weten jullie misschien nog wat leuks om te bakken met kleine kinderen behalve cakejes en koekjes? heb intussen al wel weer twee werkjes uitgeprobeerd die jor ook kan maken als t slecht weer is.... had trouwens ruth vanmiddag achter een buggy aanlopen helemaal alleen... dit ging vijf stappen goed, daarna viel ze om omdat er geen gewicht in de buggy zat. jammer genoeg geen foto van.... kijken of ze t straks weer wil doen... Mijn {lees ons} staat voor zover klaar dus ga dat zo opzetten.... en ruth eet tegenwoordig gewoon mee wat wij ook eten.... alleen 1x vlees erbij rest nog niet...
wie oh wie heeft er een tip voor me? sinds ik psp erop heb staan met dat ding van otje, pakt ie mijn hele digitale camera niet meer en kan dus niet foto's op me pc zetten. ook met me finereader (speciale kaartlezer voor diverse soorten geheugenkaartjes) lukt het niet... hoe kan ik dat oplossen?
gnessy ik kan je niet helpen bij je psp probleem. heb ik net de 5 lades in elkaar en wordt kailynn wakker dus voorloping weer even uit geklust.
weet je wat ook leuk is? alfabet koekjes! aaah nu zie ik ook een koppeling, nu snap ik het slakkenspul? nou ik had hier een uitgesmeerde naaktslak van de week op het pad liggen? iemand interesse? doe een bod trouwens in marokko, kan je heerlijk slakken eten , van die kleine met een huisje op de rug. omdat ik zwanger was vorig jaar, heb ik het over geslagen maar die zijn heerlijk
Nou dames, we hoeven dus niet langer te 'discussiëren' over links... Natasja, bedankt voor je snelle antwoord! @Gnessy: Ik hoop dat je toverkunsten werken! Leuke foto's heb je weer geplaatst. Jordy kijkt erg guitig bij het maken van de cakejes en Ruth lijkt al wandelend achter haar poppenbuggy al een heel groot meisje! @Noura: Er is een paar dingen die me absoluut niet aantrekken om op te eten. Dat zijn: mosselen, garnalen, oesters, slakken etc... Ik weet het: het is absoluut een vooroordeel, want ik heb het nooit geprobeerd. Maar het trekt me écht niet...
het is haar buggy niet eens. het is die van d'r grote zus. hahaha... maar ze wil zelf veel te snel... want ze wandeld er zo een eind mee van tussen zolang ze maar hou vast heeft... het gaat echt heel snel.... en ze is net 8,5 mnd oud.... En die cakejes smaken idd lekker... hij heeft ze goeproefd en hmmmmm.... hij krijgt er morgen ook eentje mee naar school... hahaha.... Trouwens hebben jullie kids een inde zoveel tijd meerdere STINK luiers per dag? Oke ruikt sowieso neit zo fris, maar dat het echt stinkt? Ruth heeft t nu al paar dgn....
ze had wel rode wangetjes vandaag, maar heb nog helemaal niks kunnen ontdekken... behalve hangerig, huilerig en echt stink luiers.... ja d'r kontje is er kapot van..... heb d'r net na het eten zetpil gegeven, ingesmeerd met sudocreme en chamodent gesmeerd.... ze ligt nu te slapen..... maar goed t zal me niks verbazen.....
ik weet het niet, hier is het net of de laatste tijd de luiers minder erg stinken, soms ruiken we de grote boodschap zelfs niet eens lola, ik ben het zelfde hoor. ik hoef ook geen mossels, garnalen, en ander vreemd voedsel. ik houd ook alleen van mager vlees, dus geen vet. maar die slakken heb ik eens geprobeerd, en echt ze zijn lekker. in marokko staat iedereen dat ook bij van die kleine kraampjes te eten. haha hebben jullie het ook zo koud? ik vind het echt herfstig vandaag. we zijn net maar aan de warme chocomelk begonnen
groot gelijk heb je noura.... hier ook al hele dag koud en als ik naar buiten toe ga toch echt trui en jas aan.... brrrrrr...
Gnessy, leuke foto's. Jordy is echt al een hele vent en Ruth...jee wat gaat dat hard! Jikke heeft de laatste weken eigenlijk continu vieze stinkluiers (vanaf de laatste rij tandjes zo'n beetje). Soms ruikt het echt enorm en blijkt er 1 héél klein keuteltje tussen haar billen te zitten Ik geloof wel dat het nu weer iets minder begint te worden. En meerdere keren per dag, tja, dat heeft ze eigenlijk altijd gehad.