Bianca en Eve: Is het misschien een tip om jullie beebs na de groente wat sap te geven? Ik heb het idee dat Koen wel eens dorst heeft na zo'n 'droge' (?) pot groente. Ideetje misschien? Koen krijgt meestal tegen 16.00 uur 200 gram groente en 1 uurtje daarna zijn toetje: yoghurt met diksap of yogolina (zo'n kant en klaar yoghurthapje). Zo, ik ga "Nu we er toch zijn" kijken op ned 3. Echt leuk is dat!
Zooo, weer terug van mijn werk. Morgen weer lekker vrij. Zo weinig werken bevalt me wel eigenlijk. Ik werk nu 40%, maar ga eind december weer naar 50%. Weet niet of ik dat verschil echt ga merken hoor. Het is allebei maar heel erg weinig. Waar ik die gekocht heb.....in Venetië Wordt een erg dure bandana als je daarheen gaat om er een te halen. Maar je kan ze vast ook wel ergens anders krijgen Lola, fijn dat alles zo goed is gegaan met Jasmijn. Wel jammer dat the Wizz niet zo heel fantastisch was. Ik ben naar the lion king geweest en vond die echt geweldig! Vervelend, zo'n terugreis. Gnessy, hoe meer pixels / groter formaat, hoe beter de kwaliteit. Maar bij mijn fototoestel kan ik bijv. fotokwaliteit nemen waarmee ik A3 af kan drukken. Dat verschil merk je op normaal formaat echt niet hoor, kan ook wel iets minder dan. Is pas belangrijk als je er een poster mee wilt maken. Jikke krijgt 1x 200gr fruit en 1x 200 gr groente. Ze krijgt na de groente meestal wat diksap, dan is het goed. Lianne, ohh wat zielig...de waterpokken. Dikke knuffel van Jikke voor Dymphy (incubatietijd is nu toch voorbij ) Eve, ik vind een foto-album ook wel leuk, maar maak dit digitaal. Dat blijft wat langer mooi, geen scheuren, loslatende foto's en vouwen in de bladen. Ik vind dit ook wel erg leuk om te doen. Het is iets anders dan met lijm, papier en een schaar, maar je kunt het leuk bewerken. Ik maak die albums bij www.webprint.nl Bianca, dat vestje heeft Jikke van oma gekregen toen ze hier logeerde. Het komt van Prenatal Saar, én nog een fijne avond gehad? Otje, ik gebruik PSPXI, maar ik weet eigenlijk niet of daar nog veel verschil in zit. Op het PSP-forum zijn het wel aparte rubrieken, dus dat zal dan wel denk ik?! Hebben jullie dat nou ook, dat jullie je kindje iedere dag nóg leuker gaan vinden. Als je het me nu vraagt denk ik, ik vind haar al zo leuk, kan niet leuker. En als ze dan weer iets nieuws doet denk ik, ooohhh dit maakt het nóg leuker
even gauw een kort bericht van mij! ik zit een beetje te balen want arno had net een gesprek hier thuis met zijn compagnon (geluid en licht) en een band, er is een goed lopende band die arno in gaan huren voor het geluid van die band maar die band heeft de afgelopen 3 jaar elk jaar 40 optredens grrrr. nou ze kwamen al met een lijst met geplande optredens dat betekend dat hij in het weekend van 28 sept de eerste zaterdag weer is dat hij vrij is maar de afgelopen 6 was hij ook al niet vrij. dus ik baal! en ik weet al 10 jaar dat hij dit doet en we zijn al 8 jaar samen en ik ging altijd mee als het kon maar nu zit ik hee;l veel allen thuis en daar ga ik nu soms van balen en niet van kailynn hoor in tegendeel maar van het feit dat ik veel alleen zit! nu ook begint arno weer met de lessen en zite ik van morgen tot en met zaterdagavond alleen! zo ik ben het weer even kwijt! ik heb alles bij gelezen maar reager morgen nu naar bedje toe!
@slingding: vervelend dat je zoveel alleen zit. Ik denk dat dit ook door de leeftijd van kailyn komt. Met een baby ben je erg gebonden aan huis. En het lijkt ook wel of mannen gewoon hun dingen blijven doen en wij zitten dan thuis. Tenminste zo'n gevoel heb ik er wel een beetje bij. Maar het is maar tijdelijk @lola: fijn dat het goed gegaan is met jasmijn. Ik zou het nog niet kunnen met jiri. Jiri eet eigenlijk niet meer zoveel als voorheen. Maar hij is ook nog niet zo aktief. Kruipt nog niet. Fruit eet hij rond de 100 a 150 gram en groente tussen 150 a 200 gram. Geef nu ook na fruit en rond 4 uur sap. 's Middags bij de boterham melk. Hij gaat rond 7 uur naar bed. Slaapt 's ochtends 2 uurtjes en 's middags. Om ongever 22.30 krijgt hij zijn laatste fles pas. Vind het ook te snel om het na de groente te doen. De laatste tijd wordt hij ook al rond half 10 wakker.
cynthia; balen dat je zoveel alleen zit... en idd sommige kerels denken dat er niks is veranderd. hier is dat af en toe het geval.. Ook veel werken en gaan dan rustig nog bij kameraad biertje halen en vervolgens om ergens ver na middenacht thuis te komen. En dan 's ochtends zeuren dat ie zo moe is en dat die kinderen rustiger moeten zijn omdat hij niet is uitgeslapen. en dan zeg ik op mijn beurt dan had je gewoon thuis moeten blijven... maar ja.... hier t schema van ruth zoals die nu is: +/- 7 uur a half 8 fles 210 water + 7 schepjes +/- 12.00 uur fles 210 water + 7 schepjes +/- 15.00 uur ong. 200 of wat meer gram fruit +/- 17.30 uur ong. 200 gram groente (of iets meer) +/- 22.00 uur fles 210 water + 7 schepjes En weet je wat ik irritant vind? Dat als ik egbert vraag of die haar fruit wil geven dat ie gewoon een fles geeft ipv haar fruit.... kan daar gewoon zo pissig om worden. Ze eet het eindelijk dan zet je dat toch door? Verder gister weer een rotsituatie met esther. ik had ze naar huis gebracht, en ik mocht niet meer naar huis van esther, of ze wou met mij mee.. Wel gezegd ze mag van mij nog wel een paar dgn blijven, maar d'r mama was resoluut. niet mee... dus ze was helemaal overstuur.... ging met een half gebroken hart daar weg... Vanmiddag ff naar "vriendin" ff wat spulle ophalen.. Dan is dat ook over. ik kan elke keer bellen, wat van me laten horen en noem maar op. Daar heb ik dus absoluut geen zin meer in...
Goedemorgen allemaal, Cynthia, wat grappig... hier gisteren ook zo'n thuisblijf-gesprek. We waren 's avonds dus nog iets gaan drinken bij mijn schoonouders. Toen we naar huis gingen, kwamen er vrienden van ons binnen (met z'n 6'en). Ze gingen iets eten en dan naar ons stamcafé. Wij natuurlijk niet, want Liene was doodop en we gingen zetelhangen. Ben had direct ene lip hangen. Terwijl ik zelf al 8 en een halve maand niet langer dan 2u weg kan door de bv, zit hij te zeuren over 1 avondje dat hij niet mee kan (ik had liever van niet). Ik vind het voor Liene zorgen ook niet erg hoor, maar soms heb ik de indruk dat Ben niet beseft dat ik meer "opgeef" (en ik doe het graag) dan hij. Ons avondje is nog heel gezellig geworden. Lekker een zakje chips gegeten, Liene is naar bed gegaan, onder een deken in de zetel en gewoon wat tv kijken. Gnessy, wat zielig voor Esther. Nynke, hier wordt ook niet zo veel gegeten hoor. Liene eet dan ook stukjes, dus echt grammen kan ik er niet opplakken. 's Morgens tegen 10.30u een halve boterham met bv, tegen half 1 weer bv. Dan rond 3u een half stuk fruit en bv. En rond 6u vlees/vis, groenten en patatjes/pasta. Tegen 7.30u bv en dan rond een uur of 10 nog eens bv. Rond 3u en 6.30u weer bv. Nog een schoolwerkdagje voor mij... Sta er al wel veel beter op, heb weer het gevoel dat ik het in de hand heb... Saartje
Vandaag heb ik wel een duim-dag in't verschiet. Onze beste vrienden komen vandaag te weten hoeveel zaadcellen hij heeft. En wat de opties zijn om zwanger te worden. En mijn ouders beste vrienden... die man had vorige week maandag te horen gekregen dat er een gezwel op zijn longen zat. Vandaag weet hij of het goed- of kwaadaardig is. Ik ga dus zo de kaarsjes aansteken.
Fynn heeft iets nieuws: tandenknarsen en met z'n kaakjes op elkaar klappen zodat je de tandjes hoort tikken @Otje: Het is het proberen waard van dat flesje sap na het eten. Anders geef ik hem gewoon wat meer yoghurt. @Noralien: Heb ook zitten denken aan een digitaal fotoalbum. Maar ik denk dat dat ook best veel tijd kost, niet? En mezelf kennende zit ik dan toch liever aan tafel te plakken dan de hele avond achter de pc. Bovendien heb ik de foto's nu al laten afdrukken en zou het zonde zijn om dan alsnog digitaal te gaan. Maar wat ik me afvraag: kun je bij zo'n dig album bijvoorbeeld vandaag 10 foto's uploaden en dan volgende week weer 10 etc net zo lang tot ie vol is. Of moet je alles in 1 keer uploaden en bestellen? En heb je deze site gevonden na vergelijken met andere sites? Ik bedoel: heeft ie een goede prijs/kwaliteit verhouding? En ik heb dat ook hoor dat ik Fynn steeds leuker begin te vinden. Dan denk ik: deze leeftijd vind ik het leukst. Maar een maand later denk ik: nee, deze leeftijd is nog leuker etc Maar vanmorgen vond ik em niet leuk. Was weer es om 5.00 wakker en dan denk ik niet zulke aardige dingen @Cynthia: Snap als geen ander hoe het voelt om alleen te zijn! Is natuurlijk wel iets anders hier aangezien ik geen discussies hoef te voeren hieromtrent. Als je wat dichterbij zou wonen zou ik je zeker gezelschap komen houden. @Nynke: Wordt Jiri om half 10 's avonds wakker of 's ochtends? Dacht nml dat hij ook altijd vroeg wakker was. En zou je die laatste fles niet kunnen laten vallen of eerder geven? Lijkt me best zwaar om nog steeds zo laat een fles te moeten geven. @Saar: Gelukkig werd het toch nog een gezellige avond. En ik dacht dat Liene inmiddels doorsliep 's nachts. Of was dat maar van korte duur? Vind het wel knap dat je dat zo lang volhoudt! Goed dat je je schoolwerk weer in de hand hebt Toevallig is bij de man van de beste vrienden van mijn ouders ook een gezwel op z'n longen gevonden. Deze bleek kwaadaardig en kan niet genezen. Zoiets komt best wel weer hard aan. Zal met je mee duimen.
Hoi hoi, Zo weer aan het werk dus ff een krabbel tijdens het kolven... Eve, ik wil met Rick wel naar jou toe komen hoor, lijkt me leuk! Volgens mij is er een bijna rechtstreekse verbinding naar jou toe... Enne de data die ik laatst opschreef is de datum voor mijn afrijden... Die had Cynthia opgeschreven in haar agenda... Saar ik duim met je mee vandaag! En hoe gaat het borstvoeden bij jou? Bij mij gaat het nogsteeds wel goed alleen begin ik er zelf een beetje genoeg van te krijgen, en helemaal toen Rick mij laatst in mijn tepel beet met zijn twee scherpe tandjes... Ik weet niet echt hoelang ik het nog ga volhouden... Lola, ja mooi hé, heeft noralien voor mij gemaakt die banner... Ik geloof dat ik toch maar voor Tarzan ga. Rick heeft voor het eerst een bordje pap gegeten en hij vond het erg lekker... Kom later nog wel ff terug... Irma
hoi hoi ff vlug van me werk maar ik heb de alt code lijst gescand dus die hem wil hebben stuur me ff ene pb of mail groet Janet ps ook teun was gister dood op we hebben hem een half uur eerder naar beda gedaan en hij heeft tot vanmorgen 7 uur geslapen.....terwijl hij gister overdag ook al een slaapdag had...
Ik ben weer thuis! Sollicitatiegesprek is achter de rug. Ik had de afspraak bij het uitzendbureau. Eigenlijk was het gewoon een heel leuk gesprek en hebben mijn CV doorgenomen. De vacature zelf is bij een wervings en selectieburo als administratief medewerkster. Ik heb niet heel veel gewerkt in de administratie maar de functie-eisen kwamen wel overeen. Die dame van het uitzendburo krijgt vandaag en morgen nog mensen op gesprek en dan gaat ze wat mensen voorstellen bij het bedrijf zelf. Uiterlijk woensdag hoor ik meer. ZOOOO SPANNUND!
Hallo Irma, ik vind de bv nog steeds heel fijn om te doen. Liene heeft ook al een paar keer gebeten (3 keer) met haar ene bijter. Ik heb de tip gekregen, ze bij bijten een half uur niet te laten drinken. Ik belde juist met de vk waar ik het temperaturen van heb geleerd ivm de cyclus. Heb ik mijn ei weer fout gezet. Jullie duimen dus voor niks . Dat is nu al twee maanden achter elkaar. Vk zei dat ik volgende maand maar moet bellen als ik denk dat mijn ei geweest is, zal ze wel zeggen dat het goed of fout is. Doordat mijn ei weer fout is, heb ik nu pas mijn nod op zaterdag. Saartje
saar: ik duim ook mee hoor voor de situaties voor jou maar ik vandaag nog voor iemand: Otje succes met je sollicitatie vandaag! ik weet niet wanneer het precies is, misschiien ben je al klaar? Zo om boodschappen, dan kan ik even alleen want dan is arno nog thuis. Ik ga vandaag beginnen met sonja bakker en arno wil ook mee doen, ook gaan we nu in de middag warm eten omdat arno dan elke dag warm kan eten ipv 2x per week. irma: werkse vandaag! lola: ik mis je (op msn) noralien: ook jou mis ik (op msn) karin is ook al op vak het lijkt wel uitgestorven op msn. eve: tanden knarsen brrrrr. Ik wist wel dat ik veel alleen zou komen zitten, hij werkt dan dus is niet aan het stappen of feesten ofzo, maar ik baal er soms stevig van. ik ga even boodschappen doen! tot later...
Otje ik blijf duimen voor je... Sorry baas kan niet werke moet duimen voor Otje oep kan dus niet meer werken..moet ook blijven duimen voro Saar
Hoop echt dat het duimen helpt want wil die baan zo graag! Tis een klein bedrijfje met jonge mensen. Ik MOET die baan!
@eve: het is half 10 's avonds. Vind het niet vervelend om hem nog de fles te geven zo laat. Als we naar bed gaan rond half 11 krijgt hij de fles, maar de laatste tijd is hij meestal al eerder wakker.
@Gnessy: De pixels zelf worden niet groter, maar het worden er méér wanneer je de resolutie omhoog brengt. Op normaal formaat afgedrukt zie je overigens geen verschil, maar wanneer je een foto wilt bewerken of op groot formaat wilt afdrukken speelt dat wel een rol. De meeste camera's geven je de keuze uit een aantal resoluties. Dus ja: meer pixels zorgen voor grotere (digitaal dan...) foto's. En wat vervelend dat Esther telkens niet terug wil naar haar moeder. Aan de ene kant ben jij natuurlijk blij dat het wat rustiger wordt in huis als de twee oudsten naar hun moeder zijn, maar als zo'n kleintje dan zó reageert... @Noralien: Ja, dat heb ik ook (dat ik Jasmijn steeds leuker vind...) Steeds denk ik: 'Blijf nou even zoals je nu bent, want je bent nu zo leuk!' en dan kom ik een maand later tot de ontdekking dat het nu toch wéér leuker is geworden. Met andere woorden: Ik denk steeds dat Jasmijn nú op haar leukst is, maar ze wordt nóg steeds leuker! Oei, beetje slijmverhaal zo... @Slingding: Ik kan me je reactie en gevoel goed voorstellen hoor. En natuurlijk is al dat extra geld hartstikke mooi meegenomen, maar vrije tijd laat zich niet in geld uitdrukken. Jullie zullen samen moeten kijken waar de balans ligt tussen die twee dingen... @Eve: Dat tandenknarsen is geen prettig geluid, Jasmijn heeft een ook een klein poosje gedaan. Ik hoop voor jou dat Fynn het ook slechts tijdelijk doet... Ik stuur je wel even een pb of mail met mijn adres, want ik hoop ook op je komst...! Mijn man en ik hebben ieder een 'eigen avond', ik op donderdag en hij op dinsdag. Op die avond gaan we ook daadwerkelijk leuke dingen doen. Hij gaat meestal meteen vanuit het werk naar een goede vriend van hem en ik ga dansen met een aantal vriendinnen. Omdat dit een vaste 'afspraak' is, hebben we hier nooit gezeur over. Voor de rest zijn wij niet zulke uitgaans-types en doen we veel samen. Nu wil ik dus niet zeggen dat wij nooit woorden hebben, maar dus gelukkig niet over dít onderwerp... Hier vanmorgen weer een snotverkouden beeb uit bed gehaald. Ze heeft gelukkig wel doorgeslapen vannacht (ik heb haar twee keer wat horen dreinen, maar ik heb haar niet opgepakt), maar vanmorgen zaten er echt van die vieze dikke groene korsten onder haar neusje. En toen ze moest hoesten kwám me een partij snot uit haar neusje... Jasmijn gaat nu dus zo'n 6 weken naar het kdv en is ook al 6 weken verkouden. Ik vraag me langzamerhand af of dat wel normaal is...
Nou, onder het typen van mijn berichtje zijn er weer een stuk of wat reacties bijgekomen... @Otje: Fijn dat je een goed gevoel aan je gesprek hebt overgehouden. We duimen nog even door tot en met woensdag! @Saar: Voor jou duimen we nog even door tot zaterdag... @Slingding: Ben je er vanavond? Ik moest gisteravond nog aan jou denken, maar het was al 10 uur geweest en we wilden op tijd naar bed. En dan moet ik natuurlijk níet met jou gaan msn-en want dan is het zo twee uur later...
Hoi ben er weer, paar daagjes lekker druk gehad met werken en briloften en schoonfamilie Ik ben vandaag lekker vrij want onze nieuwe bed word bezorgd. Zo een lekkere boxspring. We hadden eerst een hoogslaper. Maar we hadden laatst logees (schoonfamilie grr) waardoor vishesh niet in zjin kamer kon slapen en toen is hij uit ons bed gevallen. Hij was zo over ons heen geklommen. En het was 1.80 hoog ons bed. Gelukkig had hij niks. Helaas kunnen we niet zeggen dat we geen logees meer willen want niemand luisterd toch dus hebben we maar een nieuw bed gekocht. Dat zouden we toch al doen. Ik lees even terug vanaf pagina 555 @saar, liene is een leuk fotogeniek meisje joh.. Echt hele leuke foto's @Slingding leuk dat borduurwerk, ik zou daar echt nooit tijd voor hebben joh @Lianne, hoe gaat het nu met Dimphy haar vlekjes? (ben bij pagina 556 dus als je het al later verteld hebt lees ik het zo ) @setje, dat probleem wat jij had met die evrjaardag heb ik ook wel vaker met mn schoonouders. Die beginnen dan gelijk dat ik vishesh van hun weghou.. :s Maar als jij vind dat het beter is om niet te gaan moet je gewoon niet gaan. @noralien, ik weet niet of je al een kinderstoeltje hebt maar op www.kinderstoeltje.nl staan ook best goedkope. Otje, hoop dat je de baan hebt gekregen. En gefeliciteerd met de tandjes.. Hier nog niks. Maar in mijn groeiboeje stond 9 mnd 10 dagen en mn vent 9 mnd 11 dagen dus ben benieuwd. @debbie, ja vishesh is al vet lang joh. Hij zal nu ook wel weer rond de 11kg wegen. Ik moet 28 sept weer. Dan krijgt hij prikjes nummer 4. Ik zal gauw weer nieuwe foto's spammen hihi. Nog een paar van mn bruiloft enzo.. Ben 3 juni getrouwd had ik dat al verteld?