December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Als dit de 1e keer is dat Jasmijn zo doet denk ik niet dat ze jullie echt aan het uitproberen was hoor. Er zal haar wel iets anders dwars hebben gezeten. Maar als ze het ineens een paar nachten achter elkaar gaat doen....tja, dan zou het wel es kunnen.

@Noura: Fijn dat het met Saf goed ging in Duitsland. En goed om te weten dat het daar zo leuk is.

Heb momenteel echt m'n handen vol aan Fynn. In de box of wipstoel houdt hij het niet lang meer uit. Hij wil echt op pad. En tijgert dan in no time het hele huis door. Soms ben ik em ineens kwijt :( En alles wat hij tegen komt wordt geinspecteerd, opengetrokken, omver getrokken etc. Voel me nu af en toe net een politieagent :D

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja eve, die pet die past ons allemaal ;)

3. @Eve: In de nacht van donderdag op vrijdag was het ook al twee keer raak... En ik geloof dat we er binnenkort allemaal aan moeten geloven: HET IS GEDAAN MET DE RUST :( :) :( ;)

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ehmmm lola, hoop dat je het mis hebt.

maar 4x is wel veel, mischien heeft ze gedroomd?

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura in welk park waren jullie ook al weer... want het klinkt heel leuk...

heb net ff op de site van Heiloo gekeken en er staat nog niet op van een evt herdenking of zo...

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoe vinden jullie hem?
    mooi he!
    Kailynn heeft er nog niet in gezeten die ligt weer op bed.

lola, ze heeft misschien ook het eea aangevoeld bij jou hoor!
    het lijkt er hier ook sterk op dat kailynn merkt dat ik aan het werk ben want het is nu al een paar keer zo als ik in de nacht zit kailyyn wel 4 tot 6 keer spookt en als ik vrij ben ze lekker slaapt.

noura leuke he kernie wij zijn er geweest toen ik net zwanger was en ik dus het noodgedwongen eerder aan de fam moest vertellen.

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Slingding, mooie fiets hoor!
    Welke bekleding heb jij op de stoeltjes? Kan het niet goed zien.
    En heb je meteen het achterzitje laten monteren? Die van mij zit er nog niet op omdat ik die toch nog niet ga gebruiken voorlopig.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kernwasser wunderland in kalkar. echt leuk, en parkeren is ook gratis dus het is gewoon echt betaalbaar.

kinderen kunnen ook van oorpijn snachts wakker worden, niet zozeer van de oorpijn, maar als ze liggen kan er doordat de buis van eustachius dichtklapt, een luid geluid klinken waardoor ze dus schrikken.
    dit heeft mijn zoon gehad, en dat was enkele weken na een fikse verkoudheid. deze verklaring kreeg ik toen van de arts.

cynthia, mooie fiets hoor! en de kleur vind ik ook erg mooi

janette heb ik wat gemist? welke herdenking?

9. Niet meer actief

mooie fiets hoor chyntia.....

heb hier mega rust in huis... egbert en ruth liggen op bed, esther en jordy zijn buiten aan het spelen en hendrik is bij zijn kameraadje aan t spelen. die heb ik de hele middag nog niet gezien...

Vandaag voor t eerst me nichtje van 3 weken oud vastgehouden. Dit weet mijn schoonzusje niet... De situatie is nl zo dat niemand anna mag vasthouden of uberhaupt aanraken... Alleen zij en me broertje.. Maar goed ze moest boodschappen doen en had anna dus bij mijn ouders gebracht (haar schoonouders) om op te passen.. Dus we waren daar en heb ik meteen me kans maar gegrepen... Heb nl bijna altijd me digitale camera wel bij me dus meteen foto's gemaakt. ook dat anna bij mijn ouders zit... want dat is zelfs teveel gevraagd.

het is beetje moeilijk om de situatie zo uit te leggen. maar zal het ff in het kort proberen. Mijn schoonzusje is redelijk zwaar gelovig en mijn broertje niet zo. Ze krijgen een relatie... al iets van 2 jr lang. Maar volgens mijn schoonzusje moet je dus eerst trouwen, dan pas sex e.d. het hele verhaal zoals het volgens haar in de bijbel staat! Maar goed, ik ben net 1 dag bevallen vertellen ze me dat ze hun eerste kindje verwachten en gaan trouwen. Oke blij voor ze.. Maar dan het gedoe, dit, dat, zus en zo het is of niet goed of het deugd niet. Want zwanger zijn voor je getrouwd ben is een schande in god zijn ogen... Terwijl ik er twee heb lopen zonder upberhaupt getrouwd te zijn geweest.. Maar goed we hebben zoiets je regelt het allemaal maar zelf, we willen best helpen, maar vraag het dan gewoon.. Eind februari kreeg mijn broertje een huis toegewezen hier in het dorp, nou dacht dat er een derde wereld oorlog uit brak, want zij wilde hier niet wonen, ze had hier NIEMAND! (dus niet mijn ouders, egbert en mij niet, d'r vriendinnen die hier wonen)... Tijdens de zwangerschap alleen maar klagen over echt van alles...
    En nog zoveel dingen meer.... net na de bevalling ook, ze had 4 hechtingen. En sjonge dat was toch wel zo erg.... En ik had zoiets van tja het is goed ik had er veel meer....

Dus tja... maar goed. omdat zei niks wil geberut het niet.
    kan t anders ff niet zo snel uitleggen....

Maar ik heb nog wel een foto die ik graag bewerkt wil hebben met vlinders. Dus wie bied zich aan?

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en dit is een foto van kailynn op de fiets!
    de bekleding is een beetje blauwig. past goed bij de kleur van de fiets.
    het achterstoeltje haal ik er morgen weer af maar we hebben het er al op laten monteren zodat we zeker wisten dat het goed is en niet over een jaar blijkt dat er een foutje inzit ofzo.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ja ik stop alweer hoor!

12. Niet meer actief

leuke foto hoor cynthia.....

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

weer een tijd geleden, ga mijn best doen als ons internet goed blijft werken om het weer te gaan bijhouden hier. vakantie was goed, orlando is echt een superwaterrat ging super. vliegen is me ook meegevallen met hem. het resort was iets minder dan verwacht maar we zijn erg verwend.

hebben jullie de site ontvangen met de foto's? hoor ik graag van jullie. en kan iemand mij kort de belangrijkste grote gemiste boodschappen vertellen? alvastt bedankt.

gr saskia

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Noura je hebt niets gemist hoor
    maar het is dat Jos Brink hier in Heiloo is geboren en omdat hij nu is overleden zou er wel eens een herdenking kunnen komen daar vroeg ? naar vandaar....

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vandaag is een vriend van me op bezoek geweest. Was heel gezellig. En hij had z'n spiegelreflex camera bij zich en heeft heel mooie foto's van Fynn gemaakt. Echt gaaf! Hoop dat hij ze snel mailt dan kan ik hier weer spammen ;)

@Cynthia: Wat kijkt Kaylinn schattig op de fiets. Je staat er zelf ook goed op! Haarband staat je leuk.

@Gnessy: Rare/moeilijke situatie. Hoop wel dat je schoonzus in de toekomst wat makkelijker zal worden.

@Saskia: Gezellig dat je er weer bent :D De foto's hebben we allemaal goed kunnen zien. En tja, de belangrijkste gebeurtenissen in het kort vertellen...pfoe, zou het ff niet weten....

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Even 1 foto spammen die ik zelf vanmiddag heb gemaakt. Vind Fynn zo'n lekker koppie hebben :D

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    En de laatste voor vandaag

Fynn kijkt naar de blaadjes aan de bomen...

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Oeps, kon het niet laten

Fynn slaapt lekker op z'n knietjes (naast een spuugvlek ;) )

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @eve lekker jochie :D
    zelfde terras? ;)

@Chyntia leuke foto's op de fiets

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Cynthia, zie ik daar een staande Kailynn? Leuk hoor. Enne...mooie fiets!

Eve, wat een lekker ventje heb je toch. Vind het wel knap van Fynn dat hij zo kan slapen. Lynn kan alleen maar op haar rug slapen, vandaar ook de safe-t-sleep. Deze heb ik ook pas aangeschaft toen ze kon draaien van haar rug op haar buik, omdat ik me helemaal suf liep naar boven om haar om te draaien :(

Lies, ik heb ook al gedacht aan de veiligheidsspeld voor de safe-t-sleep, alleen ik ben zo bang dat ze 'm lospeutert. Ze heeft ook al een keer de riempjes van de kinderstoel losgekregen en nu ook het klittenband van de safe-t-sleep, dat ik een veiligheidsspeld bij Lynn in de buurt ook niet vertrouw :(

Noortje, heel herkenbaar het huilen van Jikke. Vorige week had Lynn hetzelfde. Zodra ze de box maar zag, was het al brullen geblazen. Niks was goed, om alles huilde ze. Ik werd er echt gek van. Zondag was het opeens over, maar toen kon ze ook ineens zitten en terugdraaien van haar buik op haar rug. En nu is ze weer heel tevreden. Vanmiddag zijn we van 14 tot 18 uur op visite geweest en heeft ze continu in de wipstoel gespeeld met haar knuffeltjes. Ze keek niet eens naar ons om. Dus ik hoop dat het bij Jikke ook snel over zal zijn.

Deel Deze Pagina