Wat breng ik jullie toch in de war... Lola, hesp is ham. Gnessy, tandemvoeden is borstvoeding geven aan twee kindjes samen, in mijn geval dus Liene en de baby.
Wat vervelend Lola, dat Jasmijn zo'n diarree heeft. Fijn dat Koen weer wat is opgeknapt, nu Sara nog Saar, is de bv dan nog wel op de behoefte van Liene afgestemd? De melk wordt toch weer veel romiger voor een pasgeboren baby, maakt dat dan niets uit als Liene daar ook van drinkt?
Lola, `t kruidvat heeft het ook gewoon! Succes en ik hoop ook dat de vlekken er bij jou uitgaan... Sneu dat Jasmijn zo aan de dunne is maar wel fijn dat ze er zo vrolijk onder blijft... Rick heeft vandaag op het KDV niets gedronken, vervelend dat ze mij dan niet even bellen, de nutrilon drinkt hij dus ook niet meer... Nu hebben we vandaag maar Friso gekocht en die is er wel in gegaan vanavond, ik hoop maar dat dat het is want ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken. Verder heeft hij vandaag op de tocht gezeten vertelde één van de juffen en nu heeft hij geen stem meer, ik schrok gewoon toen ik hem kwam halen, eerst had ik de indruk dat hij gewoon vreselijk gehuild had, maar ja dat weet je toch niet... Bah, het zit me toch niet helemaal lekker! Irma.
ik heb net zo'n stoeltje vales, maar dan met nijntje erop.... ik heb het windscherm er af gehaald.... zal morgen ff foto voor je maken hoe die er op zit.... Verder is t me eindelijk gelukt om psp goed op me pc te krijgen dankzij de man van otje! nogmaals bedankt... Dus ik ga binnenkort ook aan de gang met psp... Verder ga ik me bedje in. morgen helpen op de psz.... lijkt me niks eerlijk gezegd dat tandemvoeden niet... (niet beledigend bedoeld!) slaap lekker allemaal.... truste
Vervelend Irma, dat hij niet gedronken heeft. En ook wel dat je het gevoel hebt dat ze misschien niet helemaal eerlijk zijn (of mag ik dat niet uit je verhaal opmaken?) Hoop dat Friso de oplossing is. Ossegal hebben ze ook in van de stiften (zoals een pritstift zeg maar). Dat is echt ideaal. Al had ik er zelf ook niet meer aan gedacht. Door Irma denk ik nu, o ja dat kan ik nog eens proberen om die vlekken eruit te krijgen Vanmorgen ging de vergadering op mijn werk niet door dus had ik lekker vrij. Moest wel vroeg op om Jikke naar het KDV te brengen. Tja dat is natuurlijk een beetje dubbel. Maar ja, voor afbellen was 't toch al wat laat en verder was het wel lekker. Heb vanmorgen eens wat dingen kunnen doen waar ik door de verlatingsangst van mijn dochter al even niet meer aan was toegekomen
Noralien: ik kijk effe. De naamromper heeft Frank met de strijkijzer om zeep geholpen en ik had hem niet op de foto gezet de enige keer dat hij hem wel heeft aangehad. Maar een foto in witte romper moet vast lukken.... Lola als je interesse hebt: op onze site (onder mijn www) kun je onder het kopje duiken en dan in logboek van Frank foto's zien van onder water in zeeland van vorig jaar. Ook nu zijn er foto's gemaakt, die komen er vanzelf bij. Ik heb in elk geval een kompaskwal van een kleine halve meter lang gezien en centimeter of 20 breed. Echt gaaf! Ik had overigens in juli ook al 1 duikje gemaakt, maar deze duiken waren meer ontspannen fijn in elk geval dat het spugen bij Jasmijn gestopt is. hoop dat de diaree ook snel over is! En ja...ik vind ook dat Jasmijn woensdag weer beter mag zijn! Irma wat heftig om zo je zorgvuldig gespaarde kostbare witte goud weg te gieten. Kan me voorstellen hoeveel pijn dat doet! enne....ik heb heel stoer vanavond geen BV gegeven maar een fles en hoop nu dat ik vannacht niet op leeglopen sta! maar toch....het blijft moeilijk om echt te gaan afbouwen... Ik hoop dat Rick niet ook ziek aan het worden is. wat vervelend al die b12 tekorten. Ik heb eigenlijk nooit zo geweten hoeveel invloed zoiets heeft. Maar als ik dat van jullie zo lees, benijd ik jullie niet Vales en Gnessy Saartje! dat klinkt goed. ik houd wel van appelgebak in alle varianten! Otje: neem effe tijd om bij te komen. Je kids zijn veel belangrijker dan wij. En ik weet hoe vemoeiend het kan zijn, en dan was Nick niet eens ziek. Spannend je sollicititie. Ik duim voor je Mijn duikweekend was heerlijk en ik heb zeker genoten. Vermoeidheid hoort daar gewoon bij en is lichamelijk....en dus gezond Nick heeft vanmorgen tot een uur of zes geslapen en daarna kwartiertje gemopperd maar toen weer gaan slapen. Maar om kwart voor 7 moest hij er echt uit....anders zou ik te laat gekomen zijn op mijn werk. Hier eet Nick al heel lang 8 maanden potjes of vers met flink wat stukjes. Geeft geen problemen, maar misschien dat Koen toch nog effe moet bijkomen na een weekje ziekjes te zijn geweest. De baan van je man klinkt goed! misschien kun jij dan wel gewoon thuisblijven. maar goed, toch maar even goed overwegen wat jullie gaan doen. enne rijlessen: spannend! Noura: ik weet nog dat mijn moeder ook vaak mee zat te kaften! het blijft toch iets van alle tijden! leuke foto's weer van Thijmen debbie Saar: merk je geen terugloop van je BV nu je weer zwanger bent. Ik hoop voor je dat je wens om te tandemvoeden uitkomt. Mij lijkt dat persoonlijk niks, maar als je het graag wilt is het iets moois. Liene op de wipkip! leuke foto.. ik vroeg me ook al af wat hesp was, maar ik lees het al... en het slabberprobleem: ik gebruik nog maar 1 slab. Cynthia weet welke ik bedoel...Hij is echt ideaal. Een slab van nijntje van onder soort stof en van boven plastic. Doe je zo met een doekje af en kan de volgende keer weer mee. Lekt niet door, ideaal. nou nog effe een vraagje aan jullie: Nick kan inmiddels wel staan en stappen langs de tafel, maar zelf gaan zitten doet hij nog steeds niet. Wel kan hij hele tijden op zijn knieen zitten. Zijn er meer beebs die dit doen, op de knieen zitten? ik heb het idee dat Nick weinig interesse heeft in zitten, want hij wil eigenlijk gewoon de hele dag staan of onderweg gaan naar staan....maar ik vind het toch raar. Soms neemt hij wel een been mee naar voren, maar dan komt hij echt in een raar standje te zitten....en valt uiteindelijk om
dat is de voorkant van ons geboortekaartje. aan de binnenkant staat links: Wat heerlijk is het kind te zijn, als je kunt genieten van het mysterie van de kindertijd, waarin geloof de werkelijkheid kan overwinnen en verlangen dromen waar kan maken. Laat je verrassen door de wonderen van de wereld en de wonderen van je geest. Laat je geloof en verlangen je toekomst zijn. Welkom in de wereld, lief kind en de namen van onze peetouders rechts: Trots en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon Nick Franciscus Petrus geboren 13 december 2006 om 1.39 uur HIj weegt 3285 gram en ons adres en de rusttijden. Ook ons geboortekaartje is zelf gemaakt en in dezelfde stijl als onze trouwkaart.
Beste mama's, Het is nu 4.00 's nachts en ik kan niet (meer) slapen. De hele familie is nu ziek! Het begon gisteravond met mij: vlak na het eten werd ik misselijk, maar het duurde nog tot 22.00 uur voordat de hele boel eruit kwam en meteen daarna was ik ook flink aan de dunne. Vannacht nog twee keer overgegeven en nu ben ik klaarwakker van de honger en probeer ik voorzichtig een glaasje water te dinken (nippen). Ik voel me inmiddels wel een heel stuk beter en hopelijk blijft dat zo. Mijn man was vanavond nog kipfit, maar is inmiddels ook aan 'de race' en heeft zojuist ook al boven de pot gehangen. In al onze ellende moesten we er een beetje om lachen: het leek wel een wedstrijdje 'Wie is het ziekst?'... En dan te bedenken dat zowel mijn man als ik al ruim 10 jaar niet meer hebben overgegeven... En de aanstichter van dit alles? Die ligt lekker in haar bedje en slaapt door alle kabaal en onsmakelijke geluiden heen... Jasmijn heeft gisteravond wel nog een flinke dunne luier gehad, maar maakt (nog steeds) geen zieke indruk! Sorry voor dit onsmakelijke verhaal, maar door het typen hoor ik het gerommel van mijn maag (van de honger) eventjes niet...
lola heel veel beterschap daar..... hier ook niet zo fit hoor.... Eg is voor t eerst weer aan t werk. eerst halve dagen. Dus ik ben benieuwd. ik ga nou ff tassen pakken want moet helpen op de psz. Heb geen oppas voor ruth (zei gisteravond af om kwart voor 10...) dus die moet mee, houdt dus in dat ik dus dubbele tas moet pakken.. ze liggen nog te slapen dus die zullen ook zo wakker moeten worden..... Ben er rond de middag wel weer... groetjes,
Lola Beterschap! Wat vervelend zeg. Ik herken je verhaal wel. Wij hebben dat een maand of wat geleden ook gehad. ziek ziek. bah. ORS helpt ook voor jezelf, maar ik vind dat heel smerig. Ik ben toen aan de aquarius (sportdrank) gegaan om in elk geval genoeg zouten en mineralen binnen te krijgen om het hele slappe gevoel tegen te gaan. Ik hoop dat je snel opknapt en nog even hebt kunnen slapen.
Nou, de ziekenboeg is weer redelijk aan het opknappen. Na het vorige stukje is er niets meer 'gebeurd' gelukkig! Wel zijn we alletwee moe en slapjes, maar 'gedeelde smart is halve smart' en mijn man blijft vandaag ook lekker thuis... Jasmijn lijkt echter weer helemaal de oude. Vanmorgen had ze (voor een kindje dat twee dagen alleen maar opvolgmelk heeft gehad) een normale brijige poepluier. Haar temperatuur was 36,5 dus ik denk (hoop) dat we het ergste achter de rug hebben...
Lola, wat een rotnacht zeg! Hopelijk knapt het hele gezin snel op. En als Jasmijn vandaag nou nog even gaat slapen, kunnen jullie lekker met haar mee. Beterschap! Gnessie, veel plezier op de psz. Lijkt mij wel leuk iig. Ik heb ook heel slecht geslapen. Rare dromen en vaak wakker. Ga dadelijk dus ook nog ff lekker mee met Jikke. Vanmiddag / avond werken en morgen een dagje uit
Goedemorgen allemaal, Lola, heel veel beterschap. Lijkt me stiekem toch wel gezellig, zo'n dagje met je man en dochter op de zetel. 't Zou nog beter zijn, moest je je goed voelen. Karin, nee, ik merk geen terugloop. Ik moet wel zeggen dat ik al maanden geen volle, lekkende borsten meer heb. Ze zijn precies altijd leeg. Maar Liene drinkt ervan en is wel tevreden. Volgens de vk zijn mijn borsten en Liene nu echt op elkaar afgestemd. Laatst probeerde ik te kolven om een papje te maken. 50cc uit de twee borsten samen... Maar Liene is natuurlijk geen kolf. Ik moet echt zeggen dat ik er nu niet op let hoe ze voelen, want dan maak ik me druk. Ik laat Liene maar doen, en zolang zij goed groeit en beweegt is het ok. Irma, kan me voorstellen dat je wilde dat ze hadden gebeld. Hopelijk lukt de friso goed. Noralien, geniet van je 'gestolen' voormiddag. Over de bv, die wordt idd afgestemd op het kleinste. Dus ook weer de eerste gele pap, het colustrum. Voor Liene kan dit geen kwaad, ze gaat er alleen even erg dik van worden hebben ze me al gezegd. Gnessy, ik ben niet beledigd hoor . Iedereen het zijne toch. Saartje
@Saar: Tja, dat zou het kunnen zijn, maar ik was schijnbaar iets te optimistisch. Mijn man voelt zich inmiddels weer behoorlijk misselijk en ik heb hem naar bed 'gestuurd'. Zelf zit ik met lange tanden een boterhammetje met jam en een kop thee weg te werken (ik weet het: het eerste eten smaakt nooit, daar moet je even doorheen)...
Lola: Oei, wat een nacht zeg! Beterschap voor jullie alledrie! Noralien: Jij ook al een slechte nacht... Gnessy: Werk ze op de psz! Wel erg lullig dat je oppas zo laat af belt... Hier gaat het "redelijk". Sara is nog steeds niet helemaal beter. Ze is wat slapjes. Ze eet nu een beschuitje. Vanavond hebben mijn man en ik een etentje in Amsterdam van zijn werk maar denk dat ik maar thuis moet blijven. Koen doet het prima. Is weer de vrolijkheid zelve. Alleen iets anders wat ie eigenlijk al best lang heeft. 's Avonds gaat ie gewoon vrolijk slapen en dat gaat allemaal prima. Maar vaak moeten we er toch wel zeker 3 x per nacht uit voor het speentje wat ie dan kwijt is. Laten huilen heeft geen zin want het gaat van kwaad tot erger. Vind het eigenlijk best vreemd. Eerst werd ie daar niet wakker van als 's nachts zijn speen eruit viel. Hij sliep gewoon de hele nacht door... Hoop dat dat ritme weer terug komt. Vannacht kwam ie om 2 uur, 3 uur en 6.30 uur. Om 6.30 uur dacht ik echt: Oei... tis vroeg... hup speentje erin en hopelijk slaapt ie nog even. Ik zelf ook weer mijn bedje in. Heeft ie geslapen tot 9.00 uur! Verrassend he? hihi. Gr Otje
Lola, beterschap voor jullie allemaal. Otje fijn dat Koen weer opgeknapt is, dus nog weer normalen nachten... Wat leuk om al jullie geboortekaartjes te zien, leuk dat er zo veel zelf ontworpen tussen zitten. Saar, ik had iemand op de camping die ook de baby en een 1,5 jaar kind samen bv gegeven heeft. Ging prima samen zei ze. Dimphy net terug van het bureau, mag niet meer zoveel in de loopwagen dit beperkt haar ontwikkeling zei ze. Ook moeten we oppassen met eten, ze wordt nl te dik voor haar gewicht. De arts zei, het lijkt net of ik alleen maar kritiek heb, voel me vervelend naar je, ik zei dat ik het als advies opvatte, en daar mijn eigen ding mee doe. Wel sympathiek dat ze het zelf benoemde, ze wilde niet als zeur overkomen,maar wilde wel advies geven. Dimphy heeft nl nog steeds 4 flessen, die moet ik nu proberen aftebouwen naar 3. Karin, hier geen knieenzitten hoor!
Lola, beterschap voor jullie allemaal. Otje fijn dat Koen weer opgeknapt is, dus nog weer normalen nachten... Wat leuk om al jullie geboortekaartjes te zien, leuk dat er zo veel zelf ontworpen tussen zitten. Saar, ik had iemand op de camping die ook de baby en een 1,5 jaar kind samen bv gegeven heeft. Ging prima samen zei ze. Dimphy net terug van het bureau, mag niet meer zoveel in de loopwagen dit beperkt haar ontwikkeling zei ze. Ook moeten we oppassen met eten, ze wordt nl te dik voor haar gewicht. De arts zei, het lijkt net of ik alleen maar kritiek heb, voel me vervelend naar je, ik zei dat ik het als advies opvatte, en daar mijn eigen ding mee doe. Wel sympathiek dat ze het zelf benoemde, ze wilde niet als zeur overkomen,maar wilde wel advies geven. Dimphy heeft nl nog steeds 4 flessen, die moet ik nu proberen aftebouwen naar 3. Karin, hier geen knieenzitten hoor!
otje: dit is bij ons ook al een week of 3 aan de gang alleen is kailynn echt wakker en ligt ze te praten en zelf met tut in soms wel een uur lang. en dan valt zij in slaap en ben ik wakker. otje: wat verevelend allemaal ziek zijn. hoop dat de boterham wat bij je opknapt. cola zonder prik help ook heel goed tegen misselijkheid, mijn schoonmoeder was ook zo zieek op onze bruiloft en hield het goed vol door cola en ors. door een paar korrels suiker bij je cola te doen is de prik er zo uit. het is maar een tip. hoop je wel te zien morgen! hier leuk nieuws voor sommige is het gewoon maar kailynn haar eerste boven tand is door! en de andere is in aan tocht! otje succes met rijden, spannend hoor! saar: tandem voeden lijkt me apart, zal wel veel energie bij jou kosten denk ik. maar hoe voel je je verder? Ik ga boodschappen doen!
lianne: fijn dat een arts dat erbij zegt want er zijn natuurlijk wel moeder die dit wel heel erg aantrekken. kailynn zit inmiddels op 2 flessen sinds donderdag en dit gaat ook goed. maar had jij dimphy hele dag in die loopstoel, kan het me niet voorstellen, hoe lang heb jij haar in de loopstoel? ben benieuwd omdat kailynn ook een loopstoel heeft. en was dimphij dan zoveel aangekomen? op de foto's vnd ik haar niet dik hoor. karin hier ook geen knieen zitter hoor.