December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

en dat hangt echt stevig? ik vind t wel eng..

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik zit er over te denken om zo'n stang tussen het deurkozijn te klemmen en daar dan de schommel aan te hangen zo kan je ook in de winter schommelen
    wij hebben haken in het plafond van de aanbouw...zaten er nog van de oude bewoners toen hun kinderen schommelde...maar zitten bij ons nu bij de eettafel dus niet echt handig......

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    is dit veiig genoeg, ze wegen nu nog niet echt veel maar straks wel.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal,

Voel me al wat beter dan straks. Had waarschijnlijk nog een beetje verlaat ochtendhumeur.. :oops:

Koen is echt weer helemaal de oude Koen waar ik echt heel blij om ben. Met Sara gaat het al beter dan gisteren maar ze is nog niet de oude. Nu hopen dat de kids ons niet aansteken want heb vrijdag n bruiloft van m'n beste vriendin en ben getuige!

Ik heb net m'n sollicitatiegesprek gehad. Gesprek liep echt lekker! Hopelijk wordt dit 'm (hoe vaak heb ik dat al niet gehoopt?)... Eind van de week hoor ik meer.

Goh, wat leuk allemaal. Veel baby's op de schommel. Denk dat Koen het ook wel erg leuk vindt maar waar moet ik dat hier neer hangen... :rolleyes:

Debbie: Wat leuk, Thijmen in de zandbak!

Saar: MMMMM Lekker hoor, pompoensoep! Heb wel zin in bij jou aan te schuiven...

Noura: Jou kids ook weer naar school? Sara gaat alweer d'r 3e week in... tijd vliegt he.

Vales: Wel fijn dat je zo goed gebaat bent met die B12.

Irma: Wat verdrietig voor je dat Rick ineens weigert... Sterkte hoor.

Noralien: Leuk he dat wokken? Heb het al eens vaker gedaan. Binnenkort gaan we ook weer eens met mijn zus en d'r vriend. Maar het lukt nog niet echt om een datum te prikken....

Duikster: Hoop dat je ondanks het vermoeiende toch hebt genoten van je duikweekend? Heeft Nick het weer goed gedaan vannacht?

Lola: Beterschap met Jasmijn! Lijkt PRECIES op Koen wat ze nu heeft zeg... Gedraagt ze zich ook ziek of is ze nog vrolijk?

Eve: Ik ben te laat :oops: Ik hoop dat je een heeeeeeele fijne vakantie hebt!

Gnessy: Beterschap voor je mannetje en voor jezelf ook met je moeheid.

Allemaal: LEUK die geboortekaartjes! Echt heel leuk om te zien. Iedereen heeft een heel eigen stijl.

Oja... Koen heeft gisteren voor het eerst een 8 maanden potje groente gehad. Hij vond het echt niet super. Kokhalzen en zo. Terwijl ie met broodstukjes wel goed overweg kan. Hoop dat het snel beter gaat. Normaal eet ie makkelijk 1 heel potje leeg en gisteren met moeite de helft... Nog meer beebs die er zo'n moeite mee hebben?

Gr Otje

5. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Ik vind het echt geweldig alleen is Rick al ruim 10 kilo, moet dus wel echt stevig zijn... Die van Chicco kunnen ze in tot 3 jaar maar er staat geen gewicht bij, vandaar ff de vraag...
    Leuk hoor Cynthia die foto van Kailynn... En ja Rick heeft de zelfde loopwagen als Jasmijn, Kailynn en Jikke geloof ik, wij zijn er ook heel blij mee dat het geluid zo lekker hard is (hahaha) Foto`s zal ik vanavond ff in mijn album plaatsten...

Irma, die nu echt naar huis gaat en mijn mannetje ophaald.

6. Hallo allemaal,

Irma, ja ik ga verder met de bv en hoop straks te kunnen tandemvoeden.
    Over de pompoensoep... moeilijk uit te leggen hoe het smaakt... ik vind een beetje zoet, zoals wortelen. Erg lekker vind ik wel. 't Is mijn lievelingssoep.

Otje, goed dat iedereen weer wat beter is. Duim voor je dat je niet ziek wordt. Ik zou zorgen dat je zeker uitgerust bent!
    Ik duim voor je dat dit DE baan is.

Ziet er leuk uit al die schommels. Vlakbij is een speeltuintje, ik ga straks eens kijken of daar toevallig geen schommels zijn. Kunnen we er samen op.

Ga snel de vis in de pan leggen, want Ben is zo thuis.

Saartje

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nog een nieuwtje: Ik heb a.s. zaterdag om 14.30 uur mijn 1e rijles! Was al thuis druk aan het leren met mijn theorie en dat gaat me nu wel goed af. Net de rijschool gebeld waar ik een tijdje terug een gesprekje heb gehad voor wat info. Ik wil graag zo'n pakket van een x-aantal lessen incl. examen, enz. Ze doen dan zo'n intest. Dat duurt 2 uur lang en naar aanleiding daarvan schatten ze ongeveer in hoeveel lessen je nodig hebt. Dat is dus a.s. zaterdag. Best spannend hoor!

Nog een ander leuk nieuwtje: Mijn man werkt op dit moment bij een bedrijf en werkt (gedetacheerd) voor een ander bedrijf. Nu heeft dat bedrijf waar ie gedetacheerd zit hem een baan aangeboden. En dan zou ie 50 % meer gaan verdienen dan nu! Is altijd mooi meegenomen he? Hij weet nog niet zeker of hij het gaat doen... even kijken wat er allemaal tegenover staat. Want nu heeft ie een auto van de zaak en dat zou dan niet meer zo zijn... Even rustig kijken dus...

'k ga koken... doei

Gr Otje

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Otje waarom ga je geen RIS doen? RIS= rij opleiding in stappen..doe je intotaal 3x examen en telkens als je examen hebt afgelegd mogen die onder delen niet meer terug komen op een volgend examen..is relaxter en de slagingskans is hoger
    kijk ook een op de site van het CBR voor hoeveel er van die rijschool in hun 1e examen slagen het persentage.....

en zelf wil ik dus zo'n stnag plaatsen die past overal tussen dus kan Teun lekker schommelen [​IMG]

enne ik blijf voor je duimen...... al hoor ik telkens nog niets op mijn solicitaties :rolleyes:
    ik ga ook ff aan het eten voordat de 2 mannen thusi komen en er 1 een fles wil en naar bed gaat

9. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Zo dan moest even 12 pagina's lezen....

Wat een leuke kaartjes allemaal, ik heb die van mij ook gescand, komt er dus ook aan.

10. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

De voorkant,

Zelf ontworpen en ik zet hem als tatoo

Tekst 'Welkom lief meisje

11. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

Dit is de binnenkant.

Tekst:

Twee harten een liefde
    uit liefde, een hart

Geboren op 15 december 2006
    onze prachtige dochter en mijn lieve zusje

DIMPHY

Welkom lieve kleine zus!
    Welkom in dit leven,
    mag ik nu een kusje aan mijn zusje geven?
    Izanka

12. Niet meer actief

otje alvast heel veel succes voor zaterdag voor ik het vergeet.

saar: Tandemvoeden?

hier wienig nieuws gebeurd...

zal me gb kaartje straks ff opnieuw plaatsen dan kun je m beter zien....
    morgen ohctend helpen op de psz. dus zal morgen middag kapot wezen. ook me ventje gaat morgen ochtend weer proberen te werken...

lianne: Hij is gaaf! vind m echt stoer....

13. @Irma: Mijn man is zojuist naar AH geweest voor ossengalzeep. Helaas hadden ze het niet... :( Morgen maar eens proberen bij de drogist...

@Otje: Super zeg, dat nieuwtje van Steef! Kun jij lekker stoppen met werken... ;)

@Janette: Ik geloof dat ik haken in het kozijn toch veiliger vindt dan zo'n stang. Bij ons hangt de schommel ook aan twee speciale schommelhaken en die kunnen een gewicht van 40 kilo dragen... :D
    Jasmijn begon de dag vandaag heel vrolijk. Ze dronk haar eerste fles rap leeg en had geen koorts. Ik besloot dus ook om maar gewoon met haar naar babyzwemmen te gaan. Daar heeft ze weer ontzettend van genoten: ze spetterde en babbelde en had duidelijk veel plezier. In de auto viel ze in slaap en zo heb ik haar op het kdv afgezet. Maar rond 15.30 uur belde het kdv me op: Jasmijn was weer ontzettend aan de diarree, het léék niet eens meer op poep... :( Ze had geen koorts en ik hoefde haar niet te halen, maar ze wilden wel even overleggen wat ze haar te eten moesten geven. Het bordje pap heeft ze echter niet opgegeten. Thuis heb ik haar 80 cc ORS laten drinken en nu ligt ze in bed. Wanneer ze niet uit zichzelf wakker wordt, maak ik haar rond 21.00 uur wakker voor een flesje pap...

Ik kreeg vanmiddag ook een sms-je van Eve: Fynn was snotverkouden en het leek haar beter om een ander keertje te komen (we hadden voor morgen afgesproken). Misschien zijn de beebs donderdag weer beter (maar liever woensdag al, natuurlijk...)!

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wij hebben net een fietsstoeltje gekocht heel erg leuk maar we zijn er achter gekomen dat ik een probleem heb.
    Ik heb een omafiets en ik ben klein en daar door kom ik niet tussen de fiets en het stoeltje dus kan ook niet opstappen :(
    Nu gaan we morgen maar kijken voor een rond zadeltje hopelijk gaat dat wel.

@Lianne wat een leuk kaartje.

@Otje spannend zeg je 1ste rijles.
    En hopelijk word je nu aangenomen.

@Gnessy ik krijg die b12 spuit altijd in me bil.
    Ik mocht kiezen waar ik hem wilde ze zei wel in je bil is het het beste want dat doet het minst pijn.

15. Niet meer actief

vales
    ik heb ook oma fiets en ben klein... ik heb t voorstoeltje andersom op me stuur. dus neit met rijrichting mee, maar dus zo dat ruth mij aan kijkt als we aan t fietsen zijn.

ik had niks te kiezen. kreeg m vanaf de eerste x al in me bovenarm.....

16. Hier Liene haar kaartje, ook zelf gemaakt.

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

18. [​IMG]

De tekst:

Groot is het wonder
    Jij bent zo klein
    Dankbaar zijn wij
    dat jij ons kindje mag zijn

Liene

Thuis geboren op 5 december 2006
    gewicht 3.560 kg

Eerste kindje van Ben en Saartje Peeters-Lommelen

Meter: Oma Jenny
    Peter: Vake Jan

Cadeautip: Gaatjes in de hemel, Mol of enveloppe

19. En deze nog, van net in de speeltuin:

20. En deze: Ik lust heel er graag macaroni met kaas en hesp!

Deel Deze Pagina