@bianca..... er zijn veligheidsspelden met een verschuifbaar kapje over d ekop heen..denk dat ze dat niet los krijgt... wij zelf hebben er een lakentje over leggen en dan maakt Teun hem tot nu toe oon niet los.....
Morning, Zijn jullie allemaal aan het uitslapen ofzo? Otje in ieder geval! En Lola wss ook....of ze is al heel vroeg Jasmijn weer gaan halen Fynn heeft vannacht weer tussen 4.30 en 5.00 liggen kletsen. Daarna weer in slaap gevallen en vervolgens om 7.30 wakker. Is al de 2e keer in 1 week dat hij dat doet. Nou, ik vind het prima @Saar: Ben echt niet nieuwsgierig hoor.... @Lola: Hoe was de musical? En heb je toch wel genoten van je vrije dagen? Alles vannacht goed gegaan met Jasmijn? @Otje: Veel plezier gehad op het vrijgezellenfeest?
Hallo! Ik heb gisteren een ontzettend leuke dag gehad! Het vrijgezellenfeestje was zeer geslaagd en gelukkig vond de aanstaande bruid het ook erg leuk. Ik heb er ook nog een mooie armband aan over gehouden. Gisteravond (of eigenlijk nacht) was ik rond 00.20 uur thuis. Daarna meteen 't bed in. Vanochtend om 8.30 waren we weer wakker. Nog even lui tv gekeken in bed en nu kon ik het niet laten om even te komen forummen. Ik heb vanochtend al mijn ouders gebeld en alles is prima gegaan met Koen! Hij heeft heerlijk geslapen en weinig gehuild. Mooi toch? Ik vond het ook heerlijk om even een dagje weg te zijn zonder kids. Ik beloof straks nog meer te reageren maar ga nu Koen halen. Saar: en? en? en? Ben zo benieuwd! Groetjes Otje
goedemorgen meiden.... Heb nog niet alles gelezen, dat ga ik zo nog even doen. Maarrrr, ik ben gister wel lekker uit geweest Vrijdag avond ben ik toch maar naar die verjaardag gegaan, en het viel allemaal reuze mee. Ik had het campingbedje meegenomen en hij ging zonder een kik te geven al slapen. Gister dus lekker de stad in geweest en het was gezellig! Otje, succes met je sollicitatie maandag! Eve, ik gebruik ze ook bijna niet, alleen degene die ik toevallig weet Noralien, wat jammer zeg, als ze een beetje netjes waren geweest, hadden ze die korting gewoon gegeven. Ik kan me voorstellen dat jullie daar erg pissig om waren! Wat Teun en Thijmen zijn al echte kereltjes zeg! Leuke foto's meiden! Saar, leuk he naar de kapper . zo, ik kom straks nog even terug, maar ga nu eerst lekker mn mannetje halen bij mn ouders! groetjes Setje
Saar....ben ook niet nieuwsgierig hoor, maar....hou ons niet langer in spanning! Setje, gelukkig dat alles goed is gegaan en dat je nog lekker bent uitgeweest gisteren. Otje, succes morgen met je sollicitatiegesprek. Goed zo Fynn, je leert het wel om uit te slapen. Kan mama tenminste ook wat bijtanken!
@Slingding: Hé, wat is je haar al flink gegroeid! Ik wens je veel fietsplezier met Kailynn, maar aan haar snoetje te zien, zal dat wel lukken! @Eve: Fynn heeft ook een lekker koppie (en hetzelfde kapsel als z'n vriendinnetje... ) @Setje: gelukkig is je weekend niet in het water gevallen... @Gnessy: Mail je foto maar, ik heb je een pb gestuurd met mijn e-mailadres... Ik heb inderdaad redelijk uitgeslapen vandaag, om 10.00 uur werd ik wakker, nadat ik eerst al eens om 8.30 uur wakker werd (Jasmijn's gebruikelijke tijd...), maar toen heb me snel weer omgedraaid! De musical was leuk gisteren (The Wiz is niet de beste musical die ik heb gezien, maar wel 'gewoon leuk'...) Het etentje vantevoren was wel in het water gevallen, doordat ik gisteren zó moe was, dat ik 's middags nog een paar uur geslapen heb. We vertrokken dus pas rond 17.30 uur en dus ging uitgebreid uit eten niet meer lukken (de voorstelling begon om 20.00 uur), dus hebben moesten we ons behelpen met een een snelle hap... Jasmijn heeft het erg goed gedaan. Alleen vannacht heeft ze één keer gehuild en that's it! Ik ben dus erg trots op haar! Nog 4 uurtjes en dan zie ik haar weer...
@Otje: Wat heerlijk dat je zo'n geslaagde avond hebt gehad en dat Koen het ook goed heeft gedaan! Waar was Sara eigenlijk? @Setje: Jij ook al zo'n leuke avond gehad Gelukkig viel de verjaardag ook mee. Is toch nog alles goedgekomen. @Lola: Haha, en jij dus ook een leuke avond. Gelukkig heb ik je hier niet steeds verdrietig aangetroffen! Er zijn wel veel baby's uit logeren geweest Moet vandaag werken...jammer van het mooie weer
Hallo, even snel... negatief hoor. Misschien moet ik iets minder enthousiast zijn... In mijn verdediging: gisteren zijn we naar het verjaardagsfeest van mijn stiefvader geweest en ik heb daar liters (echt veel) water gedronken... Tja, temperatuur is nog steeds goed. Morgen naar de apotheker en dinsdag nieuwe test! Ik ben nog altijd positief deze ronde. Saartje
zo ik ben net ook uit bed gerold. Arno was er uit gegaan. kailynn was vroeg om 7 uur en is daana weer wezen slapen tot 10 uur. ze is wel veel wakker geweest je kon merken dat ze de indrukken van gisteren moest verwerken we hadden veel gedaan, in de ochtend op de fiets en in e middag moest arno een concert geven dus wij mee en in de avond moest hij geluid doen voor een taptoe nou ze vond het echt helemaal geweldig! maar was wel moe. vanmiddag op verjaardag. lola: jammer dat het etenntje niet door ging maar je hebt wel even lekker bij kunnen tanken zo! otje wij hebben pas ook een vrijgezellenfeest gehad en daar hebben we ook sierandern gemaakt, ik een ketting. je zit dan leuk in een ongedwongen sfeer cra bea te zijn. eve: mooie foto's zeg! lief! we hebben gisteren ook een nieuw drassior gekocht want we hebben het tv meubel ook verkocht. saar: wat balen dat je nu negatief test maar er is nog hoop begrijp ik. bianca: hoe is het met jou en je lichamelijke en geestelijke gesteldheid? ga even wat doen! tot later
nou saar, spannend weer. pas je er wel voor op dat het niet je hele dagen gaat beheersen lola en setje , leuk te horen dat jullie een leuk weekend hebben gehad. eve wat een leuke fotos weer van fynn. en cynthia en kailynn, ook leuke fotos nou ga me weer klaar maken voor het werk. moet ook gebeuren
lola je hebt weer pb en mail met foto... leuk om te hroen dat er meerdere zijn die een leuk weekend hebben gehad! hier ook wel goed weekend.. Vanmorgen ff hier bij de dijk geweest en foto's gemaakt van de kids. ook van ons zijn er foto's gemaakt.... Ff lekker relaxen zonder druk... kids gingen nog schelpen zoeken en stenen die we in het water konden gooien.. zal straks paar foto's spammen.... ik ga nou ff eten, en daarna op verjaardag! tot vanaaf....
Wat een verjaardagsvisite, Gnessy en Cynthia, wij gaan nl. ook zo op verjaardagsvisite. Hoopte dat het weer nog zo lekker zou blijven, maar helaas, ik verwacht ieder moment regen voor de verandering... Er wordt daar erg veel gerookt en ik vind dat zo smerig...sorry voor de rokers onder ons. Cynthia, leuk zeg, zo'n nieuw interieur. Spam eens wat foto's... Saar, balen. Blijf voor je duimen. Noura, werkse. Ga er eentje uit bed halen en daarna mezelf gereedmaken voor vertrek.
Zo meiden ben ik ook weer eens, heb een drukke week achter de rug, morgen weer aan het werk dus vandaag ff de laatste dingen weer in orde maken... Vandaag is mijn moeder 60 endus hadden we gisteren een feestje... Wanneer Rick er is wordt er niet binnen gerookt, lief he?! Wat een super mooie foto`s heb ik weer voorbij zien komen zeg! Saskia, fijn dat je weer terug bent! En inderdaad de foto`s zijn erg mooi geworden! Eve, je hebt gelijk, Fynn heeft een lekker bekkie! Cynthia, wat een toffe fiets heb je, mooie kleur ook! Ben er best een beetje jaloers op! Lola, wat heerlijk een nachtje saampjes, heel leuk dat je naar de wizz geweest bent maar ik begrijp dat ie niet echt super was? Ik twijvel namelijk om naar de Wizz of Tarzan te gaan... Otje, veel succes morgen bij je sollicitatie, zal voor je duimen... Saar, jammer dat het nu niet positief was, wie weet dinsdag! Setje, heerlijk voor je dat je toch lekker uit geweest bent! Ik ga weer Rick moet naar bed... Hebben jullie dat ook dat je kindje zo vreselijk aan het schreeuwen is? Af en toe wordt ik er niet goed van... Maar hij heeft de grootste lol... Laters... Irma.
*Duckie je banner is heel erg mooi geworden zeg, het ziet er niet uit als een probeerseltje hoor ha ha. Mijn complimenten *Eve ook ik heb er wel eens last van hoor dat ik best depri wordt van dit weer, je kan weinig doen en de kleertjes die je voor je kleine man hebt kan hij niet aan. Ik baal er ook echt van, hopelijk wordt het nog warmer al vrees ik dat het niet echt het geval zal wezen. *Saar echt heel erg leuk zeg die foto's van Liene, vooral die bij moeke en vake in het café. Ze zit er echt heel erg lief en vrolijk bij zeg, en jeetje wat een koppie met haren heeft ze daar ha ha echt heel erg leuk. Wij willen ook nog steeds een keertje naar België gaan, alleen komt het er elke keer niet van. Sebas wil graag een keertje naar Spa toe, hij is daar al eerder eens geweest namelijk toen hij nog klein was ha ha. Ik ben nog nooit in België geweest, dus het zal mij benieuwen. *Batchie wat leuk om ook weer eens wat van jou te horen zeg, gelukkig gaat alles goed met jou en de kleine man. Naya kleine man zo te horen wordt hij al aardig groot ha ha, en al lopen jeetje das snel zeg. Wel beter hoor dat jullie nu lekker het rijk voor jullie alleen hebben, nu kunnen jullie heerlijk gaan genieten van alle ruimtes. En wat leuk dat jullie voor een tweede gaan, heel erg veel succes en net als voor alle andere meiden wens ik jou ook toe dat het snel raak zal zijn. Ook erg leuk die foto van Vishesh zeg, het is echt een mooie lange jongen aan het worden he. Hij is al echt heel erg groot geworden ook, in vergeleken met hoe klein die eigenlijk was natuurlijk. Hij lijkt trouwens best veel op jou of zie ik dat verkeerd? Wanneer moet je eigenlijk weer naar het CB toe? *Slingding echt heel erg mooi en leuk gedaan zeg die borduurwerkjes, dat je daar de geduld voor heb zeg ha ha. Ik ben echt niet iemand die kan stil zitten dus voor mij zou het echt niks wezen, maar ik vind het wel echt heel erg mooi gedaan hoor meis. *Eve echt heel zielig meis dat Fynn zo een last heeft van ze mondje, hopelijk zijn ze tandjes spoedig helemaal door en heeft hij er geen last meer van. *Setje meis jeetje zeg dat je ouders dat zeggen, hun begrijpen toch ook wel dat je niet naar een drukke verjaardag gaat als je kind zich niet lekker voelt. Echt jammer meis voor je uitje, kan me erg goed voorstellen dat je er flink van baalde. *Saar ik vind modellenwerk voor baby's en/of kinderen opzich wel leuk hoor, maar echt alleen zolang ze er zelf ook plezier aan beleven. Kijk ik zou me kind echt nooit gaan dwingen hoor, maar zoals op die fotoshoots waar ik tot nu toe ben geweest vond Thijmen het altijd erg leuk en lachte hij veel. Nou zolang hij dit doet en het dus blijkbaar leuk vind, ja dan heb ik er ook geen problemen mee natuurlijk. *Saar Liene al naar de kapper toe maar hoor ha ha, gelukkig vond ze het erg leuk en intressant daar. Wel leuk zeg dat je een pluk hebt bewaard, is altijd leuk voor later he de allereerste haarlokje. *Otje ik ga zeker voor je duimen dat het wat wordt met die baan meis, het is je zeker gegund hoor vanaf hier. *janette ook Thijmen en ik hebben het erg gezellig gehad bij jou vrijdag, het was zeker voor herhaling vatbaar. Het is toch echt wel een heel verschil he zo tussen Teun en Thijmen, Teun bijvoorbeeld die zo rustig bij jou op tafel kan zitten en Thijmen die het niet langer dan 5 seconde volhoud ha ha. Zoals je ook wel kon zien Thijmen stopt echt alles in ze mondje, je moet hem echt continu in de gaten houden. En wat een lange vingers heeft Thijmen in vergeleken met Teun he, echt een flink verschil. Maar ze hebben echt heerlijk met elkaar gespeeld en zoals ik al zij we vonden het erg gezellig, helaas wou de trein alleen niet echt mee werken. Maya gelukkig was dat het enigste en was het voor de rest mooi weer, erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Toen we thuis kwamen heeft Thijmen trouwens ze groentenhap gegeten ern om 19.30 is hij toen in slaap gevallen in ze bedje, hij heeft toen doorgeslapen tot 07.30 de volgende ochtend. Dus volgens mij was hij erg moe, maar opzich was het voor de mannetjes natuurlijk ook een dag met veel indrukken he en hierdoor hadden ze denk toch best veel om te verwerken in dat kleine koppie. Ik vind de foto's trouwens echt heel erg leuk geworden, ik zal zo ook nog even een paar foto's spammen. *Jeetje noralien vreemd verhaal hoor, wel erg balen trouwens snap wel dat je ff flink pist was zeg. *Slingding erg leuk hoor die foto's van Kailynn, ze houd der fles goed vast trouwens hoor. *Gnessy jeetje Ruth slaapt wel erg krom zeg op die foto ha ha, zal wel beetje last van der ruggetje gehad hebben denk of niet? *Vales ook ik had het nieuws al een uur na het overleiden van Jos Brink gehoord, opzich kon ik de man niet echt maar toch blijft het vreselijk he. Zeker als je hoort dat hij eind Juli pas gehoord had dat hij zo ernstig ziek was, als je je dan bedenkt hoe snel het is gegaan echt niet normaal gewoon. *Lola leuk hoor musical The Wiz en jullie hadden zeker mooie plaatsen zeg, jullie zullen zeker wel een hele leuke zaterdag hebben gehad he ha ha. *Otje zoo alweer eentje die tandjes krijgt \/ , welkom bij de club Koen. *Slingding echt heel erg leuk zeg die foto van Kailynn, zeker eentje om in te lijsten ha ha. *Eve ha ha dus ook voor jou wordt het nu echt oppassen geblazen he met Fynn, want ja als ze eenmaal iets door hebben...... *Slingding erg mooi hoor die fiets, ziet er ook echt heel leuk en mooi kleur ook trouwens. Ook die foto's van Kailynn op de fiets zijn erg leuk, ze kijkt erg blij en zeer tevreden ha ha. *Eve ook jou foto's van Fynn zijn weer erg mooi, hij heeft echt een lekker en mooi koppie hoor. Hij kijkt echt mooi uit ze oogjes, vooral op die tweede foto zeg. Vanmorgen werd Thijmen trouwens om 07.00 wakker, toen heeft hij een 30 minuutjes lekker liggen kletsen tegen ze Lollifant ha ha. Daarna begon hij te huilen en ben ik hem gaan verschonen en een fles gaan geven, toen is hij bij mij in bed nog in slaap gevallen en hebben we lekker kunnen slapen tot 10.00 *Setje gelukkig is alles goed gegaan en kon je toch als nog lekker uit gisteravond, hopelijk heb je er van genoten en heeft je mannetje ook lekker genoten van zijn logeerpartijtje. *Lola fijn dat je een leuke avond hebt gehad en dat de Musical leuk was, alleen wel jammer van de snelle hap. Maya eigenlijk kan dat ook best lekker zijn toch? *Saar wel balen hoor dat het negatief was, maar uiteraard blijven we gewoon duimen he. *Irma gefeliciteerd met je moeder, zeker erg lief zeg dat er binnen niet gerookt wordt. Maar eigenlijk ook wel een beetje logisch he, zo een klein mannetje moet ze longetjes toch nog wel zeker 18 jaartjes schoonhouden. Hier trouwens ook eentje hoor die met schreeuwen en gillen de grootste lol heeft, soms wordt je er inderdaad wel eens een beetje gek van ha ha. Zo dat waren alle reacties ha ha, nu zal ik even vertellen hoe het hier verder gaat:
Hier gaat het eigenlijk allemaal prima, Thijmen brabbelt er steeds vaker en meer lekker op los. Gister waren mijn ouders op visite geweest, hun vonden Thijmen weer lekker gegroeid. In de avond zijn we weer wezen eten bij mijn schoonouders, ook hun vonden Thijmen steeds wijzer worden en groter natuurlijk. Thijmen heeft bij mijn schoonouders lekker met zijn nicht Ashley gespeeld, dit vind hij altijd heel erg leuk. De meeting van afgelopen vrijdag met Janette en Teun was ook heel erg leuk en gezellig, we hebben er dan ook zeker van genoten en het was ook zeker wel voor herhaling vatbaar. Hier volgen wat foto's van de meeting: Samen Spelen Met De Kubus