Goedemorgen allemaal, Vales, ik ken Jos Brink helemaal niet . Otje, veel plezier vandaag. Lola, een musical is toch wel erg leuk. Probeer toch maar te genieten van je kindvrijweekend. Gnessy, wat een schattige foto. Noralien, daar zou ik zelfs achter gaan, en ik laat veel voorbij gaan... Morgen ga ik testen. Ik heb er een goed gevoel bij! Ik heb vandaag mijn nod (cyclus was korter als de vorige). En mijn temperatuur is nog steeds hoog! Dus Eve, begin al maar foto's te nemen van je mc. Nog even wachten tot morgen wel. Foto's van Liene's kapsel volgen nog. Ik ga even spek met eieren bakken. Saartje
@Saar: Morgen is Fynn precies 8 maanden. Zou leuk zijn als je dan positief test. Ik ga weer duimen. @Cynthia: Ik dacht dat jij ook een Priori had?
was idd lieve foto.... saar: spannend hoor... maar ik ben niet zo thuis in die temperatuur gedoe, maar ik neem aan dat t goed teken is dat hij hoog is? vales: hoorde het ook van via jou van jos brink... ik weet wie het was.. onvoorstelbaar dat je ze dan niet meer op tv ziet..... ja oude afleveringen e.d. wel, maar rest niet. lola: echt als je eenmaal weekend met zijn 2-en bent geweest wil je dit vaker. ik dacht er ook zo over van vind t maar niks e.d. maar nu inmiddels wel....
ik vroeg net aan mijn man of hij Jos Brink kende, en hij zei: ja , natuurlijk en deed iets gek met zijn handen (ineen doen en met de duimen draaien). Dus het ligt echt aan mij dat ik niet weet wie hij is.
@saar: spannend hoor. Ik had vorige week mijn nod en ben weer ongesteld geworden. Zit dus alweer in de volgende ronde. Wij hebben ook de tobi omdat hij goed uit de test kwam, geen negatieve punten. Maar als ik dat lees van de stoeltjes in zweden, zou ik best wel een willen die naar achteren zit. Maar vind ze wel erg duur. Eigenlijk zou de hemastoel dan veiliger zijn, want die kun je toch andersom zetten?
Eve, ook hier een maxicosi priori xp. Vind de tobi ook iets te duur en deze kwam idd ook goed uit de test. Saar, succes morgen. Zal voor je duimen. Lola, geniet van je vrije weekend. Koen, gefeliciteerd met je tandjes Verder ben ik het eventjes kwijt. Heb wel bijgelezen, maar door de vakantie ben ik niet zo intensief aan het forummen...sorry We hadden gisteravond een etentje bij de Japanner van mijn werk. Was errug lekker. Lynn was bij mijn zwager en schoonzus en ik had de safe-t-sleep meegenomen. Ze hadden een matras op de grond liggen voor Lynn. Wat denk je...heeft ze de klittenband losgemaakt en is ze zo op de grond gerold . Ook geen optie meer dus. Voortaan 't campingbedje maar meenemen. Gelukkig lag 't matrasje op de grond, anders had ze toch een behoorlijke smakkerd gemaakt. Ga nu eventjes ontbijten en daarna weer op stap...............tot later!
Bianca: Thijs kan de safety sleep ook open maken....Ik vind het heel knap van hem, maar echt handig is het niet. Wij zetten hem nu altijd heel voorzichtig vast met een veiligheidsspeld erdoorheen. Als je dat durft is dat ook nog een mogelijkheid. Wij hadden een maxi cosi priori besteld, kregen we de tobi opgestuurd! Dacht eerst dat ik zelf zo suf was geweest, maar het was hun fout. Het bedrijf bleek in Naarden te zitten en dat is hier niet ver vandaan. Mijn vriend is er nu heen om hem om te ruilen en krijgt dan de verzendkosten terug. Wel heel suf. Verder echt een pech dag gisteren. Thijs heeft de bril van mijn vriend stukgegooid (!), en de digitale TV ontvanger gaf de geest. We hebben nu alleen Nederland 1, 2 en 3. Ga je wel bewust van TV kijken, maar we moeten toch actie gaan ondernemen. Otje: succes met je sollicitatiegesprek. Gaat vast lukken! Mijn vriend is ook al een hele tijd aan het zoeken naar een andere baan en die heeft waarschijnlijk ook prijs! Ik geloof het pas als hij zijn contract heeft ondertekent (zo ver is het al!) omdat het ook al zo vaak net mis is gegaan. Leuk dat Koen ook tandjes krijgt! Verder weet ik het even niet meer. Lies
Eve, natuurlijk is de priori ook een goede stoel. Deze komt niet slecht uit de testen hoor. Wij hebben gewoon wat afwegingen gemaakt en zijn uitgekomen op de Tobi. Wij gaan beide stoelen iedere dag gebruiken en hebben ervoor gekozen voor deze te gaan. Het is toch voor de komende 3,5 jaar. Dat wil niet zeggen dat andere stoelen niet goed zouden zijn. Janette, De tobi zit trouwens ook een stuk hoger dan de priori zodat het kindje van begin af aan al uit het raam kan kijken Ik wil de happy flower en Robert neemt de gipsy. De skydiver vind ik erg mooi qua kleur, maar ja...die vliegtuigjes zijn toch echt voor een jongen. Saar, spannend...ik duim voor je. Bij Liene was het zeker snel raak? dat je er nu stiekum een beetje vanuit durft te gaan dat het raak is? Bij ons heeft het iets langer geduurd en ga er per cyclus (zeker met mijn vorige cyclusduur ) vanuit dat het niet raak zal zijn. We letten wel een beetje op evt vruchtbare dagen, maar ja, das ook niet te doen met een cyclus van 72 dgn. Op een dag krijg ik onverwacht goed nieuws....ook wel leuk O ja, en ik zal ook heel veel Belgische presentatoren niet kennen hoor, dus het is je vergeven Janette, Jos Brink was in Heiloo geboren hé. Wordt ie daar nu extra herdacht? Mijn moeder zei altijd dat ie uit Heerlen kwam (ik ben een Heerlense), maar heb het ff opgezocht, en daar heeft ie wel lang gewoond, zijn moeder woont daar nog. Maar hij is dus geboren in Heiloo Nynke, jammer. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Lola, wat leuk zeg. En wat goed dat je op het laatste moment nog zo'n goede kaartjes kon krijgen. Veel plezier en geniet ervan. Geniet ook een beetje van je kinderloos weekend, want eigenlijk is dat ook wel lekker. En Jasmijn zal zich zeker wel vermaken als ik zag hoe gek je zus op haar is! Slingding, veel fietsplezier. En kom maar op met de foto's
Noralien, Liene was van de 2de ronde, en de twee voorgaande mk, van de 1ste ronde allebei. Daarom dat ik nu zo hevig ben...
Nou Saar, dan zou je idd wel zeggen dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Succes met wachten en testen. Lies, wat balen zeg, van de bril en ontvanger. Zijn jullie niet verzekerd voor de bril, omdat Thijs die kapot heeft gemaakt? En dan ook nog de verkeerde stoel bezorgd.... Wat een knappe baby's allemaal. Dat ze zelf hun safetysleep open kunnen maken Wat een gave foto Slingding! Met Jikke is trouwens geen land te bezeilen op het moment. Gisteren op het KDV zeiden ze ook al dat ze hun handen vol hadden gehad aan haar (was dus eigenlijk wel blij dat ze op mijn vrije dag op het KDV was ) Hier hetzelfde. Ligt dus niet aan de andere omgeving of zo. Ze huilt de helft van de tijd en dan echt heel hard. Zodra ze ff alleen is, is het raak Hoop dat het tijdelijk is en ze snel weer de oude is. Valt me trouwens wel op dat Jikke de laatste tijd vaak meer keren op een dag slaapt. Normaal 2x, nu vaak 3 soms wel 4 en laatst zelfs 5x ( ) op een dag. Terwijl ik hier juist lees dat de beebs minder slapen overdag. Nu ligt ze ook in bed omdat ze heel jengelig en moe is, maar ze ligt nog steeds te huilen. Geef het nog 5 minuutjes in de hoop dat ze in slaap valt. Huilen wordt al minder en vermoeider....
@Bianca en Lies: Heb ook wel es gelezen dat baby's vanaf een maand of 8 vaak te sterk worden om nog in een Safe-t-sleep te slapen. Ze kunnen zich dan idd makkelijk loswurmen en daardoor zelfs vastdraaien. Kunnen Lynn en Thijs nog echt niet zonder slapen? @Lies: Had je de stoel al betaald? Ik bedoel: kreeg je de Tobi voor dezelfde prijs als de Priori? Vast niet, want ander had je em denk ik wel gewoon gehouden @Cynthia: LIEF!
noralie: kailynn sliep gisteren oom 4x hoor! na de fles, voor de boterham, na de boterham en voor haar warme hap! dus het kan ook zijn dat ze flink aan het groeien is en die tanden kosten ook een hoop energie!
@Janette: Er zit een leuk tapas-restaurantje vlakbij de Bijenkorf... @Otje: Ik ben natuurlijk al te laat met je veel plezier te wensen... Enne... dat is het mooie van het leven: blij zijn met kleine dingetjes... ! @Saar: O, wat spannend...! @Slingding: Wat een komische foto. Ik vind Kailynn weer erg op jou lijken ineens... Nou, mijn zus is een half uurtje geleden vertrokken met Jasmijn. Ik hoop wel dat ze zich vannacht in Bemmel beter gedraagt dan hier de afgelopen nacht. Ik besef dat ik erg verwend ben en haast geen gebroken nachten ken, maar vannacht hadden we prijs! Tot vier (!) keer toe is Jasmijn krijsend wakker geworden en heb ik met haar beneden gezeten (manlief sliep er lekker doorheen... ) De laatste keer heb ik hem wakker gemaakt en hebben we samen met Jasmijn op de bank gezeten. Hij had echter het idee dat ze ons aan het uitproberen was. In de hoop dat hij gelijk had, hebben we Jasmijn terug in bed gelegd en even 'lekker' laten huilen. Gelukkig viel ze in slaap en ze sliep vervolgens door tot 9.00 uur. Ben ik er nu gewoon ingetrapt... : : :
zo ik ben weer bijgelezen. jeetje eve, ik vind dat veel hoor 6 tandjes in 1 keer. wat een ander koppie zal fynn ineens kijken lianne hoe is het met dimphy? als er blaasjes op de vlekjes komen dan denk je aan waterpokken. ik hoop dat ze er zelf niet te veel last van ondervind het koffie apparaat heb ik nog niet, dat is onderweg. hier in de winkel staat die voor 59,95. ik heb hem online kunnen kopen voor 21 euro. ben dus heel benieuwd. noralien, ik ben geloof ik niet de eerste die het zegt , maar je moet het niet pikken van prenatal. er staat ook duidelijk in de email, korting geld op huidige prijzen. dat is dus de prijs die in de winkel staat. ze mogen niet eens een hogere prijs hanteren als ze het niet zo aangegeven hebben. otje spannend weer een sollicitatie. saar spannend, nog een paar dagen dan kan je testen of niet? kaylinn, wat ben je toch een schatje! gister naar duitsland geweest, is heel goed gegaan, safouane is heel lang wakker geweest en heeft maar eventjes geslapen. maar toen was die ook echt moe. maar verder absoluut niet gejengeld of iets. voor mensen met kleine kinderen is kernie familie park echt een aanrader. je kan er de hele dag patatjes en ijs eten (leuk voor de kids, je mag het zelf pakken en ijsje maken) en ook frisdrank, choco, koffie en thee. dus je betaald alleen de entree. ik vond het een heerlijk dagje, waarbij we ons allemaal goed vermaakt hebben.
ik ben trouwens ook gebeld door de nutricia, over de rijstebloem. dat is gekomen door de vanillepoeder die door de rijstebloem gedaan word. dit kan zo smaken als het iets aan mekaar is gekleefd. ik vermoedde het al, maar al met al vind ik het erg lang geduurd hebben voor dat het onderzoek klaar was. want stel dat het iets anders was. hadden ze dan nu een oproep gedaan om de pakken uit de handel te halen? dan had iedereen ze denk ik al op gehad, want we zijn een maand verder