zoo heb mijn best gedaan om alles door te lezen. ik kan maar beter niet meer tussendoor gaan werken want dat is er bijna niet meer door te komen saar dat tandemvoeden lijkt me geweldig, mochten wij ook nog aan een 4de beginnen dan hoop ik dat ook te kunnen. mijn man heeft te kennen gegeven trouwens als saf 1 is dat hij dan er wel voor wil gaan. ik moet nog even nadenken hierover, want het komt nu erg dichtbij mijn bv is ook goed afgestemd merk ik. niet meer het overvolle gevoel wat je in het begin wel eens hebt. maar hij is tevreden en komt goed aan lianne, jij moest toch tegelijk met mij eind september naar het bureau? je zat toch voor mij? ik las dat je nu al was geweest, ik schrok al, dacht dat ik het verkeerd had genoteerd otje spannend zeg die rijles, ik kan me nog herinneren hoe spannend ik het vond. en afrijden daarvoor was ik op van de zenuwen. irma wat vervelend van rick en dat die zijn voeding weigerd. ook vervelend dat je gevoel bij het kinderdagverblijf niet goed is. kan het geen reden zijn dat hij zijn voeding daar weigerd omdat die zich niet lekker voelt daar? lola, hoe is het nu met je? ik hoop dat je snel weer opknapt. ik weet nog dat mijn oudste 2 klein waren, en dat ik in de eerste paar jaar geregeld ook buikgriep had. kinderen steken mekaar aan, en hun steken moeders weer aan. noralien jij ook beterschap nou mijn zoon kwam net uit school (2de dag) met buikpijn. die ligt nu in bed. straks met mijn dochter naar de huisarts, wratten aanstip spreekuur. en daarna even turnschoentjes halen, en even de kermis op.
Lola: Ja klopt, de box stond eerst bij ons tussen de 2 banken in en nu staat ie voor het raam. Vind Koen erg leuk! Hij staat idd nog op de hoogste stand... Koen doet nog geen pogingen om zich op te trekken maar we gaan 'm binnenkort toch maar verlagen uit veiligheid...
gnessy jij bent ook goed bezig met psp. leuk is dat he ik herken de opdrachten, ik ben geloof ik bij 5 of 6 ik ben nu fotos aan het bewerken voor een verjaardags kalender. die kon je bij page sparen en dan met je eigen fotos ik kom steeds achter meer dingen die je kan doen met psp dit is mijn laatste probeersel, ben nog niet helemaal tevreden
otje wij hebben de box ook nog in de hoogste stand, maar denk dat ik hem binnenkort ook toch maar ga verlagen. beter te vroeg dan te laat. ik heb vanacht een nachtmerrie gehad, echt verschrikkelijk. over saf. ik kanhet niet eens opschrijven zo erg was het
oeps dat is niet zo lekker Noura Hier ook nog de box in de hoogste stand hoor....nou ja bijna wij kunnen hem op elk gewenste hoogte vast maken....Teun pakt nu wel de rand en probeerd op zijn knietjes te gaan zitten..dus waarschijnlijk na de vakntei ook maar naar beneden....... Gister heeft hij voor het eerst een stuk op zijn billen door de woonkamer geschoven..ik zat achter de comp. voor hem om het hoekje en in eens hoor ik schuiven en komt er een kopje om de hoek kijken van o ben je daar...... Otje jij hebt nu geen auto en doet alles op de fiets hoe doe je dat met koen dan?
@Noura: Met ons gaat het alweer een stuk beter, gelukkig. Mijn man gaat morgen weer werken en ik kan gelukkig gewoon naar Dongen... Ik hoop trouwens niet dat Jasmijn me geregeld gaat aansteken, ik heb het niet zo op overgeven... Wat heb jij trouwens mooi haar...! Vreselijk zo'n nachtmerrie, dan ben je écht blij dat je wakker wordt, al duurt het vaak nog een poosje voordat het tot je doordringt dat je 'maar' gedroomd hebt! Beterschap voor je zoon!
Nou Lola: ik heb me niet aan je opdracht gehouden. Vanmorgen om half negen zat ik al bij de huisarts. Ik heb inderdaad een dubbele oorontsteking. Gelukkig heb ik behalve wat doofheid er weinig pijn van. Dus nu aan de otrivin en de oordruppels en dan maar hopen dat het snel overgaat. en voor advies bij tanden...daarvoor moet je niet bij deze mama zijn...hoewel Nick momenteel ook rode billen heeft. ik raad het je overigens niet aan om telkens zo ziek te worden om een paar kilo kwijt te raken... lijkt me vreselijk en ik herinner me dat het er bij mij ook zo weer aan zat....maar zo te horen heb jij SB ook niet echt nodig. Irma: mijn BV geeft geen problemen. Ik ben nu alleen in de ochtend nog zelf aan het voeden en heb geen last van stuwing. Ik moet zeggen dat ik het ook moeilijk vind om afscheid te gaan nemen van de BV dus ik denk dat ik deze voeding nog even erin hou als Nick er tenminste nog genoeg aan heeft. werk ze vandaag, maar waarschijnlijk ben je al bijna klaar... Bianca Wat leuk, lijkt me leuk om te zijn klappende Lynn, hier begint Nick steeds meer te zwaaien als wij dat doen, vind ik ook al zo gaaf. pff nog even en dan is het dinsdag. Kan me voorstellen dat het toch een moeilijk moment is. Wanneer weten jullie daar dan iets over? Batchie: sterkte met de baan. over een tijdje vind je een ritme en dan went het. maar daar heb je nu nog neits aan... Saar klinkt apart dat zwemmen. en het is inderdaad schreeuwend duur! hoop dat het andere zwemmen ook bevalt. Slingding ik verveel me niet. Het huishouden moet ook nog gedaan worden en anders had ik dat morgen gedaan. De teletubbies: wanneer komen die? ik kijk zelf al bijna nooit tv, maar Nick heeft er ook nog weinig interesse in. HIj is veel te druk met andere dingen. Vind ik ook niet zo erg... pff allemaal fanatieke psp-ers. Ik heb me wat verdiept in photoshop in de vakantie, maar blijf het moeilijk vinden. Noortje: ik hoop dat je ook wat opknapt.... ik zat Nick net eten te geven. moet toch lachen. Hij zit echt bijna op en neer te springen in zijn stoel als eer een volgend stukje boterham aankomt. En als ik te lang wacht....net alsof hij nooit iets krijgt.
idd mooi lang haar.... en ik ben idd ook druk aan t pspen... hoewel ik bij les twee toch iets verkeerd doe om die diepte erin te krijgen.... maar goed. ik ga gewoon door ben eigenwijs om geen hulp te vragen... wil het zelf ontdekken, daar leer ik het meest van... hahahah hier staat de box wel in laagste stand... anders had ruth vast manieren gevonden om eruit te breken.. hahahah... vanmorgen cakejes gebakken met jordy. Wat een lol had die jongen... misschien vanmiddag koekjes maken.... ligt eraan hoeveel tijd en energie ik daar voor wil hebben.. ben behoorlijk moe... me ventje is inmiddels weer thuis en ligt languit op de bank... ruth kruipt los door de kamer en weet waar de speelgoedbak staat. is leuk om te zien....
hier klimt er ook eentje uit de stoel naar de lepel toe met eten... en gaat met d'r handjes op t blad van kinderstoel slaan zo van schiet nou toch eens op!
hebben jullie al gezien dat de 'gesponserde koppelingen' aanpassen aan wat we schrijven. Ik vind het grappig om lezen. Nu staat er '5 kg afvallen'. Dat is jou schuld karin!
heb ff nagedacht wat bij ons het babyzwemmen kost maar dat is 26 eurie per maand....voor een half uur per keer..... hoop dat Teun het volgende week tijdens de vakantie ook leuk vind.....
hier 14 euro per mnd.... 3,50 euro per les van een half uur..... morgen weer zwemmen! nu al weer zin in. ook maakt het hier niet uit of de papa mee gaat of dat je alleen komt.. er zit zelfs eentje bij mij in de groep die gaan samen zwemmen met hun baby..... hoe zijn de groepen bij jullie ingedeeld? hier is vanaf 5 tot 9 mnd... en vanaf 9 mnd tot 15 mnd... Maar als je dan niet uit komt met de zwemtijden omdat je er nog eentje van de psz af kan halen kun je ook in bepaalde groep blijven... ze zijn hier heel erg flexibel..
Hallo allemaal, Ik werd vanmorgen echt héél beroerd wakker. Ik heb ook behoorlijke spierpijn over mijn hele lichaam. In combinatie met mijn rug maakte dat de zorg voor Jikke vanmorgen wel heel erg moeilijk. Ik sta 's ochtends steeds met Jikke op mijn arm en dan weet ik niet waar ik haar moet "laten". Als ik haar op de grond of in de box zet, krijg ik haar er niet meer uit Gelukkig kan ze zich tot staand optrekken aan mijn vingers, zodat ik haar wel uit haar bedje krijg. Vanmorgen heeft Jikke lekker 1,5 uur geslapen en kon ik met haar mee. Dat heeft me goed gedaan. Voel me nu wat beter. Jikke slaapt nu weer, maar vanwege mijn rug lijkt het me verstandiger niet meer mee te gaan. Ff afwachten hoe het vandaag verder gaat. Ik had mijn leidinggevende gister gemaild dat ik ziek was. Kreeg een mailtje terug. Klinkt als een griepje? Of iets anders....? Kruip maar lekker in je mandje. Beterschap. Haha, ken haar een beetje, duidelijk aan't gissen naar een evt. zwangerschap . Denk dat ze wel verwacht dat ik snel een tweede wil. Lola, fijn dat jullie weer wat opgeknapt zijn. Waterige luiers heeft Jikke geen last van gehad. Wel heel veel stinkende breierige ontlasting en kapotte rode billen. Otje, bij jullie ook weer iedereen op de been Iedereen flink aan't PSP-en. Ik doe er op het moment (afgelopen weken) bijna niets mee. Dus binnekort kom ik bij jullie voor advies hoor. Noura, wordt vast een hele leuke verjaardagskalender. Heb je ook foto's van je andere kids? Ben wel benieuwd. Dit geldt ook voor Izanka.....hoe zie je er uit? Slingding, gelukkig is het eczeem wat minder geworden. Karin, balen...oorontsteking Leuk hé, al die interactie vanuit de kindjes nu. Jikke begint ook "humor" te krijgen. Ze draaide vanmorgen haar (lege) bordje om en lag helemaal in een deuk. Ik draaide het weer terug en zij weer op de kop. Dit ging zo even door. En ze kwam echt niet meer bij van het lachen. Tja, daar krijg je zelf ook goede zin van, ondanks dat ik niet in orde was.
hi hi ff verder reageren hoor kijken of het lukt vales; balen van het fietsstoeltje met je oma fiets, nu maar ff kijken hoe het wel gaat lukken. irma; getver kan me voorstellen dat idt onzekerheden met zich mee brengt zeg. duikster; geen ervaring met alleen op de knieen zitten maar hier doet orlando dit idd ook hoor, denk dat het niet erg is hoor hij ontwikkeld zicht toch gewoon verdser lola; nogmaals heelf veel beterschap soorrry moet weer echt gaan moet ewerken ga weer verder als ik tijd heb met reagern gr saskia
zo man lief is aan het werk en ik heb net de vaat opgeruimd. Vanmorgen zijn we om 2 kasten geweest en de nieuwe eetstoelen besteld. die komen waarschijnlijk dinsdag binnen. Wat kost het toch allemaal veel geld! Ik ga zo de kasten in de kamer verder inruimen en kijken als er tijd voor is om de andere in elkaar te zetten. Ik kom later terug. karin, en noortje beterschap. Lola gelukkig ben je opgeknapt. otje sorry van het naam schrijf foutje leuk dat keun zo kijkt. hier is de box al omlaag want kailynn kan al zo lekker zitten spelen dus gevaarlijk als hij hoog zou staan. Kailynn wil vandaag niet eten erg vervelend. In totaal heeft ze 100 melk op en 3 happen macaroni en nu ligt ze op bed. Tanden denk ik die dwars liggen. straks nog wat proberen te geven.
Slingding: Idd weinig eetlust vandaag zeg van Kailynn... als ze maar niet ziek wordt... Noralien: Beterschap hoor. Is erg vermoeiend, ziek zijn en dan een kleintje in huis. Hier is het babyzwemmen 3,50 per keer. Nu is het voorlopig even niet want ze zijn aan het verbouwen... Als het Koen niet snel genoeg gaat met eten gaat ie roepen: MMMMMMM (heel hard) of ontzettend met zijn benen zwiepen. Hihi. Duikster: Oei toch oorontsteking... hoop dat je er geen last van krijgt... Janette: Heb idd alleen 'n fiets overdag. Ik red het verder prima hoor. Heb hier C1000 en Aldi op 5 min. lopen liggen en 10 min. lopen ligt het centrum en daar kan ik ook alles vinden. Verder doen we (man & ik) 1 x per week de grote boodschappen met de auto. Ik breng Koen op de fiets naar het kdv, is maar 2 minuten. Toen hij nog niet op de fiets kon bracht ik hem lopend naar het kdv (5 minuten). Ach ja... ik red het allemaal wel zonder auto... al zou ik het wel soms handig vinden. Al was het maar dat ik wat mobieler was om naar mijn forumvriendinnen te rijden! Noura: Leuk zeg die bewerking! Rot is dat he, zo'n nachtmerrie. Heb dat ook wel eens dat het heel realistisch is... dan wordt je echt met kloppend hart wakker... Gr Otje
kailynn heeft gelukkig net een fles van 200 op en is nu bezig aan een fruithap. ze mist vandaag dan een keer de boterham maar dat kan ze wel hebben.
@Duikster: Foei toch! Niet naar mij luisteren... Hopelijk helpen die druppeltje en neusspray en ben je snel weer van je klachten af... @Saar: volgens mij is het toeval wat er in de gesponserde koppelingen staat. Op het moment dat ik dit typ, gaan de koppelingen over kraammanden, autostoeltjes, babyspiegeltjes en MSN Messenger. Niet echt onderwerpen waar wij momenteel over praten dus... @Noralien: Wat vervelend dat jij je nu zo ziek voelt. Ik hoop echt dat je voor morgen nog een heel stuk opknapt! Leuk dat Jikke zoveel moeite doet om haar mama een beetje op te vrolijken... @Slingding: Nog twee kasten? Toch niet ook voor je woonkamer hè? Ik weet namelijk dat je al een pc-kast en een buffetkast had gekocht... Ik dacht trouwens dat jullie 4 eetkamerstoelen konden overnemen, toch maar niet gedaan? Jasmijn kan ook niet 'braaf' in haar stoel blijven zitten tijdens het eten. Al vanaf het eerste hapje wipt ze op en neer in haar stoel alsof het haar niet snel genoeg gaat. Daarbij gaat ze zover als ze kan naar voren hangen met haar mondje opengesperd als een jong vogeltje... Ook gaat ze telkens staan in haar stoel. We dachten slim te zijn door de voetensteun een stuk lager te zetten, maar halverweg zit een stang en nu gaat ze daar gewoon op staan... Ik hanteer nu de regel dat Jasmijn geen hapje krijgt wanneer ze staat en wacht dus iedere keer totdat ze gaat zitten, maar helaas valt het kwartje nog niet erg...
miss in een tuigje zetten? ga ik wel doen... moet m alleen nog ff opzoeken.... idd als een jong vogeltje zitten happen....