December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nick is dus niet de enige wipper in de kinderstoel. Ik moet er altijd wel om lachen. komen ook nog van die zuchtjes bij....inderdaad vergelijkbaar met een jong vogeltje

fietsen: Nick grijpt heel lief mijn handen vast als we fietsen, maar dat dat nu echt makkelijk is....

Noortje: rustig aan hoor! en we zien wel of je morgen komt. natuurlijk vinden we dat erg leuk en zullen we je erg missen als je er niet zou zijn, maar je moet wel goed aan jezelf denken. Ik hoor of zie het morgen wel.

Slingding: het zal bij mij zijn tijd wel duren. Maar ondanks dat het vervelend is heb ik er niet echt last van. Ben wat sneller moe omdat geluid minder binnen komt en ik dus intensiever moet luisteren, maar verder gaat het prima hier. Ben eigenlijk alleen naar de huisarts geweest omdat die me oordruppels voor moest schrijven, zijn niet vrij verkrijgbaar. Verder wist ik wel wat er loos was, zeg maar....
    psst...zeg trouwens eens dat ze de grevelingen wat schoner moeten houden, dan kan ik de volgende keer duiken zonder er een oorontsteking aan over te houden...
    Doe jij in elk geval maar je best om niet ziek te worden en gezond te blijven. Kun je morgen mooi oordruppels in mijn oor komen gieten. Zelf blijft dat toch lastig....

Gnessy knap hoor van Ruth. Nick loopt inmiddels volop langs de tafel, maar bij de gastouder van de week achter zo'n loopkar wist hij nog niet wat hij moest doen. Dat ding bewoog naar voren en hij ook, maar zijn voeten verzetten ho maar!

Wat ik wel prettig vind is dat Nick langzaam aan lijkt te ontdekken hoe hij vanuit stand terug kan naar de vloer. dat scheelt weer een hoop als hij dat zou kunnen. Het gaat af en toe nog wel mis en dan is het boem en huilen want de tegels zijn hard, maar ik kan ook niet continu naast hem staan...

Gnessy dat beslag ziet er minstens zo lekker uit als de cakejes...

warme chocomelk...pff dan is de winter echt weer in aantocht....maar hier was het weer ook niet mooi. Mijn man was zelfs aan het klagen over dat hij het fris had en dat is echt uniek! (nou had hij wel een overhemd met korte mouwen aan, maar goed...)

over die luiers: hier gaat het op en af. Soms stinkt het echt en soms merk ik, net als Noura, niet eens dat hij zijn luier heeft volgemaakt.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin met liefde druppel ik jou oren morgen geen probleem.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he bah karin, oorpijn , dat is ook naar. lang geleden dat ik het had,maar weet wel dat het naar is. beterschap

nee saar geen escargots. maar van die kleine slakjes met een huisje. hier zie je wel eens een soort wat er op lijkt over de grond kruipen(geen naaktslak haha). maar die wij eten leven in de zee. en dan met zo`n lekkere saus erbij.

4. @Gnessy: Mijn man vindt Jasmijn's luiers de laatste twee dagen ontzettend stinken :) :) , maar dat is meer een teken dat hij toch nog niet helemaal lekker is. Ikzelf ruik er niets vreemds aan...

@Noura: Ik ben met je eens dat de keutels niet zo stinken, maar nu Jasmijn last heeft van diarree ruiken ze wel weer (maar niet viezer dan andere keren)...
    Jij houdt dus ook van kip en rundergehakt...?
    En wat betreft de herfst: ik heb vandaag ook voor het eerst weer eens een shirtje met lange mouwen aan en evengoed heb ik er nog een vestje overheen aangetrokken :( !

@Saar: Escargots klinkt inderdaad wat smakelijker, maar ik hoef ze helaas nog steeds niet... :D

Jasmijn doet wel nog iets grappig onder het eten: Als ze haar mondje open doet zegt ze: 'Haaaaaa', gevolgd door 'mmmmmmmmmmmm' als ze het eten in haar mondje heeft. En dat dus bij ieder hapje... Ze eet nu nog voornamelijk potjes, maar even goed leuk dat ze haar moeder complimenteert met diens kookkunsten... :oops: ;) :)

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nou ik kan het niet bijhouden hoor sorry heb nu ook ff de tijd en fut (vooral het laatrste niet :oops: ) niet om te reageren

hier gaat alles redelijk orlando doet het op zich goed eet weer redelijk tot goed en is zo af en toe nog wel jengelig ivm verkoudheid en wss tandjes nog steeds.

heb hele leuke plaatjes her en der vo0orbij zien komen erg mooi.

ik probeer alles wel te blijven lezen maar zal soms niet alles kunnen volgen omdat ik dus niet dagelijks alles bij lees.

gr saskia

6. Niet meer actief

doe rustig aan mellemiel.... wij lopen niet weg.....

ruth is gisteravond om kwart over 6 het bed in gegaan en was vanmorgen half 8 er pas weer wakker.... geloof dat ze het nodig had, maar dat zou je giser niet gezegd hebben. gistermiddag ook al dik 3 uur geslapen...... Het zal wel aan de verkoudheid liggen.... heeft ze nogal last van en idd misschien ook eindelijk tandjes... Maar ja tot op heden niks kunnen vinden....

Straks weer babyzwemmen... heb er weer zin in..

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen heeft vannacht doorgeslapen zonder slechts 1 x wakker te worden voor zijn speen! Heerlijk! Ik werd zelf om 7.00 uur wakker en ben wel even gaan kijken of ie nog ademde... Ben zo gewend dat ie 's nachts huilde voor zijn speentje... Uiteindelijk heeft ie geslapen tot 7.45 uur...

Gnessy: Ruth heeft echt een lange nacht gehad! Ja misschien toch die verkoudheid.

Melliemel: Beterschap met je ventje.

Slingding, Lola, Karin en Noralien: Veel plezier vandaag!

Noura: Hier was het gisteren ook echt herfst.... BRRRRRR....

Gisteravond kwam mijn man thuis zo rond 18.30... is ie dus ook wat ziekjes... vanmorgen ging het wel weer geloof ik want hij is nu weer naar zijn werk. Hopelijk blijft het goed gaan ivm bruiloft morgen. Duimen jullie voor wat zon?

Groetjes Otje

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Otje wat een weelde ineens dan he!

gnessy veel plezier met babyzwemmen

Noortje ik hoop dat je voldoende bent opgeknapt!
    Lola en slingding in elk geval tot straks.
    vergeef me maar vast als ik jullie niet altijd versta, want aan 1 kant zit mijn oor echt dicht.
    De andere kant gaat iets beter.
    Zo ik ga spulletjes klaarleggen om naar het CB te gaan. Heb Nick nog effe in bed gelegd in de hoop dat hij nog even slaapt, want hij werd vanmorgen niet echt gezellig wakker...
    maar het lastige is dat ik hem nu toch wat minder goed hoor als ik beneden ben en hij in bed ligt...

9. Niet meer actief

veel plezier jullie! en leuke foto's maken he.. hahaha

ik ga spullen in de auto doen en dan weg... ruth heeft maar halve fles gedronken.. aangezien ik t nog ni lekker vind (gewoon koud nog) neem ik d'r muts maar ff mee...

tot vanmiddag allemaal!

10. @Gnessy: Ja, als kleintje zó lang slapen, dan hebben ze het echt nodig gehad. Maar stiekem toch ook wel lekker voor mama, niet... ;) ?

@Otje: Oei, oei... hopelijk blijft Steef gezond, want dan kan hij jou ook niet aansteken! Misschien laat Koen zijn 'kunstje' de komende nachten ook weer zien... :D

@Duikster: Jasmijn werd gisteren en vandaag ook bij hoge uitzondering huilend wakker. Beide keren bleek dat ze honger had. Vanmorgen meldde ze zich om 6.45 uur. Op zich geen gekke tijd, maar voor Jasmijn toch zo'n anderhalf uur te vroeg. Dat bleek ook wel, want na de fles kon ze ook weer meteen haar bedje in...

Ik ga ook inpakken (nu) en wegwezen (over een half uur)...

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ga ook zoauto laden en rijden naar dongen.

otje: kailynn is ookmaar 1x wakker geweest vannacht en 1x gisteren avond.

saskia doe rustig aan, iedereen heeft zo'n periode.
    lees maar lekker mee en reageer als je er zin in hebt.

lola jasmijn heeft wat in te halen denk ik...

tot later......

12. Niet meer actief

op zich wel lekker idd hoor maar ja heb een zoon die 9 van de 10x al om 6 uur wakker is. tenzij die naar school toe moet dan moet die uitslapen op zijn manier. die moest ik dinsdag om 8 uur echt wakker maken zodat ie half uur later op school kon wezen..
    Vanmorgen was die om half 7 al wakker....

Ik denk erover om ook met jordy te gaan zwemmen.. Dat ruth dan bij mijn ouders blijft... lijkt me erg leuk en goed voor hem.... straks maar is bellen over hoe en wat, en of die dan meteen kan doorstromen voor zwemdiploma's uiteiendelijk of niet.... ga hem zo weer ophalen van school... ruth ligt knock out van het zwemmen.. heeft erg goed d'r best gedaan!
    Ze bewoog zelf d'r beentjes alsof ze zich probeerde vooruit te duwen. net een soort van schoolslag alleen de handjes er niet bij. rest leek er al veel op....

tot straks allemaal!

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Orlando......04/11/06 (2265gram 43cm).......2 aug/9mnd0dg...................7930 gr........70.0cm
    Jiri..............30/11/06 (3275 gr, 49 cm......... 14 Aug/8.5 mnd.................9100 gr.......71.5 cm
    Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........16 aug / 8.5 mnd.................8365 gr.......71.0 cm
    Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........28 aug / 38 wkn.................7500 gr.......66.0 cm
    Lynn...........06/12/06(2900 gr, 48 cm)......... 23 juli/ 7.5 mnd......... 8618 gr......... 69 cm.
    Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............4 juni / 6 mnd.................6340 gr.......67 cm
    Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........28 augustus..........................9625 gr........71,5 cm
    Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........06/09/8 mnd, 3 wk................8510gr........69,5 cm
    Jayden.......14/12/06 (2955 gr, 50 cm)..........15 juni/6 mnd.................6860 gr.....66 cm
    Jelina.........14/12/06 (3140 gr, 47 cm)..........10 apr.........................6535 gr.......58.5 cm
    Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......22 juni/27wkn...............7915 gr........66 cm
    Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........23 juli/31 wkn, 1 dag...................8900 gr.......71 cm
    Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........25 juli / 7 mnd..................9650 gr.......72.5 cm
    Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm)..........14 aug / 7 mnd + 3 wkn..................8125 gr.......66.8 cm
    Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........27 juli / 31 wkn..................7280 gr.......67.5 cm
    Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm)..........20 aug/8 mnd.................8060 gr.......71.5 cm
    Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm)..........23 aug/8 mnd...............10030 gr.......72 cm
    Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........27 aug / 35 wkn, 3dgn................9540 gr.......75 cm
    Ruth...........22/12/06 (2830 gr,46cm)...........10 juli/ 28 wkn, 4dgn................6770 gr.......64 cm
    Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........2 augustus/7 mnd+10 dgn..................8300 gr.......68 cm
    Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........20 augustus/7 mnd+26dgn......8765 gr.......73.5 cm
    Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm).........23 aug/8 mnd. ................11,350 gr......75.5 cm
    Koen..........28/12/06 (4050 gr, 54 cm).........29 augustus / 8 maanden..........9120 gr.......72 cm
    Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........21 aug / 8 mnd...................8055 gr.........70 cm

14. Niet meer actief

zo nick is ook lekker gegaan.. hoe was het verder op het bureau\?

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lola, hier denk ik in verband met de bv geen keutels. hij heeft nog steeds vrij dunne poep.

en ja, ik houd ook van rundergehakt en kip. maar eigenlijk ben ik niet eens zo`n vleeseter.

saskia doe maar rustig aan. als je geen tijd hebt om te lezen dan kom je toch gewoon lekker langs om te vertellen hoe het met jullie gaat. beterschap met orlando

otje, wat goed van koen. luxe om te kunnen doorslapen
    veel plezier op de bruiloft

hier is het vandaag zomaar zonnig.
    mijn neefje zou normaal komen, maar mijn schoonzus neemt een week eerder verlof omdat ze het helemaal gehad heeft met werken. en de vk leek het ook beter, je moet naar je lichaam luisteren. en vandaag is ze aan dr laatste werkdag, en mijn moeder wou graag een dagje oppassen omdat ze dit weekend op vakantie gaan. ik ga er straks op de koffie. ik vind het zo heerlijk voor ze dat ze op vakantie kunnen, wie had dat een paar maanden geleden gedacht

16. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster

17. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Noura, inderdaad dit had je niet durven hopen.

Het cb heeft mij gebeld om eerder te komen ivm veel pas geboren baby's die eind sept moesten.
    Dimphy is wel de zwaarste onder de meiden......
    Haar gewicht is in verhouding met haar lengte iets te veel zeiden ze.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar:
    Ik heb Dimphy ongeveer 3 keer per dag in de loopwagen ondeveer 20 minuten per keer.
    Ze vindt het helemaal geweldig!

Wat een zieke allemaal beterschap gewenst

Otje jammer dat je de baan niet hebt :cry:

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Zo de tassen zijn gepakt en de appeltaart gebakken :D
    alles staat klaar om morgen weg te gaan..heb er onwijs veel zin in
    Morgen ochtend nog ff de auto inladen, helaas kan dat niet vanavond omdat Wijnand heel laat thusi komt..nog een afspraak met zijn werk
    en ik ga nu lekker genieten op de bank...Teun is lekker op het KDV dus ik pak het ff...vind het nu al lekker om een dag me handen vrij te hebben :oops:

wie weet kom ik vandaag nog ff langs maar anders zou ik zeggen tot volgende week en schrijf niet teveel........ ;)

19. Niet meer actief

hahah we doen ons best janette... geniet van je vakantie...

ga heir ff eten..... hahahah

20. Niet meer actief

Deel Deze Pagina