Lianne, ik vind ook niet dat Dimhy er dik uitziet op de foto's. Cynthia, ik voel me goed. Wel soms een misselijk gevoel, maar dat is zo over met iets te eten. 's Avonds is mijn buik opgezwollen. En moe ben ik ook, maar ik rust gewoon veel nu.
Otje, Fijn dat Koen weer beter is. Jammer dat je avondje uit niet door gaat nu. Lianne, idd netjes dat ze het zelf al zei. Maar is Dimphy dan idd te dik? En was verder alles goed met haar? Cynthia, GEFELICITEERD met het boventandje. Heeft ze er veel last van (gehad)? Vervelend, die onderbroken nachten van iedereen! Dat cola helpt tegen misselijkheid wist ik idd. Alleen dacht ik dat het wel coca-cola en geen light moest zijn.
hi hi, ff snel nog niks gelezen maar dat komt wel hoop ik heb het druk nml. orlando heeft ook een schimmelinfectie dus heb daar nu een zalfje voor. heb al wel allemaal leuke geboortekaartjes voorbij zien komen erg leuk om te zien. ff vwb de meeting ik wil ook welk komen maar moet ff kijken of het fgaat lukken hier nu een trapbekleder over de vloer iemand die komt kijken voor het schiilderwerk buiten en een gordijnhanger vandaar doei gr saskia
mellemiel wil je ook mee doen met een adressenlijst zodat we elke beeb een kaartje kunnen sturen met zijn of haar verjaardag?
vanmorgen geholpen op de peuterspeelzaal. Ruth heeft zich keurig gedragen. heeft een uur geslapen en rest in buggy gespeeld... het is een groep van ong. 12 t/ 15 peuters en elke keer helpt een andere ouder.. Was idd wel balen dat ik geen oppas had, maar goed.... ik vraag diegene niet nog een keertje.. zoek wel andere oppas... het is behoorlijk intensief omdat er deel al zindelijk is en deel niet... Maar wel erg leuk om te doen vind ik... Ben nu kapot en ga straks ff de h.a. bellen voor uitslag van me bloed... Ben benieuwd. Eg belde net dat hij zo naar huis komt. We hebben dat ff afgesproken omdat ik doodsbang ben dat m wat gebeurt... De schrik zit nog erg hoog bij me... hopelijk word dit snel wat minder, maar goed dat is afwachten...
Zo, ben weer thuis. Koen is naar het KDV en Sara is nog thuis. Ik had om 12 uur een afspraak bij het CWI (centrum voor werk en inkomen) omdat ik nu officieel werkloos ben en dus WW ga aanvragen. Ik had er al helemaal geen zin in omdat ze altijd zo moeilijk doen daar. Nou, vandaag dus helemaaaal niet! Ik had een gesprek met een hele aardige jongeman. Even gepraat en hij vroeg wat voor werk ik wilde doen. Dus uitgelegd dat ik jaren ervaring heb in het callcenter maar dat ik dat werk een beetje beu ben en liever iets anders wil doen. Hij kijken naar vacatures en er was idd niet veel qua administratief werk of iets dergelijks. Of ze vroegen dan weer gerichte opleiding. Toen vroeg ie: Zou je niet bijv. een opleiding willen doen zodat je straks wat meer kennis hebt? Dan heb je ook sneller kans op een baan. Ik zei dat ik dat wel wilde. Het UWV zou dat dan bekostigen. Nu mag ik zelf even rond gaan kijken voor een opleiding. Binnenkort krijg ik dan nog een gesprekje met die man van vanochtend en nog iemand van het UWV die dan toestemming moeten geven. Vind het echt wel tof! Ik dacht er een tijdje terug al aan om een opleiding te gaan volgen maar het was me allemaal wat duur maar als UWV wil betalen wil ik het graag doen! Gr Otje
otje: goed en leuk nieuws dus! genessy: bloed goed? ik heb ook net gebeld naar de ha mar alle waardes waren goed dus aan mijn bloed mankeerd niks. Kailynn is een klein beetjes hangeriger en KWIJLEN! en hoop dat die onderbroken nachten er ook bij horen want dan betekend dat het binnenkort minder is en nu de andere voor tand nog! noralien: het moet in ieder geval gewonen cola zijn idd.
@Otje: Dat was een meevaller dus bij het CWI. Meestal ligt het er ook maar net aan wie je dossier behandelt. Daar kun je geluk of pech mee hebben... @Kailynn: Jasmijn wenst je proficiat met je eerste boventandje! Ze hoopt dat ze het morgen in eigen persoon kan komen bewonderen... Update vanuit de ziekenboeg: Ik heb het advies van Karin opgevolgd en ben vanmorgen even lopend met Jasmijn naar de supermarkt geweest voor sportdrank. Ik heb ook meteen een pak Cracottes meegenomen, want van die boterham met jam werd ik niet vrolijker (ik hou namelijk niet van jam en dus helemaal niet wanneer ik niet lekker ben...) Mijn man heeft nog geslapen tot 13.00 uur en voelt zich ook weer een stuk beter. Om 11.15 uur heb ik Jasmijn in bed gestopt en ben ik zelf ook nog even terug in bed gekropen. 'Helaas' is ze weer beter en ze sliep dus niet zolang als de afgelopen dagen, dus om 12.30 uur kon ik er weer uit. Maar ze begint nu weer wat moe te worden, dus wagen we nog maar eens een poging...
na drie uur ff weer bellen is wat niet goed met mijn ijzer, maar hoe en wat wist de assistente niet dus die overlegt ff met de h.a. Rest was allemaal goed in orde.
Helaas helaas.... ben net gebeld nav sollicitatiegesprek van gisteren... de keus is op iemand anders gevallen... Jammer....
jammer Otje op naar d evolgende leuke baan en evt opleiding... Lola sterkte Gnessy wat was er met je ijzer? te kort? heb net ook een brief van een solicitatie gehda en helaas niet de keus op mij.....heb er nog een paar lopen dus we wachten af
ja ik ben ook aan t pspen geslagen! en idd het is verslavend.. ja heb ijzer te kort, maar mijn andere ijzer waardes waren / zijn goed en dat heft elkaar op... Ze overlegt nog met de h.a. verder wat ik met mijn moeheidklachten moet.. En hier krijg ik bericht over morgen. Dan haalt egbert toch voeding op voor ruth bij de apotheek (zit in 1 gebouw) en daar zit breifje bij...
Lola, mag ik je hartelijk bedanken. Je hebt me aangestoken...misschien een computervirusje Ik was dus op weg naar mijn werk toen ik ineens echt heel misselijk werd. Heb naast de auto staan overgeven en ben toen maar weer omgedraaid. Trillen als een rietje en verder ook niet echt lekker. Ben mijn stem ineens ook kwijt (dus Irma, hoort misschien ook wel bij hetgeen er nu heerst). Ik duik zo nog ff lekker mijn bed in. Jikke is natuurlijk op het KDV, dus daar maak ik ff gebruik van. Tot later