Hallo! Hier blijven we "sukkelen" hoor. Hij doet het nu weer goed. Is weer lekker vrolijk en eet ook weer goed. Diaree is er nog een beetje. Het spugen is over. Alleen nu is on meisje ziek.... Leuk die geboortekaartjes! Ik zal die van ons ook even plaatsen... Gr Otje
oeps sorry kaylinn had je naam helemaal verkeerd geschreven otje wat leuk dat hij mama zei, maar als je hem zo hebt laten schrikken durft die het nu vast niet meer hier ook nog geen winkelwagentje hoor, ik heb hem pas een paar keer in die ingebouwde babyschelp gedaan. en daar past die nog steeds goed in. verder ligt die in de wagen ook nog bijna plat, en dat vind die prima hij begint wel te schuiven op zijn buik, en daarstraks zelfs een paar keer vooruit een heel klein stukje, dus wie weet. en ik kreeg een sprongenwekker, dat met 8 en halve maand er een sprong aan komt. ik ben niet zo van de sprongen maar geloof dat het wel klopt dat er nu weer veel aan het ontwikkelen is. ik merk het hier in ieder geval wel. nou ik ga me zo eens klaar maken voor het werk
Binnenkant kaartje (links) verwijderd Tekst: (gedichtje heb ik zelf gemaakt ) Zachtjes, zonder je wakker te maken Kom ik soms nog even bij je waken Even langs jouw bedje staan Voordat ik zelf naar bed moet gaan Ga je later met me spelen? Of samen geheimpjes delen? Hier broertje, van je zus... Alvast een dikke kus! Wilt u beschuit met muisjes komen eten? Laat het ons dan even weten...
leuk al die kaartjes zo zie je toch allemaal verschillende Noura vergeten te vragen hoe was de cake? de appeltaart ziet er hier goed uit nu afwachten hoe hij smaakt
Dank je voor het compliment, we gaan er helemaal van blozen En ook bedankt voor de tip. Hier heb ik nog niet eerder bij stilgestaan. Ik heb het meteen aangepast. En natúúrlijk heb ik ook ff een kijkje op jullie site genomen. Je sprong er al steeds uit met je mooie banners, maar de site is al net zo mooi Idd erg leuk, al die kaartjes. Noura, ik zie de foto wel verschijnen. Wil je trouwens nog een beschrijving van PSP of heb je het inmiddels allemaal zelf al uitgevogeld (foto op ondergrond plaatsen e.d.)? Anders stuur ik je dat deze week ff door. Wij gaan vanmiddag naar mijn schoonzusje. Hebben daar een verjaardag gemist, maar vind dat eigenlijk niet zo erg. Ga veel liever heen als het er niet zo druk is. Nu nog ff snel wat dingetjes doen, tot later...
Goh, wat leuk! Al die kaartjes... Mooi gedichtje ook van Otje! Ik had Jasmijn rond 11.00 uur haar fruithapje gegeven en dat at ze smakelijk op (zoals altijd alles...) Een kwartiertje later trekt ze ineens een gezicht alsof ze moet poepen en komt er een mondje fruit uit. Ik grijp een doekje om het op te vangen en ze begint ineens te bráken, niet normaal meer! Met een grote boog kotste ze alles onder (haarzelf, mij, de bank en het vloerkleed... ) Ik vond het een naar gezicht, mijn man zei: 'Het leek die scene uit The Excorsist wel...!' Ik ben meteen met Jasmijn naar boven gegaan om haar te wassen en om te kleden, terwijl mijn man de ravage in de woonkamer opruimde. Toch bleef Jasmijn evengoed vrolijk, ze had praats voor tien en huilde ook niet. Vreemd... Ze slaapt nu nog (ben nog gaan kijken, maar alles is gelukkig droog...), maar als ze wakker wordt zal ik eens kijken of een bordje pap er in gaat (én blijft...) Een boterham lijkt me wat veel van het goede nu... We moeten straks ook nog naar een verjaardag, maar als Jasmijn niet goed reageert op haar bordje pap, gaat mijn man even alleen... Het laken dat ze vannacht heeft ondergespuugd, heb ik in de bleek moeten zetten. De vlekken waren er in de was mooi niet uitgegaan (gewassen op een hoge temperatuur, mét voorwas én Vanish...)
Jeetje Lola, dat klinkt wel héél zielig. Ik heb het één keer zelf gehad, projectielbraken, en daar bleef ik niet vrolijk onder. Dus Jasmijn, je bent een KANJER!
heb al verschillende keren het projectiel woord voorbij zien komen. hoe bedoelen jullie dat? hier ook wel enigszins last van een sprongetje... maar dat is met buien. ndat ze in en week tijd vanuit lig naar zit en staan is gegaan en zich zelf behoorlijk dwars zat, lijkt er nu niks meer aan de hand te zijn.... ipv fietsen zijn we wezen wandelen, want het waait behoorlijk hard.... maar het wandelen was heerlijk!
noralien, ik heb nu een selectie eruitgeknipt en dat lukt dan wel. maar ben nu wel even blij met deze banner, en door de lesjes merk ik dat je toch langzaam aan makkelijker met het programma om leert gaan. maar mocht ik er niet uitkomen dan pb ik je even. ach wat naar dat gespuug. maar het valt mij wel vaker om dat de kleintjes daar weinig last van schijnen te hebben. ze lachen er vaak gewoon tussendoor (en hier slikt er een ook nog wel eens wat terug door ) ik persoonlijk vind spugen vaak het ergste van allemaal als ik ziek ben. janette, de cake was heerlijk! een soort brood cake, en ik had er fijngehakte chocola en noten en rozijnen door gedaan. voor herhaling vatbaar. ik heb ook wel zin in appeltaart
verse appeltaart met slagroom hmmmmmmm... lekker..... oh nieuwtje van deze kant: Ruth heeft d'r eerste stapjes langs de tafel gedaan! niet schuivelen, maar echte stapjes! heb t jammer genoeg niet kunnen filmen... was te laat.... In de box stapt ze nu ook. het schuivelen is ook daar voorbij....
zo goede morgen (voor mij) kan je uitslapen in alle rust, lukt het niet grrrr. Alles was goed gegaan vannacht. 2x een poosje wakker maarar dat is bij ons al 3 weken zo. ik heb ook net met mijn slaap ogen foto's van ons geb. kaartje gemaakt kijk:
en binnenkant links: met de tekst: wil je komen kijken naar ond kleintje? geef ons dan tijdig een seintje.
Ik was echt blij dat het ochtend was! Het was de 2de helft van de nacht echt giga druk! (5 bellen tegelijk en allemaal even egoistisch in die zin geen begrip hebben dat je alleen bent en soms dingen belangerijker zijn) otje: wat vervelend dat je beide kids ziek zijn. Beterschap! noura: moest even lachten omdat je in het 2de bericht kailynn haar naar weer fout schreef. geef voor een keer niet hoor het is je vergeven, dat heb je met wat apartere namen. Jasmijn sterkte he meisje, jij ook beterschap! Eve: een hele prettige vakantie! jannet: heel veel plezier met de vakantie voorbereidingen en veel plezier in Mol. (je zit heel dicht bij Saar dan.) Goed zo Ruth! hier ook een nieuwetje: kailynn kruipt/tijgert nu ineens als een gek. Noortje, kailynn deed eerst ook rond haar as draaien maar ineens hebben ze het te pakken! genssy: projectiel braken is ineens, braken met 1 grote golf heel ver braken (als een projectiel die afgeschoten wordt) snap je het nu? Ik lees allemaal lekkernije, dat zullen wel geen sonja bakker dingen zijn helaas. ik ga me aankleden!
Hierbij Lynns geboortekaartje. Dit is alleen de afbeelding. Er zit ook nog een rand omheen, maar op de een of andere manier is 'ie weggevallen door het scannen .
de tekst binnenin luidt alsvolgt: Een sterretje dat sabbelt, een wondertje dat gaapt. Een klein mensje in onze armen, je bent een sprookje dat bestaat. Lynn Anne Anthonia 6 december 2006 ze is geboren om 7.23 uur en ze weegt 2900 gram. Michel en Bianca etc.etc. Wilt u haar oogjes zien twinkelen? Laat dan de telefoon even rinkelen.
Wat een leuke geboortekaartjes trouwens! Mmm, klinkt lekker appeltaart en cake. Heb honger! Goed zo Ruth, om te gaan stappen rond de tafel. En Kailynn ook al aan het kruipen. Het gaat hard met onze beebs. Tja Cynthia, je laatste dag om te ontzwangeren.... Otje, wat sneu zeg 2 zieken. Veel beterschap. Lola, jij ook beterschap met Jasmijn.
@Cynthia bedankt voor de tip maar heb het nummer van Saar al dus als we tijd hebben gaan we ff bij haar langs.. nee helaas geen SB al ga ik daar morgen mee beginnen zou mij benieuwen hoe het gaat....... Jasmijn sterkte meis..... Teun begint z'n benen onder hem te doen nog ff de kont omhoog en dan zit hij op zijn knieen en kan hij door naar kruipen.... ook hier wat minder honger..ik dnek dan ach dan niet heb je pech....langer dan een half uur blijf ik niet zitten met de warme hap..... net alles doorgesproken wie wat meenemet..dat is dan toch wel makkelijk dat we eerst met z'n 8ten gaan ...iedereen wat en dan wat achter laten en wij nemen weer wat mee terug......