dit wordt 'm? Zal ze ff gaan halen. O ja......waarschijnlijk is dit niet de goede prijs ide hier opstaat. Wij gaan als enige prenatal in Nederland met de prijs van babydump mee. Maar omdat de computer geen korting op korting kan geven, gaan we met deze aktie van de oude prijs mee. Maar dat komt dan ongeveer op hetzelfde neer.... Nee, dat komt niet op hetzelfde neer. 20% van de normale prijs eraf is 207 euro per stoel. Wij gingen uit van 183,50 per stoel. dat scheelt voor ons in totaal 47 euro! In de winkel is NIET te zien dat die 229 euro al een afprijzing is. Dat is daar dus ook de gewone prijs en wordt daar het hele jaar gehanteerd. Hier waren we dus ook vanuit gegaan. Het actiekaartje van 20% korting hangt vóór dit prijskaartje en er staat NERGENS dat er van een hogere prijs wordt uitgegaan. Bovendien staat er in de voorwaarden van de actie niet dat aanbiedingen worden uitgesloten. Dit daar allemaal gezegd en zelfs gezegd dat we de MC's hier speciaal voor hebben gekocht. Ze waren het met ons eens dat het enigszins misleidend was, maar konden niets doen..."de kassa kan geen korting op korting geven" We konden ze voor 207 euro meenemen. Tja...dan moet je bij mijn vriend zijn. Die is dan errug principieel en is weg gelopen met de boodschap "dan haal ik ze wel bij babydump voor 22 euro meer". Nu baal ik dus enorm. We hebben nóg geen stoelen en de MC's hebben we daar laten staan. Kunnen dus ook geen aanspraak meer maken op de actie. Ik heb ook zo mijn principes en ben het wel met mijn vriend eens, maar ja, nu hebben we onszelf ermee. Sorry voor dit ontzettend lange verhaal. Maar zoals jullie merken komt de stoom nog uit mijn oren.
@ Noortje...ff snel omdat ik aan het eten moet....maar dit klopt niet...denk ik zo...wij hadden met de vroegevolgelkorting ook 20% en die ging dus af van de prijs van 229, = onze stoel kwam dus uit op de 183,=......er was ook echt op de bonaangelsagen..Tobi 259.00 aktie korting 30.00- aktie korting 45.80- weet niet bij welke prenatal je was? bij mij was dit in beverwijk jammer dat je ze had laten staan...anders had je een boze mail naar het hoofdkantoor kunnen zenden..kan alsnog vind ik..