December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Otje sterkte met je 2 zieke kindjes.....en sterkte met je zelf....

2. Otje, veel sterkte.

Noura, kom maar af zou ik zeggen... :D Ze staat nu in de oven. En de pompoensoep op het vuur.
    Kom anders allemaal maar af! Maar 't is wat ver denk ik...

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik ben weer wakker,

ik ben alleen vergeten om tussen 13 en 13.30 te bellen naar de ha voor de bloeduitslag.
    maar ja dat komt morgen wel.

irma, kan je het gevoel van bijna janken voorstellen ik vond het al erg om 3 moeilijk gekolfde voedingen weg te gooien omdat kailynn er niks meer van wilde hebben zelfs niet verlegd met veel kv.

otje: sterkte he met de 2 kids van je! beterschap!

saar: klinkt echt lekker! mm krijg er honger van.
    hoe is het lichamelijk met je? last van kwaaltjes?

gnessy: hopelijk voor jou ook goed bloed bericht.

vales, dat is snel naar de internist! hoop dat hij wat voor jou kan doen.

ga me aankleden.

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Eerst even wat algemene reacties:

Ik vind alle geboortekaartjes die ik langs heb zien komen echt stuk voor stuk erg leuk en mooi, allemaal heel uniek en vond ook heel leuk idee om foto's ervan te plaatsen. Uiteraard zal ik die van mij straks ook even showen, ik heb namelijk even ingescand.

Voor alle zieke kindjes, mama's en papa's heel erg veel sterkte hopelijk zijn jullie allemaal snel weer beter, ziek zijn is echt geen pretje en niet lekker in je vel zitten ook niet. Dus allemaal heel veel sterkte,

Nu wel gewone reacties ha ha:

*Vales ik vind je trouwringen erg mooi eruit zien zo op foto, laat staan hoe ze dan in het echt eruit zien. Wel erg leuk dat jullie in december gaan trouwen zeg, had je dit al eens verteld volgens mij wel toch? :oops:

*Gnessy ook hier vind ik het erg moeilijk hoor wat ik moet geven met Sinterklaas en ze verjaardag, ook ik wil iets wat erg leuk is en waar hij ook iets aan heeft geven. Maya de vraag is alleen wat, hij heeft natuurlijk al best veel en zal van alle familie enz. ook best veel krijgen voor ze verjaardag en kerst/sinterklaas natuurlijk. Eigenlijk best moeilijk he? Flinke plek heeft Jordy trouwens he, heeft hij er nog last van? Je hebt trouwens weer erg leuke en lieve foto's geplaatst zeg, ruth der haar wordt ook al best lang nu eindelijk he?

*Eve toevallig heeft Thijmen ook zo een spleetje tussen zijn voortandjes, ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Ik weet nog geen antwoord eigenlijk op de vraag of dit nog wel goed komt, maar ik ga er eigenlijk van uit van wel toch? Bij Thijmen zijn overigens de tandjes wel al helemaal door, maar volgens mij moet het gewoon nog goed komen hoor.

*Meiden die loopauto van Pooh, ik vind hem echt geweldig hoor. Ik heb alleen al een loopstoeltje en andere dingen, dus vind het beetje overdreven om deze er ook nog bij te kopen. Al vind ik hem wel echt heel erg leuk hoor, maar denk zoieso als ik hem koop dat ik ruzie krijg hier thuis ha ha.

*Lianne erg leuk die foto van Dimphy dat ze gesminkt is zeg, bleef ze wel stil zitten eigenlijk?

*Vales erg leuk zeg die foto's van Wessel en wat is hij groot geworden zeg, hij heeft ook al een flinke bos met haren he? Echt heel lief die foto's van hem, ook die van hem in kruipstand vind ik erg lief.

*Thijmen vind tandenpoetsen ook wel erg leuk hoor, alleen gaat hij op ze tandenborstel kauwen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en probeer ook wel echt te poetsen, maar hij moet het wel leuk blijven vinden natuurlijk he.

*Vales leuk hoor dat Wessel nu ook zelf ze fles vast houd, Thijmen doet dit eigenlijk al een tijdje. Ze worden echt groot al he, het gaat echt zo snel allemaal ha ha.

*Thijmen eet trouwens soms wel al bambix koekjes en verse fruitstukjes, alleen moet ik het wel goed in de gaten houden hoor. Soms heeft hij wel de neiging om het meteen door te slikken, maar hij doet vaak al wel kauw bewegingen ha ha. Ik vind dit er altijd zo leuk uit zien, zaterdag heeft hij bij me moeder trouwens spagetti gegeten. Dit vond hij erg lekker en hij genoot er echt van, dus dat was ook geslaagd ha ha.

*Eve hele fijne vakantie meis, uiteraard gaan we jou ook missen natuurlijk. Maar geniet maar lekker even van je vakantie, je hebt het zeker verdient en hopelijk heb je het erg naar je zin daar.

*Onze beebs gaan nu echt snelle vorderingen maken he, van staan tot stapjes en van tijgeren tot echt kruipen. Jeetje ze gaan echt snel nu allemaal he, ik heb ook nog wat leuke foto's gemaakt van het weekend. Ik zal er zo even een paar plaatsen, hopelijk vinden jullie dit niet erg?

*Irma balen meis dat Rick zo opeens geen BV meer wou, hopelijk voel je je door het samen weggooien toch iets beter. Al begrijp ik best dat je een beetje down bent hoor meis, maar 8 maanden is echt een lange tijd en je kan echt trots zijn op jezelf hoor meis.

Met Thijmen gaat het verder allemaal prima, hij is echt heel vrolijk en heeft een leuk weekend gehad. We zijn heerlijk een weekend in Apeldoorn geweest bij mijn moeder, het was weer erg gezellig. Hij heeft lekker in de schommel gezeten en in het zand gespeeld, Thijmen zit alleen wel sinds een paar dagen echt heel veel met ze vingers in ze mond. Iemand een idee waarom hij dit doet? Soms kauwt of sabbelt hij er echt op, maar ook op ze speen kauwt ie tegenwoordig best vaak.

Hier een paar foto's van me geboortekaartje:

Voorkant:

Het ei kan je open vouwen, de voorkant is ook in 4 delen namelijk. Maar dit zien jullie zoieso wel op de andere foto's, die ik ook even zal plaatsen.

5. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen

Dit is de binnenkant, de onderste helft is hier dicht gevouwen zo kunnen jullie zien ongeveer hoe het kaartje is kwa het ei open of dicht. Aan de rechterkant boven stond trouwens me adres, maar deze is weg gehaald.

De tekst aan de linkerkant is:

Heel veel dagen en nachten,
    Heb ik de wereld op mijn
    komst laten wachten
    Alleen ik wist wanneer
    ik zou komen,
    Mijn ouders konden er
    alleen over dromen
    Maar nu ik ben geboren,
    Zult u nog veel over mij horen

En de tekst in het midden is:

Thijmen Ryan Eddie Grimberg
    22 december 2006, om 19.13

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen

Dit is het geboortekaartje helemaal open gevouwen, de tekst is als volgende:

Links Boven:
    Heel veel dagen en nachten,
    Heb ik de wereld op mijn
    komst laten wachten
    Alleen ik wist wanneer
    ik zou komen,
    Mijn ouders konden er
    alleen over dromen
    Maar nu ik ben geboren,
    Zult u nog veel over mij horen

Links Onder:
    Wil je ons kleine wonder zien,
    Bel dan maar gauw.
    Dan kan het erg snel misschien

Midden Boven Plaatje:Thijmen Ryan Eddie Grimberg
    12 December 2006, om 19.13

Midden Onder Plaatje:
    Thijmen weegt 3300 gram en is 55 cm

Rechts Boven:
    Ons Adres + Telefoonnummer

Rechts Onder:
    Moeder en zoon rusten
    van 12.00 tot 14.00
    En na 22.00 doet onze
    lieve papa ook mee

P.s. Mochten jullie wat willen
    geven dan graag:
    Geld, Cadeaubonnen of kleding
    in de wat grotere maten

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen

Thijmen in de schommel

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen

In de zandbak

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
  10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
  11. Niet meer actief

leuke foto's meis.....

t slapen is vanmiddag helaas neit gelukt... eg slaapt wel... en de kids ook...

Saar kan best wezen dat we xtje langs komen. want eg vond het meevallen dus wie weet!

ik kreeg de spuiten voor b12 in mijn bovenarm. Maakt geloof ik niet veel uit op welke plek je ze krijgt...

Debbie wat een lueke foto's weer van je kleine vent. die word ook al weer groot zeg...

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gnessy dat zal dan wel een andere spuit zijn geweest die ze kreeg, kan me niet voorstellen dat ze haar bil boven haar arm verkoos. zal dr eens vragen

debbie ook leuk jullie kaartje.
    spleetjes tussen de tanden is heel normaal, dat is ook beter want dan hebben de tanden de ruimte. als er meer tanden komen dan zie je vaak dat het spleetje weer verdwijnt of kleiner word.
    mijn zoon had het ook, mijn dochter niet, en die heeft nu ruimtetekort, en dus straks de beugel.

saar dat klinkt goed, pompoensoep mmmm moet ook eens pompoen halen. denk dat safouane dat ook wel lekker zal vinden.

13. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Nog nooit pompoen soep geprobeerd... Waar smaakt dat naar?

Wat wordt Thijmen een grote jongen zeg! Heerlijk zoals hij daar in het zand zit te spelen... Enne waar heb je die schommel vandaan? die wil ik ook graag voor Rick hebben... Hij houd echt heel erg veel van schommelen.
    De nieuwe loopauto is een groot succes zo als die aan het hobbelen is...

Saar geef jij nu je zwanger bent ook nog steeds borstvoeding, en hoelang blijf je daar mee door gaan?

Ik ga zo weer lekker naar huis toe, moet nog ff een verslag aftypen en dan ga ik mijn mannetje ophalen bij het KDV, ik heb hem gemist...

Irma.

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    heb je ook de pooh hobbel auto?

die schommel van mij die ik heb is iets steviger en heb hem gekocht bij intertoys vooor 19.99 euro.
    lola, en noralien hebben hem ook.
    je kan er elke keer een onderdeel af halen tot een gewone schommel.

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hoe heb jij hem vast hangen Cynthia?

16. Niet meer actief

graag ff foto's van maken als dat kan. hahahah dan kan ik dat aan egbert laten zien en ook zo'n schommel halen voor ruth. dan zal die helemaal happy zijn...

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    met 2 schommel haken in het kozijn van de schuurdeur. die haken zijn niet echt super duur en te koop bij de doe-het zelf zaken, het moeten wel veiligheids haken zijn.
    maar er zit een gebruiksaanwijzing bij hoor.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola hoe is het met jasmijn vannacht en vandaag gegaan?
    volgens mij wel goed want ik denk dat je op je werk bent anders had je wel gepost.

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Irma ook Thijmen houd heel erg van schommelen, weet niet of je nog op msn komt. Maar dan kan ik je wel een leuk filmpje van Thijmen in de schommel sturen ha ha, is alleen te groot om hier te plaatsen. Ik heb de schommel trouwens via internet, is van chico/chicco. Ik heb voor schommel en glijbaan iets van 50euro betaald geloof ik 2de hands

20. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @janette: ik heb ook dezelfde schommel van de intertoys. Wij hebben van die speciale haken voor de schommels, gekocht bij de gamma.
    Wij hebben hem in de garage hangen in de houten balken.

Deel Deze Pagina