hi hi, nou ik ga proberen te reageren weet niet of het lukt om op iedereen te reageren omdat ik niet alle tijd heb nu. otje; balen zeg van saar alsnog beterschap. noura/janette; lekker joh al die taart en cake, heb er zin in. dat krijg je aks je zo moete eten lola; iedereen bij jullie beterschap gewenst het heerst echt hoor hier ook veel zieken in de omgeving, gelukkig afkloppen hier alleen verkoudheid, bij orlando iets meer maar gaat nu beter, heeft geen koorts meer.\ gnessy; goed van ruth hoor met haar stapjes, ik zal ff kijken wanneer ik mijn adres doorsrtuur naar je slingding; kailynn ook al aan het kruipen goed hoor go kaillynn go kailynn en wat een super leuk gezicht met kailyyn in haar wagen zeg, echt een schatje. irma; he getsie, wat naar zo afbouwen met je bv dit is niet wat je had verwacht , wat ik me heeeel goed kan voorstellen, noralien; oeh lekker wokken, dat vind ik echt super lekker maar dan moet het wel een goed wokrestaurant zijn, fijn dat jij het lekker vond en dat jikke ht goed heeft gedaan. duikster; leuk dat nick zo aan het kruipen is en dat ie het kiekeboe spel leuk vond. en ook dat ie zijn ritme weer terug heeft. vales; gefeliciteerd met het zitten otje; ik vind je een topmama, en logisch dat je effe niet reageert hoor. zou ik ook niet kunnen, kan het nu al af en toe niet bvijhouden saar; niet te vaak zo uitdagend uitnodigen he anders komt iedereen straks tegelijk aan terwijl je het niet verwacht ben erg benieuwd naar je huisje is het al af? debbie; leuke foto's wer, zit thijmen los in die schommel of in een tuigje. hij zal het iig leuk vinden toch ? otje; spannend je eerste rijles, en ook spannend vwb de baan voor je man, kan hij dit niet vragen, een auto van de zaak? als ze hem graag willen! een auto van de zaak is ook voordeliger nAatuurlijk. enne, vwb ris sorry jannete maar dit is echt geldklopperij hoor, je betaald meerdere examengelden en als je gwoon een goede rijschool in de buurt hebt leert deze je ook in stappen hoe en wat. een evt tussentijdse toets is evt aan te raden als je erge faalangst of spanningen hebt voor examens. lola; ahh die jasmijn ik heb echt medelijden met haar en jouw hoor, heel veel beterschap nogmaals nou ga ff stoppen met reageren reageer vanaaf verder op de rrest gr saskia
Melliemel: Wat deed jij nu voor werk? Ben jij rij-instructrice? Bevalt het je goed? Lijkt me leuk werk om te doen. Het pakket (voor m'n rijbewijs) wat ik wil gaan doen bevat - x-aantal lessen - Tussentijdse toets - Stedenrit/Veiligheidstraining - Praktijkexamen - Examengarantie (als ik de 1e keer zak mag ik nog een keer op zonder te hoeven bijbetalen) Noralien: Beterschap! Het heerst wel zeg... Lola: Hoe is het nu met jou en je man? Voel je je weer wat beter? Met Sara gaat het een stuk beter. Morgen gaat ze weer naar school (wil ze zelf) Gnessy: Leuke bewerkingen! PSP is echt verslavend. Hihi. Slingding: Ik vind het wel grappig dat als Koen onrustig is dat Kailynn het vaak ook is op het zelfde moment! Toch die uitgerekende datum he? Janette: Hoop dat je nog iets hoort van je sollicitaties! Groetjes Otje
Pfffff wat een gedoe met dat fietsstoeltje zeg. We hebben een zadel en een pin gekocht en nog ging het niet goed. Ik kon er wel tussen en ook fietsen alleen zat het voor geen meter dus echt relax fietsen was het niet. Wij de halfords gebeld met de vraag of we het stoeltje konden wegbrengen ook al had ik alles opengemaakt en afgeknipt en dat was gelukkig geen probleem Dus nu hebben we een stoeltje voor achterop gekocht. @Lola heel veel beterschap iedereen! @Noralien ook heel veel beterschap! @Otje balen zeg van die sollicitatie. Mijn moeder kan ook een opleiding via de CWI doen alleen weet ik eigenlijk nog niet waarom ze het niet heeft gedaan. Ze heeft zelf wel een baan en nog kan ze een opleiding krijgen maar dat zal wel komen omdat me moeder niet zoveel geld heeft. Wel leuk dat je dat kan gaan doen. @Gnessy nu zal je zeker ijzertabletten moeten slikken,hopelijk gaat het snel werken. En leuke foto's!
pff een boventand Kailynn! hier is Nick al heel trots op zijn ene inimini ondertandje! pff Saskia jullie zijn nog flink aan het klussen! maar het wordt vast heel mooi. Gnessy wat een leuk idee is dat elke keer iemand helpen op de PSZ, of is het uit nood geboren omdat er te weinig leidster zijn. Hier heb ik er in elk geval nog nooit van gehoord. Otje wat een goed nieuws dat je via het UWV een opleiding zou mogen gaan volgen. Ik zou ook zeker van het aanbod gebruik maken. en jammer van je sollicitatie. pff het is hier wel een algehele ziekenboeg. Noralien jij ook beterschap! zelf heb ik last van mijn oren, dus hoop dat het niet doorzet in een ooronsteking, want dan was het weekendje duiken wel zuur... Vales dat klinkt als een hoop gedoe met de fiets. Hoop dat het dan achterop beter gaat, maar dat lijkt mij dan voorlopig weer niks als ze nog zo klein zijn. nou noralien en Lola ik hoop echt dat jullie opknappen en dat ik jullie nu dan donderdag samen met Cynthia mag verwelkomen in mijn stulpje!
karin, ik hoop donderdag zeker te komen! (als het hier niet is toe geslagen natuurlijk.) nou dan kunnen we morgen voor eenn kast op de slaapkamer gaan kijken ipv donderdag.
@Otje: Meid, wat jammer! Het enige positieve is dat dit bedrijf wel netjes de moeite heeft genomen om je even te bellen... Fijn dat Sara weer helemaal opgeknapt is. Als ze zelf aangeeft weer naar school te willen, is dat een goed teken! Dat rijlessenpakket ziet er goed uit... @Janette: Ook voor jou vind ik het jammer, hopelijk levert één van je andere sollicitaties meer op! @Gnessy: Jij bent goed bezig! Vooral die foto's op het strand met dat omgeslagen hoekje zijn erg leuk... Ik hoop voor je dat ze iets vinden tegen je vermoeidheid! @Noralien: Ik heb je vanavond ook al op msn gesproken en ik hoop dat we donderdag allebei weer de oude zijn! @Slingding & Duikster: Jullie blijven gewoon gezond, afgesproken... ? Tja, en hoe gaat het hier inmiddels? Vanmiddag had ik wat teveel hooi op mijn vork genomen. Na een tweede slaapje van 14.00 tot 16.00 uur voelde ik me zó goed, dat ik een beetje te fanatiek aan de was ben begonnen. En dat had ik dus niet moeten doen, want het resultaat was dat ik me rond 18.00 uur weer behoorlijk misselijk begon te voelen. Rond 19.00 uur ben ik dus maar weer in bed gaan liggen. (Sorry Otje, dat ik het msn-gesprek met jou nogal abrupt moest afkappen, maar ik voelde me echt eventjes niet lekker...) Slaap had ik niet, maar na een uur rustig liggen, voel ik me nu weer wat beter. Nu die fout dus niet nog een keer maken...
lola, hou je rustig! dan ben je het snelst opgeknapt. otje en janet: jammer van de sollisitaties. volgende keer beter hoop ik voor jullie. ga de was weg werken!
Nou nou meiden, wat een ziekte hierzo... Rick is nog steeds zijn stem kwijt maar blijft wel vrolijk. Hij wil nogsteeds niets drinken op het KDV maar vanmiddag hebben ze pap voor hem gemaakt wat hij wel naar binnen werkte. Thuis heeft hij vanavond flink de schade ingehaald en speelt heerlijk met zijn Pooh auto! Gelukkig maar... Janette en Otje ik zal voor jullie duimen dat jullie snel een leuke job vinden! Volgens mij moet ik ook maar eens aan de PSP, enne Lola ook jou maar eens bellen anders komen er hier nooit foto`s gespamd van Rick... Doe je trouwens wel een beetje rustig aan, ff lekker uitzieken hoor. Noortje, wat balen zeg dat je aan de kant van de weg moest overgeven, hoe ist nu met je? Karin ik hoop voor jou dat het inderdaad geen oorontsteking aan het worden is... Enne hoe is het nu met je BV? heb je vannacht nog op knappen gestaan? Ik begin net een beetje te wennen dat Rick niet meer bij me drinkt maar ik mis het wel vreselijk. Ik voel me nu ook echt een koe omdat ik veel de druk van mijn borsten moet afdrukken en het lijkt ook nog niet minder te worden... Kailynn al een boventandje?! Rick alleen maar twee ondertandjes hoor...Staat al stil vanaf 19 juli... Fijn Vales dat je het stoeltje terug kon brengen, wij hebben van de week ook een stoeltje gekocht voor voorop, Rick vind het helemaal geweldig en zijn mamma ook hoor... Nou ik ga lekker naar bed moet morgen om 07.00 beginnen... Irma.
Lola en Noortje, beterschap! Karin, hopelijk krijg je geen oorontsteking. Otje, gelukkig gaat het met Koen en Sara weer beter. Wat fijn zeg dat je op kosten van het UWV een opleiding mag volgen. Wat zou je graag willen? Lianne, ik vind Dimphy helemaal niet te dik. Hoe zwaar weegt ze nu? Bij het cb zeiden ze een paar maanden terug dat ze als ze een jaar zijn 3x hun geboortegewicht mogen wegen...tja, dan mag Lynn waarschijnlijk ook op dieet...ze woog 2900 gr. toen ze geboren was en toen ze 7.5 maand was al ruim 8600 gr. Lynn zit al een tijdje op 2 flessen, een groente- en een fruithap. Wat sneu Saskia, dat Orlando een schimmelinfectie heeft. Hopelijk is het snel over. Gnessy, leuke bewerkte foto's. Lynn heeft weer iets leuks bijgeleerd. Ze kan ik haar handjes klappen. Zo mooi om te zien. Als ik dan zing: klap eens in je handjes, dan gaan haar handjes meteen tegen elkaar. Oja, kennen jullie dat liedje van een paar jaar terug van de Crazy Frog...dat ringdingdingdingding-liedje? Nou, als Lynn boos is, dan maakt ze dus zo'n geluid. Morgen en donderdag werken. Lynn gaat donderdag voor het eerst naar het andere kdv. Heb daar een beter gevoel over en het is dichterbij mijn werk. Volgende week dinsdag de vruchtwaterpunctie. Zie er best tegenop.
@Slingding: Ik heb goed naar je geluisterd en me lekker rustig gehouden vanavond ! We hebben naar House en Medical Investigations gekeken... @Bianca: Ik zal aan je denken aanstaande dinsdag, ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet! Even een vraagje aan de mama's met beebs die last van diarree hebben gehad bij het doorkomen van tandjes: Jasmijn kreeg later vandaag toch weer enorm waterige luiers. Maar boven zit er een tandje door te komen, ze heeft ook rode billen. Naar haar gedrag te oordelen is ze de buikgriep te boven, maar ik vraag me dus af of jullie beebs ook zo'n ontzettende waterige poepluiers hadden bij het doorkomen van de tandjes...?
Goedemorgen iedereen, ik had beloofd om vanaf nu frequent te posten maar dat is helaas niet gelukt. De reden daarvoor was dat ik een andere baan heb gevonden. Ik werk nu bij hte cWI in Rotterdam, en had 3 weken lang training in Utrecht, dus dat was best zwaar. Maandag de eerste echt dag gehad en het was vermoeiender dan ik dacht helaas . Hier komen de tandjes ook weer door en @Lola hier is Vishesh ook aan de wat dunnere ontlasting. En gister heeft hij de hele dag geuild op het KDV @otje, mooi dat het CWI jou zo geholpen heeft. Ik was er zelf in mijn zw verlof geweest en toen zeiden ze tegen mij dat ze niet gingen helpen omdat ik HBO gedaan heb en wel makkelijk aan een baan kon komen (ja callcenter ja.. en dat wilde ik niet, en vanwege mijn zw, schap de opleiding afgebroken) Mijn moeder doet zelf zo een traject en zij doet nu een MBO opleiding en werkt op een basisschool. Verder mooie kaarjes voorbij zien komen en ik zal de mijne ook uploaden als ik tijd heb.. Ik heb echt het gevoel alsof ik geen leven meer heb.. Nou ik moet er over 5min (6.45) vandoor dus ik probeer vanavond wel te reageren.
otje: je verhaal klink nu echt van door komende tandjes. Irma: bij kailynn had het ook vanaf 6 juli stil gestaan dus bij jou kan het zo weer aan de beurd zijn. lola: goed geslapen? noralien: hoe voel jij je vandaag? Karin zal je je niet vervelen vandaag ? Batchie: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Succes nog met je training. Nog even over mijn handen die zijn nu weer goed aan het genezen. Bianca: kan me je achts voor volgende week voorstellen. Strakte de komende dagen en ik hoop dat lynn het goed naar haar zijn heeft op het nieuwe kdv.
Goedemorgen allemaal, Eve, Ben was gisteren voor zijn werk naar Delft gemoeten. Ik wist natuurlijk 8) waar het was. Jammer dat hij het pas wist toen hij op zijn werk was, anders hadden we kunnen meekomen en nog eens bij jou kunnen binnenspringen. En zieke mama's: hoe voelen jullie je vandaag? Batchie, proficiat met je nieuwe baan. Hopelijk wordt ze wat 'rustiger' als je wat bent ingewerkt. Otje, jammer van jouw baan. Maar (even een persoonlijke vraag), ik herinner me dat je ooit zei dat je ging werken voor wat extra luxe. Maar dat je zou kunnen thuis blijven als je wou. Nu je man meer gaat verdienen, kan jij dan niet thuis blijven? Bianca, veel sterkte meid. Ik duim voor je dinsdag! Lola, hier geen opvallende diarreeluiers bij tandjes. Wel rode billen. Vandaag gaan Liene en ik hier in de buurt babyzwemmen. We gaan altijd naar een zwembad een uur rijden van ons. Het is dan per koppel en baby. Vandaag is het met mij alleen. Ik had me maanden geleden ingeschreven, maar was het vergeten. We proberen maar eens. Maar ik ga wel niet hetgene ze in het andere zwembad leert, laten verknoeien. Daar leert Liene de circel van zelfredzaamheid. Het is de bedoeling dat ze van de kant springt, onder gaat, weer boven komt, zich omdraait en weer naar de kant zwemt en daar gaat hangen tot wij er zijn. Blijkbaar maken vele kinderen de 'fout' om verder te zwemmen wanneer ze in het water vallen. Dus zich niet om te draaien, maar om naar de nadere kant (die veel verder weg is) te zwemmen. Maar het zwemmen in dat andere zwembad kost 23 euro per keer (een half uur) en we moeten dus 2u in de auto. Dit kost 2.5 euro voor een half uur en we moeten 20 minuten in de auto... Dus ga wel eens kijken, kunnen we het misschien combineren. Saartje
ff snel....Lola Teun heeft nu ook waterige luiers ...tenminst 2 van de 3 gister een lekkere luier tot op zijn rug. .gelukkig waren we thuis dus heb hem uitgekleed in bad en de douch op hem gezet gaat hij zitten lachen.... ..je zou hem toch..maar ach hij was weer schoon.... @ Saar Eve is op vakantie in limburg dus het had niet gekunt.....maar wij komen mss wel volgende week ff bij jou langs......als we nog tijd hebben..en niet de hele dag in het zwembad liggen.... is dat "nieuwe"bad in mol? ( Sunparks?) = niet dus las net het andere onderwerp.....anders hadden ze samen kunnen zwemmen vandaag me laatse dagje voor de vakantei en dan ben ik hier 14 dgn weg...jippie.... dus ga nog ff wat doen.... hoop dat het bij iedereen beter gaat....... oja nog ff een vraagje aan jullie die al een buggy hebben....welke hebben jullie en waarom en kan deze ook makkelijk mee op de fiets....zit te kijken naar 1 maar kom er niet uit wil er ook niet veel geld aan uitgeven omdat het er echt voor bij is..dus max 80...weet wel dat ik min. 3 standen wil
ik heb laatst bij kruidvat besteld 2 standen helaas. maar wel makkelijk op fiets te monteren..... zelfredzaamheid nu al saar? Belgie is ook wel raar hoor ? misschien dat dat aan mij ligt, maar hier is dat dus neit aan de orde.... hier vertrouwd raken met water. oke, als hun op kant staan wij ze vasthouden en dan soort van springen doen.... Maar echt niet zelf zwemmen.... haha.... was hier voor 10 banenkaart 35 euro kwijt..... verder druk aan t pspen hier... Dit is weer zo'n lesje.. hahahaha..... ik ga nou me kids ff aankleden en eentje uti bed halen... tot laters....
Gnessy: Lekker bezig met PSP! Janette: Ik heb deze buggy: http://www.babywelkom.nl/product_info.p ... cts_id=125 Is ook niet zo heel erg duur. Heb 'm gekocht toen er 20 % korting was bij prenatal dus maar 75 euro voor betaald. Ik wil deze straks aan de fiets hangen. Lijkt me wel handig. Saar: Ik zou wel thuis kunnen blijven maar dan zou het heeeeel erg krap aan worden. Dus elke cent omdraaien om het zo te zeggen en niet meer vakanties, etentjes buiten de deur, leuke dingen doen met de kids. Dat is ook een reden waarom ik blijf werken. En misschien dat als manlief straks die nieuwe baan wel neemt dat ik dan wel iets minder zou kunnen werken. Moeten we even zien. Maar ja... als ik over een tijdje mijn rijbewijs heb wil ik misschien wel een autootje en dat kost ook weer geld. Dus tja... stoppen met werken? Voorlopig even niet denk ik... Tenminste... zit nu ook zonder werk natuurlijk. Maar ik wil ook best werken. Heb eerder ook altijd met plezier gewerkt en als ik een leuke baan vindt komt dat vast wel goed! Slingding: Fijn dat het al beter gaat met je handen! Hoe komt dat ineens? Vanzelf? Wel super natuurlijk. Je bedoelt Lola denk ik? Batchie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat doe je voor werk bij het CWI? Je hebt het maar druk zeg... Lola: Klinkt idd of Jasmijn duidelijk last heeft van tandjes. Hoe is het vandaag met d'r? En ben jij (en je man) weer beter? Bianca16: Moest erg lachen dat Lynn klinkt als de crazy frog! Nu je het zegt trouwens... als Koen erg boos is heeft ie er ook wel iets van weg Ik schrijf het nu pas anders vergeet ik het straks misschien Alvast sterkte voor volgende week met de punctie. Duikster: Oei, ooronsteking.... Hoop het niet voor je. Vales: Misschien toch een andere fiets? Zo, hier is alles weer normaal. Sara was kiplekker vanochtend dus is naar school gegaan. Koen heeft (met ongeveer onderbrekingen vannacht) toch goed geslapen tot 8.45 uur... Hij ligt nu lekker in de box te spelen en van daar uit soms even tv te kijken (teletubbies) Groetjes Otje
hier geen teletubbies hier dora e.d. maar ruth kijkt dat nog niet gericht.... dat tweede lesje met diepte e.d. zoals dat plaatje wat ze daar willen maken krijg ik niet voor elkaar. oh cker wel diepte,maar niet op de manier dat zij bedoelen.. hahahahah... oefening baart kunst.... straks ff verder met die psp. nu eerst ff wasmachine aan doen e.d.
@Batchie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor functie heb je bij het CWI, intaker, case-manager? @Slingding: Ik heb gelukkig goed geslapen en mijn man ook. Alleen hadden we de 'fout' gemaakt om Jasmijn gisteravond om 21.00 uur niet wakker te maken voor een klein laatste flesje (ze had 's middags namelijk niet zoveel gegeten...) Dus werd ze vanmorgen al om 6.50 uur wakker omdat ze honger had. Mijn man is eruit gegaan voor de fles en heeft een uurtje met Jasmijn gespeeld totdat ze zelf aangaf weer naar bed te willen. Ik heb zodoende nog tot 9.00 uur kunnen slapen. Mijn man knijpt op dit moment een oogje dicht op de bank. Een dagje ziek zijn is overigens wel véél effectiever dan SB-en, in twee dagen tijd van 64,7 naar 62,3 kilo... Helaas is dat effect meestal maar tijdelijk... @Saar: Dure zwemlessen volg jij zeg! Die cirkel van zelfredzaamheid leert Jasmijn ook (al beginnen ze daar pas in de derde cursus écht mee, wanneer de kindjes zelf van de kant kunnen springen...) en ik betaal 74,00 voor 9 lessen. Papa's (meestal zijn het toch de mama's die gaan zwemmen) mogen mee, maar in de praktijk gebeurt dat weinig... @Otje: Fijn dat bij jullie het leven weer normaal is (hier zal dat morgen wel weer het geval zijn, wanneer manlief weer naar zijn werk gaat...) Maar heb jij de box nog in de hoogste stand staan? Hoef ik hier al een poos niet meer te doen, dan was Jasmijn er allang een keer uitgevallen. Zie ik het goed en heb je de indeling van je woonkamer veranderd? @Noralien: Van jou nog geen teken van leven, slecht teken...? Hoop het niet!