Janette, ik heb je een PB-tje gestuurd. Wij zijn ook in Beverwijk geweest. Alleen bij die prenatal hanteren ze schijnbaar de prijs van 229 euro.
@janette: wij hebben in heerlen met die vroege vogel korting toch nog 207 euro betaald. Ze hebben 20% van 259 genomen. Hoezo zijn ze bij jou dan van 229 euro uitgegaan?
Op d ebon astaat echt Autostoel 259.00 actie korting 30.00- actie korting 45.80- en dan gaat de bon weer naar het volgende product..en dat was de triptrap...dus ze zijn van de 229 uit gegaan voor de 20% mss fout maar in ons voordeel
Wat een leuke foto's van Teun en Thymen! Heeft Teun ook een Mutsy? Dain ook, alleen heeft hij de ocean blue kleur. Noralien, kan me ontzettend goed voorstellen dat je pissed ben. Ik zou dan ook zeker nog een klachtenbrief sturen. Je staat in je recht hoor, het is een prijs waarvan jij mag uitgaan dat die juist is en als er verder niet bijstaat dat de korting over een andere prijs genomen wordt, moet je de mc's voor de door jouw berekende prijs meekrijgen. Ik kan ook heel erg kwaad worden om zoiets. En dat de kassa geen korting op korting kan geven is hun probleem, kunnen ze vast intern wel iets op vinden. Ik word nu ook zelfs een beetje pissig! Ik kon mijn fiets dus ook niet meer verzekeren bij Halfords, ben ik ook zo kwaad geworden, moest binnen 4 weken na aankoopdatum, maar dat waren ze me alleen vergeten te vertellen toen we de fiets kochten. Ik ga dus ook een klachtenbrief sturen. Of het zin heeft weet ik niet, maar toch. Gelukkig heeft Janette me kunnen helpen aan een zelfs goedkopere verzekering! Goed nieuws Otje, dit gaat m worden hoor! Janette, die lijst wil ik ook wel. Heb nu een laptop van mijn werk waar de normale é (bijv) ook niet werkt. En in mijn instellingen kan ik niet echt iets wijzigen. Wij zijn vandaag met mijn schoonmoeder pannekoek wezen eten en wezen wandelen. Het was een leuke dag. Dain kruipt nu echt de hele kamer door, echt heel leuk, maar wel opletten!
Nynke, hier in de buurt zit een handelaar die merken als Maxi Cosi ver onder de adviesprijzen verkoopt. Zelf zou ik daar niet zo snel iets kopen vanwege slechte recenties over garantie e.d. Maar om een beetje te kunnen concureren, is de babydump in beverwijk in prijs gezakt. Daar is prenatal weer in meegegaan omdat zij naast babydump liggen. Hierdoor wordt bij prenatal Beverwijk de maxi cosi Tobi standaard verkocht voor 229,-. Dit geven zij ook niet aan als aanbieding, maar is daar de normale prijs. Daar is bij Janette dus ook de korting vanaf gegaan. Ik heb prenatal nog gebeld met jouw verhaal Janette. Ze zeggen dat sinds afgelopen maandag het systeem van de kassa is aangepast waardoor ze geen korting op korting meer kunnen geven. We hebben een mail naar het hoofdkantoor van prenatal gestuurd. Slingding, wat een leuke foto's. Kailynn heeft een heel ander koppie zo, met het haar naar achteren.
Dank voor jullie uitleg omtrent de accenten. Heb ze allemaal uitgeprobeerd maar niks werkt Zal die website van Noralien es een keer gaan bekijken en anders weet ik het ook niet meer. Dan maar geen leestekens. @Teun: Bedankt voor je kadootje! En ik vond het ook heel gezellig om met je te spelen. En als mama het zwemmen leuk vindt dan kom ik een keer naar de Watertuin. Groetjes van Fynn @Saar: Heb je al een foto van Liene's nieuwe coupe? @Gnessy: En....heeft Ruth het potje op? @Nynke: Ik strijk nooit iets hoor @Otje: Tuurlijk gaat dit em worden @Janette: Teuntje weer niet geslapen? Heeft ie duidelijk echt geen zin in als hij op bezoek is of bezoek heeft. Fynn is wel een beetje jaloers hoor dat Teun nu ineens een ander vriendje heeft Foto's zijn leuk! De mini meetings zijn echt leuk! Krijg ook al weer zin in meer @Noralien: Wat een verhaal zeg van Prenatal. Goed ook dat jullie het voor jezelf zo hadden uitgerekend. Want ik denk dat veel mensen het niet eens doorhebben. Ik hoop echt dat het jullie lukt om alsnog de juiste korting te krijgen. Maar mag ik vragen waarom je niet ook de MC Enzo besteld? Die is toch ook heel goed en nog goedkoper?! @Cynthia: Was Kaylinn's haar nat en heb je het naar achteren gekamd? Ze ziet er echt anders uit zo. Ze lijkt veel groter en haar ogen komen heel mooi uit @Noura: Hoe was het in Duitsland? @Setje: Zijn je ouders alweer bijgedraaid?
hier ff kort, heb een dochter die beetje erg dwars is.... noralien hoop dat je die korting alsnog krijgt want het is dikke onzin natuurlijk dat het niet kan? als de standaard prijs al 229 is lijkt het me logisch je ruilt er stoel op in is dus 20%, en op een volgende ook. Dan klik je totaal bedrag aan en volgens mij kunnen ze dan nog de tweeling korting eraf halen! eve: geen potje vandaag, mevrouw wou helemaal niks en lag te slapen toen het klaar was... Dus heb het in schaaltje gedaan en krijgt het morgen. net bij mijn vader heeft ze wel kom vla opgegeten... Wel fruit geprobeerd vandaag en allemaal op dus mevrouw wil gewoon vers met de pot mee ipv die gemaakte spul... Dus wie kan ik blij maken met wat potjes? Verder leuke foto's janette..... twee boeffies bij elkaar. otje heel veel succes maandag! Duim voor je... Ik ga me laatste was opvouwen. zijn kleertjes die ik heb gekregen. vind het wel net zo fris om die ook ff rondje wasmachine te laten draaien.... Spreek jullie morgen weer..... oh deze foto wil ik nog ff spammen hoor.... kijk eens hoe krom ik slaap.....
Haha Gnessy, Is ruth daar gewoon zittend in slaap gevallen? Eve, wij willen graag de toby om verschillende redenen: - ik ben verschillende testen tegengekomen waar ie als beste wordt getest - hij heeft 5 slaapstanden ipv 4 - de gordels springen uit elkaar als je ze opendoet - er zit een indicatie op wanneer de gordels strak genoeg zitten (vooral voor mijn vriend handig omdat hij de neiging heeft de riempjes te los te doen) - de hoofdsteun "groeit" met het kind mee. Al deze punten bij elkaar vind ik de moeite waard. Daarbij heb ik nu wel een leuk dessin gezien.
Noralien: Wat lullig zeg met die korting voor die autostoel! Zou ook boos zijn. Hopelijk kunnen jullie nog iets regelen? Gnessy: Lief die foto van een slapende zittende Ruth. Zo, ga nu m'n bedje in. Morgen zal ik hier niet te vinden zijn. Ik ga morgen de hele dag weg. Vriendin van me trouwt over een paar weken en morgen vieren we haar vrijgezellenfeestje. Wordt vast erg gezellig! Morgenavond slapen de kids bij m'n ouders omdat Steef ook een feestje heeft. Zondag dus lekker uitslapen! Hoop dat t lukt. Gr Otje FIJN WEEKEND!
@Noralien: Ik zal komend weekend wel geregeld even komen 'klagen'. Jasmijn gaat morgen logeren bij mijn zus en dus zijn we twee dagen kinderloos. Ik zie er nu al zóóó tegenop...! Ik ga eens even kijken of er morgen nog leuke films draaien...
Hallo Meiden, Eindelijk weekend Ik heb niks terug gelezen ga ik zometeen wel even doen. Hebben jullie het nieuws van Jos Brink gehoord vind het echt zo erg. Ik vond het zo'n leuke man en nu is hij er gewoon niet meer @Otje veel plezier morgen. En ik ga maandag heel hard voor je duimen. @Saar wat leuk zeg dat je naar de kapper bent geweest met Liene. @Janette zo te zien hebben jullie het gezellig gehad @Setje jeetje zeg wat vervelend zeg dat je ouders zo doen. Ik vind het ook echt niet eerlijk wat ze doen ze zetten je gewoon voor het blok en vind dat niet kunnen,hopelijk zijn ze bijgedraaid. @Molly nou gelukkig heb je nu een verzekering via Janette kunnen regelen en ook nog goedkoper dat is altijd mooi meegenomen. @Slingding leuke foto's. @Lola leuke banner heb je zeg. @Gnessy whaha wat een leuke foto van een slapende Ruth @Noralien nou daar zou ik ook heel boos over worden ik heb zoiets meegemaakt met mijn wagen maar dat was weer bij de babydump. Ik zou net zo reageren als je vriend waarschijnlijk. Ik vind dat zo erg als ze je zo misleiden kan daar echt niet tegen. @Duckie jij heb ook een super banner
Nou, in de bioscoop draait morgen niet veel, maar we gaan wat veel leukers doen: Ik heb zojuist nog twee eerste-rangskaartjes op de kop kunnen tikken voor de musical 'The Wiz'! Mooie plaatsen, bijna in het midden op rij 8... Nou, daarmee moeten we onze kinderloze zaterdag toch om kunnen krijgen, nietwaar...?
@Lola heel veel plezier, het is een hele leuke musical...ben er al geweest toen hij net draaiede nam een vriend van ons het hele vrienden groepje...in totaal 7 volwassen mee voor zijn verjaardag..... enne als je nog een leuk tentje wil hebben om te eten in Utrecht zeg het dan ff weet er zo 2. @Vales....ja heel sneu dat hij overleden is... @Setje zijn je ouders al wat bijgedraaid? @Gnessy..arme Ruth...wat zou ze stijf zijn geweest toen ze wakker werd @Otje prettige vrijgezelledag..... gaan jullie wat leuks doen? @Noortje nog een reden waarom wij hem hebben gekocht, de riempjes groeien ook automatisch mee met de hoofdsteun voor welke kleur gaan jullie? wij hebben de skydiver... @eve heb al een mail aan me zelf op het werk verzonden dat ik het lijstje ff in scan.... Teun slaapt de laatste tijd wel meer minder overdag..soms wel lastig maar zolang hij vrolijk blijft vind ik het goed @ Fynn graag gedaan hoor..kon ik het zo een beetje goedmaken met wat ik vergeten was..veel leesplezier en hoop dat je mama nog wat aan haar zegeltjes had? en kom maar snel naar de watertuin.... @iedereen dit houd de watertuin in: Waterspeeltuin De waterspeeltuin geeft zwemplezier aan onze kleinste bezoekers. aangelegd met speelattributen voor peuters en kleuters. Pompjes, fonteintjes, een glijbaantje en allerlei andere attributen in circa 20 centimeter water. Hier kan naar hartelust met water gespeeld worden. @Molly ja Teun heeft de mutsy 4 rider singel spook.....we hadden de normale besteld maar ze hebben deze ( dus de duurdere) geleverd... dit is de kleur College Green..Wijnand heeft de kleur uitgezocht...had jij ook de mc van hun? wij wel de trafler..waar de rugleuning lekker achterover van kon..... o was de verzekering ook nog goedkoper..nog mooier..hahaha.... Iedereen die de lijst van de code's wil hebben stuur ff een mail of pb... dan regel ik het van de week... prettige dag allemaal
Lola: Ik hoop dat je een beetje leuk en geruststellend weekend hebt! Jasmijn vind het vast hardstikke leuk bij d'r tante! Janette: We gaan een High Tea doen en een workshop sieraden maken. Daarna gezellig het terras op en vanavond nog uit eten. Wordt vast hardstikke gezellig! Ik vertrek om 9.30 zometeen en vanavond zal het wel laat worden. Even nog iets wat ik graag met jullie wilde delen! Koens 1e en 2e tandje komen door! Het zijn de onderste 2. Er zit nog bijna niets, tis echt nog n klein randje en je moet goed kijken wil je het zien. Maar ben supertrots! Mijn zoon krijgt tanden! Wat kan je toch blij zijn met zoiets simpels he? Groetjes Otje
otje heel veel plezier met je vrijgezllen feestje! en tandjes! joepie! wie heeft er nu nog geen tandjes en ook geen aanstelten tot? in elk geval ruth weet ik.... ruth was ni stijf, want heb d'r op een gegeven moment gewoon recht gelegd.... Ik ga vandaag kids ff vermaken, nieuwe guppy's halen, boodschappen doen voor me schoonvader.... en voor de rest? Denk dat ik maar us ga pspen als ik daar ooit uit kom... hihi. volgens mij kwestie van doorhebben....
Koen: gefeliciteerd met je eerste tanden! niet op je moeders vingers bijten he straks en veel plezier met logeren bij je opa en oma! Otje: veel plezier vandaag! en uitslaapse morgen. Lola: heel veel plezier vanavond en geniet ervan, want dat doet jasmijn ook met 100% aandacht van haar tante! en echt als je eenmaal door de zure appel heen bent dan kijk je er soms naar uit om eens met z'n 2'tjes te zijn. vales: ik zette gisteren de tv aan en toen hadden ze het over jos brink was dit was dat ik dacht echt was.. gelijk op teletekst gekeken en ja hoor... zonde het was een markante man. ik ga straks mijn fiets ophalen dus er zijn foto's te verwachten. ailynn wil niet slapen meer na de eerste fles, meer beebs last van? tot later
@Gnessy: Wat lief zo'n slapende Ruth! @Noralien: Die extra's aan de Tobi klinken wel handig. Maar moet eerlijk zeggen dat ik em te duur vind (zelfs met korting) voor mijn budget. Bovendien heb ik zelf geen auto en zal hij dus alleen gebruikt worden tijdens ritjes met m'n ouders. Hoop dus dat de MC Priori een goed alternatief is voor de Tobi. @Otje: Gezellige dag! En joepie, Koen 2 tandjes =D> @Lola: Zalig toch zo'n weekendje voor jullie zelf Ik zou er echt heerlijk van gaan genieten hoor. @Vales: Hoorde het nieuws van Jos Brink via jou. Jammer, was echt een leuke man @Cynthia: Fynn heeft nog nooit geslapen na de 1e fles